Oh jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Xilantof het volgende:
Je vergeet de Ba-meet!
Hoi daar!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een helegoeie avond allemaalik kom hier ook eens langswippen
Thnxquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Welkom terug
Alles goed?
ja lekker hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnxtijdje niet aan foto's maken geweest, momenteel behoorlijk druk
Met mij is alels goed en met jou dan?
Website, weericonen, momenteel ook bezig met Tmin kaarten website enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja lekker hoor.
Waar ben je zo druk mee dan?
Ah! nouja! lekker toch? Als je daar mee bezig kan zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Website, weericonen, momenteel ook bezig met Tmin kaarten website enzoach iig allemaal met het weer te maken
je moet het maar snappen
![]()
Nou zoals je mijn site ziet staan er flink aantal op, echter begin ik aan mijn MAX aan webspace te komen. Ik heb een webhosting gezien, echter moet ik nog even kijken hoe snel die webhosting is aangezien die niet in NL staat, maar 200 gig aan webspace en 2 terrabyte aan dataliemiet is niet mis, en dat voor 94 euro per jaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah! nouja! lekker toch? Als je daar mee bezig kan zijn?
Staan er nog wel fotografische dingen op planning ooit? of is dat echt op de lange baan gezet?
Ik heb momenteel geen forum meer te draaien, Myreact wil niet op deze webhosting helaas dus overstappen is iig een goed plan aangezien Myreact toch een zeer goed forum is (vergelijk het met deze forum).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Xilantof het volgende:
Klinkt als mooie plannen Speedy!
Hoe wil je dat geen doen met die fotografiefrontpage dan?
En je hebt nu toch een forum m.b.t. het weer?
Ah ja, dat verklaard het dan wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup, ben al volop met voorbereidingen bezigdaarom dus die drukte
Ja foto's zijn ook belangrijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddmisschien dat ik morgen even wat foto's ga schieten, maar dat zie ik nog wel even
goeie morgen zeg....jij bent ook een vroege vogel altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Morning u2all
gezellig zeg..............quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond uit eten met collega's
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond uit eten met collega's
[insert]coffee[start]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef freud het volgende:
Smogges *smaksmak*
Booting FreuD
Hartslag...........[ok]
Ademhaling...........[ok]
Bloeddruk...........[ok]
Endocriene systemen...........[ok]
Maag-darmsysteem...........[ok]
Spieren...........[ok]
Botten...........[found]
No bewustzijn found.
Please insert bewustzijn and press <any> key to continue...
booting................................quote:
Dat voordeel heb ik dan welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pfff ...ff iemand weggebracht, wat een mooie zonopkomst zeg ...KUT, dat ik niet gewoon midden op de snelweg stoppen kan voor een foto.:-( Na ja, straks nog ff weg met die camera.:-)
Lekker, dus jij kan hem in de berm/vluchtstroom mikken en dergelijke? ook bij files de vluchtstrook pakken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
Dat voordeel heb ik dan wel
Ontheffing om op de snelweg te doen wat ik wil
(behalve overig verkeer in gevaar brengen dan)
Alleen was ik te laat wakker om een zonsopgang mee te maken
Ikwas dus wel vroeg genoeg, maar had daar geen fuk aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat voordeel heb ik dan wel
Ontheffing om op de snelweg te doen wat ik wil
(behalve overig verkeer in gevaar brengen dan)
Alleen was ik te laat wakker om een zonsopgang mee te maken
Goeso Freud, uit eten is vaak lekkerquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef freud het volgende:
Lekker, dus jij kan hem in de berm/vluchtstroom mikken en dergelijke? ook bij files de vluchtstrook pakken?
vanavond een lange rit voor de boeg... richting noordspanjequote:
Veel plezier op je vakantie (neem ik aan)!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
vanavond een lange rit voor de boeg... richting noordspanje![]()
![]()
ben er dus ff een week niet....
Yup, vakantie... heb al gezien dat er in Tarragona boelveel romeinse dingen te zien/fotograferen zijn...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:15 schreef Shadow47 het volgende:
[..]
Veel plezier op je vakantie (neem ik aan)!!!!
Zelf vertrek ik morgen naar midden Frankrijk voor een weekje!!![]()
![]()
met de opkomende zon was het inderdaad mooi. heb er van genoten op de rustige A4 deze ochtendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Er lag een mooie grondmistdeken over het Groene Hart vanochtend )+ Was wel een beetje koud op het motortje daardoor.
ik kon mijn ogen er ook niet vanaf houden....morgen toch maar ff de effort maken om vroeg op te staan en het bos inquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
met de opkomende zon was het inderdaad mooi. heb er van genoten op de rustige A4 deze ochtend
Toen ik op mijn werk aankwam was de zon nog niet opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik kon mijn ogen er ook niet vanaf houden....morgen toch maar ff de effort maken om vroeg op te staan en het bos in
Dan ben jij duidelijk te vroeg begonnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:48 schreef freud het volgende:
[..]
Toen ik op mijn werk aankwam was de zon nog niet op.
Mijn koffie wat doen jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:01 schreef Vliegvrager het volgende:
HaMsterII schijnt een nieuw leven als model te zijn begonnen. Ik weet niet of ie een witte nachtpon heeft
neh, ik vind die sepia tinten wel wat hebbenquote:
Heel langzaam naar beneden trekkende sepia, hahaha. Wel stoer idee trouwens van die nachtjapon. Had ook zoiets in mijn hoofd, maar dan met een grasveld met lage nevel. Als je een model hebt, ga ik wel bij de rand van het bos staan ok? Even vragen of ze iets doorlooptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
neh, ik vind die sepia tinten wel wat hebben
Wowwwwwwwww ... daar kan ik me wel iets bij voorstellen, liefst nog laaghangende nevel er bij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
psies, ik zou alleen graag willen dat ik beschikking had over een model die in haar witte nachtpon door het bos zou willen rennen voor mij
Hey Puckzzzie,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
gefeliciteerd An!
hoest met al dat ijzer?
Daar! Dat zal m leren!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bah bewolkt weerzolang de zon niet schijnt neem ik geen foto's
![]()
Ik zie niksquote:
eindelijk niet meer ontstoken, nog wel steeds aan week voedsel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Hey Puckzzzie,
Tja, gaat. Tis wel een beetje veel te verwerken achter elkaar, maar eten gaat steeds beter. kwestie van volhouden. En met jou bitje?
Ook in stukjes zeker? Net als een croissantje...eerst in stukjes breken, want in 1 keer kauwen gaat niet, blijft het namelijk plakken, in plaats van dat het in je maag terecht komtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
eindelijk niet meer ontstoken, nog wel steeds aan week voedsel.
net wel een Bounty gegeten
Hij is een tikkie te gecropped en te verscherpt, PDJquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Ben toch nog even met de camera weggeweest, en o.a. onderstaande geschoten.
Prachtig weer was/is het vandaag, eigenlijk had ik nog veel meer willen maken op andere locaties. Dat ging dus ff niet door. Andere keer weer dus![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef An24 het volgende:
Trouwens, die BB heeft het voor elkaar zeg. Ik zit hier al bijna twee jaar en bb nu al een naamtopicUit mijn erfenis jij
![]()
![]()
GEFELICITEERD LIEFquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:21 schreef An24 het volgende:
Hoooi...
An is eventjes wat vrolijker![]()
Hoor net dat Ex zijn nieuwe baan heeft. Dat betekent dat hij in ons huisje kan blijven, dat betekent dat ik uit de hypotheek geschreven kan worden en dat betekent dat ik definitief mijn huisje kan kopen en over drie weken al over kan....pff lange zin![]()
![]()
BOEHOEquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef An24 het volgende:
Trouwens, die BB heeft het voor elkaar zeg. Ik zit hier al bijna twee jaar en bb nu al een naamtopicUit mijn erfenis jij
![]()
![]()
Kom maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
BOEHOE![]()
wil iemand mij adopteren???
Ohhhhh ...heb ik in de snelle ff voutjes gemaakt? Tssssssssssquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is een tikkie te gecropped en te verscherpt, PDJ
Op naar huis
N E Equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
BOEHOE![]()
NOUquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
N E E![]()
anders kan ik schade aan mijn gehoor incalculeren![]()
Jij bent lekker aardig zegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
N E E![]()
anders kan ik schade aan mijn gehoor incalculeren![]()
Is goed, plaats zatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:36 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
thanks SpeedyGJ...ik kom wel gezellig naar jou![]()
quote:
wat weet jij daar nou van.........ben echt de rustheid zelfe hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik het goed inschat, hier in dit forum kan ik je onderbreken .... maar in het eggie krijg ik geen kans om er tussen te komen. Daarom![]()
![]()
Maar wel een lekker gezellige kletzmeierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van.........ben echt de rustheid zelfe hoor
vraag maar aan an....
nou nu kap ik echt......daaggggggg![]()
Ikke wil je wel adopteren, kan wel een leuk nichtje gebruikenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
BOEHOE![]()
LOLquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ikke wil je wel adopteren, kan wel een leuk nichtje gebruikenIk heb alleen maar stomme namelijk (en nichtjes die ik nooit zie en amper ken)
Ik heb er vele, zie ze alleen nooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
LOL
Ze lezen niet mee zeker?
En ik heb al teveel nichtjes!
zo vaak zie ik de mijne ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb er vele, zie ze alleen nooit![]()
Oeps ...sorry, ik heb er 2 die ik een jaar terug nog gezien heb. Die zijn wel cool, kan ik tenminste mee stappenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zo vaak zie ik de mijne ook niet hoorMaar ik heb wel toffe nichjtes
Beter, maar ik vind het vlieggeval nog niet echt superfraai. Ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
P?
Kijk je dan ook nog ff naar deze, alleen gecropt .. na omzetting van *.cr2 (raw) naar jpg.
http://www.petlin.nl/snoepert.jpg
Ik vind hem daarom mooi, omdat je het stuifmeel goed zien kunt op dit beestje. Tuurlijk had ik hem liever nog weer anders op de foto gehad, maar hij luisterde niet naar mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is weer in de bewoonde wereld
[..]
Beter, maar ik vind het vlieggeval nog niet echt superfraai. Ik weet niet waarom.
Dat is ook wel zo, maar ook ik vind het geen topper, maar wel gaaf genoeg om die ff te laten zien. Ik zag ook witte vlinders, maar die waren helemaal adhd...en kreeg ik dus ook niet zoals ik ze hebben wou.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Jij moet hem mooi vindenWat ik er van vind is van minder belang
Na die appel-foto had ik de neiging om mijn heteroseksualiteit op te zeggen, maar nu ik weet dat je geen bier lust...quote:
sorry dat ik je teleurstelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Na die appel-foto had ik de neiging om mijn heteroseksualiteit op te zeggen, maar nu ik weet dat je geen bier lust...
Maar verder vind ik je nog wel aardig hoor, denk ik
Appelsientje!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:32 schreef FReNsJ het volgende:
ik drink ook geen bier (en dat voor een belg)
appelsiensap ftw!![]()
Een wijntje gaat er zo af en toe bij mij wel inquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef FReNsJ het volgende:
ik heb geen vast merk hoor...
als het maar van appelsienen komt
drink eigenlijk niet 'geen bier' maar 'geen alcohol' , maar over bv. wijn in het eten doe ik nu wel niet moeilijk ofzo, die alcohol is toch al verdampt :p
quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:31 schreef CocaColaLight het volgende:
ok ok als het echt moet... weg loopt van de schakelaar.
biertje?
Aan met die banaanquote:
Mooi zoquote:
Das beter dan voetbal Xil.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 07:22 schreef Xilantof het volgende:
Goeiemorgen allen. Werken ... tssssssss , dat ik daar nog eens om 7 uur voor uit me bed zou gaan.
Ja joh, dat bedoelde ik ook, maar moet ik klepje wel bij iemand bestellen hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom probeer je het niet eerst zelf te fixenZo'n klepje bestellen a EUR 5 en erin proppen lijkt me niet echt ingewikkeld
Uhm...rechtstreeks bij Etbassquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja joh, dat bedoelde ik ook, maar moet ik klepje wel bij iemand bestellen he![]()
Ja klopt, het waren zo veel linkjes dat ik even ga kijken wat het beste isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...rechtstreeks bij EtbassZie de linkjes die we gaven
Kon je ook bestellen
edit: laat maar zitten daarEr komt dusdanig veel extra kosten bij dat je EUR 24 kwijt bent
We linkten beide naar Etbassquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt, het waren zo veel linkjes dat ik even ga kijken wat het beste is![]()
Of de bijgeleverde riem om doenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:08 schreef WurM het volgende:
Ah, dat doe ik beide al standaard, gelukkig![]()
Wbquote:
Succesquote:
Oke danquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Te laat![]()
![]()
Heerlijke pastaschotel voorgeschoteld gekregen![]()
![]()
Missen? Missen als kiespijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:36 schreef Xilantof het volgende:
Ik mis trouwens de laatste tijd veel users hiero....
An doet shootje met collega's...omdat An weet dat ook onder de collega's wel eens stoute dingen gebeuren, (ja ook daar een maatschappijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:35 schreef WurM het volgende:
Ik heb trouwens gemist wat er mankeert aan je cam An... Wat is er gebeurd en hoe kan ik het voorkomen?
Nee dat niet. Er komen alleen wat oude-bekende steeds minder langs. Dr.Flash heb ik al tijden niet meer hier gezien bijv.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Missen? Missen als kiespijn?![]()
Die was dit weekend weg of zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee dat niet. Er komen alleen wat oude-bekende steeds minder langs. Dr.Flash heb ik al tijden niet meer hier gezien bijv.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
met "al tijden" bedoel ik niet dit weekend![]()
Ik mis jou ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee dat niet. Er komen alleen wat oude-bekende steeds minder langs.
Verrek, is ook zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee dat niet. Er komen alleen wat oude-bekende steeds minder langs. Dr.Flash heb ik al tijden niet meer hier gezien bijv.
Ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:11 schreef PKfotografie het volgende:
als kiespijn
Dat heet ...mensen gebruikenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik. Xila
. niet hoor.[afbeelding] Ik heb 'm nog nodig als taxi, dus ff wachten met vertellen dat ik 'm veracht eigenlijk, tot na de meet.
Rust roest Bizyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:25 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
![]()
lekker rustig dagje zeg...ppfff
had ik net ff nodig![]()
morgen nog maar zo'n dagje inlassen![]()
Zie je wel Bizzy, moet je dat lijf weer los zien te krijgen. heb ik geen last van zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ken kloppen P.......
schaniertjes piepen een beetje![]()
ach van de week maar ff los zwemmen..
hoop morgen op mooi weer...........
ff lekker rondje toeren achterop
Wel goed Bizzyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:36 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
haha
hoe is't PDJ?
veel leuke foto's gemaakt vandaag?
veel kijk plezier....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Peet gaat dvd kijken, truste voor straks allemaal:-)
Hai -Marjo-Mams..quote:
Halloquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
Denk je na een weekje Tjechië dat er een welkomstcomitee voor je klaar staat om je welkom te heten.... Niets![]()
![]()
Maar ik ben er weer...HOI
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Ymke het volgende:
Leuke vakantie gehad?
ik ga morgen effe de foto's door de RawShooter halen... Ik ben doodop van ruim 8 uur in de auto zitten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
Hallowelkom in ons nederig landje
![]()
leuk gehad???
en mooie foto's gemaakt??
Hoi daar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik ga morgen effe de foto's door de RawShooter halen... Ik ben doodop van ruim 8 uur in de auto zitten.![]()
Ik heb gewoon 5,5 uur in de auto gezeten afgelopen maandag om 2 uur foto's te gaan schieten in de Beenderenkerk van Kutna-Hora![]()
Ik hoop dat ze er beter uitzien op de monitor dan op het lcd-tje
:edit: TOOOOOFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
hoi
![]()
Op zo'n lcd kan je nog niet goed beoordelen of je foto's goed zijn... hoogstens een snelle blik of het wazig of verkeerd belicht is...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!![]()
Maar was je niet tevreden over je foto's in het kleine formaat dan?
Ik half...quote:
Er moet iemand achter blijven om op de hond te passenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! en dan zit ik straks opgesloten!
Ik 100% wakkerquote:
Slaaplekkerquote:
Dank je Bizzyquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
veel kijk plezier....
en weltrusten voor drek![]()
![]()
Welkom terug HM2!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
Denk je na een weekje Tjechië dat er een welkomstcomitee voor je klaar staat om je welkom te heten.... Niets![]()
![]()
![]()
Das geen foto meerquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ontdek steeds meer dingen in Photoshop Elements, zoals ook met die diverse filters.![]()
[afbeelding]
Leuk spelen zo en gaandeweg steeds meer leren.![]()
Nog steeds een foto toch? Het is tenslotte een foto die bewerkt is, alleen er meer als een tekening uitzietquote:
Dat noem ik een tekening van een fotoquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:13 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog steeds een foto toch? Het is tenslotte een foto die bewerkt is, alleen er meer als een tekening uitziet![]()
Beetje laat, maar welkom terugquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssss .... hierin moet ik je wel gelijk geven.![]()
![]()
* kwiebuske mompelt dattie die meneer liever niet in het donker in een steeggie tegenkomtquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:09 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ontdek steeds meer dingen in Photoshop Elements, zoals ook met die diverse filters.![]()
[afbeelding]
Leuk spelen zo en gaandeweg steeds meer leren.![]()
Mogguhhquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:31 schreef kwiebuske het volgende:![]()
![]()
moin
wb HM²
[..]
* kwiebuske mompelt dattie die meneer liever niet in het donker in een steeggie tegenkomt
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mogguhh![]()
Die meneer kan u verzekeren, dat er normaal geen greintje kwaad in zit![]()
Mogguhquote:
Dat gebeurt wel eens jaquote:
Net zoals die foto's uit Amerikaquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
Ok dan maar een moggeh mensen![]()
Vandaag maar eens door de foto's bladeren om wat te posten hiero..![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
Ok dan maar een moggeh mensen![]()
Vandaag maar eens door de foto's bladeren om wat te posten hiero..![]()
quote:
Een cursus Time-Management kan dus geen kwaadquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jaaahhh Dus dat wordt volgend jaar
![]()
Ik zal es wat haast maken.. Al heb ik ongeveer 6 Prio-1's op mijn to-do-list staan.![]()
Ik heb heerlijk geslapenquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Morgen Prubke. Nog beetje geslapen ondanks dat andere FOK tuig?![]()
sommige mensen werken ook echt niet door.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jaaahhh Dus dat wordt volgend jaar
![]()
Ik zal es wat haast maken.. Al heb ik ongeveer 6 Prio-1's op mijn to-do-list staan.![]()
Leuk!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen![]()
Het was erg gezellig iig en voor herhaling vatbaar
Freud heeft foto's gemaaktquote:
daar is niets nieuws aan bij jouquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:03 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb maar 1018 foto's gemaakt afgelopen week...dat wordt dus 2008 voor ik ze klaar heb..
Nog niet ben ze net aan het overzetten naar de server. Daarna door de RShooter heen duwen...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
daar is niets nieuws aan bij jou![]()
ps. heb je al een voorbeeld foto?
hier is een lekker zonnetje, ben alleen te lui om naar buiten te gaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaalteleurstellende fotografieweer hier
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hier is een lekker zonnetje, ben alleen te lui om naar buiten te gaan
van mij welquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:22 schreef WurM het volgende:
Het weer is hier niet erg fotogeniek én ik ben te brak om naar buiten te gaan
Mag ik nu wel blijven zitten?
Het was echt super lekker weer bij jullie ja, maar in het westen was het echt koud en bewolkt. Ik had nog wel Blijdorp plannen, maar helaas helaas.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hier is een lekker zonnetje, ben alleen te lui om naar buiten te gaan
geen idee maar het blijft een leuke lens. en een saaie cameraquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef FReNsJ het volgende:
gaat het hem niet vooral over de nikkor lens op canon camera?
Ja, blegh echt koud! Ik heb mijn winterjas aangehad vanmiddag en heb nu de verwarming aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:46 schreef freud het volgende:
[..]
Het was echt super lekker weer bij jullie ja, maar in het westen was het echt koud en bewolkt. Ik had nog wel Blijdorp plannen, maar helaas helaas.
agossie, Hier is het nog 23 graden met de achterdeur openquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, blegh echt koud! Ik heb mijn winterjas aangehad vanmiddag en heb nu de verwarming aan.
Nikkor op een canon?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Als Shark.Bait nog had kunnen posten, had ie dit plaatje laten zien:
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:07 schreef prupke het volgende:
[..]
agossie, Hier is het nog 23 graden met de achterdeur open
Ja dat is echt lekker hier als de zon schijnt word het lekker warm binnenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nikkor op een canon?
[..]tuurlijk
![]()
* prupke politie speelt : tis pover3dubbeltjes al na 23 uur 's avonds!!! herrie is verboden!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:08 schreef Xilantof het volgende:
*herrie schopt!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:11 schreef prupke het volgende:
* prupke politie speelt : tis pover3dubbeltjes al na 23 uur 's avonds!!! herrie is verboden!!!
* prupke alle geluidsapperatuur en wapens in beslag neemt en zegt : lekker puh !!quote:
Wat heb jij nu weer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef Xilantof het volgende:
WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |