Eenmalige reunie of zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Black_Tulip het volgende:
Immortal(wist niet dat die weer bij elkaar waren..?)
Moonsorrow![]()
Dat zou zeker tof zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop stiekem op Necrophagia....
Heel misschien nog Nightwish? Ze gaan dit voorjaar in ieder geval een nieuw album maken met een nieuwe zangeres.
Volbeat is cool!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef Anton het volgende:
Volbeat op WackenDie gasten stonden anderhalve maand geleden nog in mijn stamkroeg te spelen
Samen met Therion, Blind Guardian, Moonsorrow, Immortal en Saxon zijn er weer genoeg redenen om volgend jaar weer te gaan.
Stiekem hoop ik ook op Gorgoroth.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop stiekem op Necrophagia....
Heel misschien nog Nightwish? Ze gaan dit voorjaar in ieder geval een nieuw album maken met een nieuwe zangeres.
In ieder geval 1.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Eveli het volgende:
Ik ga ook voor het eerst. Hoe groot is het aantal lompe, dronken lui (vooral 's nachts)?
Hehe, wat een leuke vraag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Eveli het volgende:
Ik ga ook voor het eerst. Hoe groot is het aantal lompe, dronken lui (vooral 's nachts)?
99%?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Eveli het volgende:
Ik kan zelf vaak wel redelijk goed slapen, hoewel in zo'm tentje altijd alles eng dichtbij klinkt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:56 schreef lifeblind het volgende:
Ik behoor op festivals meestal ook tot de groep lompe, dronken lui![]()
Naja, als je echt wil slapen lukt t over het algemeen wel, ik ben in ieder geval altijd dan zo moe en lam dat ik bij het zien van een luchtbed al bijna in slaap val (en dan zo hard slapen dat je de dag erop DragonForce mist)
hoe verder je van het festival afbent hoe kleiner.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Eveli het volgende:
Naja het ging me er meer over hoe groot de kans was dat er iemand over mn tent zal kotsen of bovenop de tent valt middenin de nacht.
Ik in 2002 geloof ik. Dat was die keer met W. A.S.P., Candlemass, Kreator, My Dying Bride, Doro, CoB, etc.Ik wil ook wel weer eens gaan. Ik mis nu nog wel de echte grote headliners in het rijtje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm. Ben in 2001 voor het laatst geweest, mag dus wel weer.
Norther, Lacuna Coil en Vader zijn wel leuk. Maar voor de rest kom ik mn bed niet uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:38 schreef BOKA het volgende:
Hoezo niet gevarieerd?
Volbeatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor de mensen die niet bekend zijn met Volbeat, hij staat in de 3voor12 luisterpaal.
Best de moeite, leuke cd.
Ik ga liever ergens heen waar het iets rustiger is en wat minder lompe duitsers rondlopen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga met mijn vriendin naar wacken. dat is mijn vakantie met mijn vriendin
Inderdaad, er moet alleen maar TRUE BLACK METEL zijn, 666.quote:Op maandag 2 april 2007 16:14 schreef mi.kha het volgende:
maakt niemand zich zorgen over aanwezigheid van J.B.O en Lordi?
Ben benieuwd wat we dan nog meer voor zooi gaan krijgen![]()
Sarcasme...quote:Op maandag 2 april 2007 17:15 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hoezo? dan heb je meer tijd om te eten en bier te drinken
zondag iig... misschien zaterdag al, dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef jva83 het volgende:
Vanaf wanneer is de camping eigenlijk open? Officieel vanaf woensdag, maar ik lees op sommige sites dat de camping al vanaf maandag open is en dat er dan al dingen georganiseerd zijn...
Toiletten wel, voor eten en drinken zul je nog even voor naar het dorp moeten lopen. Tenzij ze dat dit jaar ook al vervroegd hebben, het zou me niet verbazen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef jva83 het volgende:
Zondag al? Zijn dan ook alle faciliteiten al aanwezig zoals toiletten , eet/drink tentjes?
Ik heb mij dan ook laten vertellen dat er nu ook andere coole lui met je meegaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Conorach het volgende:
Ik ga er ook bij zijn, voor de 5e keer op rij *härskare*
2005 was inderdaad ZWAAAR vochtig te noemen, maar zelfs met al die regen-ellende was het een geweldige en memorabele editie!
De reis gaat met de auto plaatsvinden.
En ik heb er gewoon ernstig veel zin in weerm/
ik heb der ook wel zin in. ik moet alleen nog van alles uitzoeken/uitprinten terwijl ik geen tijd hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:30 schreef Mr.KreeZie het volgende:
Ik heb er zin in!!!
Woensdagochtend vertrek ik vanuit Veenendaal. Smiddags dus tentje bouwen en bier zuipendan kijken waar de rest van de veenendalers zijn xD
Nog niet. Ik hoop maar op een relaxte en niet overlappende tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
relaxt! is het al bekend hoe laat ze spelen?
Tegelijk met Saxon geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog niet. Ik hoop maar op een relaxte en niet overlappende tijd..
veel zuipen en feesten. Iedereen is elkaars vriend daar. Neem geen waardevolle spullen mee en indien je een oude tent hebt. gooie em de laatste dag lekker ook op de vuurhoop hahaquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand ook tips voor iemand die voor de 1e keer naar wacken gaat?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef Mr.KreeZie het volgende:
[..]
veel zuipen en feesten. bijna Iedereen is elkaars vriend daar. Neem geen waardevolle spullen mee en indien je een oude tent hebt. gooie em de laatste dag lekker ook op de vuurhoop haha
Niet struikelen over de duitse "bierlijken"quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Iig op donderdag staat er op hun site, maar tijd nog onbekend. Om 23:15 lijkt me wel cool. Want...welke band kan er na Overkill nog meer headbanggevoelens opwekken?quote:
Ik zie nu op de site staan dat Saxon van 22:00 tot 0:00 speelt en Overkill van 23:00 tot 0:00. Hoe zit dat trouwens met Vader? Ik kan ze niet vinden in de running order.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iig op donderdag staat er op hun site, maar tijd nog onbekend. Om 23:15 lijkt me wel cool. Want...welke band kan er na Overkill nog meer headbanggevoelens opwekken?.
Saxon speelt ook gratis op 31/7, ergens in de buurt van Wacken (voor degenen die niet kunnen kiezen tussen Saxon en Overkillquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie nu op de site staan dat Saxon van 22:00 tot 0:00 speelt en Overkill van 23:00 tot 0:00. Hoe zit dat trouwens met Vader? Ik kan ze niet vinden in de running order.
Neem genoeg geld mee want er staat zeker op de latere dagen (vanaf woensdag) meestal een vette rij bij de enige pinautomaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Zo is het altijd met festivalsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ok ik hebt al wel in de gaten. niet teveel rotzooi meenemen maar wel weer genoeg geld
Die hebben ze dit jaar toch pas voor het eerst op het terrein zelf?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:56 schreef Shivo het volgende:
[..]
Neem genoeg geld mee want er staat zeker op de latere dagen (vanaf woensdag) meestal een vette rij bij de enige pinautomaat.
Beetje ouwehoeren met Duitser op de camping.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat doet men al die tijd toch daar? Ik hoorde al van iemand die de 29ste erheen gaat.
Volgens mij ga ik mijn tent ineens met iemand anders delen...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, ik neem wel een boek mee voor het geval de gesprekspartners het af laten weten voor de woens- en donderdag..
Er is al wel wat te doen op woensdag en donderdag. De biergarten is sowieso open vanaf woensdagochtend 10 uur (en verder het hele festival alleen tussen 6 en 7 's ochtends gesloten). De wacken firefighters treden woensdag en donderdag op van 20.00 tot 22.00.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, ik neem wel een boek mee voor het geval de gesprekspartners het af laten weten voor de woens- en donderdag..
Ik kan alles van priest zingen, mits bier?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Shivo het volgende:
Wie heeft er iets ingestudeerd voor de metal kakaoke dit jaar?
De jaren dat ik er geweest ben zag die metal karaoke er nou niet echt ingestudeerd uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Shivo het volgende:
Is het bij karaoke niet gebruikelijk dat je tekst hebt meelopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Shivo het volgende:
Beetje zoals het in 2005 was. Niet echt koud, maar wel veel regen. Wat mij betreft mag het nog wel iets warmer en droger worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Conorach het volgende:
En het weer @ Wacken: Voorlopig regent het er nog, soort van..
In ieder geval tot en met a.s. vrijdag kans op regen, maar wel een aangename temperatuur.
(hoopt op significant minder bagger (of death) dan in 2005)
Open the door, Jehova you whore...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Conorach het volgende:
Ik wil al jaren iets van Deicide doen, van Once Upon the Cross
Ik ga naar WOA met een jack, vest, poncho en hoed. Als het moet loop ik rond als een cast member van Tour of Duty, maar mij krijgen ze niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje zoals het in 2005 was. Niet echt koud, maar wel veel regen. Wat mij betreft mag het nog wel iets warmer en droger worden.
Die dingen zijn fucking duur, ik denk dat er weinig mensen zijn die dat doenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Conorach het volgende:
Hell yeah.
Iemand die de "persoonlijke" Dixi-plee huurt @ Wacken?
Lijkt mij opzich wel convenient.. eigen slot erop &zo, geen wachttijden (tenzij je vrienden ijverig zitten te kleien), dichtbij je tent..
ik niet iigv... beetje duur en denk dat je toch merendeel moet zeiken en geloof me.. veel mensen gaan vragen of ze bij jou niet mogen zeiken/schijten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:23 schreef Conorach het volgende:
Hell yeah.
Iemand die de "persoonlijke" Dixi-plee huurt @ Wacken?
Lijkt mij opzich wel convenient.. eigen slot erop &zo, geen wachttijden (tenzij je vrienden ijverig zitten te kleien), dichtbij je tent..
Ok.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens; als iemand dit ziet wapperen, kom ff hoi zeggen. Neem wel bier mee..
[afbeelding]
Ik zal er op letten. Anders kun je me herkennen aan kisten, een spijkerbroek, zwart bandshirtje en lang haar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk niet dat iemand onze Dixie omver gooit terwijl het middenin een Conorach/Magionkamp staat..
Overigens; als iemand dit ziet wapperen, kom ff hoi zeggen. Neem wel bier mee..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal er op letten. Anders kun je me herkennen aan kisten, een spijkerbroek, zwart Conorach bandshirtje en lang haar.![]()
Als je er eentje voor me meeneemt naar Wacken en we komen elkaar tegen wil ik hem best dragen hoor.quote:
Vind ik nog steeds te duur dan, kan je beter wat meer bier van drinkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Conorach het volgende:
Maar als je met bijv. 7 mensen gaat is het maar ¤17,- p.p. (even een simpel rekenvoorbeeldje)
Kun je mij en 'n paar maten van me ook aan herkennen. En waarschijnlijk zijn we niet de enigenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal er op letten. Anders kun je me herkennen aan kisten, een spijkerbroek, zwart bandshirtje en lang haar.![]()
Dat fokking vet! Hm wij zijn helaas niet volledig aanwezig, noch hebben wij plaats voor gear (ik al linkshandige bassist moet altijd mijn eigen spul meenemenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:47 schreef VaderVanJezus het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 24 juli 2007 12:09 schreef ølgor het volgende:
Op donderdag 2 augustus rondom 1 uur 's nachts zal er op het campingterrein een mini-camping-festivalletje plaatsvinden met Nuestros Derechos uit Utrecht!!!
Uiteraard gevolgd door een lekkere foute hollandsche disco!!!
Details volgen nog... maar er zullen posters op het terrein gehangen worden... hou dus je oren en ogen open!!!
ps. mochten jullie nog bands weten die aanwezig zijn op wacken en willen spelen op de camping... laat het me dan weten!!!
mellybelly52@hotmail.com
Dank! en tot Wacken!!!
--------------------------------------------------------------------------------
nee, gok dat er nog wel een man of 40 a 50 duizend is die ook wel aan die omschrijving voldoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:15 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Kun je mij en 'n paar maten van me ook aan herkennen. En waarschijnlijk zijn we niet de enigen
quote:Liebe Metalheads,
aufgrund der noch widrigen Witterungsumstände und der noch
schlechten Bodenbeschaffenheit bitten wir Euch eindringlich
erst ab
MITTWOCH den 01.08.2007 anzureisen.
Ihr würdet Euch und dem Festival hiermit einen großen Dienst erweisen.
"Schwere Geschütze" wie Camper, Wohnwagen und Lkw müssen im
Gewerbegebiet Wacken vorläufig zwischengeparkt werden.
Bitte richtet Euch nach den Weisungen der Ordner vor Ort.
Thanx im Voraus für Euer Verständnis!!!!!
Euer
WackenTeam
Als ik zo op de cam kijk valt het mee op de campsite, maar de grond is waarschijnlijk wel heel zacht dus het al idd snel bagger worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:30 schreef HMaster-II het volgende:
We gaan morgenavond om en nabij de 23:00 righting Wacken.
Maar de volgende mededeling vanaf de Wacken.com site stemt me niet echt vrolijk.
Het is dus een baggerbende op het Camp....
[..]
Kisten zeker weten..quote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik zo op de cam kijk valt het mee op de campsite, maar de grond is waarschijnlijk wel heel zacht dus het al idd snel bagger worden.
Stevige kisten aandoen dus!
http://www.wacken.com/nl/(...)raschung-am-samstag/quote:Beste Metalheads,
Op zaterag, 4-08 volgt er om 17.30 een persconferentie
op W:O:A, die ook wordt gestreamd op www.wacken.com.
Hier zal alvast een grote verrassing voor W:O:A 2008
worden bekendgemaakt.
Jullie
W:O:A-team
Ben benieuwd wat dat zal zijn. Lijkt me niet dat ze speciaal een persconferentie houden om een bekende band te bevestigen eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
Iron Maiden en CoB zijn bevestigd voor volgend jaar maar men zegt zaterdag nog een extra grote verrassing bekend te maken voor 2008.
edit: lol, ik moet ff kijken voor ik pots
AC/DC !!!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat zal zijn. Lijkt me niet dat ze speciaal een persconferentie houden om een bekende band te bevestigen eigenlijk.
Als het een verrassingsband is, dan moet het minstens iets enooooooooorms en "hey die touren toch niet meer?" als bijv KISS.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:29 schreef ThE_ED het volgende:
Iron Maiden en CoB zijn bevestigd voor volgend jaar maar men zegt zaterdag nog een extra grote verrassing bekend te maken voor 2008.
edit: lol, ik moet ff kijken voor ik pots
sla dat gedeelte even over wil je, modder alleen is wel genoeg denk kquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:44 schreef Conorach het volgende:
Als dat gebeurt ejaculeer je heel Wacken onder.
Let maar niet op hem, hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:47 schreef SickBitch het volgende:
[..]
sla dat gedeelte even over wil je, modder alleen is wel genoeg denk k![]()
en witchfynder, heb k toch niet voor niks mn sexy laarzen eeeeh
Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Morgen vroeg vertrekken, heb er zin in =D Hopen dat het 'n beetje fatsoenlijk weer is, maar sowieso kisten mee.
ja, zou gezellig zijn. Alhoewel ik je waarschijnlijk niet herken. (ik reken er niet op dat ik nuchter benquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
Misschien zien we elkaar nog. (weer)![]()
Ik ga ook zeker nog ff op de zaterdag municipal waste kijken trouwens; lijkt me erg tof live.
Dat is natuurlijk erg afhankelijk van hoeveel je denkt te eten en hoe hard je gaat zuipen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ben ff aan het budgetteren...hoeveel per dag ben je ongeveer kwijt aan Bratwurst und Bier?
Oh dan ben ik benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:32 schreef SickBitch het volgende:
im ready hehehe
k hoor net dat het kutweer daar was vandaag en auto's de camping niet op mogen omdat het zo'n zooitje is (overal water, tenten weggewaaid/kapotgewaaid)... ben benieuwd![]()
enslaved heeft mij aangezet tot overmatig biergebruik!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe was Enslaved? Iemand Haggard nog gezien?
Wij kwamen woensdag ochtend om 03:00 uur aan op de parkeervelden. geen file gevonden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
enslaved heeft mij aangezet tot overmatig biergebruik!en Haggard was lekker trippen op de laatste dag.
vannochtend om half 11 weggegaan en nu weer thuis. tering files!
Ik zat trouwens woensdag wel in de file voor wacken, maar die was gelukkig niet zo erg lang. (lees: een uurtje wachten totdat het parkeerveld vrij was gegeven)
Het grote nieuws is dat Avantasia volgend jaar komt optreden! lijkt me wel gaaf om te zien!
Nee, man! De zanger/bassist was echt gaaf met zijn fles rode wijn! En dat hij de bandleden ging knuffelen en ging zitten tijdens het spelen. Wat een malloot!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij kwamen woensdag ochtend om 03:00 uur aan op de parkeervelden. geen file gevonden.
En vanmorgen om 04:15 ongeveer vertrokken en ook geen file gevonden..
Type-O-Negative viel mij op geluid tegen.
Mambo kurt
Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zat trouwens woensdag wel in de file voor wacken, maar die was gelukkig niet zo erg lang. (lees: een uurtje wachten totdat het parkeerveld vrij was gegeven)
Ja, dat hoorde ik ook van anderen. Komt gewoon omdat er idioten zijn die niet naar de organisatie van wacken willen luisteren en daardoor alles erger maken dan dat het is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)
geeft niet, het was imo toch het slechtste optreden van wacken. Geen echte klassiekers, behalve degene die ripper een beetje kon zingen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:00 schreef McKillem het volgende:
Die metalfile was prachtig.
We vertrokken om 9 uur in de ochtend en kwamen om een uur of 5 aan.
Niettemin, WACKEN!!!!
Spider Swine!
EDIT:
Dimmu was tof!, ICS Vortex ftw.
Iced Earth door omstandigheden niet kunnen zien.
Enige klacht die ik heb is dat veel van de crew daar (voornamelijk winkelpersooneel) geen engels kan of het simpelweg vertikt engels te spreken.
Rete irritant als je dan moet uitleggen dat je geen gaswater lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben de files gelukkig redelijk kunnen vermijden. Heenweg net voor de file afgeslagen en er gewoon omheen gereden en de terugweg met de veerboot over de Elbe en om Hamburg heengereden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wij hadden woensdagavond zo veel file (onderweg steeds file en kwamen dus rond 8u aan geloofik) dat we pas om 5u donderdagochtend de tent op konden zetten! Er stond op de snelweg 18 en waar wij stonden 8 km file! (Totaal horode ik 40km aan files voor wacken woensdagavond.)
quote:
Ik heb de film nog niet kunnen zien, dus ik had het niet gelijk door, ookal niet omdat ze natuurlijk het woord uit de nagesynchroniseerde versie gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef McKillem het volgende:
[..]Mijn vriendin had hem gelijk door toen iemand het riep.
Er zat ook constant een goos op een soor luchthoorn te blazen op meest irritante tijden (niet die doedelzakkert) die gast moet dat ding steken waar de zon niet schijnt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet kunnen zien, dus ik had het niet gelijk door, ookal niet omdat ze natuurlijk het woord uit de nagesynchroniseerde versie gebruiken.
Hehe, onzin volgens mijquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
Schijnt vrij klote geweest te zijn. Eén dude die ik sprak, die echt fan is, zei dat Immortal het waarschijnlijk niet echt naar hun zin had, omdat men met skippyballen en shit liep te gooien en allound niet kvlt aan het doen waren. Het leek ook alsof ze halverwege het laatste nummer er gewoon vandoor gingen.
Maar dat heb ik gehoord van kenners. Ik hoor het vershil namelijk niet..
wtfquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand die naakte dude gezien met een wijnfles in zijn reet?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
Wel een kerel in een kilt (uiteraard zonder een boxershort o.i.d.) die knock out lag op het terrein met z'n benen wijd. Kwam er vervolgens een andere kerel, die om de een of andere reden rondliep met een gootsteenontstopper, even de boel tussen zijn benen te onstoppen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:34 schreef Rhapsody het volgende:
Peter Steel is backstage bezopen omgelazerd en in slaap gevallen.
(Mijn vriendin had backstage pas)
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef lifeblind het volgende:
Bij onze dixies zat er op een gegeven moment een kerel in met een meloen op z'n hoofd in zo'n hokje verstopt, met wat andere mense met een videocamera erachter
Tis sowieso niet mijn muziek. De performance vond ik wel grappig maar meer ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.
Ik vond het ook erg matig..nummers die ik heb gehoord en heb kunne herkenne kwamen echt niet uit de verf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond Type O eigenlijk ook best brak klinken, het hoort wel zo'n vreemd geluid te hebben, maar ze gingen iets té veel los had ik het idee.
Die doedelzakkert was geweldig, heb me helemaal krom gelachen om hoe vals ie speeldequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Er zat ook constant een goos op een soor luchthoorn te blazen op meest irritante tijden (niet die doedelzakkert) die gast moet dat ding steken waar de zon niet schijnt.
Heidevolkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
Was wel bands galore zeg.
Ik struikelde steeds over leden van Magion, Conorach, Svidgar en Annatar en ik geloof dat Heidevolk ook in de buurt stond.
aha, wij snapten er al geen reet van waarom we niks gehoord hadden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:51 schreef Monolith het volgende:
Die grote aankondiging op de zaterdag had trouwens moeten zijn dat Avantasia volgend jaar op Wacken speelt. De aankondiging zelf ging helaas niet door omdat Sammet een acute blinde darmonsteking kreeg.
Aardig bericht, geeft de sfeer op het festival in ieder geval goed weer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef ThE_ED het volgende:
Nieuwsbericht op RTL; http://www.youtube.com/watch?v=rxgyuqw6dnY
sta ik niet eens bij je favo'squote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat was ook wel slecht. En ze mogen best meer bordjes ophangen en de wegen verlichten. Als je met je zatte kop om 3 uur 's nachts van het terrein af waggelt is het soms eeeeeeeerg moeilijk je terrein terug te vinden, laat staan je tent.
Mijn favo's:
1. Moonsorrow
2. Turisas
3. Sacred Reich
4. Falconer
5. Possessed (op het geluid na)
Ik stond niet op het terrein voor IE, maar vanaf de biergarten zg het er bruut uit. Ik ga zeker naar hun concert later dit jaar..
En nog bedankt aan de Zwitser die ons eindelijk uitlegde waar dat 'spiderschwein' vandaan komt..
Type-O-Negative was echt baggerrrrr..
IRON MAIDENquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:20 schreef Mr.KreeZie het volgende:
Ook terug van wacken en was zeker een geslaagde week.. Dimmu Borgir speelde retestrak en In Flames heeft weer een nr 1 show gegeven... Type O vond ik helaas meevallen. Ze hebben betere gigs gehad!.
Verder was het top!
Op naar Wacken 2008 met nu al bekend: BLIND GUARDIAN!
CoB, Kreator en Avantasia zijn volgens mij ook al bevestigd. Denk dat ik voor 2008 gewoon m'n kaartje al voor komende kerstmis bestel aangezien ik er toch wel weer heen wil en de kaartjes dan bovendien nog goedkoper zijn ook. Wat er verder aan bands komt maakt me toch niet zoveel uit. Alleen de sfeer is al de moeite waard.quote:
is die regeling niet voor de mensen die dit jaar ook een X-mas ticket hadden? normaliter is het namelijk ''tot dev oorraad strekt''. Ik meen namelijk iets gelezen te hebben dat de X-mas die optie hadden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:03 schreef Rhapsody het volgende:
X-MAS Tickets kun je nog halen tot 10 augustus.
Ik hoorde wel dat de kaartjes in het algemeen nog wel eens veel sneller uitverkocht konden zijn voor komend jaar. Ze wilden geloof ik nog wel het bezoekersaantal uitbreiden naar 100.000. Ik kan alleen nog niet echt veel informatie vinden over volgend jaar op de Wacken site.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
is die regeling niet voor de mensen die dit jaar ook een X-mas ticket hadden? normaliter is het namelijk ''tot dev oorraad strekt''. Ik meen namelijk iets gelezen te hebben dat de X-mas die optie hadden.
og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat de kaartjes in het algemeen nog wel eens veel sneller uitverkocht konden zijn voor komend jaar. Ze wilden geloof ik nog wel het bezoekersaantal uitbreiden naar 100.000. Ik kan alleen nog niet echt veel informatie vinden over volgend jaar op de Wacken site.
Ik ga er zelf van uit dat dit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.
ik vind dat ze dan wel het festivalterrein moeten vergroten! en echt wat aan de entree voor de party-stage/tent doen!
Ik had eigenlijk niet veel zoveel problemen met het aantal mensen. Ik hoef niet per sé vooraan te staan bij bands op een festival en met name aan de zijkanten van de hoofdpodia kon je prima staan / zitten en viel de wachtrij voor drink- en eettentjes erg mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
og meer bezoekers? ik vond het dit jaar al te erg voor woorden! Kan misschien zijn omdat ik er de afgelopen 2 jaar niet bij was, maar zolas in 2001 was het orima qua gastvolk.
Doen ze denk ik ook wel. De party stage was al een enorme verbetering t.o.v. 2005. Toen was die namelijk een stuk kleiner had ik het idee en links naast de twee hoofdpodia waardoor het geluid van de verschillende podia nog veel meer door elkaar liep. Ook had ik het idee dat de sanitaire voorzieningen op zowel camping als terrein echt alweer een flink stuk waren verbeterd.quote:ik vind dat ze dan wel het festivalterrein moeten vergroten! en echt wat aan de entree voor de party-stage/tent doen!
De party stage heeft inderdaad een goede plek gekregen! ik kan me nog eens herhinneren dat ik my dying bride zag, terwijl children of bodom aan de blackstage erg true waren te doen. Ook bij haggard was dat toen het geval. Nu heb ik heerlijk kunnen genieten van haggard, terwijl cannibal corpse ook optrad! nou, dat zegt wel wat denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:13 schreef Monolith het volgende:
Doen ze denk ik ook wel. De party stage was al een enorme verbetering t.o.v. 2005. Toen was die namelijk een stuk kleiner had ik het idee en links naast de twee hoofdpodia waardoor het geluid van de verschillende podia nog veel meer door elkaar liep. Ook had ik het idee dat de sanitaire voorzieningen op zowel camping als terrein echt alweer een flink stuk waren verbeterd.
Die tent mag inderdaad nog wel een stuk groter.
neuh maar we hadden wel type o negative op de achtergrondquote:
quote:The disastrous weather conditions whilst the assembly process have demanded countless additional measures. To make the festival area accessible the basement had to be ablated. 5000 sqm fleece were laid out. 1500 tons of wooden chips have been spread on top of the fleece and the whole area was covered with 600 bales of straw. For the secure stand of our visitors on the festival area the basement has also been millinged and indued with heavy weight basement plates which are also used for tanks. To dry the camping grounds a helicopter flew over the camping grounds only in a height of 60 centimetres and blew the excess water away so that the areas were dry.
jaaaa dat shirt was zooo briljantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef Panthera1984 het volgende:
...
Heeft een van jullie dat hele gave shirtje gezien met een panda die opkijkt naar zo'n blackmetal-corpsepaint-dude en dan zegt: "papa?" en dat die metaldude terug zegt: "hau ab" Die was echt grappig.
...
Strato vond ik ook tegenvallen. Ik vond de gitarist er echt als een zoutzak bij staan. Om nog maar niet over de toetsenist te spreken. WTF was hij aan het doen met die "solo"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:44 schreef Shivo het volgende:
Stratovarius viel erg tegen, slechte drummer.
Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef Monolith het volgende:
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ze niet hun best hebben gedaan om het terrein zo droog mogelijk te krijgen:
[..]
rechts van de hoofdpodia had je anders een aardig mooi baan om een sliding te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef raphidae het volgende:
[..]
Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide maken
Iemand van de organisatie vertelde me dat ze dat een half miljoen gekost heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef raphidae het volgende:
[..]
Ja, gewoon een beetje houtsnippers en stro neerknikkeren. Hoe moet je dan een fatsoenlijke mudslide maken
Een veld met stro, een half miljoen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef Shivo het volgende:
[..]
Iemand van de organisatie vertelde me dat ze dat een half miljoen gekost heeftVoornamelijk omdat het allemaal op het laatste moment moest en ze daardoor overal de hoofdprijs moesten betalen.
- 40 oplegger met modder af laten voerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Een veld met stro, een half miljoen?
Daar geloof ik echt niets van dus. Voor een half miljoen hadden ze ons wel in de modder laten staan.
Die heb ik helaasch alleen maar een beetje gehoord. Ze zijn wel tof idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:58 schreef Shivo het volgende:
Nog een topper waren Die Apokalyptischen Reiter, die was ook nog niet genoemd geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |