abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42660193
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:20 schreef Sugar het volgende:

Bass-Miss, amai zeg! Nu jij.
Fonske heeft nog steeds geen goesting. Hij is nochtans al lang klaar!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:11:29 #52
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42661883
Bass-Missie skiet es op! Hieperdepiep.....? Nog niet he?!!!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:32:46 #53
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42662423
Beaker!!! Wow! Gefeliciteerd,wat fantastisch voor je.
pi_42664794
Beaker ook hier van harte

Vrijdagmiddag moest ik naar ziekenhuis voor de controle. Helaas is het wat anders uitgepakt dan ik verwachtte.... Doordat ik sinds woensdag harde buiken heb en een ongi-gevoel in mijn buik heb (donderdag was dit de hele dag) moet ik het rustig aan doen. De harde buiken zijn zo erg nog niet, maar wel het ongi-gevoel onder in de buik, aldus de Gyn. Toen ze mijn bloeddruk meette werd het nog ernstiger onderdruk was 97 , de tweede meting gelukkig 89. Er zit echter een stijging in en aangezien ik een hoog risicogeval ben, moet ik een week rust nemen. Dus een week niet werken. Vrijdag moet ik terugkomen om te kijken of dit geholpen heeft, zo ja dan mag ik voor de helft terug en anders.....? Dan denk ik dat ik 20 weken verlof heb.... Best een domper dat het (weer) zo moet eindigen, maar aan de andere kant heb ik er al die tijd rekening mee gehouden. Gisteravond heb ik weer zo een last van mijn buik gehad en ook ontzettende rugpijn. Deze week verplicht dutjes doen en filmpjes kijken. Gelukkig hebben we sinds een paar maanden een hulp in huis, dus ik hoef me daar in ieder geval niet druk om te maken
pi_42665051
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:46 schreef Beaker het volgende:
Hoi

Ik mag ook in het lijstje erbij ik ben ongeveer rond 13 juni uitgerekend ( gerekend van de eerste dag van mijn laatste menstruatie )

Ben helemaal happy en kan alleen maar grijnzen as dinsdag gaan we voor een termijnecho!
Ik heb pas op 8 november mijn eerste date met de VK... . Ik lees dat jij een termijnecho laat maken. Heeft dat nog een medische reden of is het op eigen verzoek? Hoe werkt dat
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 08:32:32 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42665060
He wat balen Stiekemurd...
pi_42665068
Rustig aan hoor Stiekemerd, dan maar lang verlof! Goed dat je gyn je hier op wijst.
Wat zei hij/zij eigenlijk over dat ongi-gevoel? Dat heb ik namelijk ook heel erg de laatste weken.
pi_42665138
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 08:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Ik heb pas op 8 november mijn eerste date met de VK... . Ik lees dat jij een termijnecho laat maken. Heeft dat nog een medische reden of is het op eigen verzoek? Hoe werkt dat
De keer voor mijn laatste menstruatie ben ik maar heel kort en bijna niet ongesteld geweest, de vk dacht dat ik misschien al verder zou kunnen zijn dan 5 a 6 weken
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_42665152
Dag Beaker, welkom!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:11:26 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42665208
Oh en Faja ook gefeliciteerd, zie ik nu! Wauw, geweldig, een zusje of broertje voor Morgaine!
Wat leuk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42665362
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 08:52 schreef Beaker het volgende:

[..]

De keer voor mijn laatste menstruatie ben ik maar heel kort en bijna niet ongesteld geweest, de vk dacht dat ik misschien al verder zou kunnen zijn dan 5 a 6 weken
maar dan ben je dus al wel bij een VK geweest. Ik heb alleen de huisarts gebeld (stond in gebruiksaanwijzing van zwangerschapstest ). Via telefoontje huisarts bij VK terecht gekomen, soort van intake gesprek aan de telefoon gehad en 8 november gepland. Er gaat ook van alles door mijn hoofd, ik heb geen idee wat normaal is of abnormaal. Zullen de hormonen wel zijn

Ga vandaag mijn ouders en zus blij maken met het nieuws ! fijne dag allemaal !
pi_42665443
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 09:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

maar dan ben je dus al wel bij een VK geweest. Ik heb alleen de huisarts gebeld (stond in gebruiksaanwijzing van zwangerschapstest ). Via telefoontje huisarts bij VK terecht gekomen, soort van intake gesprek aan de telefoon gehad en 8 november gepland. Er gaat ook van alles door mijn hoofd, ik heb geen idee wat normaal is of abnormaal. Zullen de hormonen wel zijn

Ik moest as woensdag voor een echo om te kijken of mijn eierstokken etc. wel goed waren, omdat ik zo'n last had van dat hangende ei Ik kan er nu wel vanuit gaan dat alles goed werkt
Ik ben alleen gisteren bij de huisarts geweest om het goede nieuws te vertellen ben nog niet eerder bij een vk geweest. Ik mag gewoon dinsdag voor een termijnecho ( heb gisteren telefonisch contact gehad )

Veel plezier vandaag!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:50:13 #63
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42665451
quote:

[..]
Geniet er van! 't Was dusver de mooiste dag van mijn leven toen ik het hen vertelde
Iedere golf van de zee,
pi_42665502
Beaker, van harte!!

Kapitein_pannekoek: veel plezier vandaag en geniet van het verrassingsmoment, is heeeeerlijk! (ik weet niet meer of ik je wel had gefeliciteerd, bij deze dan alsnog!!! Gefeli! )
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:15:34 #65
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42665707
Stiekemurd rustig aan doen hoor. Herken het gevoel, alleen heb ik gelukkig geen last van mijn bloeddruk. Maar, de waarschuwing was hier ook zeer duidelijk...

Vanacht heel fout gedroomd. Was bij de GYN (36 weken controle) en manlief en Fleur waren erbij. Maar Fred kon nog steeds niet auto-rijden. Bleek dat ik al 5 cm ontsluitng had en de Gyn stripte dus meteen en stuurde me door naar het ziekenhuis. Het ging echter zo snel dat ik met de ambu moest. Arggg. En mijn man dan en Fleur. Pff, doemscenario op en top...Oppas niet kunnen bereiken enz. enz..... werd echt bijna gillend wakker..... en het frusterende ik weet nog steeds niet wat het is en hoe hij/zij heet..... jammer hoor. Dat had ik dan wel weer leuk gevonden. Maar, ja te vroeg wakker geworden.....
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:22:10 #66
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42665807
Altijd lekker zulke dromen... Ik had deze week achtervolgingsdromen. Ach slapen gaat toch al k*t dus... dat kon er nog wel bij.
Van vriendje heb ik een heel leuk cadeautje gehad (Nintendo DS, ik ben echt helemaal gek van Mario ) waar ik vannacht lekker mee gespeeld heb Hoef ik me nergens meer te vervelen!
Nu hopen dat ik vandaag de visite ga trekken.....
Iedere golf van de zee,
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:24:32 #67
81992 Githa
pi_42665833
DS leuk hé neuk
Dat dromen hoort er allemaal bij, voorbereiding enzooooo... sterkte dames
pi_42666268
Kijk eens niet zo boos zeg.. Je denkt toch niet dan Fonske naar zo'n boze mama komt kijken?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_42666314
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:59 schreef lcicle het volgende:
Kijk eens niet zo boos zeg.. Je denkt toch niet dan Fonske naar zo'n boze mama komt kijken?
Als hij er dit weekend niet uitkomt gaan ze maandag weer op zijn hoofd gaan duwen. Zal hem leren.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:47:33 #71
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42667094
Nog steeds geen baby's

hmmmm

bij mij ook nog geen gerommel hoor.
Op zijn hoofd duwen, auw dat doet zeer!
pi_42667115
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 08:34 schreef Meimeltje het volgende:
Rustig aan hoor Stiekemerd, dan maar lang verlof! Goed dat je gyn je hier op wijst.
Wat zei hij/zij eigenlijk over dat ongi-gevoel? Dat heb ik namelijk ook heel erg de laatste weken.
Ze zei dat de baarmoeder te zwaar belast is.
Bleeh vanmorgen ook de hele ochtend last van gehad.....
Gaat nu wel iets beter.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:53:37 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_42667200
stiekemurd, das toch ff slikken! maak er wat van de komende 20 weken en rustig aan!

enne, bass miss, wat een prachtige zin dit: "Fonske heeft nog steeds geen goesting. Hij is nochtans al lang klaar" wat is goesting?
stormy waters...
sailin'
pi_42667235
'Goesting' is 'zin'.
pi_42667290
Beaker van harte

Stiekemurd wat vervelend, doe maar lekker rustig aan. (is misschien wel moeilijk wanneer er nog een kindje thuis is) Ik ben dan wel zwanger van m'n 4e, maar harde buiken? Ik heb geen idee hoe dat dat voelt. Volgens mij heb ik die nog nooit gehad.

Gelukkig heb ik gisteren iets gekregen voor m'n schimmelinfectie. Vannacht die pil ingebracht en ik heb echt het iedee dat het al helpt. 'k Heb namelijk sinds een week weer aardig geslapen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:08:15 #76
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42667454
ka-stone........heerlijk!!!! Eindelijk weer goe geslapen.

Zit me hier misselijk te eten aan nougat met pure chocolade...... oeps....

vandaag weer lekker in de weer geweest. Weer de winkel opgeruimd... Nesteldrang
pi_42667639
quote:

[..]

Je kunt altijd hier vragen natuurlijk
Gefeliciteerd.

Stiekemurd, balen zeg! Hopelijk helpt de week rust wat...
Eva
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:32:55 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_42667933
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:55 schreef Bass-Miss het volgende:
'Goesting' is 'zin'.
aha
zo grappig, af en toe komt ineens het vlaamse zo sterk naar voren, mooi is dat
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:35:43 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_42667989
wow Ka stone, de 4e! Ik heb daar toch bewondering voor hoor, hoe doe je dat? Ik vind 2 al zo druk fijn dat die pil helpt!
stormy waters...
sailin'
pi_42669385
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 11:48 schreef Stiekemurd het volgende:
Ze zei dat de baarmoeder te zwaar belast is.
Bleeh vanmorgen ook de hele ochtend last van gehad.....
Gaat nu wel iets beter.
Oei Stiekemurd, dat is niet fijn. Idd maar rustig aan proberen te doen, hoe moeilijk dat ook is. Je moet nog wel een tijdje. Sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:45:41 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42669567
Vanmorgen weer goedgekeurd Wel rustig aan blijven doen, om mezelf denken enzo voor zover dat kan.. Ze was het met me eens dat sommige stress-situaties nou eenmaal niet te elimineren zijn en dus maar het beste ervan maken.
bloeddruk netjes 120/65, baby lag mooi met z'n koppie naar beneden (ik zou toch zweren dat ie af en toe overdwars ligt ). Was afgevallen, maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Ik eet gezond, alleen is mijn maag zo snel vol momenteel, dus kleine beetjes en ik hou heel lang een vol gevoel, dus tussendoor eet ik erg weinig.

Over drie weken gaan we bloed prikken (ivm resus-gedoe) en dan ook een echo om de groei te bekijken. Saskia 'voelde' 3 jaar geleden ook mooi gemiddeld, maar bleek een stuk kleiner bij de geboorte (ze was krap 5 pond maar was gewoon 6 a 7 geschat door de diverse vk's). Vandaar dat ze dat nu wat beter in de gaten willen houden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42669597
Stiekemurd, sterkte. Lijkt me vervelend, elke keer dat gevoel (en te weten hoe het komt) ...

Chacama, lekker misselijk gegeten aan je nougat? Hopelijk valt het mee ...

Ka-stone, fijn dat die pil helpt. Beetje rare vraag, maar is dat een zetpil dan?

Ik ben gisteren naar de chiropractor geweest. Vooral een onderzoek gehad en ze heeft ook wat op spieren gedrukt en ik hoorde een paar knakjes toen ze mijn bekken op z'n plaats zette. Al met al viel het me mee, al was het drukken op spieren wel pijnlijk. Hopelijk gaat het helpen... ik ben er eigenlijk te laat bij natuurlijk, maar goed. Zo gaat dat als je geen oppas kan vinden (nu eindelijk wel eentje, en een goeie ook, ze kan heel vaak en is nog goedkoop ook vind ik) ...

Ik moest naar de chiropractor lopen, en dat was best een eindje vanaf de bushalte. Ik was helemaal uitgeput en had overal pijn toen ik daar aankwam, best bizar vond ik het.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:47:13 #83
3011 E.T.
pi_42669598
ow Stiekemerd, dat ongi-gevoel is hier ook al een aardig tijdje, maar ik kreeg te horen dat het aan te druk, stress etc ligt. Rustig aan doen en rust pakken wanneer maar mogelijk kreeg ik mee vorige keer.
Moet zeggen sinds ik er beter op let, dat 't inderdaad minder is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42669678
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:45 schreef E.T. het volgende:
Over drie weken gaan we bloed prikken (ivm resus-gedoe) en dan ook een echo om de groei te bekijken. Saskia 'voelde' 3 jaar geleden ook mooi gemiddeld, maar bleek een stuk kleiner bij de geboorte (ze was krap 5 pond maar was gewoon 6 a 7 geschat door de diverse vk's). Vandaar dat ze dat nu wat beter in de gaten willen houden
Wat vreemd dat ze haar groter hadden geschat, vraag me dan af hoe betrouwbaar het zowiezo is, dat voelen hoe groot een kindje is.

Fijn trouwens dat je weer goedgekeurd bent!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:58:55 #85
3011 E.T.
pi_42669819
Ik heb al heel vaak gehoord dat verloskundigen er naast zitten qua geschat gewicht (dan werd er een dikke 9 ponder voorspeld en dan kwam er een keurig babietje van 3500 gram uit ofzo)
Maar krap 5 pond is natuurlijk wel minimaal voor een voldragen zwangerschap (randje couveuse), vandaar dat ze dat deze keer wel duidelijk willen hebben

Hoop dat de chiropractor je goed heeft gedaan!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:53:13 #86
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42670906
Stiekemurd, ai! Rustig aan he, het is een dooddoener, maar toch.

ET, jij ook!

Bij mij is het gewicht van Simon goed geschat. Ik had een krappe strakke buik dus goed te voelen misschien. Maar ik heb het 2 vk's onafhankelijk van elkaar laten gokken, de ene zei 7,5-8 pond, de ander 7-7,5. Simon was 3770 bij de geboorte, goed gegokt dus!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:59:35 #87
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42671014
he Stiekemurd wat jammer dat het nu al een beetje hetzefde word als bij Benthe, goed rust nemen maar, en ik duim voor je dat het vrijdag wat beter is.
pi_42673626
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:58 schreef E.T. het volgende:
Ik heb al heel vaak gehoord dat verloskundigen er naast zitten qua geschat gewicht (dan werd er een dikke 9 ponder voorspeld en dan kwam er een keurig babietje van 3500 gram uit ofzo)
Maar krap 5 pond is natuurlijk wel minimaal voor een voldragen zwangerschap (randje couveuse), vandaar dat ze dat deze keer wel duidelijk willen hebben

Hoop dat de chiropractor je goed heeft gedaan!
Bij mij was het twee keer goed 'geraden' maar ik heb dan ook een hele soepele baarmoeder (zeggen alle vk's dus zal wel zo zijn) dus dan is het makkelijker te voelen. Ze duwen en porren dan wel wat af, vind ik maar niets. Ik vind het gauw pijn doen, dat geduw.

Merken doe ik nog niets van de chiropractor-behandeling (behalve pijnlijke plekjes waar ze geduwd heeft), ben benieuwd hoe dat is na een paar behandelingen.

Even iets anders...
Ik vraag me eigenlijk af vanaf welke leeftijd je een peutertje kunt vertellen dat mama een baby in haar buik heeft. Noa vindt mijn buik wel dik geloof ik, ze trekt soms mijn shirt omhoog en prikt in m'n navel 'buik!', maar als ik zeg dat er een baby in zit wordt er niet op gereageerd natuurlijk. Hoe doe jij dat, Stiekemurd? Ben benieuwd of Benthe erop reageert. En Martineke? reageerde Maxim erop als jij het vertelde? (die was natuurlijk nog een stuk jonger trouwens)
pi_42673666
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:53 schreef PM-girl het volgende:

Bij mij is het gewicht van Simon goed geschat. Ik had een krappe strakke buik dus goed te voelen misschien. Maar ik heb het 2 vk's onafhankelijk van elkaar laten gokken, de ene zei 7,5-8 pond, de ander 7-7,5. Simon was 3770 bij de geboorte, goed gegokt dus!
Lees het nu pas en moest even lachen... ik dacht namelijk het tegenovergestelde, dat het beter te voelen was bij een soepele baarmoeder (zie mijn berichtje) en had dat heel onnozel neergezet terwijl ik jouw berichtje niet had gezien. Ik weet het eigenlijk niet.
pi_42674289
Suzanna, het is een vaginale pil in de grote van een klein vogeleitje. Je moet het 's nachts inbrengen omdat je dan een poos rustig ligt dan werkt het beter. En het werkt

Belana, 4 kinderen klinkt inderdaad veel. Ik moest ook wel even slikken hoor toen bleek dat ik zwanger was. Gelukkig zijn de twee oudsten ook al wat groter, 12 en 9 jaar, dus die hebben de zorg van aankleden enz. niet meer nodig. de jongste nu is 3 jaar en voor hem is het toch wel leuk en goed dat er nog een bij komt.
Mijn zorg was meer van: hoe gaan we het allemaal doen, financieel, slaapplaats, auto en al dat soort dingen.
Nu heb ik me daar overheen gezet en ik geniet heerlijk van deze "laatste"zwangerschap. Ik ben ook al 40
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:32:37 #91
108648 cattie
lieve moeder
pi_42674589
De gyn had het gewicht van Ive ook goed geschat.

Een vraagje voor een vriendin van mij (nee, ik ben echt niet nu alweer zwanger! ): waar is er mooie zwangerschapslingerie te koop? Een tijd geleden heeft iemand hier sites neergezet van hele mooie lingerie (die wel heel duur was). Nou is geld bij haar geen probleem, dus als iemand ze nog weet... Ik kan ze niet terug vinden namelijk.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:48:57 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42675018
Vraagje: Kan je in NL eigenlijk gewoon een ruggenprik krijgen als je daarom vraagt?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:39:11 #93
3011 E.T.
pi_42676191
helaas niet Vivi..
Is afhankelijk van de welwillendheid van je vk, en of ze in het ziekenhuis 24/7 een anestesist hebben rondlopen. De meeste ziekenhuizen hebben alleen overdag zo'n man rondlopen, dus als je 'snachts gaat bevallen heb je dan pech

Even vraagje; de kat heeft 2 teken en die wil ik straks weghalen met de tekentang.. Kan ik dat gewoon doen, of moet Swets dat even doen? (in het kader van kattenbak enzo..)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:13:52 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42677008
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:39 schreef E.T. het volgende:
helaas niet Vivi..
Is afhankelijk van de welwillendheid van je vk, en of ze in het ziekenhuis 24/7 een anestesist hebben rondlopen. De meeste ziekenhuizen hebben alleen overdag zo'n man rondlopen, dus als je 'snachts gaat bevallen heb je dan pech

Even vraagje; de kat heeft 2 teken en die wil ik straks weghalen met de tekentang.. Kan ik dat gewoon doen, of moet Swets dat even doen? (in het kader van kattenbak enzo..)
Volgens mij wel want je moet alleen uitkijken voor kattenpoep (en dan nog voor kattenpoep die er al een tijdje gelegen heeft).....ik hoorde zelfs dat je echt wel een paar drollen zou moeten eten ( ) wil je werkelijk besmet worden met toxoplasmose....maar goed, beter het zekere voor het onzekere natuurlijk..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_42677252
Ik zou het toch niet doen als je niet immuun bent. De kat kan je krabben met vuile nagels bv.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bass-Miss op 14-10-2006 20:53:46 (N dus, thnx Pinquit. ;)) ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:06:02 #96
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42678460
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Volgens mij wel want je moet alleen uitkijken voor kattenpoep (en dan nog voor kattenpoep die er al een tijdje gelegen heeft).....ik hoorde zelfs dat je echt wel een paar drollen zou moeten eten ( ) wil je werkelijk besmet worden met toxoplasmose....maar goed, beter het zekere voor het onzekere natuurlijk..
Totdat je iemand kent met een kind die een parasiet door toxoplasmose veroorzaakt in zijn oog heeft... Ik ben er ultra- ultravoorzichtig mee...

Hier is de visite inmiddels weg, warm eten in de buiken het huis weer aan kant. Vervelend hoor, knalharde buiken de hele dag maarja gewoon doorlopen en doen of er niets aan de hand is. Ach, nog een paar weekjes! Ik vond het wel erg gezellig (maar mocht dit ooit weer gebeuren dan pakken ze zelf hun koffie, gebakjes en hapjes maar).
Iedere golf van de zee,
pi_42678994
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik zou het toch niet doen als je niet immuum bent. De kat kan je krabben met vuile nagels bv.
immuun

maar idd wat bassmiss zegt. kat graaft drol in, raakt perongeluk zn poep en dat zit vervolgens lekker onder zn nagels te broeien
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:59:39 #98
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42680037
Gewoon lekker door Swets laten doen!!!

Ik ben in en in moe. En ga dadelijk dan ook lekker naar bed. Kan helaas alleen op mijn linkerzij liggen, dus dat wordt even de uitdaging voor vannacht.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:04:34 #99
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_42681921
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:56 schreef Suzanna het volgende:

[..]

En Martineke? reageerde Maxim erop als jij het vertelde? (die was natuurlijk nog een stuk jonger trouwens)
Maxim wees dan wel enthousiast naar mijn buik als ik vroeg waar broertje was, maar denk niet dat hij dat ook echt snapte dat er een baby in zat.
toen Romijn er uit was heb ik het nog eens gevraagd waar broertje was, wees hij nog steeds naar mijn buik.
pi_42683283
Ik kom me hier weer afmelden, ik heb vandaag een miskraam gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')