Nee hoor. Daar zijn eerder al eens een paar postjes over geweest. Helemaal nieuw en naar je eigen smaak is toch het leukst van allemaal. Dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:06 schreef ik80 het volgende:
Ben ik stom?
We hebben een mooie kinderwagen gekregen, 2e handsje betaald door schoonouders.
Deze is gewoon heel netjes.
Maar ik blijf die bugaboo zo mooi vinden, ohhhh
Last van hormonen?![]()
Ik kan mijn laatste lijstje niet meer vindenquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Andrea!
Ik vond mijn eerste echo op een vogeltje lijken!
Chacama, hoe zit het nu met de verdeling jongens en meisjes?
Wat een schatjequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:48 schreef Bass-Miss het volgende:
Voila zie!
De Fons!
[afbeelding]
't Is nen beer van 4 kilo en een halfke en hij is 53 cm groot.
En hij heeft me zeer gedaan!Maar toch is het mijn liefje!
![]()
ja wel veel meiden in decemberquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef oYo het volgende:
chacama, bij ons wordt het ook een meisje
december = meisjesmaand
Mijn eerste kraamzuster had de gewoonte om een waslijst op de noemen aan kwetsuren die ze zag bij controle van de hechtingen. "Weet je dat je een enorme blauwe plek op je schaamlip hebt?" en "Dat is gewoon een schaafwond!"quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Begint te komen. Vanonder nog alles kapot en spierpijn in mijn kont, maar verder valt het goed mee.
Ik wil iig niet direkt een tweede keer...
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:37 schreef Vivi het volgende:
Ik hoop dat met Moonah alles goed is, ze post al zo lang niet
Ik ook en ik mis d'r hier ook wel een beetje veel. Toen ik gisteren mijn lijstje aan het zoeken was heb ik nog lekker teruggelezen.....quote:
Ik heb haar nog wel via sms gesproken en ze heeft het heel erg druk. (Maar dat is ook alweer anderhalve week geleden).quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik ook! En Fons!
Ik vraag me ook al een tijdje af hoe het met mjammetje en haar Tristan is. Na de geboorte heb ik haar niet meer in OUD gespot.
Ja dat klopt wel hoor, maar ik hoopte gewoon dat ze zich wat beter voelde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:00 schreef dutchie het volgende:
Had de zus van Moonah niet gezegd dat ze voorlopig ws niet online kon komen ivm haar ruptuur? (of hoe dat ook al weer heet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |