Volbeatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor de mensen die niet bekend zijn met Volbeat, hij staat in de 3voor12 luisterpaal.
Best de moeite, leuke cd.
Ik ga liever ergens heen waar het iets rustiger is en wat minder lompe duitsers rondlopen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga met mijn vriendin naar wacken. dat is mijn vakantie met mijn vriendin
Inderdaad, er moet alleen maar TRUE BLACK METEL zijn, 666.quote:Op maandag 2 april 2007 16:14 schreef mi.kha het volgende:
maakt niemand zich zorgen over aanwezigheid van J.B.O en Lordi?
Ben benieuwd wat we dan nog meer voor zooi gaan krijgen![]()
Sarcasme...quote:Op maandag 2 april 2007 17:15 schreef VaderVanJezus het volgende:
Hoezo? dan heb je meer tijd om te eten en bier te drinken
zondag iig... misschien zaterdag al, dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:28 schreef jva83 het volgende:
Vanaf wanneer is de camping eigenlijk open? Officieel vanaf woensdag, maar ik lees op sommige sites dat de camping al vanaf maandag open is en dat er dan al dingen georganiseerd zijn...
Toiletten wel, voor eten en drinken zul je nog even voor naar het dorp moeten lopen. Tenzij ze dat dit jaar ook al vervroegd hebben, het zou me niet verbazen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:54 schreef jva83 het volgende:
Zondag al? Zijn dan ook alle faciliteiten al aanwezig zoals toiletten , eet/drink tentjes?
Ik heb mij dan ook laten vertellen dat er nu ook andere coole lui met je meegaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef Conorach het volgende:
Ik ga er ook bij zijn, voor de 5e keer op rij *härskare*
2005 was inderdaad ZWAAAR vochtig te noemen, maar zelfs met al die regen-ellende was het een geweldige en memorabele editie!
De reis gaat met de auto plaatsvinden.
En ik heb er gewoon ernstig veel zin in weerm/
ik heb der ook wel zin in. ik moet alleen nog van alles uitzoeken/uitprinten terwijl ik geen tijd hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:30 schreef Mr.KreeZie het volgende:
Ik heb er zin in!!!
Woensdagochtend vertrek ik vanuit Veenendaal. Smiddags dus tentje bouwen en bier zuipendan kijken waar de rest van de veenendalers zijn xD
Nog niet. Ik hoop maar op een relaxte en niet overlappende tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
relaxt! is het al bekend hoe laat ze spelen?
Tegelijk met Saxon geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog niet. Ik hoop maar op een relaxte en niet overlappende tijd..
veel zuipen en feesten. Iedereen is elkaars vriend daar. Neem geen waardevolle spullen mee en indien je een oude tent hebt. gooie em de laatste dag lekker ook op de vuurhoop hahaquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand ook tips voor iemand die voor de 1e keer naar wacken gaat?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef Mr.KreeZie het volgende:
[..]
veel zuipen en feesten. bijna Iedereen is elkaars vriend daar. Neem geen waardevolle spullen mee en indien je een oude tent hebt. gooie em de laatste dag lekker ook op de vuurhoop haha
Niet struikelen over de duitse "bierlijken"quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft iemand ook tips voor iemand die voor de 1e keer naar wacken gaat?
Iig op donderdag staat er op hun site, maar tijd nog onbekend. Om 23:15 lijkt me wel cool. Want...welke band kan er na Overkill nog meer headbanggevoelens opwekken?quote:
Ik zie nu op de site staan dat Saxon van 22:00 tot 0:00 speelt en Overkill van 23:00 tot 0:00. Hoe zit dat trouwens met Vader? Ik kan ze niet vinden in de running order.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iig op donderdag staat er op hun site, maar tijd nog onbekend. Om 23:15 lijkt me wel cool. Want...welke band kan er na Overkill nog meer headbanggevoelens opwekken?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |