...mooi dan kom ik ff bij je zitten....quote:
Nee, maar een aantal andere users welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:50 schreef teamlead het volgende:
PI Newby-modjes die gezag willen afdwingen ipv verdienen #3right.. je wilt een weekendje uitrusten ofzo?
?????????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo vandaar steeds dat "oorties"...hahahahah!![]()
Hoi Donald!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ik vandaag hier maar eens even flink ga baggeren, om die idioot die ik achter mijn reet aan heb eens wat bezigheidstherapie te bezorgen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...mooi dan kom ik ff bij je zitten....![]()
Ik ben verlegenquote:
Ik ben blij dat jullie er zijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ik ben verlegen![]()
Dacht dat je dat nu wel wist
...zucht mannen nog uitleg nodig ook ... ( omdat puntoortje te lang voor je "maxje" is !!!! )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
?????????
Ja sorry ik ben niet zo thuis in huismokkelhumor!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ik vandaag hier maar eens even flink ga baggeren, om die idioot die ik achter mijn reet aan heb eens wat bezigheidstherapie te bezorgen![]()
Glijerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie er zijn hoor![]()
Niet van mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
we kregen klachten dat we er te weinig waren.. vandaar![]()
niet gelijkquote:
Hoi Donald!quote:
heeft nix met je lengte te maken heur...als je "schoot"hem maar baas kanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zucht mannen nog uitleg nodig ook ... ( omdat puntoortje te lang voor je "maxje" is !!!! )
Jij negeer ik ff met dit 'spelletje'quote:
je mag ook mee naar bed gaan hoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:00 schreef teamlead het volgende:
volgens mij moet ik stoppen met bierdrinken vandaag
quote:
Blauw past bij jouquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je mag ook mee naar bed gaan hoor...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij negeer ik ff met dit 'spelletje'![]()
Kan niet tegen je postsnelheid op![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je mag ook mee naar bed gaan hoor...![]()
Ook als ik op iemand anders reageer?quote:
De dag is net begonnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:00 schreef teamlead het volgende:
volgens mij moet ik stoppen met bierdrinken vandaag
En je loopt nu al achter kan je nagaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De dag is net begonnenEn ik ook, proost
![]()
ik moet om 6 uur weer m'n bed uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De dag is net begonnenEn ik ook, proost
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook als ik op iemand anders reageer?![]()
Met een beetje geluk hoor ik de wekker van mijn vrouw niet en maakt mijn blaas me niet wakkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik moet om 6 uur weer m'n bed uit
Jou negeer ik meestal al, no worriesquote:
Die PUNTEN slaan niet op haar orenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
een schaamteloze uitnodiging...![]()
My kind of girl...
quote:
DAT zag ik ................ ( of mag ik na 3 uur niet meer reageren op een post , sorry hoor , maar Kriebelt is mijn grote leermeester .quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
Hey, nu Flugie ligt te krikken voor een bakfiets met motor kan ik de vraag normaal stellen:
WAT DOET DIE SNOR HIER????![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je loopt nu al achter kan je nagaan
Heb ik al (weer) gewonnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die PUNTEN slaan niet op haar oren![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:10 schreef luciano het volgende:
[..]
[..]
DAT zag ik ................ ( of mag ik na 3 uur niet meer reageren op een post , sorry hoor , maar Kriebelt is mijn grote leermeester .
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |