Oh jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef Xilantof het volgende:
Je vergeet de Ba-meet!
Hoi daar!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Een helegoeie avond allemaalik kom hier ook eens langswippen
Thnxquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Welkom terug
Alles goed?
ja lekker hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnxtijdje niet aan foto's maken geweest, momenteel behoorlijk druk
Met mij is alels goed en met jou dan?
Website, weericonen, momenteel ook bezig met Tmin kaarten website enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja lekker hoor.
Waar ben je zo druk mee dan?
Ah! nouja! lekker toch? Als je daar mee bezig kan zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Website, weericonen, momenteel ook bezig met Tmin kaarten website enzoach iig allemaal met het weer te maken
je moet het maar snappen
![]()
Nou zoals je mijn site ziet staan er flink aantal op, echter begin ik aan mijn MAX aan webspace te komen. Ik heb een webhosting gezien, echter moet ik nog even kijken hoe snel die webhosting is aangezien die niet in NL staat, maar 200 gig aan webspace en 2 terrabyte aan dataliemiet is niet mis, en dat voor 94 euro per jaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ah! nouja! lekker toch? Als je daar mee bezig kan zijn?
Staan er nog wel fotografische dingen op planning ooit? of is dat echt op de lange baan gezet?
Ik heb momenteel geen forum meer te draaien, Myreact wil niet op deze webhosting helaas dus overstappen is iig een goed plan aangezien Myreact toch een zeer goed forum is (vergelijk het met deze forum).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Xilantof het volgende:
Klinkt als mooie plannen Speedy!
Hoe wil je dat geen doen met die fotografiefrontpage dan?
En je hebt nu toch een forum m.b.t. het weer?
Ah ja, dat verklaard het dan wel!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup, ben al volop met voorbereidingen bezigdaarom dus die drukte
Ja foto's zijn ook belangrijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iddmisschien dat ik morgen even wat foto's ga schieten, maar dat zie ik nog wel even
goeie morgen zeg....jij bent ook een vroege vogel altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Morning u2all
gezellig zeg..............quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond uit eten met collega's
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Vanavond uit eten met collega's
[insert]coffee[start]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef freud het volgende:
Smogges *smaksmak*
Booting FreuD
Hartslag...........[ok]
Ademhaling...........[ok]
Bloeddruk...........[ok]
Endocriene systemen...........[ok]
Maag-darmsysteem...........[ok]
Spieren...........[ok]
Botten...........[found]
No bewustzijn found.
Please insert bewustzijn and press <any> key to continue...
booting................................quote:
Dat voordeel heb ik dan welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Pfff ...ff iemand weggebracht, wat een mooie zonopkomst zeg ...KUT, dat ik niet gewoon midden op de snelweg stoppen kan voor een foto.:-( Na ja, straks nog ff weg met die camera.:-)
Lekker, dus jij kan hem in de berm/vluchtstroom mikken en dergelijke? ook bij files de vluchtstrook pakken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
Dat voordeel heb ik dan wel
Ontheffing om op de snelweg te doen wat ik wil
(behalve overig verkeer in gevaar brengen dan)
Alleen was ik te laat wakker om een zonsopgang mee te maken
Ikwas dus wel vroeg genoeg, maar had daar geen fuk aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat voordeel heb ik dan wel
Ontheffing om op de snelweg te doen wat ik wil
(behalve overig verkeer in gevaar brengen dan)
Alleen was ik te laat wakker om een zonsopgang mee te maken
Goeso Freud, uit eten is vaak lekkerquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:15 schreef freud het volgende:
Lekker, dus jij kan hem in de berm/vluchtstroom mikken en dergelijke? ook bij files de vluchtstrook pakken?
vanavond een lange rit voor de boeg... richting noordspanjequote:
Veel plezier op je vakantie (neem ik aan)!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef diedrick het volgende:
[..]
vanavond een lange rit voor de boeg... richting noordspanje![]()
![]()
ben er dus ff een week niet....
Yup, vakantie... heb al gezien dat er in Tarragona boelveel romeinse dingen te zien/fotograferen zijn...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:15 schreef Shadow47 het volgende:
[..]
Veel plezier op je vakantie (neem ik aan)!!!!
Zelf vertrek ik morgen naar midden Frankrijk voor een weekje!!![]()
![]()
met de opkomende zon was het inderdaad mooi. heb er van genoten op de rustige A4 deze ochtendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Er lag een mooie grondmistdeken over het Groene Hart vanochtend )+ Was wel een beetje koud op het motortje daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |