Normaal wel maar heb gekozen om thuis te blijven; Allez, zolang alles goed gaat, he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 06:24 schreef Belana het volgende:
oeoeoeoeoeoe,spannend meid! Ik ga aan je denken vandaag! Moet je naar het ziekenhuis bij jullie? vast een paar
![]()
![]()
voor je! Gaat het nog? Is het te doen? succes meid!!
Hihihi...quote:
Ow Spannend BM..quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Drie centimeter zei ze.
Sterkte Faja, wat een kl#te nieuwsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kom me hier weer afmelden, ik heb vandaag een miskraam gehad.
ook jij sterkte met je misselijkheid !quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:33 schreef marit1978 het volgende:
Faja.. wat naar !!
verdorie![]()
ik lig hier kotsmisselijk in bed,
dus kom op BM ! Laat maar eens zien/horen/lezen hier waar ik het voor doe![]()
Oe dat gaat goed!quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Drie centimeter zei ze.
Meisje tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kom me hier weer afmelden, ik heb vandaag een miskraam gehad.
die ruggeprik houdt de pijn van de aanloopweeén niet tegen, hoor, want je krijgt hem pas vrij laat in het proces, zeg maar, dus daarvoor hoef je het niet te doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
Vraagje: Kan je in NL eigenlijk gewoon een ruggenprik krijgen als je daarom vraagt?
Ja okay, maar dat is natuurlijk zó iets individueels....ik vroeg het me gewoon af omdat ik het opvallend vind te merken dat in NL nog zo sterk het idee van de anti-pijnbestrijding zeg maar lijkt te leven itt de meeste andere westerse landen. En ja ik ben een schijterdquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:58 schreef milagro het volgende:
[..]
die ruggeprik houdt de pijn van de aanloopweeén niet tegen, hoor, want je krijgt hem pas vrij laat in het proces, zeg maar, dus daarvoor hoef je het niet te doen.
het helpt tegen de pijn tijdens de bevalling, als dat erg moeizaam gaat allemaal, dan is het een verlichting idd maar dat weet je van te voren niet.
persoonlijk vond ik het bevallen zelf het minst pijnlijk, wel mega vermoeiend, je kan echt niet meer op een bepaald moment, maar ik kan me niet herinneren dat de pijn het probleem was, ik was daar helemaal niet mee bezig, enkel maar de vermoeidheid.
weet je, ik was ook bang voor de piijn, iedereen is dat denk ik wel, maar tegen de tijd dat het écht zo ver is, ga je in de automaat zeg maar, het moet eruit, of je wil of niet, en meewerken met de genade word je focus, niet de pijn an sich, echt niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is natuurlijk zó iets individueels....ik vroeg het me gewoon af omdat ik het opvallend vind te merken dat in NL nog zo sterk het idee van de anti-pijnbestrijding zeg maar lijkt te leven itt de meeste andere westerse landen. En ja ik ben een schijterd![]()
Mwoh, ik ben niet panisch hoor, maar wel graag op alles voorbereidquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:14 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je, ik was ook bang voor de piijn, iedereen is dat denk ik wel, maar tegen de tijd dat het écht zo ver is, ga je in de automaat zeg maar, het moet eruit, of je wil of niet, en meewerken met de genade word je focus, niet de pijn an sich, echt niet.
alle cliché's wb de pijn zijn waar, op het moment dat je kindje er is , is het leed meteen geleden (ja, okay, 20 hechtingen dus 2 weken niet kunnen zitten, maar je begrijpt wat ik bedoel, complicaties daargelaten, maar ook die voorkom je niet met zo'n prik, zeker de pijn de week achteraf niet dan).
je zult zien dat naarmate dé datum dichterbij komt, je angst afneemt, echt echt echt echt.
je wil je kindje gewoon zien, zo graag zien, dus werk aan de winkel.
ja, maar je bent nog niet dichtbij genoeg, geloof me nou, wat je nu voelt aan angstjes, heb je dadelijjk niet meer.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben niet panisch hoor, maar wel graag op alles voorbereidHoewel nu het dichterbij komt wordt het toch wat enger
![]()
Thanks, maar ze doen het dus nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:38 schreef snoopy het volgende:
Vivi, hier kan je geloof ik zien of ze in jouw ziekenhuis ook 's nachts aan pijnstilling doen. Misschien geeft een geruster gevoel: http://www.kindenziekenhuis.nl/
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, het is door Milagro en anderen al gezegd, maar zo was het bij mij ook. De ontsluitingsweeën deden erg zeer, het persen volgens mij helemaal niet, behalve aan mijn neus(!) maar was supervermoeiend en lukte me haast niet.
Ik vond dus gisteren de druivensuiker in de la, die ik speciaal voor de bevalling gekocht had. helaas toen niet aan gedacht.
Wat maakt dat nu uit?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:28 schreef chacama het volgende:
Vivi...en vond je lief het wel lekker????
Doe dat maar nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:40 schreef Saffier het volgende:
Even![]()
![]()
voor Bass-miss.
Vandaag een jaar geleden werd ik in het zh opgenomen met premature weeen. Op 5 december was ik pas uitgerekend, we hadden nog niet eens een naamIk moet nu steeds aan Mwanatabu denken, je bent nu precies even ver als ik een jaar geleden. Hou jij je dochter nog maar even veilig binnen hoor!
Faja wat rot zeg
Ik ook! En Fons!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:37 schreef Belana het volgende:
ik ben zo benieuwd hoe het gaat met Bass Miss
hier zijn ze al van de week geweestquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En de kraam komt in week 37 ergens nog ff intaken, snel he? Achmea![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |