Go Fishquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk ! , ik verspreid ook de wel bekende druiper trouwens !![]()
Als je al zo'n eind hebt gereden, kunnen die paar extra kilometertjes er toch ook nog wel bij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar de fokkerweg en de n201 wel
quote:
Uiteraard maar om die paar km's kruipend en stilstaand af te leggen had ik hendig weinig zin in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je al zo'n eind hebt gereden, kunnen die paar extra kilometertjes er toch ook nog wel bij?
LoLzquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Uiteraard maar om die paar km's kruipend en stilstaand af te leggen had ik hendig weinig zin in.
ff checken !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, zijn ze trouwens weer aan het controleren op de Fok!kerweg ter hoogte van Yamaha?
Zover als ik kan zien nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, zijn ze trouwens weer aan het controleren op de Fok!kerweg ter hoogte van Yamaha?
Goeie Garp he !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Pijpleiding!
Schwarze Koggie met suiker ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Armageddon het volgende:
*haalt pijpleiding uit de broek*
*roert koggie*
Boh, sjiek hendig, ouwe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
Goeie Garp he !
Lekkah !quote:
quote:
Koggie Schwarz..... (Keiner Suker bitte!)quote:
Ik wil ook lieverder zonder suikerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze niet aan het assroleren zijn trouwens, zag weer een paar pliesie-oto's voorbij tuffen namelijk.
[..]
Koggie Schwarz..... (Keiner Suker bitte!)
Prepare for remsporen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net twee bolletjes met filet Africain naar binnen gewerkt..
Da's waar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil ook lieverder zonder suiker
Ach ze controleren maar een eind heen joh ik zit toch op kantoor.
Waarschijnlijk is die waarschuwing al net te laat.quote:
Brood met ei hier! ^o^quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
ik ga zo kopje soep eten en een Croquette ofzo
Ik in principe ook, maar ik heb zo nog een kleine vergaderingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nog geen Pauze ook hier , naja mag zelf bepalen wanneer.
LoLz... blijf lekker in betriebs restaurant stincken!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:23 schreef Joene het volgende:
ik wilde eigenlijk naar aelsmear maar mijn collegae wil liever im betriebs restaurant essen.
Same here!quote:
Tis ook niet mijn keuze noob!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... blijf lekker in betriebs restaurant stincken!
bitchquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal eens even een feauteau maken van wat er nu staat op het moment.
Idd heerlijke humor helemaal voor fransenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Ow jah dat filmpje van disneyland dat ze allemaal elkaar van achter aan het nemen zijn. LOL!![]()
Ah jij bent ook aan het Sonja Bakker© dieet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
Ik mag "lunchen" met een snee brood en een zoutwateroplossinkje
Nee.. Ik ben aan het uitdrogenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah jij bent ook aan het Sonja Bakker© dieet?
Ja Sonja Bakker©!quote:
Zorrie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |