abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 00:54:05 #201
862 Arcee
Look closer
pi_42793088
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:49 schreef cosmick het volgende:
In dit geval vond ik dat iemand met een fout baardje en een debiel petje op z'n kop wel "u" tegen de minister-president kon zeggen.
Dat bedoel ik.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42793123
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:49 schreef cosmick het volgende:

[..]

In dit geval vond ik dat iemand met een fout baardje en een debiel petje op z'n kop wel "u" tegen de minister-president kon zeggen.
Dat is een waardeoordeel. Hij heeft het een keer gevraagd en Balkenende leek er niet zoveel problemen mee te hebben.
En daar gaat het toch om, waar heeft iemand wel of geen last van?
Dat etiquette-geneuzel hebben we gelukkig een beetje gehad.

En ik vind Ali B ook geen wereldgozer, maar dat staat er wat mij betreft volledig buiten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 01:00:26 #203
862 Arcee
Look closer
pi_42793198
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:55 schreef Lamon het volgende:
Dat etiquette-geneuzel hebben we gelukkig een beetje gehad.
Inderdaad, weg met de etiquette.

Maar Ali B. moet gewoon u zeggen tegen JP. Punt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42793233
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Lekker paradoxaal, Arcee.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 01:08:14 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42793322
quote:

Nog beter: Ali moet gewoon helemaal niets zeggen en opzouten. Punt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2006 @ 01:08:30 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_42793327
quote:

[..]

UP moet ie zeggen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42793335
quote:

[..]

nou, als ik met Ali B. zijn ouders aan tafel zou zitten, zou ik zijn vader en moeder met u aanspreken, en niet zo nadrukkelijk zitten te jijen en te jouwen en zeker niet ook nog eens met een ouwejongenskrentenbrood toon in mijn stem.

hey, Pa B., goser, zo is het toch, of niet dan, kom op man, doe niet zo rif, man, dit is De Haag, weet je, relax
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 01:11:26 #208
862 Arcee
Look closer
pi_42793387
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Nog beter: Ali moet gewoon helemaal niets zeggen en opzouten. Punt.
Inderdaad, JP had even op moeten staan en met z'n elleboog de neus van Ali B. moeten breken: "U voor jou".
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 01:12:55 #209
862 Arcee
Look closer
pi_42793410
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:09 schreef milagro het volgende:
nou, als ik met Ali B. zijn ouders aan tafel zou zitten, zou ik zijn vader en moeder met u aanspreken, en niet zo nadrukkelijk zitten te jijen en te jouwen en zeker niet ook nog eens met een ouwejongenskrentenbrood toon in mijn stem.

hey, Pa B., goser, zo is het toch, of niet dan, kom op man, doe niet zo rif, man, dit is De Haag, weet je, relax
Eens met bovenstaande spreekster.
pi_42793416
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Gadver, wat krampachtig allemaal.
Ooit wel eens bedacht dat dit komt omdat jullie niet helemaal naar het feit an sich kijken, en een beetje jullie gevoel richting het feit dat Ali B best irritant en aanwezig kan zijn, laten meespreken?

Mijn stelling is dan ook dat ik Ali B een eikel eerste klas vind, en toch vind ik het tutoyeren geen probleem..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 01:14:44 #211
862 Arcee
Look closer
pi_42793443
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:13 schreef Lamon het volgende:
Mijn stelling is dan ook dat ik Ali B een eikel eerste klas vind, en toch vind ik het tutoyeren geen probleem..
Ik ook niet, maar op de manier waarop hij het doet wel.
pi_42793481
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:13 schreef Lamon het volgende:

[..]

Gadver, wat krampachtig allemaal.
Ooit wel eens bedacht dat dit komt omdat jullie niet helemaal naar het feit an sich kijken, en een beetje jullie gevoel richting het feit dat Ali B best irritant en aanwezig kan zijn, laten meespreken?

nee, het boeit me totaal niet wie het is, en zo'n eikel vind ik die knaap niet eens, maar de toon vooral, dat hoeft een vriendje van mijn zoon ook niet te doen bij me meteen, me zo aanspreken, en door die toon wordt dat gejij en gejouw ook ineens onbeschoft.

ik word zo vaak met jij aangesproken , en dat stoort me niet, maar op die manier zoals Ali dat deed: sorry knul ,ik heb niet met je geknikkerd, hoor , doe eens dimmen
pi_42793519
Tering - die VOC-campagne werkt echt
  donderdag 19 oktober 2006 @ 01:21:12 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42793546
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:19 schreef SCH het volgende:
Tering - die VOC-campagne werkt echt
Het wachten is op het ophemelen van de WIC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42793590
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:17 schreef milagro het volgende:
ik word zo vaak met jij aangesproken , en dat stoort me niet, maar op die manier zoals Ali dat deed: sorry knul ,ik heb niet met je geknikkerd, hoor , doe eens dimmen
Terwijl Van Dis veel minder respect toonde voor de MP, niet alleen qua toonzetting, maar ook betreffende het incasseren van de terugkoppelingen van zijn minachtende, quasi-literaire opzetjes.

De wereld gaat aan etiquettegeilheid ten onder.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2006 @ 01:26:55 #216
862 Arcee
Look closer
pi_42793635
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:
Wat mij betreft heeft het geen reet met etiquette te maken, want daar veeg ik ook m'n kont mee af.
pi_42793658
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:

[..]

Terwijl Van Dis veel minder respect toonde voor de MP, niet alleen qua toonzetting, maar ook betreffende het incasseren van de terugkoppelingen van zijn minachtende, quasi-literaire opzetjes.

het heeft niets met etiquette van doen, het is de toon die de muziek maakt, maar goed, whatever, ik ga 24 kijken
pi_42812292
quote:
Ruziënde Balkenende en Witteman (video)

Over de shows De Wereld Draait Door en Pauw&Witteman heb ik een theorie. Ze worden vijf minuten van mijn huis opgenomen dus als ik de programma’s wil zien kan ik net zo goed in de studio gaan zitten. Het is altijd boeiend om de gesprekken voor je neus plaats te zien vinden en na afloop nog wat te borrelen met de vaak interessante gasten.

Deze theorie werd gisteravond weer eens op overduidelijke wijze bevestigd. Nadat ik Piet Romer in een indrukwekkende staat van dronkenschap had gezien en Fransje Bauer over klaarkomen had horen praten was ik aan het eind van de avond getuige van een heftige woordenwisseling tussen Jan Peter Balkenende en Paul Witteman.

Jan Peter Balkenende poseert met dames bij Pauw&WittemanTijdens de borrel liep ik nog even terug naar de garderobe. Daar zag ik JP poseren met vier dames uit het zuiden des lands. Plotseling kwam Witteman aanlopen die op verbaasde toon vroeg: “Ga je nu weg Jan Peter?”. De fotoglimlach van Balkenende verdween en maakte plaats voor een kwade blik zoals u die kent van zijn debatten met Halsema. “Ja! Ik vind dit geen manier van werken. Dit was niet afgesproken!”. Witteman: “Maar het gesprek was toch goed?”. JP: “Het gesprek was goed, maar het einde onacceptabel!”.

Na enigszins van de verbazing bekomen te zijn pakte ik mijn telefoon om het tafereel vast te leggen. Ondertussen kwam Jack de Vries, mediastrateeg en campagneleider van het CDA, aanbenen met een legertje aan beveiligingmensen. Terwijl ik buitengesloten werd kon ik nog net zien hoe Jack de Vries Paul Witteman een klap op zijn schouder geeft en zegt: “daar probeer jij je aardig mooi uit te praten jongen”. Vervolgens lopen Jan Peter en zijn spindoctor kwaad weg.

Nadat Paul Witteman zijn collega’s had ingelicht vroeg ik hem wat er zich nu precies had voorgedaan. Hij vertelde mij dat Balkenende zich gestoord had aan de zeven bloopers die Pauw&Witteman tegen het einde van het programma lieten zien. Volgens Paul was Balkenende “woedend vertrokken”.

De videobeelden

Verwacht niet teveel van de beelden want het filmen werd mij door de beveiliging vrij lastig gemaakt.

In het begin zie je Witteman (links), Jack de Vries (rechts) en Balkenende (achter) discussiëren. Daarna duwt de beveiliging mijn camera weg waardoor je alleen nog de rug van Witteman ziet. Hij probeert met de handen in de zij een punt te maken. Vervolgens zie je rechtsboven weer een flits van JP waarna er nogmaals een bodyguard voor gaat staan. Gelukkig staat het net iets te harde schouderklopje van Jack de Vries er nog op. Daarna zie je de twee boze heren resoluut weglopen.

Filmpje

Bron
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:32:47 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42812338
Vanavond te gast bij Pauw en Witteman:

Cees Maas, Financieel Directeur ING Groep. Over Formule 1.
Arnold Karskens, oorlogscorrespondent. Net terug uit Afghanistan.
Maria Peters, regisseuse van de succesfilm 'Afblijven'.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42812385
Ken geen van drie.
Houd van een lijntje.
pi_42812432
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Het was ook schandalig hoe ze hem nog even te kakken hadden gezet op het einde met die 'bloopers'.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:00:53 #222
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42813049
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ken geen van drie.
Ik ook niet
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:09:58 #223
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42813319
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het was niet voor niets een goede uitzending, die gristenhond kwibus met z'n zwarte steunkousen moet maar eens leren accepteren dat hij te gast is en dat hij niet overal aan touwtjes kan trekken. Het is de ncrv niet

[ Bericht 5% gewijzigd door Aoristus op 19-10-2006 19:47:22 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_42814877
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:17 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, het boeit me totaal niet wie het is, en zo'n eikel vind ik die knaap niet eens, maar de toon vooral, dat hoeft een vriendje van mijn zoon ook niet te doen bij me meteen, me zo aanspreken, en door die toon wordt dat gejij en gejouw ook ineens onbeschoft.

Inderdaad, ik heb de aflevering bekeken. De gesprekken tussen van Dis en Balkenende vond ik schitterend, van Dis die z'n gedachten en theorieen over Balkenende liet gaan en Balkenende die zoals altijd mooi weer speelde. Alleen die clown die naast van Dis zat, wat was dat man? Hij zat er laatst ook al bij life & cooking, volgens mij denkt hij dat hij het helemaal is maar vooral z'n optreden bij pauw & witteman liet goed zien wat een enorme kneus die ali b is, niet normaal. Intellect of gewoon normaal respect is ver te zoeken, bij die clown gelden andere zaken, krijgen andere zaken respect, zaken die je als 17 jarige vmbo scooterjochie belangrijk vindt.
Die clipjes waar balkenende vond ik wel lachen, kan me wel voorstellen dat balkenende het niet door de beugel vind kunnen als het iets is wat niet van te voren afgesproken was.
Voor de rest schitterende aflevering, van Dis tegenover Balkenende, prachtig
pi_42814953
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het was niet voor niets een goede uitzending, die gristenhond kwibus met z'n zwarte steunkousen moet maar eens leren accepteren dat hij te gast is en dat hij niet overal aan touwtjes kan trekken. Het is de ncrv niet
Nee man, daar gaat het helemaal niet om. Balkenende zat daar helemaal niet met de gedachte 'de baas' te zijn of de touwtjes in handen te hebben. Pauw & witteman is geen show ala denhaagvandaag waar je een 1 op 1 gesprek hebt met de minister president, dit was een veel lossere omgeving en dat is vanzelfsprekend ook bij balkenende van te voren bekend. Gooien op zwarte steunkousen en niet de touwtjes in handen hebben laat zien dat je er niet veel van begrijpt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:10:19 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42815071
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ken geen van drie.
Karskens was tijdens de eerste Irak-oorlog bijna dagelijks in beeld vanuit Bagdad. Nooit gezien?
Maria Peters zou je kunnen kennen van de films: De Tasjesdief, Kruimeltje, Pietje Bell: De film , Pietje Bell II: De jacht op de tsarenkroon en nu dus Afblijven.
Die vent van de ING ken ik alleen van de persconferentie waarin de ING aankondigde de komende jaren ca. 300 miljoen te gaan investeren in de Formule1.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:23:14 #227
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42815494
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nee man, daar gaat het helemaal niet om. Balkenende zat daar helemaal niet met de gedachte 'de baas' te zijn of de touwtjes in handen te hebben. Pauw & witteman is geen show ala denhaagvandaag waar je een 1 op 1 gesprek hebt met de minister president, dit was een veel lossere omgeving en dat is vanzelfsprekend ook bij balkenende van te voren bekend. Gooien op zwarte steunkousen en niet de touwtjes in handen hebben laat zien dat je er niet veel van begrijpt.
Hoe los was die omgeving dan dat Balkenende boos wordt ?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:10:42 #228
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42821429
Vrouwen moeten mee op vredesmissie. Groot gelijk, de mannen willen wel wat bij hun bier
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:10:50 #229
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_42821435
Ja, onze Daerden toch ... (hij zat nog wel meer kasbezopen in tv-programma's ...)

Hij is trouwens volgens een peiling momenteel terug zowat de populairste politicus in Wallonië ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:14:22 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42821602
Jorritsma is, hoewel absoluut niet van mijn partij, wel een oké wijf.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42821658
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:16:22 #232
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42821683
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
waarom?
pi_42822097
quote:
hmmmmmm dan ben je waarschijnlijk ook niet voor de groenen van Balkenende en als ik me herinner was het pvda lidmaatschap ook al 25 jaar opgezegd ....... wat blijft er nog over in ons kikkerlandje .......ahaaa Femke Halsema en rode tomaten
The snow in the mountains was melting and Bunny had been dead for several weeks .......
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:33:45 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42822356
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef Luccide het volgende:

hmmmmmm dan ben je waarschijnlijk ook niet voor de groenen van Balkenende en als ik me herinner was het pvda lidmaatschap ook al 25 jaar opgezegd ....... wat blijft er nog over in ons kikkerlandje .......ahaaa Femke Halsema en rode tomaten
De rode tomaat inderdaad.

Karskens blijft een bijzondere journalist. Vond hem destijds in Irak al vrij dapper en nu dus weer onafhankelijk bezig in Afganistan.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:35:00 #235
pi_42822396
Alleen jammer dat het toch zo'n sensatie-zoeker is
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:38:51 #236
pi_42822545
Mens toch, "problemen met zoenen" : geef die pubers van tegenwoordig elk drie breezers en je krijgt een orgie op je scherm ...
pi_42822783
waarom nu zo cynisch over deze zet van ING, ik vind het wel tof
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:46:00 #238
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42822809
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mens toch, "problemen met zoenen" : geef die pubers van tegenwoordig elk drie breezers en je krijgt een orgie op je scherm ...

Het is toch leuk man, pubers die kunnen fantaseren over verliefd zijn enzo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:47:08 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42822847
Dat dedain altijd bij Witteman over sporten waar hij niets vanaf weet en nooit naar kijkt.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:48:39 #240
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_42822925
de ontwikkeling van de F1 draagt bij aan veilige en schone auto's

De ING doet z'n best maar, lekker boeiend
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:51:32 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42823017
100 miljoen per jaar klopt vrij aardig en ze hebben zich voor 3 jaar verbonden. In Adformatie stond vandaag ook dat het totaal om 300 miljoen zou gaan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_42823119
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat dedain altijd bij Witteman over sporten waar hij niets vanaf weet en nooit naar kijkt.
ik vind dat bij beide wel een beetje, hoor.
ze stellen de vragen niet om meer te weten te komen, maar om beter af te kunnen serveren, lijkt wel.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:57:20 #243
pi_42823217
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef Aoristus het volgende:
de ontwikkeling van de F1 draagt bij aan veilige en schone auto's

De ING doet z'n best maar, lekker boeiend
Uiteraard, waar denk je dat hulpmiddelen als tractie-controle, ABS, stuurbekrachtiging, ... vandaan komen? (allemaal dingen die de auto's stukken veiliger maken) , en uiteraard ook tot schone auto's. De bedoeling van F1 is dat auto's ook zo snel mogelijk rijden, maar wél met zo weinig mogelijk benzine (minder tankbeurten, gewicht enz) , dat leidt ook tot nieuwe technieken voor zuinigere motoren, en betere benzine. Zo zie je bv ook dat shell en total onlangs nog uitgebreid reclame maakten dat je met hun nieuwe benzine méér kilometers kunt rijden (en die is ontwikkeld in de autosporten)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:38:41 #244
862 Arcee
Look closer
pi_42832135
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:54 schreef milagro het volgende:
ik vind dat bij beide wel een beetje, hoor.
ze stellen de vragen niet om meer te weten te komen, maar om beter af te kunnen serveren, lijkt wel.
Ja, en toch is 't alleen bij Witteman irritant.
pi_42833286
Balkenende boos op Pauw en Witteman

http://streams.omroep.nl/tv/vara/pauwenwitteman/bb.20061018.asf

Vanaf 47 minuten, hilarisch . Vooral die mama mia .

En dan die oerdomme (heeft die gast een iq van 80?) Ali B met z'n baggeranalyse op het eind .
pi_42836237
Vanavond te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:

* Boris Titulaer, winnaar van Idols 2004. Over zijn nieuwe cd en muzikale helden.
* Kees Jansma, perschef van het Nederlands elftal.
* Philip Freriks, nieuwslezer van het NOS Journaal en schijver.
pi_42839460
dat klinkt als interessant Ik ben er bij!
The snow in the mountains was melting and Bunny had been dead for several weeks .......
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:52:13 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_42839820
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:40 schreef Luccide het volgende:
dat klinkt als interessant Ik ben er bij!
Bij de uitzending in de studio?
Poef.....gone! ©golfer
pi_42840101
quote:
golfer(Klootviool) - vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:52

Bij de uitzending in de studio?
.... nee, sorry gewoon voor de buis .......... maar wel een goed idee, eigenlijk! Het wordt toch opgenomen in Adam? Ik las dat jeroen pauw opde fiets kwam dus dat zal dan wel .. en dat treft want dat betekent dat ik het ook kan fietsen ... maar dat wordt dan niet vandaag
pi_42840156
[quote .... nee, sorry gewoon voor de buis .......... maar wel een goed idee, eigenlijk! Het wordt toch opgenomen in Adam? Ik las dat jeroen pauw opde fiets kwam dus dat zal dan wel .. en dat treft want dat betekent dat ik het ook kan fietsen ... maar dat wordt dan niet vandaag ][/quote]

mmmmmmmmm volgende keer maar wat minder funny faces gebruiken, op deze manuer verliest het een beetje zijn effect
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')