Ik vind dat er niks mis is met "mijn" sletje hoor!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
LX, je sletje lijkt me dan wel weer heel aardig.
Ja, die volg ik ook niet. Dus die mensen snap ik ook al niet. Misschien heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef k_man het volgende:
Het is een soort soap?
Heb ik nog een blauwe maandag geleerd. Maar toen ik erachter kwam dat er 8 naamvallen waren, en dat de uitspraak van iedere klinker verschilde afhankelijk van de positie in het woord én de functie in de zin heb ik de moed maar opgegeven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
En Russisch?
Ik denk dat je 'm nu weer weggejaagd hebt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:05 schreef broer het volgende:
Maar we hebben een lurker gevangen. Wie weet laat hij wat los...
Wanneer hij te veel post is hij geen lurker meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm nu weer weggejaagd hebt.
You've got to be kidding...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
Met 1 l, krijg je met de tweede hit wel een goeie.
Ik bedoel dat dat een goede kans maakt de site te zijn waar LX naar op zoek is. Beetje arty-farty.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:10 schreef k_man het volgende:
You've got to be kidding...
Kut. Het is ook altijd hetzelfde met mij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat je 'm nu weer weggejaagd hebt.
Moet ik weer?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef broer het volgende:
Kut. Het is ook altijd hetzelfde met mij.
Och. Er zijn, naar ik vernomen heb, méérdere sites met naakte vrouwen op het internet te vinden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat een goede kans maakt de site te zijn waar LX naar op zoek is. Beetje arty-farty.
Nou, dan heb je iets anders aangeklikt dan ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat een goede kans maakt de site te zijn waar LX naar op zoek is. Beetje arty-farty.
En toch kan ik haar met de beste wil van de wereld niet lelijk noemen hoor!quote:
Het was niet nachtenlang, maar ik heb toch wel even moeten staren toen ik dit op de frontpage zagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:14 schreef LXIV het volgende:
Om de een of andere reden hebben vrouwen er toch minder behoefte aan om de nachten te vullen met het staren naar een computerscherm met daarop plaatjes van naakte personen in allerlei houdingen.
Het zal wel geen mannelijke gedachtegang zijn, maar als ik haar zie ben ik de hele tijd angstig dat ze op een gegeven moment gaat praten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:18 schreef LXIV het volgende:
En toch kan ik haar met de beste wil van de wereld niet lelijk noemen hoor!
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was niet nachtenlang, maar ik heb toch wel even moeten staren toen ik dit op de frontpage zag![]()
[afbeelding]
Alhoewel ik er niet zeker van ben dat ze ook naakt zijn.
Zonder ophouden met een harde nasale stem en een randstedelijk accent?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:21 schreef broer het volgende:
[..]
Het zal wel geen mannelijke gedachtegang zijn, maar als ik haar zie ben ik de hele tijd angstig dat ze op een gegeven moment gaat praten.
Die angst maakt haar een flink stuk minder mooi.
Dat is toch juist typisch een mannengedachte? Vrouwen moeten mooi wezen en hun bek houden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:21 schreef broer het volgende:
Het zal wel geen mannelijke gedachtegang zijn, maar als ik haar zie ben ik de hele tijd angstig dat ze op een gegeven moment gaat praten.
Vooral dat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:22 schreef LXIV het volgende:
Zonder ophouden
En daarvoor zijn plaatjes dus bijzonder geschikt. Want die praten niet. Handig!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
Vrouwen moeten mooi wezen en hun bek houden?
Je vindt 'r niet geil genoeg. Dat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:28 schreef broer het volgende:
Alleen kan ik me er bij dit plaatje dan nog steeds niet overheen zetten zoals elke gezonde Hollandse jongen zou doen. Dat was het niet-typisch-mannelijke eraan.
Dat zal het zijn. Bedankt voor deze heldere analyse.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Je vindt 'r niet geil genoeg. Dat bedoel je?
Hmm, nee, ik voel niet gelijk de aanleiding daar toe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:04 schreef Lienekien het volgende:
Zou je een boek van 'm gaan lezen?
O, jawel hoor, met `r smerige paardenbek. Om te kotsen gewoon, wat een lelijke krijthoer!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
En toch kan ik haar met de beste wil van de wereld niet lelijk noemen hoor!
Dus grote ego's voelen zich niet tot andere grote ego's aangetrokken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Hmm, nee, ik voel niet gelijk de aanleiding daar toe.
De documentaire was min of meer chronologisch. Eyes Wide Shut (met Cruise en Kidman) was zijn laatste film. Tegen die tijd was ik ook al in slaap gevallen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:18 schreef broer het volgende:
Als ik daar nu naar kijk, zie ik Tom Cruise en Nicole Kidman. Ik sla even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |