Karskens was tijdens de eerste Irak-oorlog bijna dagelijks in beeld vanuit Bagdad. Nooit gezien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ken geen van drie.
Hoe los was die omgeving dan dat Balkenende boos wordt ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee man, daar gaat het helemaal niet om. Balkenende zat daar helemaal niet met de gedachte 'de baas' te zijn of de touwtjes in handen te hebben. Pauw & witteman is geen show ala denhaagvandaag waar je een 1 op 1 gesprek hebt met de minister president, dit was een veel lossere omgeving en dat is vanzelfsprekend ook bij balkenende van te voren bekend. Gooien op zwarte steunkousen en niet de touwtjes in handen hebben laat zien dat je er niet veel van begrijpt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Jorritsma is, hoewel absoluut niet van mijn partij, wel een oké wijf.![]()
waarom?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef golfer het volgende:
Jorritsma is, hoewel absoluut niet van mijn partij, wel een oké wijf.![]()
hmmmmmm dan ben je waarschijnlijk ook niet voor de groenen van Balkenende en als ik me herinner was het pvda lidmaatschap ook al 25 jaar opgezegd ....... wat blijft er nog over in ons kikkerlandje .......ahaaa Femke Halsema en rode tomatenquote:Jorritsma is, hoewel absoluut niet van mijn partij, wel een oké wijf.
De rode tomaat inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef Luccide het volgende:
hmmmmmm dan ben je waarschijnlijk ook niet voor de groenen van Balkenende en als ik me herinner was het pvda lidmaatschap ook al 25 jaar opgezegd ....... wat blijft er nog over in ons kikkerlandje .......ahaaa Femke Halsema en rode tomaten![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mens toch, "problemen met zoenen" : geef die pubers van tegenwoordig elk drie breezers en je krijgt een orgie op je scherm ...
ik vind dat bij beide wel een beetje, hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Dat dedain altijd bij Witteman over sporten waar hij niets vanaf weet en nooit naar kijkt.
Uiteraard, waar denk je dat hulpmiddelen als tractie-controle, ABS, stuurbekrachtiging, ... vandaan komen? (allemaal dingen die de auto's stukken veiliger maken) , en uiteraard ook tot schone auto's. De bedoeling van F1 is dat auto's ook zo snel mogelijk rijden, maar wél met zo weinig mogelijk benzine (minder tankbeurten, gewicht enz) , dat leidt ook tot nieuwe technieken voor zuinigere motoren, en betere benzine. Zo zie je bv ook dat shell en total onlangs nog uitgebreid reclame maakten dat je met hun nieuwe benzine méér kilometers kunt rijden (en die is ontwikkeld in de autosporten)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef Aoristus het volgende:
de ontwikkeling van de F1 draagt bij aan veilige en schone auto's
De ING doet z'n best maar, lekker boeiend
Ja, en toch is 't alleen bij Witteman irritant.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:54 schreef milagro het volgende:
ik vind dat bij beide wel een beetje, hoor.
ze stellen de vragen niet om meer te weten te komen, maar om beter af te kunnen serveren, lijkt wel.
Bij de uitzending in de studio?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:40 schreef Luccide het volgende:
dat klinkt als interessant Ik ben er bij!![]()
quote:golfer(Klootviool) - vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:52
Bij de uitzending in de studio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |