Ben jij niet een newbij ?quote:
Kijk, zo hoor je een topic binnen te komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Oke het plaatje is wat groot, maar het zijn wel jetsers
136041quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik ben 7 maanden gebanned geweest jah...![]()
Ja, kan echt niet klagen. Straks weer auto langs de garage brengen. vSnaar, grote beurt, APK...quote:
Gozert! Hoe was de Fok!kerweg bij jou?quote:
Heb je hem vervolgens de weg gewezen met je elleboog, terwijl je aantoonde dat je waterpas liep?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja..ben al uitgescholden... voor achterlijke idioot..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Goeie input Buzzer !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:33 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
afrit a9 was nogal druk dus doorgereden naar hoofddorp ,en daar de n201 op en dus maar een klein stukje fok!kerweg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:36 schreef n00cL30n het volgende:
Gozert! Hoe was de Fok!kerweg bij jou?
Bij mij was het namelijk vrij tamelijk aardig matig! :|
Herhaling:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
733t 5k1ll5 n3rd of hoe je da ook schrijft![]()
Immer dezelfde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Kutnoobs altijd in die openingsposts.
Ik heb geen enorme jetsers..quote:
Jij heb haske lekkere jestersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb geen enorme jetsers..
Ik heb jesters.. Maar niet enorm..
Ah dat is het!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Het is wel te merken dat het vrijdag de 13e is. Zo'n beetje alles wat stuk kon gaan op het werk hedenochtend ging stuk.
Vandaag is zo een dag dat je niet uit je nest moet komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Het is wel te merken dat het vrijdag de 13e is. Zo'n beetje alles wat stuk kon gaan op het werk hedenochtend ging stuk.
Hier niets stuk.. Geen zwarte poesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
das duidelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
*kuch* foto *kuch*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah dat is het!
Vanmorgen werd ik wakker, doe een shirt aan, ga wat te drinken pakken, drinken zat daarna overal behalve in me maag...
Hup nieuw shirt aangetrokken, en hup tandpasta eroverheen
Bleu ? die zal wel weer met dr poten wijd liggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die chick met dat sjiek hendige kontje?
bye bye zwaai zwaaiquote:
Trilfunctie van haar bedrijfsphone aan het uitproberenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Bleu ? die zal wel weer met dr poten wijd liggen![]()
of van haar vriendje ! Offuh zo een hendig sjieke cockring van durexquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Trilfunctie van haar bedrijfsphone aan het uitproberen
op een of andere manier klinkt dat als een boekenkast van de IKEAquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Jesters frutsel , Jesters.quote:
Nieuw De Jesters Boekenkast van Ikea !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
op een of andere manier klinkt dat als een boekenkast van de IKEA
Geen geld voor een design voorgevelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
En bedankt he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Kutnoobs altijd in die openingsposts.
Wees blij.. denk ik?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
afrit a9 was nogal druk dus doorgereden naar hoofddorp ,en daar de n201 op en dus maar een klein stukje fok!kerweg.![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=jesters%20ikea&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nieuw De Jesters Boekenkast van Ikea !![]()
Hendig sappig..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mennnn.. desnoods betaal ik extra.. die kast moet ik hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nieuw De Jesters Boekenkast van Ikea !![]()
Het bleek geen verkeerde keusquote:
Hehehehehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=jesters%20ikea&sa=N&tab=wi
quote:google:
Twin IKEA Bedding- Jesters Ponies
Zo met van die hendig sjieke knoppen erop die lijken op lieve tepeltjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. desnoods betaal ik extra.. die kast moet ik hebben.
Zoasls het hoort toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Het bleek geen verkeerde keus
Maar mijn geliefde fokkerweg niet berijden doet pijn in het hart.
Djaaaaaaaa! Sjeweets!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo met van die hendig sjieke knoppen erop die lijken op lieve tepeltjes
Bijna wel he , ik checkte de fok!kerweg gisteravond nog even om even te snacken bij de mcdonalds bij de spottersplaats ! Deed ik er meer dan 50 minuten over om daar te komenquote:
Hehehe.. je kan daar 's avonds best wel okee foto's schieten op die spottersplaats.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Bijna wel he , ik checkte de fok!kerweg gisteravond nog even om even te snacken bij de mcdonalds bij de spottersplaats ! Deed ik er meer dan 50 minuten over om daar te komen![]()
Tallyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:07 schreef Armageddon het volgende:
Wie is dat sjieke wijf scarefreak?
Ja ach je kan er proberen boeken op te zetten maar door de ronde vormen zullen ze er niet lang op staan denk ik..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen in gezet..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:01 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Tally, die lang haar en jesters foto in je fobo doet het nogsteeds goed, zie ik?
Grrr pech dan hoor..quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Grrr pech dan hoor..
http://img1.putfile.com/main/10/28504053238.jpg
Das t linkie.. En anders maar nie..
Ja...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef Armageddon het volgende:
We zijn weer lekker bezig mensen! Hadden we het al over neuken gehad vandaag?
Ik lig ook met mn benen wijd maar betekend nog niet dat ik aan t neuken benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:15 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja...
miss_bleu lag schijnbaar met de benen wijd...
Ik had trek in iets te eten men, dus uit noodzaak de mc.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehe.. je kan daar 's avonds best wel okee foto's schieten op die spottersplaats.
Maar ik ga toch liever naar de BK.
Vertel Ome Arma, heb je hem er nog in gehangen vannacht ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:14 schreef Armageddon het volgende:
We zijn weer lekker bezig mensen! Hadden we het al over neuken gehad vandaag?
Yup! Heb d'r even over de traprailing gehangen en dan zo sjiek van achter!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Vertel Ome Arma, heb je hem er nog in gehangen vanacht ?
Bij bleu welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lig ook met mn benen wijd maar betekend nog niet dat ik aan t neuken ben
Helaas...
Oh heb je het rodeo truukje van gister nog geprobeerd ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yup! Heb d'r even over de traprailing gehangen en dan zo sjiek van achter!![]()
Beetje lafjes ertegen aan gehouden, of toch echt net als Shell wezen boren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yup! Heb d'r even over de traprailing gehangen en dan zo sjiek van achter!![]()
Ik zal het onthouden..quote:
Borenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Beetje lafjes ertegen aan gehouden, of toch echt net als Shell wezen boren?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:21 schreef Tally het volgende:
Frutsel wanneer neuken wij eigenlijk weer?
Al veel te lang geleden
Tijd voor een oldbie neuk meetingquote:
Het echte boorwerk hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Beetje lafjes ertegen aan gehouden, of toch echt net als Shell wezen boren?
Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Tijd voor een oldbie neuk meeting
Oequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook een rollenspel?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:21 schreef Tally het volgende:
Frutsel wanneer neuken wij eigenlijk weer?
Al veel te lang geleden
Oldbies SOA Meetingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mag ik van schimmels, vaginale afscheiding..?quote:
Ik bel je van de week daar overquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Foontje is genoeg![]()
![]()
![]()
Wanneer je maar wilt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en kwam er nog troep uit de pijpleiding naar boven ?quote:
de week is bijna om hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bel je van de week daar over
Heb nog een halletje dat gewit moet worden
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:25 schreef Joene het volgende:
[..]
en kwam er nog troep uit de pijpleiding naar boven ?
Whehehhee , ik zei pijpleiding !
Jij! Ik knoei niet...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de week is bijna om hoor![]()
Halletje is goed!Niets morsen op de vloer he!
![]()
![]()
Mennnnn.... De BK op schiphol was al dicht dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had trek in iets te eten men, dus uit noodzaak de mc.
Ik hang haar op als zwangere bondage barbie en steek er dan een champagnefles in....?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook een rollenspel?
Katja de nigeriaanse zoeloe die genaaid wordt door de rijke blanke nederlander met en bouwvakkershelm op?
Of doe ik dat altijd alleen maar met Katja?
Of jij beter richtenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
mond verder open doen in het vervolg!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef Tally het volgende:
EN ik heb toch ook niet gezegd welke week
Tuurlijk ! , ik verspreid ook de wel bekende druiper trouwens !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mag ik van schimmels, vaginale afscheiding..?
Nee maar de fokkerweg en de n201 welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn.... De BK op schiphol was al dicht dan?
[..]
Ik hang haar op als zwangere bondage barbie en steek er dan een champagnefles in....?
Go Fishquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk ! , ik verspreid ook de wel bekende druiper trouwens !![]()
Als je al zo'n eind hebt gereden, kunnen die paar extra kilometertjes er toch ook nog wel bij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar de fokkerweg en de n201 wel
quote:
Uiteraard maar om die paar km's kruipend en stilstaand af te leggen had ik hendig weinig zin in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je al zo'n eind hebt gereden, kunnen die paar extra kilometertjes er toch ook nog wel bij?
LoLzquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Uiteraard maar om die paar km's kruipend en stilstaand af te leggen had ik hendig weinig zin in.
ff checken !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, zijn ze trouwens weer aan het controleren op de Fok!kerweg ter hoogte van Yamaha?
Zover als ik kan zien nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, zijn ze trouwens weer aan het controleren op de Fok!kerweg ter hoogte van Yamaha?
Goeie Garp he !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Pijpleiding!
Schwarze Koggie met suiker ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Armageddon het volgende:
*haalt pijpleiding uit de broek*
*roert koggie*
Boh, sjiek hendig, ouwe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
Goeie Garp he !
Lekkah !quote:
quote:
Koggie Schwarz..... (Keiner Suker bitte!)quote:
Ik wil ook lieverder zonder suikerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze niet aan het assroleren zijn trouwens, zag weer een paar pliesie-oto's voorbij tuffen namelijk.
[..]
Koggie Schwarz..... (Keiner Suker bitte!)
Prepare for remsporen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net twee bolletjes met filet Africain naar binnen gewerkt..
Da's waar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil ook lieverder zonder suiker
Ach ze controleren maar een eind heen joh ik zit toch op kantoor.
Waarschijnlijk is die waarschuwing al net te laat.quote:
Brood met ei hier! ^o^quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
ik ga zo kopje soep eten en een Croquette ofzo
Ik in principe ook, maar ik heb zo nog een kleine vergaderingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nog geen Pauze ook hier , naja mag zelf bepalen wanneer.
LoLz... blijf lekker in betriebs restaurant stincken!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:23 schreef Joene het volgende:
ik wilde eigenlijk naar aelsmear maar mijn collegae wil liever im betriebs restaurant essen.
Same here!quote:
Tis ook niet mijn keuze noob!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... blijf lekker in betriebs restaurant stincken!
bitchquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal eens even een feauteau maken van wat er nu staat op het moment.
Idd heerlijke humor helemaal voor fransenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Ow jah dat filmpje van disneyland dat ze allemaal elkaar van achter aan het nemen zijn. LOL!![]()
Ah jij bent ook aan het Sonja Bakker© dieet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
Ik mag "lunchen" met een snee brood en een zoutwateroplossinkje
Nee.. Ik ben aan het uitdrogenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah jij bent ook aan het Sonja Bakker© dieet?
Ja Sonja Bakker©!quote:
Zorrie...quote:
en dan?quote:
nog 5 uurquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ff lekker gestuiterd op me werkplek
Je bent nog steeds geil he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef miss_bleu het volgende:
nieuw speelgoed bij de mediamarkt:
[afbeelding]
uhhh.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Tof Welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Tis weer druk dus als je vanmiddag naar huis wilquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:41 schreef miss_bleu het volgende:
en de tmf wards zijn nu bij de HMH
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef Tally het volgende:
Dat is een fotootje die jezelf gemaakt heb Missie?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Tis weer druk dus als je vanmiddag naar huis wil
De tmf awards in de hmh , kan me nog herrineren dat dat ooit in ahoy was als ik me niet vergis.quote:
Ik vind het idee van een mob-log echt coolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:41 schreef miss_bleu het volgende:
en de tmf wards zijn nu bij de HMH
[afbeelding]
je ze zitten nu in de HMHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:44 schreef Joene het volgende:
[..]
De tmf awards in de hmh , kan me nog herrineren dat dat ooit in ahoy was als ik me niet vergis.
Gaat goed met tmf dus
Volgend jaar de pepsi stage i guesquote:
Dan kom ik ook ! ik hou niet zo van die heule grote feestjes !quote:
BIER GOOIUH!!!!quote:
Jovink en de Voederbietels!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef Joene het volgende:
Komt Normaal ook?
Ah, nu zit ik weer met die visual van miss-bleu op de bedrijfswc.quote:
Kan je hem even in een plaatje visualiseren ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, nu zit ik weer met die visual van miss-bleu op de bedrijfswc.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, nu zit ik weer met die visual van miss-bleu op de bedrijfswc.
Paint loopt te bokken hier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
Kan je hem even in een plaatje visualiseren ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Paint loopt te bokken hier.
Kijk dat zijn de hendig sjieke nummers bijna net zo goed als stef ekkel zijn woonboot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Was laatst in een feesttent met Harry Slinger. Je loog tegen mij........
Euh.. klopt.. Maar ik was ff aan het zoeken naar een "Software Asset Management" toolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Joene het volgende:
ok ok ik geef toe mn vorige post was een kut post maar het hoeft niet stil te vallen hoor
Zo hele mond vol voor zo een simpel tooltjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh.. klopt.. Maar ik was ff aan het zoeken naar een "Software Asset Management" tool
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Paint loopt te bokken hier.
Wij gebruiken ook excelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
Jeps...
Ik ben even aan het kijken of ik met mijn excel sheetje aardig in de buurt kom van de huidig standaard.
Heb jij nog tips Joene?
Jups... Ik zit alleen te denken of ik het wel goed doe, nix vergeet, of juist teveel overhead creeeeeeeeeeeeeer..... (Iets in die schrijfrichting.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef Joene het volgende:
Puur voor licentie beheer en versie beheer doet excel het prima trouwens
Column = Aantal , Product , Versie , looptijd ,Prijs , Datum Aanschaf / Einddatum / Per User / Per Serverquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... Ik zit alleen te denken of ik het wel goed doe, nix vergeet, of juist teveel overhead creeeeeeeeeeeeeer..... (Iets in die schrijfrichting.)
dat gevoel heb ik nou ook bleu !quote:
Jesters ook heur !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
Bier en bier.
Van die grote jesters? Die heule grote jesters?quote:
Oh ja, ik dácht al dat ik iets was vergeten!quote:
ja dat je zegmaar als je je hoofd erop legt dat die lekker zacht legt zegmaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Van die grote jesters? Die heule grote jesters?
Mét tepels!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Van die grote jesters? Die heule grote jesters?
Men wat een boelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef n00cL30n het volgende:
Ik had zoiets als dit:
Sheet 1: Software Licenses
Column names:
*level
** sublevel
*Physical Condition
**Quantity
**"Item description (make and model)"
**Vendor
**Owner
**Category
**Estimated Lifetime (years)
*Financial Status
**Initial value
**Date purchased or leased
*Related Information
**End date
**Project Folder or eProposal number
Sheet 2: License Keys
Column names:
*level
*Product
*Key or Serial
*in use by
Waarbij een hyperlink zit tussen de columns "Item Description (make and model)" en Product van sheet1 en sheet2.
quote:
Just hanging.quote:
eej Halloquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.telfort.nl/media/teamtelfort/mp3/heya_tt.mp3![]()
![]()
tot net boven den knie ?quote:
Nee, meer tot aan de enkel.quote:
*kuch* foto *kuch*quote:
Wów, scarefreak, dat verzoek kwam écht onverwachts.quote:
Ik ben benieuwd naar het bijbehorende filmpjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heja heja heja heja heja heja heja
Nou omdat je zo verbaasd bent Post ze ffquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wów, scarefreak, dat verzoek kwam écht onverwachts.
desalnietemin wil ik een fotoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wów, scarefreak, dat verzoek kwam écht onverwachts.
Wij hebben helaas niet alles van Microsoft,.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Men wat een boel
Oh en license keys maak ik me niet zo druk om omdat wij Open licensing gebruiken van microsoft dus dat wordt allemaal online bijgehouden![]()
Wij hebben ook veritas maar die hebben ook een openlicense systeem.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wij hebben helaas niet alles van Microsoft,.
ze is ze maken denk ikquote:
Veritas!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben ook veritas maar die hebben ook een openlicense systeem.![]()
ik heb ook liever arc servequote:
Nogmaals:quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nogmaals:
Nogsteeds geen chowi jesters!
Whehheehehe Hoe is dat mokkelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben bij Gideau op bezoek en ik ben nu de internetverbinding van de buurman aan het misbruiken!![]()
50 euro in het uurquote:
*schudt er eens flink mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nogmaals:
Nogsteeds geen chowi jesters!
Voeluh !quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:30 schreef Domo-Kun het volgende:
mag ik hier ook mee spammen?
Ja, hop dan! Ik zit al ruim een uur mijn buste naar voren te drukken, smachtend naar je aanraking.quote:
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik heb toch het gevoel dat dat niet helemaal waar is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:22 schreef Chowi het volgende:
Ja, hop dan! Ik zit al ruim een uur mijn buste naar voren te drukken, smachtend naar je aanraking.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik heb toch het gevoel dat dat niet helemaal waar is.
Poehé! Al bijna 400 posts in 4 dagen! Heb jij nog wel een leven!quote:
Welkom terug. Beetje genoten?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Poehé! Al bijna 400 posts in 4 dagen! Heb jij nog wel een leven!
Ik vertel altijd de waarheid, jongeman.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis hoor, maar ik heb toch het gevoel dat dat niet helemaal waar is.
quote:
Nou moet ik aan zo een liedje denken !quote:
liedje?quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou moet ik aan zo een liedje denken !
Ja van de kassa meisjes (vliegende panters)quote:
Zachte Gquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja van de kassa meisjes (vliegende panters)
hehehequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:52 schreef miss_bleu het volgende:
gooooedemorgen!
Mogguhquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik heb het feestweekend overleefd! Bij E&Y kunnen ze er ook wat van zeg.
Ik zat zaterdag om 17:00 aan de bar in het hotel al aan het bier en om 20:00 was het eten. Ik ging slapen om 03:30.
E&Y woei bedrijfsfeestje van je zusquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik heb het feestweekend overleefd! Bij E&Y kunnen ze er ook wat van zeg.
Ik zat zaterdag om 17:00 aan de bar in het hotel al aan het bier en om 20:00 was het eten. Ik ging slapen om 03:30.
Ben nu nog bezig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Mogguh![]()
hehehe En zondag gebruikt om bij te komen?
Ja het was een fout feest!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
E&Y woei bedrijfsfeestje van je zus?
Niet gezien. Hij zegt ik heb geen relatie. Ik neuk d'r alleen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:03 schreef Joene het volgende:
Hoe was Guideau zijn Mokkel ?
Whehehhee Toppertje !quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet gezien. Hij zegt ik heb geen relatie. Ik neuk d'r alleen.![]()
Lijkt mij ook !quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het was een fout feest!Pas ik prima tussen.
Gezellie!!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:54 schreef Armageddon het volgende:
Ow en de neger is weer terug!
10 puntenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het was een fout feest!Pas ik prima tussen.
Doen doen doen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:35 schreef Joene het volgende:
Men ik heb het koud , zeg Noob ! je buren van Yamaha hebben ict coordinator vacature , zal ik ?
Mogguh N00c,quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doen doen doen!
Ik zit hier trouwens bijna te zweten... Is gewoon echt 26 graden hier binnen.
Hey gozert, alles lekker?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh N00c,
26 graden?![]()
Kachel nu al op volle toeren ja?![]()
ik wou net zeggen hier zijn we niet vies van harde tepels.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier draait de kachel al op volle toeren. Altijd weer die assistentes en secretaresses die het koud hebben.
Ik zeg je, het oog wil ook wat!
Jij begrijpt hem!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wou net zeggen hier zijn we niet vies van harde tepels.![]()
Alles wel okay hoor, thx! Met jou?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey gozert, alles lekker?
Hier draait de kachel al op volle toeren. Altijd weer die assistentes en secretaresses die het koud hebben.
Ik zeg je, het oog wil ook wat!
Korte truitjes ook niequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wou net zeggen hier zijn we niet vies van harde tepels.![]()
Mogguhquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:54 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi
Ik had zaterdag een bruiloft in moulin rouge stijl
Simpel gewoon geen print rechten geven op de rest van de printers ouwe.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:55 schreef Armageddon het volgende:
Hoe forceer ik dat iemand op een bepaalde printer MOET printen? Er is hier zoeen kut die het verdomd namelijk.
Tof !quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:54 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi
hehehe even instellen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Simpel gewoon geen print rechten geven op de rest van de printers ouwe.
Hier ook alles lekker hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alles wel okay hoor, thx! Met jou?
Mjah, hier staat de kachel wel aan maar niet bijzonder hoog ofzo. Mijn collega gaat dan ook in een prima truitje en strakke spijkerbroek gekleed
Klinkt gaaf, of gingen er ook mensen zingen die dat eigenlijk beter hadden kunnen laten?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:54 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi
Kind kan de was doen he?quote:
Denk niet dat ze dat gaat waarderenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier ook alles lekker hoor.
En dat klinkt goed... geen gsm foto's?
Dat kan ik zelfs nog... de was danquote:Kind kan de was doen he?
Ja, een of andere zanger die ze hadden uitgenodigdquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:12 schreef n00cL30n het volgende:
Klinkt gaaf, of gingen er ook mensen zingen die dat eigenlijk beter hadden kunnen laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |