Hierop:quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ann, dit is het origineel van die roofvogel, dus hiervan probeer ik een zw/w te maken.![]()
ja, jij mag... Maar had je al gelezen denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:05 schreef An24 het volgende:
Vorige deel:
FOT [SC] - Over plaatjes en muziekjes enzo
En weer verder...
Ik antwoordde:
[..]
Hierop:
[..]
Ook een leuke foto en wat ik altijd mooi vind, ook om zelf te proberen, is de zon weer te zien in de haren. Gewoon alsof de zon de haren streelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[afbeelding]
zoals ik al zei...dit is mijn vriendinnetje anika
Die zijn gewist, overbodig en veelvuldig gekletsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Waar zijn nou alle andere pagina's van vandaag gebleven???
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, jij mag... Maar had je al gelezen denk ik![]()
dat zal even een werkje zijn om dat over te kunnen laten komen in de foto denk??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ook een leuke foto en wat ik altijd mooi vind, ook om zelf te proberen, is de zon weer te zien in de haren. Gewoon alsof de zon de haren streelt.![]()
Even op "my active topics" klikken lief, kan je hem weer vinden. Rechts boveninquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:13 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Waar zijn nou alle andere pagina's van vandaag gebleven???
![]()
![]()
Wat ik nu zo mooi vind An, is dat beetje sinistere zien te krijgen met zw/w foto's. Dus met die roofvogel ook als voorbeeld, alsof hij de mist uitkomt zetten ... maar toch scherp. Weet ff niet hoe ik het anders verwoorden moet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:05 schreef An24 het volgende:
oh oke hahahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die zijn gewist, overbodig en veelvuldig geklets![]()
![]()
Deze is te scherp bedoel je? Daar is eens een hele discussie over geweest wat betreft zwart wit en dieren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat ik nu zo mooi vind An, is dat beetje sinistere zien te krijgen met zw/w foto's. Dus met die roofvogel ook als voorbeeld, alsof hij de mist uitkomt zetten ... maar toch scherp. Weet ff niet hoe ik het anders verwoorden moet.
jaja dat had ik al gezien....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Even op "my active topics" klikken lief, kan je hem weer vinden. Rechts bovenin![]()
Tssssssss ...An heeft je gered hee, lief is ze wel ...of kan ze zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:17 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oh oke hahaha
gaan we hier gewoon verder he hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn smaak is scherp!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef An24 het volgende:
Deze is te scherp bedoel je? Daar is eens een hele discussie over geweest wat betreft zwart wit en dieren.
Met zo'n waas er over (mist die jij bedoeld) doe je naar mijn idee onder aan het karakter van het beest. Dat is lastig neer te zetten in zwart wit, tenzij je zware contrasten gebruikt. (En ik ben nog zachtjes geweest)
Natuurlijk An, natuurlijk doe ik het karakter van het dier daarmee teniet. Maar het si spelen, ook kijken naar mijn eigen kunnen. Ik zie nu wel in, dat ik dat met die mooie vogel (en natuurlijk met die moordfoto van mij:-) ) dit niet moet doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Deze is te scherp bedoel je? Daar is eens een hele discussie over geweest wat betreft zwart wit en dieren.
Met zo'n waas er over (mist die jij bedoeld) doe je naar mijn idee onder aan het karakter van het beest. Dat is lastig neer te zetten in zwart wit, tenzij je zware contrasten gebruikt. (En ik ben nog zachtjes geweest)
Klopt helemaal. Maar het is wel een steengoede foto hoor, die roofvogel...had hem echt niet beter gekregenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Natuurlijk An, natuurlijk doe ik het karakter van het dier daarmee teniet. Maar het si spelen, ook kijken naar mijn eigen kunnen. Ik zie nu wel in, dat ik dat met die mooie vogel (en natuurlijk met die moordfoto van mij:-) ) dit niet moet doen.
Dat kasteel is daar ook beter geschikt voor, maar die luchten moeten dan dreigender worden in zw/w. Ook daarmee ben ik aan het spelen geweest:-)
Met die foto van Anika ben je r best wel mee in de buurt, maar ook ik vind dit lastig om te doen en te verwezelijken als er zon is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
dat zal even een werkje zijn om dat over te kunnen laten komen in de foto denk??![]()
![]()
oh oke......kom maar opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Met die foto van Anika ben je r best wel mee in de buurt, maar ook ik vind dit lastig om te doen en te verwezelijken als er zon is.
Ik heb een vriendin van mij zo eens geprobeerd op de foto te zetten, zal eens kijken of ik hem vinden kan. Maar haal dan wel haar gezicht weg![]()
Dank je An! Hij had nog scherper gekund, met statief en commando "BLIJF!!! "quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar het is wel een steengoede foto hoor, die roofvogel...had hem echt niet beter gekregen![]()
jep..snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Met die foto van Anika ben je r best wel mee in de buurt, maar ook ik vind dit lastig om te doen en te verwezelijken als er zon is.
Ik heb een vriendin van mij zo eens geprobeerd op de foto te zetten, zal eens kijken of ik hem vinden kan. Maar haal dan wel haar gezicht weg![]()
BB ...dit bedoelde ik
[afbeelding]
Let wel, ik ben geen pro, maar wou dit moment ook tussen het borrelen vastleggen en proberen er een goeie foto van te maken.
Deze vind ik te licht en naar mijn zin, die bomenlijn loopt te recht in het beeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke laatste foto voor vanavond![]()
[afbeelding]
oke volgende missie dus haahahahahquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
BB ...dit bedoelde ik
[afbeelding]
Let wel, ik ben geen pro, maar wou dit moment ook tussen het borrelen vastleggen en proberen er een goeie foto van te maken.
Eg wel gaaf geworden ...toppie Anquote:
Eerst saturatie omlaag...toen helderheid en contrast flink omhoog. Verkleind en last but not least: verscherpt. Dit alles met paint shop pro Xquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Eg wel gaaf geworden ...toppie AnZo is hij ook scherper, uiteraard! Heb je dit gedaan middels levels? Want binnen Photoshop Elements ben ik daar net ook ff mee aan het spelen geweest.
![]()
ik hoop ik ook?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ja, jij mag... Maar had je al gelezen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Want binnen Photoshop Elements ben ik daar net ook ff mee aan het spelen geweest.![]()
Das heul geen fotoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef Bond het volgende:
[..]
ik hoop ik ook?![]()
Naja kijk maar:
[afbeelding]
heel simpel, maar vond dit wel een plaatje ervoor. Als je de grote wilt moet je evenmailen, die kreeg ik nl niet geupload
Dank je An, ik zal dit strax ook ff proberen. Dank je voor dit allesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerst saturatie omlaag...toen helderheid en contrast flink omhoog. Verkleind en last but not least: verscherpt. Dit alles met paint shop pro X
Dank je voor je moeite, maar zoals An zei ... in dit geval gewoon alleen de originelequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef Bond het volgende:
[..]
ik hoop ik ook?![]()
Naja kijk maar:
[afbeelding]
heel simpel, maar vond dit wel een plaatje ervoor. Als je de grote wilt moet je evenmailen, die kreeg ik nl niet geupload
Hey Ynske, zoals je hier lezen kon, ze hebben me weten te overtuigen ...dus gaat een wereld open voor me.quote:
Dan hoef jij niet mee te helpen? Tssssssssssquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:09 schreef prupke het volgende:evening evveriewan
zo mijn ventje is lekker aan het klussen in de studio (vloertje leggen)
tegelvloer leggen is geen probleem voor me , maar laminaat moet je mij niet laten doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan hoef jij niet mee te helpen? Tssssssssss![]()
![]()
Eg wel en de ander met camera klaar staanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
tegelvloer leggen is geen probleem voor me , maar laminaat moet je mij niet laten doen
Kun je nog niet alles afmaken dus, wel ff balen denk ik. Maar, daar heb je straks ook wat voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef PKfotografie het volgende:
de vloer delen zijn op.
morgen maar meer halen.
(oppervlakte is ver 4 voudigd dus kom iets tekort )
wou eerst maar een deel van de kamer doen. maar gaat een stukje meer worden
Trusten Anquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef An24 het volgende:
An gaat ook maar eens slapen. Morgen een cursusje diagnostiek bij zedendelinquenten. Volgens mij moet ik daarvoor een beetje wakker zijn![]()
Trusten![]()
morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kun je nog niet alles afmaken dus, wel ff balen denk ik. Maar, daar heb je straks ook wat voor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |