Eenmalige reunie of zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Black_Tulip het volgende:
Immortal(wist niet dat die weer bij elkaar waren..?)
Moonsorrow![]()
Dat zou zeker tof zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop stiekem op Necrophagia....
Heel misschien nog Nightwish? Ze gaan dit voorjaar in ieder geval een nieuw album maken met een nieuwe zangeres.
Volbeat is cool!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef Anton het volgende:
Volbeat op WackenDie gasten stonden anderhalve maand geleden nog in mijn stamkroeg te spelen
Samen met Therion, Blind Guardian, Moonsorrow, Immortal en Saxon zijn er weer genoeg redenen om volgend jaar weer te gaan.
Stiekem hoop ik ook op Gorgoroth.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop stiekem op Necrophagia....
Heel misschien nog Nightwish? Ze gaan dit voorjaar in ieder geval een nieuw album maken met een nieuwe zangeres.
In ieder geval 1.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Eveli het volgende:
Ik ga ook voor het eerst. Hoe groot is het aantal lompe, dronken lui (vooral 's nachts)?
Hehe, wat een leuke vraag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Eveli het volgende:
Ik ga ook voor het eerst. Hoe groot is het aantal lompe, dronken lui (vooral 's nachts)?
99%?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Eveli het volgende:
Ik kan zelf vaak wel redelijk goed slapen, hoewel in zo'm tentje altijd alles eng dichtbij klinkt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:56 schreef lifeblind het volgende:
Ik behoor op festivals meestal ook tot de groep lompe, dronken lui![]()
Naja, als je echt wil slapen lukt t over het algemeen wel, ik ben in ieder geval altijd dan zo moe en lam dat ik bij het zien van een luchtbed al bijna in slaap val (en dan zo hard slapen dat je de dag erop DragonForce mist)
hoe verder je van het festival afbent hoe kleiner.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Eveli het volgende:
Naja het ging me er meer over hoe groot de kans was dat er iemand over mn tent zal kotsen of bovenop de tent valt middenin de nacht.
Ik in 2002 geloof ik. Dat was die keer met W. A.S.P., Candlemass, Kreator, My Dying Bride, Doro, CoB, etc.Ik wil ook wel weer eens gaan. Ik mis nu nog wel de echte grote headliners in het rijtje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm. Ben in 2001 voor het laatst geweest, mag dus wel weer.
Norther, Lacuna Coil en Vader zijn wel leuk. Maar voor de rest kom ik mn bed niet uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:38 schreef BOKA het volgende:
Hoezo niet gevarieerd?
Volbeatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor de mensen die niet bekend zijn met Volbeat, hij staat in de 3voor12 luisterpaal.
Best de moeite, leuke cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |