Go Fishquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk ! , ik verspreid ook de wel bekende druiper trouwens !![]()
Als je al zo'n eind hebt gereden, kunnen die paar extra kilometertjes er toch ook nog wel bij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar de fokkerweg en de n201 wel
quote:
Uiteraard maar om die paar km's kruipend en stilstaand af te leggen had ik hendig weinig zin in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je al zo'n eind hebt gereden, kunnen die paar extra kilometertjes er toch ook nog wel bij?
LoLzquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Uiteraard maar om die paar km's kruipend en stilstaand af te leggen had ik hendig weinig zin in.
ff checken !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, zijn ze trouwens weer aan het controleren op de Fok!kerweg ter hoogte van Yamaha?
Zover als ik kan zien nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, zijn ze trouwens weer aan het controleren op de Fok!kerweg ter hoogte van Yamaha?
Goeie Garp he !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Pijpleiding!
Schwarze Koggie met suiker ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:39 schreef Armageddon het volgende:
*haalt pijpleiding uit de broek*
*roert koggie*
Boh, sjiek hendig, ouwe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
Goeie Garp he !
Lekkah !quote:
quote:
Koggie Schwarz..... (Keiner Suker bitte!)quote:
Ik wil ook lieverder zonder suikerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ze niet aan het assroleren zijn trouwens, zag weer een paar pliesie-oto's voorbij tuffen namelijk.
[..]
Koggie Schwarz..... (Keiner Suker bitte!)
Prepare for remsporen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net twee bolletjes met filet Africain naar binnen gewerkt..
Da's waar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil ook lieverder zonder suiker
Ach ze controleren maar een eind heen joh ik zit toch op kantoor.
Waarschijnlijk is die waarschuwing al net te laat.quote:
Brood met ei hier! ^o^quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:20 schreef Joene het volgende:
ik ga zo kopje soep eten en een Croquette ofzo
Ik in principe ook, maar ik heb zo nog een kleine vergaderingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef Joene het volgende:
Nog geen Pauze ook hier , naja mag zelf bepalen wanneer.
LoLz... blijf lekker in betriebs restaurant stincken!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:23 schreef Joene het volgende:
ik wilde eigenlijk naar aelsmear maar mijn collegae wil liever im betriebs restaurant essen.
Same here!quote:
Tis ook niet mijn keuze noob!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... blijf lekker in betriebs restaurant stincken!
bitchquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik zal eens even een feauteau maken van wat er nu staat op het moment.
Idd heerlijke humor helemaal voor fransenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Ow jah dat filmpje van disneyland dat ze allemaal elkaar van achter aan het nemen zijn. LOL!![]()
Ah jij bent ook aan het Sonja Bakker© dieet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
Ik mag "lunchen" met een snee brood en een zoutwateroplossinkje
Nee.. Ik ben aan het uitdrogenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah jij bent ook aan het Sonja Bakker© dieet?
Ja Sonja Bakker©!quote:
Zorrie...quote:
en dan?quote:
nog 5 uurquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ff lekker gestuiterd op me werkplek
Je bent nog steeds geil he?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef miss_bleu het volgende:
nieuw speelgoed bij de mediamarkt:
[afbeelding]
uhhh.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Tof Welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:37 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Tis weer druk dus als je vanmiddag naar huis wilquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:41 schreef miss_bleu het volgende:
en de tmf wards zijn nu bij de HMH
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef Tally het volgende:
Dat is een fotootje die jezelf gemaakt heb Missie?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Tis weer druk dus als je vanmiddag naar huis wil
De tmf awards in de hmh , kan me nog herrineren dat dat ooit in ahoy was als ik me niet vergis.quote:
Ik vind het idee van een mob-log echt coolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:41 schreef miss_bleu het volgende:
en de tmf wards zijn nu bij de HMH
[afbeelding]
je ze zitten nu in de HMHquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:44 schreef Joene het volgende:
[..]
De tmf awards in de hmh , kan me nog herrineren dat dat ooit in ahoy was als ik me niet vergis.
Gaat goed met tmf dus
Volgend jaar de pepsi stage i guesquote:
Dan kom ik ook ! ik hou niet zo van die heule grote feestjes !quote:
BIER GOOIUH!!!!quote:
Jovink en de Voederbietels!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef Joene het volgende:
Komt Normaal ook?
Ah, nu zit ik weer met die visual van miss-bleu op de bedrijfswc.quote:
Kan je hem even in een plaatje visualiseren ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, nu zit ik weer met die visual van miss-bleu op de bedrijfswc.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, nu zit ik weer met die visual van miss-bleu op de bedrijfswc.
Paint loopt te bokken hier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
Kan je hem even in een plaatje visualiseren ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Paint loopt te bokken hier.
Kijk dat zijn de hendig sjieke nummers bijna net zo goed als stef ekkel zijn woonboot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Was laatst in een feesttent met Harry Slinger. Je loog tegen mij........
Euh.. klopt.. Maar ik was ff aan het zoeken naar een "Software Asset Management" toolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Joene het volgende:
ok ok ik geef toe mn vorige post was een kut post maar het hoeft niet stil te vallen hoor
Zo hele mond vol voor zo een simpel tooltjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euh.. klopt.. Maar ik was ff aan het zoeken naar een "Software Asset Management" tool
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Paint loopt te bokken hier.
Wij gebruiken ook excelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
Jeps...
Ik ben even aan het kijken of ik met mijn excel sheetje aardig in de buurt kom van de huidig standaard.
Heb jij nog tips Joene?
Jups... Ik zit alleen te denken of ik het wel goed doe, nix vergeet, of juist teveel overhead creeeeeeeeeeeeeer..... (Iets in die schrijfrichting.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef Joene het volgende:
Puur voor licentie beheer en versie beheer doet excel het prima trouwens
Column = Aantal , Product , Versie , looptijd ,Prijs , Datum Aanschaf / Einddatum / Per User / Per Serverquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... Ik zit alleen te denken of ik het wel goed doe, nix vergeet, of juist teveel overhead creeeeeeeeeeeeeer..... (Iets in die schrijfrichting.)
dat gevoel heb ik nou ook bleu !quote:
Jesters ook heur !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
Bier en bier.
Van die grote jesters? Die heule grote jesters?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |