Jij bent zo hopeloos traag en loopt zo erg achter dat ik mezelf zo tot winnaar uitroepquote:
hier : PI Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen #3quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef luciano het volgende:
[..]
[..]
DAT zag ik ................ ( of mag ik na 3 uur niet meer reageren op een post , sorry hoor , maar Kriebelt is mijn grote leermeester .
Hoi Donald!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent zo hopeloos traag en loopt zo erg achter dat ik mezelf zo tot winnaar uitroep![]()
nope ben er nog..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:16 schreef luciano het volgende:
Psttttttt ........ TL moest toch om 6 uur weer op .. istie al pleite ???
Ik heb nog some unfinished business to do in FB with Day ..............
kwantiteit is wat anders dan kwaliteitquote:
mauritius blauw? ja, echt welquote:
Niet alleen leer je users kennen, maar ook leer je users afzeiken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope ben er nog..
maarre: Day kan ook best voor zichzelf opkomen hoor. Ik vrees alleen dat jij niet in staat bent om een zinnige post daar te plaatsen
^^5 Eend !!!! . das HIGH FIVE voor de niet snapperts !quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen leer je users kennen, maar ook leer je users afzeiken?![]()
spoedcursusjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alleen leer je users kennen, maar ook leer je users afzeiken?![]()
waar dan op...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die PUNTEN slaan niet op haar oren![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent zo hopeloos traag en loopt zo erg achter dat ik mezelf zo tot winnaar uitroep![]()
ik heb even het bedje netjes opgemaakt ... ik ga vast liggen !!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
een schaamteloze uitnodiging...![]()
My kind of girl...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb even het bedje netjes opgemaakt ... ik ga vast liggen !!!![]()
"slaap" lekker allemaal
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"slaap" lekker allemaal
Je mag dan wel blij zijn dat de mods er zijn...quote:
keyword...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag dan wel blij zijn dat de mods er zijn...
Maar ze vertellen je ook niks he...
Wist je dat je voor vervelend stalken een ban kan krijgen?![]()
truste oortjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
"slaap" lekker allemaal
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag dan wel blij zijn dat de mods er zijn...
Maar ze vertellen je ook niks he...
Wist je dat je voor vervelend stalken een ban kan krijgen?![]()
Vind je het nog niet vervelend dan?quote:
ik vind het niet vervelend nee... maar ik heb dan ook genoeg afleidingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind je het nog niet vervelend dan?
Anders wacht ik nog ff met mijn negeer mode![]()
inderdaad een bepalende keyword. Gezien Eend zijn gedrag zal het niet snel als stalken gezien worden als hij met dezelfde egards behandelt wor!quote:
Nee jij gaat gewoon naar bed sneaky basterdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het niet vervelend nee... maar ik heb dan ook genoeg afleiding
Ja doe lekker meequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:27 schreef assuranseturix het volgende:
is hier de nachtbagger? ben verdwaald
een auto.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]Ik moest het opzoeken
![]()
Een postzegel
tis eerder een peuterspeelzaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:27 schreef assuranseturix het volgende:
is hier de nachtbagger? ben verdwaald
* teamlead pakt de blokkendoosquote:
quote:
speel ze jongenquote:
quote:
Kribbetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:30 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
![]()
wie wordt er hier afgezeken?
ah.. die gast die niet aan inlezen doetquote:
Ook dat, maar het is nog veel ergerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:33 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ah.. die gast die niet aan inlezen doet![]()
![]()
Nooit verder dan ik zelf wil en de laatste postquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:33 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ah.. die gast die niet aan inlezen doet![]()
![]()
pesten ze je ? ik zeg maar zo schelden doet geen pijnquote:
quote:
vertel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook dat, maar het is nog veel erger
Och het is kribs maar, die vind ik al zielig zonder dat ik hem in elkaar mepquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
pesten ze je ? ik zeg maar zo schelden doet geen pijnmaar je kan ze natuurlijk altijd in elkaar meppen
![]()
Lees je inquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:37 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
vertel?
ben jij Donald trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |