abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:10:10 #102
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42725425
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:57 schreef RichardX het volgende:
Tja ik was bij Sportief in Tilburg, en daar was die gozert ook al zo enthousiast over die Salomon era bordjes.. Verder nergens wat bijzonders over gehoord, maar goed, ben inmiddels voorzien
Sportief bedoel ik natuurlijk. Voor de rest is er toch geen degelijke boardshop in Tilburg?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:51:34 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42726391
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:28 schreef Steven184 het volgende:
Afgelopen zaterdag even wezen 'ramen likken' bij Daka(die bij blijdorp). Zit dit jaar toch echt weer supervette stuff bij. Wel een paar overbodige boardjes van Burton, waarom produceren ze die inhemelsnaam?

Maargoed wat viel op? Een aantal merken proberen de era-techniek van Salomon te kopieren, zo heeft Flow de Whiskey X :p. (Die sprong er toch wel echt uit haha)De era-techniek is natuurlijk sensationeel en jaren aan gewerkt dus ik verwacht niet dat de andere merken het 1-2-3 goedmaken. De nieuwe bindingen serie van Salomon, relay serie, is echt de nieuwe top.
Vooral de Relay pro kan op mijn stem rekenen. Zonde dat ik vorig jaar een paar spx 55 heb gekocht. Salomon bindingen hebben toch mijn voorkeur boven Cartels of andere van burton, haha. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Ik vind de era techniek echt matig.
Een maatje van mij heeft een Era van 2jaar geleden geloof ik en ik ben er niet zo erg van onder de indruk. Wat me het meeste irriteerde was dat het gewoon een zwaar board was.
Zo sensationeel vind ik het hele era idee niet. Voor mij is het meer iets zoals zoveel merken hebben. Bataleon heeft zijn systeem, k2 heeft zijn systeem, Flow heeft zijn systeem. Het is allemaal hun eigen idee over hoe een snowboard in elkaar moet zitten, maar persoonlijk vind ik (itt Bataleon en K2) het hele idee niet zo heel veel toevoegen.
Het is niet zo alsof veel mensen voor een era kiezen omdat ze ergens in uitblinken.
Maar goed, smaken verschillen idd

Anyway, ik ben vandaag ff naar de revert geweest en me bindingen omgewisseld en gelijk ff gaan testen. Ik kreeg nog een t-shirt mee voor het ongemak trouwens.

Boardje rijdt heerlijk. Net iets meer freestyle dan de Baron ES. Niet zo stijf maar nog stijf zat om lekker mee te carven. Rijdt makkelijk faky en jibtruukjes zijn ook prima te doen. tot nu toe ben ik heel positief
Hij voelt wel anders aan. Een stuk lichter waardoor ik nog niet echt het idee heb dat hij heel erg strak in de bochten ligt, maar ik ben niet 1x uit de bocht gevlogen dus dat is meer een gevoel denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_42726921
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:10 schreef XL het volgende:

[..]

Sportief bedoel ik natuurlijk. Voor de rest is er toch geen degelijke boardshop in Tilburg?
Degelijk das de vraag. Dr zit nog wel zo'n skate/surf/snowboard shop rechts langs de ITs he. Ben je daar wel es geweest Lars?
  maandag 16 oktober 2006 @ 23:26:57 #105
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42727053
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:22 schreef RichardX het volgende:

[..]

Degelijk das de vraag. Dr zit nog wel zo'n skate/surf/snowboard shop rechts langs de ITs he. Ben je daar wel es geweest Lars?
Geloof het niet. In die passage achter de it's bedoel je?
Daar kom ik namelijk nooit. Alle andere straten langs de it's fiets ik regelmatig, heb ik nog nooit wat gezien. Paar jaar terug was er wel nog een andere zaak, maar die is geloof ik opgeheven.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42727638
Heb het snowboard topic ook gevonden nu , maar ik heb een vraagje. Want mijn voeten verschillen bijna een halve maat en daar heb ik wel last van met snowboarden. Nu denk ik er over om me eigen schoenen te kopen, maar een eigen board en binding heb ik nog niet genoeg geld voor. Maar is het wel slim eigen schoenen te kopen zonder board en binding, of kan ik gewoon effe beter door sparen voor volgend jaar?
............................
pi_42728580
Na jaren trouwe dienst is zijn mijn goggles nu echt aan rust toe. Ik zit nu een beetje te kijken op alle sites naar reviews enzo maar zie nou niet echt welke ik zou moeten kiezen.. Budget is 100/150 euro, moet er normaal eruit zien, lekker zitten, niet beslaan etc.

Zijn er ook goggles waar je meerdere lenzen bij krijgt voor verschillende weeromstandigheden? Of moet je die erbij kopen?

Goggles waar m'n oog op is gevallen zijn: Oakley A-Frama, Spy Orbit, Adidas Eyewear Yodai

Hebben jullie tips? Of moet ik gewoon een keer een winkel binnen lopen en dingen gaan passen.. Alvast bedankt
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:09:17 #108
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42732680
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef sander89 het volgende:
Heb het snowboard topic ook gevonden nu , maar ik heb een vraagje. Want mijn voeten verschillen bijna een halve maat en daar heb ik wel last van met snowboarden. Nu denk ik er over om me eigen schoenen te kopen, maar een eigen board en binding heb ik nog niet genoeg geld voor. Maar is het wel slim eigen schoenen te kopen zonder board en binding, of kan ik gewoon effe beter door sparen voor volgend jaar?
Dat is zeker slim. Schoenen zijn waarschijnlijk wel het belangrijkste onderdeel van je uitrusting.
pi_42734107
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:15 schreef superheist het volgende:
Na jaren trouwe dienst is zijn mijn goggles nu echt aan rust toe. Ik zit nu een beetje te kijken op alle sites naar reviews enzo maar zie nou niet echt welke ik zou moeten kiezen.. Budget is 100/150 euro, moet er normaal eruit zien, lekker zitten, niet beslaan etc.

Zijn er ook goggles waar je meerdere lenzen bij krijgt voor verschillende weeromstandigheden? Of moet je die erbij kopen?

Goggles waar m'n oog op is gevallen zijn: Oakley A-Frama, Spy Orbit, Adidas Eyewear Yodai

Hebben jullie tips? Of moet ik gewoon een keer een winkel binnen lopen en dingen gaan passen.. Alvast bedankt
Misschien een idee om naar de Dragon DX te kijken. Bij deze goggle krijg je vaak een lens er gratis bij. Deze goggle ligt bij aanschaf ook wat lager (¤85 dacht ik). Ik heb nog nooit op gehad, maar er zijn hier wel mensen die hem wel hebben !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:28:48 #110
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42734202
quote:

En denk bij de aanschaf van je goggle ook aan de pasvorm in combinatie met je helm. Je wil geen wind op je voorhoofd hebben als je helm en goggle draagt.
pi_42734778
Momenteel heb ik nog geen helm, ben eigenlijk niet van plan om er dit jaar een te kopen. Ik neem aan dat je ook helmen uit kan kiezen op pasvorm met de goggle ? Wat voor goggles hebben jullie als ik vragen mag?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:58:47 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42734951
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:51 schreef superheist het volgende:
Momenteel heb ik nog geen helm, ben eigenlijk niet van plan om er dit jaar een te kopen. Ik neem aan dat je ook helmen uit kan kiezen op pasvorm met de goggle ? Wat voor goggles hebben jullie als ik vragen mag?
Bij sommige goggles passen maar heel weinig helmen. Als die Dragon goggle goed zou passen houd je budget over voor een helm

Ik heb zelf een Smith Spherical Anthem Regulator met Blue Mirror-lens
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:21:14 #113
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_42737021
Iemand nog naar SW ZM vandaag
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:47:49 #114
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42737705
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 10:51 schreef superheist het volgende:
Dragon DX met geel, oranje, spiegeloranje lenzen

Top ding en niet duur. Electric is ook neit duur met 2 lenzen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:53:06 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42737838
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef sander89 het volgende:
Zou gauw als je schoenen wilt hebben en kunt betalen zou ik schoenen kopen. Je hoeft dan niet meer te huren en je weet daardoor zeker dat je altijd goede schoenen hebt. Zeker als je ene voet groter is dan de andere. Bij de verhuur is het altijd dan maar afwachten of ze wat hebben wat dan ook bij jou past. Een paar bindingen bijbehorende bindingen en board zijn veel sneller te vinden bij een verhuur.
Je wilt gewoon niet dat je bovenaan een berg staat en dat je poten pijn doen. Dan heb je er al heel snel geen zin meer in.
Terwijl je met een paar bindingen en een board dat niet helemaal je ding is nog altijd iig pijnloos naar beneden kunt komen
quote:

Ik heb zelf een Oakley Wisdom en vind het een heerlijke goggle. Ik had hiervoor een Dragon Foil en die vond ik niet echt geweldig. De lens was minder en hij beslaat bij mij sneller. Dat laatste heeft trouwens ook heel veel te maken met de persoon die hem opheeft. Sommige mensen kunnen de hele dag met een goggle op hun voorhoofd lopen (waar hij het snelste beslaat) zonder dat hij beslaat en bij sommige mensen (zoals ik) beslaat hij al na 5min.
Maar bij de Oakly heb ik er veel minder last van. Hoewel het beslaan nog steeds verloopt maar nu gebeurd het pas na 10 min
De lenzen zijn erg goed van Oakley. Hoewel ik me afvraag of ze echt beter zijn dan andere merken. Mijn ervaring is wel dat ze wat minder snel krassen.

Daarnaast heeft Oakley het grote voordeel dat ze een goede service hebben (jaja Thermo, daar hebben we hem weer ) Vorig jaar hoorde ik aan het einde van het seizoen dat je gewoon naar een winkel kunt gaan om je lens te laten zien en dat je dan vrij makkelijk een nieuwe krijgt als hij beschadigd is.
Dus ik naar een winkel toe (niet de hot zone shop. Dus ze waren niet heel erg bevooroordeeld hoewel het wel in Gerlos was ) en ik kreeg zo een nieuwe mee. De oude zouden ze opsturen en daar kregen zij weer een nieuwe voor. Ook 1 van de redenen natuurlijk waarom Oakley wel aan de dure kant is.
Maar erg fijn aangezien het in de laatste week van mijn seizoen was en ik dus een heel seizoen met een lens gedaan heb en nou voor nop een gloednieuwe heb gehad voor dit seizoen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:55:35 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42737928
Btw, als iemand nog een snowboardfilm wilt (downloaden) kopen dan kan ik zeker Sandbox aanbevelen. ik heb hem gekregen bij me nieuwe board en heb alleen nog maar de extra's gezien en vind hem nu al vet
Zijn 2 dvd's en hij kost bij de Revert 35 euro wat wel erg prijzig is, maar ik vind het een erg vette film (gratis maakt het alleen maar beter )

Hoe zou het trouwens Rnej vergaan???
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:15:27 #117
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42738426
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:22 schreef RichardX het volgende:

[..]

Ik ken het wel, ben er regelmatig langsgelopen. Vlakbij dat pleintje waar de winkelstraat begint (of eindigt, hoe je het wil zien), is ook een kerk vlakbij geloof ik. Dat winkeltje is nog kleiner dan "studentenkamer" Bonk Maar het lijkt me sterk dat ze er veel hebben.. of ze hebben een gigantisch magazijn achter de bezemkast die ze winkel noemen natuurlijk
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:22:56 #118
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42738672
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:15 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik ken het wel, ben er regelmatig langsgelopen. Vlakbij dat pleintje waar de winkelstraat begint (of eindigt, hoe je het wil zien), is ook een kerk vlakbij geloof ik. Dat winkeltje is nog kleiner dan "studentenkamer" Bonk Maar het lijkt me sterk dat ze er veel hebben.. of ze hebben een gigantisch magazijn achter de bezemkast die ze winkel noemen natuurlijk
Serieus?
Daar fiets ik veeeeel te vaak overheen, maar nog nooit gezien. Oude Markt heet dat pleintje. Je hebt daar wat terrasjes (anvers/the living). Je kunt die straat met kroegen in, achter het gemeentehuis (de boekanier/van horen zeggen). Je hebt er tegenover de schouwburg de Perry Sport en aan de kant van de Winkelstraat zit van Leest. Helemaal aan het begin van de winkelstraat heb je nog een rond standbeeld/monument ofzo en een restaurant en een groenteboer. Tegenover de terrassen zit nog een multivlaai ofzo met daarlangs een fietsenstalling. Zeg mij nu maar waar ik volgende keer moet kijken???
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:17 #119
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42743774
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:22 schreef XL het volgende:

[..]

Serieus?
Daar fiets ik veeeeel te vaak overheen, maar nog nooit gezien. Oude Markt heet dat pleintje. Je hebt daar wat terrasjes (anvers/the living). Je kunt die straat met kroegen in, achter het gemeentehuis (de boekanier/van horen zeggen). Je hebt er tegenover de schouwburg de Perry Sport en aan de kant van de Winkelstraat zit van Leest. Helemaal aan het begin van de winkelstraat heb je nog een rond standbeeld/monument ofzo en een restaurant en een groenteboer. Tegenover de terrassen zit nog een multivlaai ofzo met daarlangs een fietsenstalling. Zeg mij nu maar waar ik volgende keer moet kijken???
Nee het is niet dat pleintje, het is als je het treinstation uitwandelt en dan de straat recht tegenover het station inloopt --> blijven lopen tot het punt waar die straat naar rechts afbuigt. Naar links kan je dan de winkelstraat in (ik geloof dat daar op de hoek de radiobeurs zit, tegenover It's, winkeltje zit achter it's zoals al eerder is gezegd door richardX).

Hierzo dus. Om het je makkelijk te maken heb ik de route voor je geairbrushed
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:42:54 #120
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42744251
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:25 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Nee het is niet dat pleintje, het is als je het treinstation uitwandelt en dan de straat recht tegenover het station inloopt --> blijven lopen tot het punt waar die straat naar rechts afbuigt. Naar links kan je dan de winkelstraat in (ik geloof dat daar op de hoek de radiobeurs zit, tegenover It's, winkeltje zit achter it's zoals al eerder is gezegd door richardX).

[afbeelding]
Hierzo dus. Om het je makkelijk te maken heb ik de route voor je geairbrushed
Je Airbrush loopt naar dit punt:
quote:
Helemaal aan het begin van de winkelstraat heb je nog een rond standbeeld/monument ofzo en een restaurant en een groenteboer.
Vervolgens kun je daar de its binnen of links voorlangs de it's, dan kom je hier.
quote:
Tegenover de terrassen zit nog een multivlaai ofzo met daarlangs een fietsenstalling.
of rechts voor de it's langs, dan ga je richting schouwburgring.

De it's ligt met zijn rug tegen een winkelpassage, bedoel je daarin?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:52:13 #121
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42744497
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:22 schreef XL het volgende:

[..]

Helemaal aan het begin van de winkelstraat heb je nog een rond standbeeld/monument ofzo en een restaurant en een groenteboer.
Volgens mij is dat de plek ja, dat ronde monument komt me bekend voor. Heb wel eens een broodje gegeten op de rand van dat ding, volgens mij was ik toen de showroom van It's aan het observeren.

Kerkje (het is echt maar een kleintje) wat ik bedoelde zit nog 50 meter verder ofzo, een van de ergste soorten. Streng gereformeerd volgens mij.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:54:34 #122
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42744574
Met je neus richting it's (vanaf station dus): rechtsaf voor it's langs, dan na 20-30 meter aan je linker hand. Niet in die winkelpassage, maar het straatje ten noorden daarvan dus.

Pfft wat een gedoe deze uitleg
pi_42744933
Curbs dus.........

http://www.tilburg.com/componenten/presentatieplein/index.asp?PresentatieID=755&PleinID=9

alleen link die op pagina daar staat werkt niet.
http://www.snowzone.nl
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:20:03 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42745230
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:54 schreef 360sjors het volgende:
Met je neus richting it's (vanaf station dus): rechtsaf voor it's langs, dan na 20-30 meter aan je linker hand. Niet in die winkelpassage, maar het straatje ten noorden daarvan dus.

Pfft wat een gedoe deze uitleg
Wat sterk dat ik dat nog nooit gezien heb, daar ben ik afgelopen jaar minimaal 50 x langs gefietst.
pi_42746351
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:57 schreef RichardX het volgende:
Tja ik was bij Sportief in Tilburg, en daar was die gozert ook al zo enthousiast over die Salomon era bordjes.. Verder nergens wat bijzonders over gehoord, maar goed, ben inmiddels voorzien
[..]

Ben ik ook benieuwd dan, toch niet die van mij he?
Even een van de vele reacties gequote. Maar neem nou bijvoorbeeld de Burton King. Ik ben van mening dat dit board nauwelijks iets toevoegt aan het assortiment van burton, hij lijkt gewoonweg te sterk op de Burton Royale. Maar ik snap Burton wel, zo proberen ze nog beter aan ieders vraag te voldoen. Het is gewoon een mening .

En verder over de era-techniek van Salomon, jullie zijn er niet positief over. Maar als je bijvoorbneeld de Salomon Burner neemt, waaarbij de era-techniek toch een grote rol speelt, daarover heb ik geen enkele slechte review weten te vinden. Sterker gezegd, de meeste waren gewoonweg lovend. En daarnaast is het natuurlijk gek dat veel verkopers/verkooppunten, als Cellblock/Duijvesteijn, zo positief over dit board zijn en er zelf mee komen als het een slecht boardje is.

Maar met snowboards is er natuurlijk 1 groot probleem, je kan ze niet allemaal makkelijk even testen om te kijken hoe elk boardje nou eigenljik rijdt. Ieder zijn eigen smaak of course.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_42752478
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef XL het volgende:

[..]

Wat sterk dat ik dat nog nooit gezien heb, daar ben ik afgelopen jaar minimaal 50 x langs gefietst.
Haha prachtige omschrijvingen, zelfs met een routekaart erbij
maar ehm, het zit dus idd 20 meter maximaal rechts naast de ingang van de ITs als je er tegenaankijkt. Heel ver links in die steeg zit dat vage kerkje en als je nog verder gaat kom je pas bij de Oude Markt.
Maar om weer terug te komen bij die shop, Curbs dus, die is best hip en ze hadden toch zeker wel 20 boards in de 'showroom'. Uiteraard niet te vergelijken met DS maar een groter aanbod dan de Perry en de Intersport samen. Ik heb er vroeger mn goggles gekocht.

Ohja Lars, kijk nog maar eens goed dan!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:15:33 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42752554
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Even een van de vele reacties gequote. Maar neem nou bijvoorbeeld de Burton King. Ik ben van mening dat dit board nauwelijks iets toevoegt aan het assortiment van burton, hij lijkt gewoonweg te sterk op de Burton Royale. Maar ik snap Burton wel, zo proberen ze nog beter aan ieders vraag te voldoen. Het is gewoon een mening .
Dat is wel een redelijk slecht voorbeeld zeg.
Om te beginnen is een King veel breder dan een Royale. Het scheelt bij de 162cm toch 6mm waardoor hij niet meer Mid wide is maar echt een wide board. Zelfs 1 van de breedste die Burton heeft. Voor mensen met grote voeten is het wel degelijk een voordeel.

Daarnaast zijn een Royale en een King totaal verschillend opgebouwd. Waardoor ze erg anders rijden.
Met andere boards uit het segment (van Burton) is hij ook niet te vergelijken aangezien er niet een board is in dezelfde prijsklasse en met dezelfde opbouw die er op lijkt.
quote:
En verder over de era-techniek van Salomon, jullie zijn er niet positief over. Maar als je bijvoorbneeld de Salomon Burner neemt, waaarbij de era-techniek toch een grote rol speelt, daarover heb ik geen enkele slechte review weten te vinden. Sterker gezegd, de meeste waren gewoonweg lovend. daarnaast is het natuurlijk gek dat veel verkopers/verkooppunten, als Cellblock/Duijvesteijn, zo positief over dit board zijn en er zelf mee komen als het een slecht boardje is.

Maar met snowboards is er natuurlijk 1 groot probleem, je kan ze niet allemaal makkelijk even testen om te kijken hoe elk boardje nou eigenljik rijdt. Ieder zijn eigen smaak of course.
De vet gedrukte zin snap ik ff niet
Bedoel je dat het raar is dat wij het een slecht board vinden of het raar is dat ze zelf het een slecht board vinden ofzo.:?
Ik volg de zin niet helemaal....

Anyway, ik ben het wel vaker oneens met de verkopers van de Cellblock dus dat is niet zo gek. Bij duijvestein ben ik niet vaak genoeg geweest om daar een idee van te hebben.
Bij Cellblock hebben ze regelmatig een hele andere mening dan ik. Verder zijn het goeie gasten maar over snowboards hebben we niet vaak dezelfde mening. Er heerst trouwens bij zowel Cellblock als bij Duijvestein een wat andere sfeer dan bij andere shop zoals Burnside en Revert. Ze hebben net een wat andere insteek die je kan bevallen, of juist niet.

ik vind dat Salomon gewoon zijn eigen techniek heeft en eigen manier van snowboards onwikkelen, maar ik vind het niet zo heel bijzonder. Anders zou ik ook wel op een Salomon gaan rijden
Persoonlijk vind ik die boards vrij log aanvoelen. Tenminste, de era's die ik heb gereden. Het is voornamelijk freeride gericht. Freestyle is niet echt iets waar Salomon zich heel erg mee bezig houdt. Tenminste, Niet met het "street" gedeelte zoals jibben en railen. Daar is een era ook echt niet geschikt voor.
Die vriend van mij waar ik het over had die vind het wel geweldig trouwens dus het is redelijk smaak afhankelijk.
Ik denk iig niet dat het dé uitvinding is waar de snowboardwereld op zit te wachten.

De Burner is een onwijs uitgesproken board. Echt super stijf. Daardoor voelt het wel alsof je met een tank aan het rijden bent. Alleen dan wel een hele snelle.
Vooral lange bochten zijn echt vet met dat board. Korte bochten zijn wat lastiger. Ik heb er 1 afdaling mee gemaakt in Val Thorens bij de seizoensafsluiting en toen weer in moeten leveren.
Voor freeriden leuk alleen wel heel erg uitgesproken daarvoor. Alleen maar als je wilt knallen, knallen en nog eens knallen. Ik ken een jongen die er Boardercross wedstrijden op rijdt. En daar is hij prima geschikt voor.
Hij gaat een beetje richting het rijtje F2 Eliminator. Hoewel hij zich daar nog niet helemaal mee kan meten (perfecte softboot boardercross board. Rijden ze bijna allemaal op)

Ik vind de boards niet per definitie slecht. Ik vind wel dat de era techniek vrij beperkt ingezet kan worden. En dan nog, voor elk onderdeel van snowboarden vind ik een ander board beter dan een Salomon. Misschien niet allemaal bij hetzelfde merk, maar ik kan er wel betere boards voor verzinnen.
pi_42754673
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Even een van de vele reacties gequote. Maar neem nou bijvoorbeeld de Burton King. Ik ben van mening dat dit board nauwelijks iets toevoegt aan het assortiment van burton, hij lijkt gewoonweg te sterk op de Burton Royale.
Je hebt geen idee waar je over praat. De Royale is een mid-wide Air, een directional all round board. De King is een wide versie van de Twin, een pure twin - een freestyle board voor jongens met grote voeten.

Salomon's zuigen inderdaad, komakie verwoord het wel aardig. Het zijn hele trage planken. Ik geloof ook niet dat Duijvestein die boards hoog heeft zitten. Ik ken die jongens vrij goed en ik weet dat ze het gewoon brede skies vinden

[ Bericht 16% gewijzigd door Kentaro op 17-10-2006 22:25:29 ]
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:41:37 #129
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42755625
Olé, reisje is geboekt! 15 december richting Le Corbier, weekje eerder dan geplanned maar goed, gaat vast vet worden, kan nu al niet meer wachten!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_42755897
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:41 schreef Bolter het volgende:
Olé, reisje is geboekt! 15 december richting Le Corbier, weekje eerder dan geplanned maar goed, gaat vast vet worden, kan nu al niet meer wachten!
Ik zou wel een grote ski-pas nemen want Corbier ligt vrij laag, op 1500m ofzo en het gebied ligt niet echt gunstig wbt early season dumps.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:09:48 #131
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42756611
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:49 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik zou wel een grote ski-pas nemen want Corbier ligt vrij laag, op 1500m ofzo en het gebied ligt niet echt gunstig wbt early season dumps.
Zou ik niet doen. Het grote skigebied ligt verder niet eens hoger enzo. Niet gunstiger. Dikke kans dat er alleen wat opgespoten sneeuw ligt en de verbindingen naar La Toussuire niet eens open zijn.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:20:21 #132
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42756990
Hebben geen extra pas, kunnen we er altijd nog wel bijnemen. Maar goed, balen is gewoon dat het anders niet van kwam, redelijk vroeg was de enige optie.
pi_42762215
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef XL het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Het grote skigebied ligt verder niet eens hoger enzo. Niet gunstiger. Dikke kans dat er alleen wat opgespoten sneeuw ligt en de verbindingen naar La Toussuire niet eens open zijn.
Ik bedoelde een pas voor Frankrijk
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:58:18 #134
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_42769931
Hey ik wil dit jaar een board kopen maar ik raak een beetje de weg kwijt tussen al die namen. Dus ik vroeg me af of iemand me een beetje wegwijs kan maken. Ik zoek een board dat niet te duur is en daarom ben ik nu ook op marktplaats aan het zoeken. Ik kom zeg maar net kijken en ik heb ook nog maar iets van 30 daagjes ervaring. Het eerste jaar dat ik op de piste stond had ik een leuk step-in systeem met van die pinnetjes en daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Latere jaren had ik van die straps en aangezien ik nog vaak met mn ouders mee ga is dat echt hel. Ze lopen constant te zeuren dat het te lang duurt en dat ze moeten wachten en zelf vind ik het zitten ook niet ideaal.
Ik snowboard nog op de piste en vooral bochtjes.

Maar waar moet ik dus op letten? volgens mij ben ik freeride dus met softboots natuurlijk en dan liefst een inschuifbinding. Ik weeg 62 kilo wat ongeveer neer kwam op een board van 1.54 of 1.58.

Dan een echte duidelijke en concrete vraag waarom zie je die inschuifbindingen zo weinig?
Life is easy with your eyes closed
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:24:54 #135
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42770746
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef evil-me het volgende:

Dan een echte duidelijke en concrete vraag waarom zie je die inschuifbindingen zo weinig?
Omdat het gay is.

XL kan je er alles over uitleggen
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:28:33 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42770866
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef evil-me het volgende:
Hey ik wil dit jaar een board kopen maar ik raak een beetje de weg kwijt tussen al die namen. Dus ik vroeg me af of iemand me een beetje wegwijs kan maken. Ik zoek een board dat niet te duur is en daarom ben ik nu ook op marktplaats aan het zoeken. Ik kom zeg maar net kijken en ik heb ook nog maar iets van 30 daagjes ervaring. Het eerste jaar dat ik op de piste stond had ik een leuk step-in systeem met van die pinnetjes en daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Latere jaren had ik van die straps en aangezien ik nog vaak met mn ouders mee ga is dat echt hel. Ze lopen constant te zeuren dat het te lang duurt en dat ze moeten wachten en zelf vind ik het zitten ook niet ideaal.
Ik snowboard nog op de piste en vooral bochtjes.

Maar waar moet ik dus op letten? volgens mij ben ik freeride dus met softboots natuurlijk en dan liefst een inschuifbinding. Ik weeg 62 kilo wat ongeveer neer kwam op een board van 1.54 of 1.58.

Omdat ze zuigen (XL.... )
Serieus: Omdat straps bekend staan als beter en over het algemeen ook meer verkocht worden (meer verkooppunten) Flow (ik denk dat je die bedoelt) heeft op zich prima bindingen. Zijn idd sneller dan straps. Maar je ouders moeten niet zeuren. Je kunt straps redelijk snel aantrekken als je er gewend aan bent en het is niet zo dat het echt minuten duurt. Maar Flow gaat wel sneller...

Step-in bindingen zijn kut. Je hebt er misschien nog geen problemen mee gehad, maar ik kan zo 100 gevallen noemen van mensen die er wel problemen mee hebben. Dus Flow is dan een veel betere optie (shit, ik ben positief over flow... )

Ik zou toch voor een board in de uitverkoop gaan en niet voor een 2dehands board. Boards kunnen veel verborgen gebreken hebben en zeker als je nog niet zo veel verstand hebt van boards is dat niet zo 123 te zien (daarom zijn ze ook verborgen... ik ben lekker bezig vandaan )
Ik zou proberen een board in de uitverkoop te krijgen. Hoeft niet veel duurder te zijn en je weet zeker dat je goed spul hebt.

We moeten alleen je lengte, gewicht en schoenmaat weten voordat we ook maar iets kunnen zeggen of aanbevelen. We weten al dat je dus voornamelijk piste wilt rijden (freeriden) dus nu de rest nog
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:38:55 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42771226
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Omdat ze zuigen (XL.... )
Serieus: Omdat straps bekend staan als beter en over het algemeen ook meer verkocht worden (meer verkooppunten) Flow (ik denk dat je die bedoelt) heeft op zich prima bindingen. Zijn idd sneller dan straps. Maar je ouders moeten niet zeuren. Je kunt straps redelijk snel aantrekken als je er gewend aan bent en het is niet zo dat het echt minuten duurt. Maar Flow gaat wel sneller...

Step-in bindingen zijn kut. Je hebt er misschien nog geen problemen mee gehad, maar ik kan zo 100 gevallen noemen van mensen die er wel problemen mee hebben. Dus Flow is dan een veel betere optie (shit, ik ben positief over flow... )

Ik zou toch voor een board in de uitverkoop gaan en niet voor een 2dehands board. Boards kunnen veel verborgen gebreken hebben en zeker als je nog niet zo veel verstand hebt van boards is dat niet zo 123 te zien (daarom zijn ze ook verborgen... ik ben lekker bezig vandaan )
Ik zou proberen een board in de uitverkoop te krijgen. Hoeft niet veel duurder te zijn en je weet zeker dat je goed spul hebt.

We moeten alleen je lengte, gewicht en schoenmaat weten voordat we ook maar iets kunnen zeggen of aanbevelen. We weten al dat je dus voornamelijk piste wilt rijden (freeriden) dus nu de rest nog
Ook zal van belang zijn dat je mogelijk nog jong bent en dus nog groeit?
Er zijn inderdaad zoals Komakie zegt 2 soorten step-in bindingen. Bindingen met pinnetjes die klikken (vaak ook zonder high-back/achterkant). Dat is altijd troep en dan is er Flow, die vind ik persoonlijk niet minder dan straps. Ze zijn vaak wel wat zwaarder. Echter als je goede strapbindingen hebt hoeft vast strappen niet lang te duren. Je moet gewoon afleren steeds te gaan zitten, dat is voor pussy's en ziet er al 7x trager uit.

Tenslotte zijn de meest interessante boards uit de aanbieding nu wel weg, zeker in het all-mountain assortiment. Je bent dus te laat om het goedkoop te doen. Tweedehands zou ik het alleen kopen van iemand waar je een goed gevoel bij hebt als snowboarder. Op marktplaats etc kom je toch een hoop onnozelaars tegen, dat is bijna niet te filmen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:06:13 #138
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42773954
Welke ben jij Komakie?

woensdag 18 oktober 2006 @ 16:08:01 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42774001
rechtsachter, kan niet missen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:28:06 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42774746
Links voor

de dude, met die groen/witte muts
pi_42777704
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou gauw als je schoenen wilt hebben en kunt betalen zou ik schoenen kopen. Je hoeft dan niet meer te huren en je weet daardoor zeker dat je altijd goede schoenen hebt. Zeker als je ene voet groter is dan de andere. Bij de verhuur is het altijd dan maar afwachten of ze wat hebben wat dan ook bij jou past. Een paar bindingen bijbehorende bindingen en board zijn veel sneller te vinden bij een verhuur.
Je wilt gewoon niet dat je bovenaan een berg staat en dat je poten pijn doen. Dan heb je er al heel snel geen zin meer in.
Terwijl je met een paar bindingen en een board dat niet helemaal je ding is nog altijd iig pijnloos naar beneden kunt komen
[..]

Ik heb zelf een Oakley Wisdom en vind het een heerlijke goggle. Ik had hiervoor een Dragon Foil en die vond ik niet echt geweldig. De lens was minder en hij beslaat bij mij sneller. Dat laatste heeft trouwens ook heel veel te maken met de persoon die hem opheeft. Sommige mensen kunnen de hele dag met een goggle op hun voorhoofd lopen (waar hij het snelste beslaat) zonder dat hij beslaat en bij sommige mensen (zoals ik) beslaat hij al na 5min.
Maar bij de Oakly heb ik er veel minder last van. Hoewel het beslaan nog steeds verloopt maar nu gebeurd het pas na 10 min
De lenzen zijn erg goed van Oakley. Hoewel ik me afvraag of ze echt beter zijn dan andere merken. Mijn ervaring is wel dat ze wat minder snel krassen.

Daarnaast heeft Oakley het grote voordeel dat ze een goede service hebben (jaja Thermo, daar hebben we hem weer ) Vorig jaar hoorde ik aan het einde van het seizoen dat je gewoon naar een winkel kunt gaan om je lens te laten zien en dat je dan vrij makkelijk een nieuwe krijgt als hij beschadigd is.
Dus ik naar een winkel toe (niet de hot zone shop. Dus ze waren niet heel erg bevooroordeeld hoewel het wel in Gerlos was ) en ik kreeg zo een nieuwe mee. De oude zouden ze opsturen en daar kregen zij weer een nieuwe voor. Ook 1 van de redenen natuurlijk waarom Oakley wel aan de dure kant is.
Maar erg fijn aangezien het in de laatste week van mijn seizoen was en ik dus een heel seizoen met een lens gedaan heb en nou voor nop een gloednieuwe heb gehad voor dit seizoen
Ik heb ook een Oakley Wisdom onlangs aangeschaft, maar nog niet in het eggie getest. Nu jij hier wel ervaring mee hebt is mijn vraag of mijn keuze voor de fire irridium lens wel een goede is geweest. Ziet er wel cool uit, maar is het ook wel een goede lens voor alle weersomstandigheden? Zo nee, welke dan wel??
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:13:00 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42778395
Ff paar pics van me boardje:

Vooral de Donald Ducks op de achtergrond staan er erg vet bij

edit: bij mij doen de plaatjes het ff niet... bij jullie wel

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 18-10-2006 18:26:10 ]
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:16:22 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42778497
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:50 schreef pookiemastertje het volgende:

[..]

Ik heb ook een Oakley Wisdom onlangs aangeschaft, maar nog niet in het eggie getest. Nu jij hier wel ervaring mee hebt is mijn vraag of mijn keuze voor de fire irridium lens wel een goede is geweest. Ziet er wel cool uit, maar is het ook wel een goede lens voor alle weersomstandigheden? Zo nee, welke dan wel??
Het ligt ook een beetje aan de persoon.
Ik heb een keer een donkere spiegellens gehad (kweenie meer precies hoe die heet) van Dragon en daar kon ik prima door zien terwijl andere mensen het helemaal kut vonden.
Over het algemeen is niets helemaal geweldig voor alle weersomstandigheden, maar van een oranje lens wordt vaak wel gezegd dat hij overal goed bij is.
pi_42778708
ouwe donald duck fan vind het board er heel eerlijk gezegd niet uit zien qua grafics, maar het gaat erom hoe die board. En een paar mooie grote stickers kunnen nog wel een hoop doen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:28:23 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42778820
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:24 schreef Kentaro het volgende:
ouwe donald duck fan vind het board er heel eerlijk gezegd niet uit zien qua grafics, maar het gaat erom hoe die board. En een paar mooie grote stickers kunnen nog wel een hoop doen
Ik heb er niet zo'n problemen mee eigenlijk. Het is niet het mooiste board dat ik heb gehad maar ik vind hem niet echt lelijk. Hij ziet er trouwens naar mijn mening wel iets beter uit in het echt dan op foto's. Hoewel hij nog steeds niet super is, maar goed boeie
pi_42778917
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo'n problemen mee eigenlijk. Het is niet het mooiste board dat ik heb gehad maar ik vind hem niet echt lelijk. Hij ziet er trouwens naar mijn mening wel iets beter uit in het echt dan op foto's. Hoewel hij nog steeds niet super is, maar goed boeie
de grafics doen er ook niet toe. Ik denk wel dat die groene cartels een stuk vetter hadden gestaan
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:34:14 #147
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42780814
Ik wist niet dat die Malolo in een langere maat rood was.
We hebben qua boards nu wel behoorlijke overeenkomsten Komakie.

Allebei een mooie Malolo en daarnaast een mooie plank van k2 sports
Nou ja, mooi.... ik ben ook niet kapot van de print van jouw K2
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:57:57 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42781720
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:31 schreef Kentaro het volgende:

[..]

de grafics doen er ook niet toe. Ik denk wel dat die groene cartels een stuk vetter hadden gestaan
Ik vond het totaal niet mooi en de verkopers in de winkel ook geen van allen. Het groen was gewoon tè groen. Zag er niet uit... Daarnaast zijn de buckels in dezelfde kleur als de tekst aan de onderkant van me board
Hij ziet er trouwens beter uit in het eggie dan op foto's. Dat wel...
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:34 schreef XL het volgende:
Ik wist niet dat die Malolo in een langere maat rood was.
We hebben qua boards nu wel behoorlijke overeenkomsten Komakie.

Allebei een mooie Malolo en daarnaast een mooie plank van k2 sports
Nou ja, mooi.... ik ben ook niet kapot van de print van jouw K2
Je bent in de war met Ride denk ik want Rome is niet van K2. Tenminste, ik kan het niet vinden
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:59:40 #149
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42781771
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond het totaal niet mooi en de verkopers in de winkel ook geen van allen. Het groen was gewoon tè groen. Zag er niet uit... Daarnaast zijn de buckels in dezelfde kleur als de tekst aan de onderkant van me board
[..]

Je bent in de war met Ride denk ik want Rome is niet van K2. Tenminste, ik kan het niet vinden
Oh ja... ride, rome, rad air... allemaal een pot nat
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:01:43 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42781844
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:59 schreef XL het volgende:

[..]

Oh ja... ride, rome, rad air... allemaal een pot nat
Rome vergelijken met Ride en Rad Air

ga je mond spoelen
pi_42782001
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Ik had niet gezien dat de buckels in dezelfde kleur zijn als de tekst aan de onderkant vh board, dat veranderd de zaak nogal Maar goed die grafics dat boeit niet zo. Hoe rijdt het? Ik vond je niet zo enthousiast klinken.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:20:36 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42782563
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik had niet gezien dat de buckels in dezelfde kleur zijn als de tekst aan de onderkant vh board, dat veranderd de zaak nogal Maar goed die grafics dat boeit niet zo. Hoe rijdt het? Ik vond je niet zo enthousiast klinken.
Ik quote mezelf ff:
quote:
Boardje rijdt heerlijk. Net iets meer freestyle dan de Baron ES. Niet zo stijf maar nog stijf zat om lekker mee te carven. Rijdt makkelijk faky en jibtruukjes zijn ook prima te doen. tot nu toe ben ik heel positief
Hij voelt wel anders aan. Een stuk lichter waardoor ik nog niet echt het idee heb dat hij heel erg strak in de bochten ligt, maar ik ben niet 1x uit de bocht gevlogen dus dat is meer een gevoel denk ik.
Anyway, zoals ik al zei zijn freestyle dingetjes lekkerder en carven kan hij ook prima. Alleen het gevoel is met rijden echt heel anders dan met me Baron ES. Dat is gewoon een kwestie van wennen. Het voelt niet slecht aan maar gewoon anders. Misschien omdat hij iets minder stijf is of omdat hij 2 radiussen (radia ) heeft.

Hij rijdt gewoon lekker en freestyle't goed. Dus lekker plankie
alleen bochten maken voelt wat anders aan. Misschien ook omdat het indoor is of omdat ik al een tijdje niet had geboard?
Maar de verkoper zij al dat hij anders zou aanvoelen dan een Burton board omdat hij heel anders is opgebouwd en meer dan 1 radius heeft waardoor elke soort bocht anders aan voelt. Hierdoor wordt hij nooit saai. Maar dat heb ik nog niet goed uit kunnen proberen.
In die rare indoor omstandigheden hield hij zich iig prima dus
pi_42783038
Ok, klinkt wel ok dan. Hoewel niet echt enthousiast, maar dat kan wel wennen zijn of door indoor enzo. Ik heb wel een beetje het idee dat een Baron ES een meer high performance board is, maar dat is misschien ook wel mijn filter als Burton fanboy

dat van die radiussen is niet echt nieuw of uniek hoor. Ik had dat al op mijn Hammer Twillight, maar ik heb er nooit iets van gemerkt. Volgens mij is het markeltingpraat. Je hebt toch 1 sidecut, die van nose tot tail loopt. Je hebt geloof ook boards die ze aanprijzen met triple radius. Waar zitten die radiussen dan. Ik geloof weinig van die korte en lange bocht radius
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:48:15 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42783703
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:32 schreef Kentaro het volgende:
Ok, klinkt wel ok dan. Hoewel niet echt enthousiast, maar dat kan wel wennen zijn of door indoor enzo. Ik heb wel een beetje het idee dat een Baron ES een meer high performance board is, maar dat is misschien ook wel mijn filter als Burton fanboy

dat van die radiussen is niet echt nieuw of uniek hoor. Ik had dat al op mijn Hammer Twillight, maar ik heb er nooit iets van gemerkt. Volgens mij is het markeltingpraat. Je hebt toch 1 sidecut, die van nose tot tail loopt. Je hebt geloof ook boards die ze aanprijzen met triple radius. Waar zitten die radiussen dan. Ik geloof weinig van die korte en lange bocht radius
De flag is het high-performance-board van Rome. Of tenminste, de brede versie ervan. De Anthem zit in het Good Wood rijtje van Transworld. Btje vergelijkbaar dus
Die radiussen... tja ik weet niet precies hoe het werkt en of het echt werkt. Maar ik ga het wel eens uitzoeken als ik in Oostenrijk ben.
Indoor kun je sowieso niet alles uit je board halen. Tegen de tijd dat ik een beetje op snelheid lig ben ik alweer beneden. Grote carvebochten zijn ook niet echt mogelijk. Rare sneeuw en te smal om ze echt breed te rammen

De Baron ES is gewoon stijver. Ik kan met de Flag beter freestyle dingen doen, maar met de Baron ES beter carven. Wil niet zeggen dat je met de Flag niet kan carven maar het is gewoon net ff iets minder. Nog steeds een goed carveboard maar niet zo erg als de Baron ES.

Het is dus nog iets meer allround dan de Baron ES. Hij is dus op freestyle gebied beter en op freeride minder. Maar je moet niet verwachten dat het echt heel erg veel verschilt.
Ik vond de Flag misschien wel wat meer rijden als een Custom X. Ik had bij de Custom X ook het gevoel dat hij wat lichter aanvoelde en dat hij iets minder stijf is. Wat ook wel logisch is aangezien hij een centimeter smaller is. hoewel de X natuurlijk ook wel weer wat anders rijdt dan de Flag omdat hij wat smaller is...

Het is gewoon moeilijk uit te leggen.
Maar hou het er maar op dat ik best tevreden ben
pi_42784049
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:48 schreef Komakie het volgende:

Maar hou het er maar op dat ik best tevreden ben
doen we
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:01:19 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42784163
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 20:57 schreef Kentaro het volgende:

[..]

doen we
keertje ruilen?
pi_42785776
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

keertje ruilen?
Ik vind het altijd leuk om andere boards te testen. Maar ik heb even gekeken naar de waist maar hij is 26.1, dat is met mijn maatje 41 bij voorbaat al niks. Ik zou dan de Anthem proberen die is er ook in 163 en die is 25.1. Verder is dat denk ik het zelfde board als de Flag. Of een Design, die is 25,2 bij 162, en wel een heel intressant board. twin tip maar met een nose-shaped tip and tail om in de pow goed switch te kunnen rijden en landen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:10:23 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42787267
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:38 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik vind het altijd leuk om andere boards te testen. Maar ik heb even gekeken naar de waist maar hij is 26.1, dat is met mijn maatje 41 bij voorbaat al niks. Ik zou dan de Anthem proberen die is er ook in 163 en die is 25.1. Verder is dat denk ik het zelfde board als de Flag. Of een Design, die is 25,2 bij 162, en wel een heel intressant board. twin tip maar met een nose-shaped tip and tail om in de pow goed switch te kunnen rijden en landen.
Die heb ik ook gezien ja.

maatje 41.... Ik wou dat ik tussen jou maat en mijn maat in zat (maat je 42.5 zou perfect zijn) Dan kon ik tenminste een hele zooi meer boards rijden... en 1.80m zijn zou ook niet erg zijn
Ben ik nou een zeikerd??

Anyway, zo'n Design klinkt ook wel leuk ja. Maar ik rij liever een Malolo in de pow. Dan maar niet switch landen. Dat doe ik dan wel met me Flag
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:40:24 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42788776
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:

(maat je 42.5 zou perfect zijn) en 1.85m zijn zou ook niet erg zijn
pi_42790867
verdomme !

Kom ik eraan met mijn maatje 39 en 1,70M ! Als ik kleren koop moet ik maat S hebben die ze haast nergens hebben ! !

Anyway, ik ga morgen naar Burnside toe om nieuwe boots te halen ! Ik hoop dat ik nog wat terug krijg voor mijn DC's, maar dat zie ik dan wel. De 32 TM Boot ziet er op internet gaaf uit en lijkt wel bij mijn stijl te passen, nu hopen dat ze deze hebben in maatje 39 en in de kleuren zwart/wit.

Heb er iig zin in !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:44:55 #161
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_42791186
@ komakie

weer ik heb geen zin om te quoten overal teveel moeite. Ik hoorde iets over flow bindingen even opgezocht en ja die bedoel ik ook als instap binding. Leek me minder sneeuw in te blijven steken en zo. Dat marktplaats gebeuren dat is een gast die wat partijen heeft opgekocht van een vriend dus het is wel nieuw weet alleen niet of die gast weet waar die over praat maar dat merken we wel. Als ik daar zo langs ga.

Maar in principe is het dus gewoon dat die straps bij de verhuur gewoon niet zo goed waren lijkt mij. Het kostte toen wel teveel tijd dat de bindingen waren vast gevroren en dat meer van dat soort shit. Gewoon veel kracht voor nodig of hij sloeg over en zo.

maar dan je wilde nog even gewicht en shit weten. 60 kg, 1.64 meter schoenmaat 38. En nee ik groei niet meer.
Life is easy with your eyes closed
pi_42791889
Komakie heeft gelijk hoor qua looks van zijn "Flag". In het echt ziet hij er echt een stuk beter uit dan op de foto. Ik hoop dan ook dat hij in Gerlos de tijd heeft om even een reviewtje te posten hier. Mijn intresse voor die plank is zeker gewekt.

Overigens zijn de "Flag" en "Anthem" praktisch dezelfde planken. Alleen is de de eerste een wide-board. Dus dat had Kentaro goed gezien.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 19 oktober 2006 @ 03:35:52 #163
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42794835
@ Komakie

Die basket boven je prullenbak
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:03:34 #164
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42796219
Gaaf board Komakie. Ga je denk ik hoop plezier aan beleven. Je hebt de economie weer een flinke impuls gegeven.
je bent echt zuinig op je boards. Ze staan op kussentje op de grond.

als ik bij je inbreek moet ik onder de kast zijn voor je kluisje?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:39:03 #165
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42799527
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef evil-me het volgende:
@ komakie

weer ik heb geen zin om te quoten overal teveel moeite. Ik hoorde iets over flow bindingen even opgezocht en ja die bedoel ik ook als instap binding. Leek me minder sneeuw in te blijven steken en zo. Dat marktplaats gebeuren dat is een gast die wat partijen heeft opgekocht van een vriend dus het is wel nieuw weet alleen niet of die gast weet waar die over praat maar dat merken we wel. Als ik daar zo langs ga.

Maar in principe is het dus gewoon dat die straps bij de verhuur gewoon niet zo goed waren lijkt mij. Het kostte toen wel teveel tijd dat de bindingen waren vast gevroren en dat meer van dat soort shit. Gewoon veel kracht voor nodig of hij sloeg over en zo.

maar dan je wilde nog even gewicht en shit weten. 60 kg, 1.64 meter schoenmaat 38. En nee ik groei niet meer.
Ik zie nu pas dat je vrouw bent. Er zijn speciale vrouwenboards, doorgaans nog korter. Jij was op zoek naar 154/158 ongeveer, maar de meeste vrouwen/meisjes met jouw gewicht/lengte rijden nog wel korter denk ik. Ongeveer 148/153 zou ik schatten, maar als jongen heb ik weinig ervaring met damesplanken.

In flowbingen (daar kan ik wel over meepraten) kan ook sneeuw liggen, zoals dat ook in strapbindingen kan. Het kan alleen nergens tussen gaan zitten, je veegt het er altijd zo uit als je er last van hebt (zoals ook bij straps). Zoals ik al zei is het enige verschil dat ik ervaar met Flowbindingen dat je bindingen zwaarder zijn strapbindingen. Ik vind dat verschil dermate marginaal dat ik toch op Flow rij. Naar volle tevredenheid, tot groot ongenoegen van de rest in dit topic... flow tegenover straps is nogal een discussie in 'het wereldje'. Strapbindingen die doorklikken, vast vriezen ( ) en meer van dat soort shit is niet zoals het hoort. Je ziet helaas dat afgedragen goedkope strapbindingen die kuren wel vertonen en toch verhuurd worden. Je zult daar met eigen materiaal geen last van hebben, zeker niet als je kwaliteit koopt en daar normaal mee omspringt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:30:19 #166
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42800993
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:39 schreef XL het volgende:

[..]

maar als jongen knulletje heb ik weinig ervaring met damesplanken.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:36:37 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42801131
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:30 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Sjors daarentegen is zelf ook veel kleiner dan de gemiddelde man en kan je derhalve alles vertellen over het leven op de korte plankjes.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:47:43 #168
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42801374
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:36 schreef XL het volgende:

[..]

Sjors daarentegen is zelf ook veel kleiner dan de gemiddelde man en kan je derhalve alles vertellen over het leven op de korte plankjes.
Het zijn niet de eenvoudig waarneembare uiterlijke kenmerken, maar de daden die de mannen van de ventjes onderscheiden Lars

Ik rijd overigens 162 cm, wat jij?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:52:03 #169
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42801480
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Het zijn niet de eenvoudig waarneembare uiterlijke kenmerken, maar de daden die de mannen van de ventjes onderscheiden Lars

Ik rijd overigens 162 cm, wat jij?
Hier maak ik uit op dat je wel onder de indruk bent van mijn imposante voorkomen, logisch!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:54:39 #170
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42801551
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef XL het volgende:

[..]

Hier maak ik uit op dat je wel onder de indruk bent van mijn imposante voorkomen, logisch!
Wie zou er niet onder de indruk zijn van bijna 70 kg schoon aan de haak
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:56:22 #171
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42801586
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 12:54 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wie zou er niet onder de indruk zijn van bijna 70 kg schoon aan de haak
Misschien Beer?
pi_42802406
Ik? Onder de indruk van 70 kg schoon aan de haak?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:31:46 #173
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42802620
Onderschat kleine mannetjes niet he.
Neem een voorbeeld aan Piet Hein. Zijn daden waren groot ookal was ie klein
pi_42803644
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je hebt geen idee waar je over praat. De Royale is een mid-wide Air, een directional all round board. De King is een wide versie van de Twin, een pure twin - een freestyle board voor jongens met grote voeten.

Salomon's zuigen inderdaad, komakie verwoord het wel aardig. Het zijn hele trage planken. Ik geloof ook niet dat Duijvestein die boards hoog heeft zitten. Ik ken die jongens vrij goed en ik weet dat ze het gewoon brede skies vinden
Met het eerste ben ik het dan weer niet echt eens, want de King is een stuk meer all-mountain gericht dan de twin. Het is eerder een all-mountain board dat aardig freestyle georienteerd is. Maar afgezien van dat verschil, zowel de Royale als de Twin zijn al mid-wide. Procentueel gezien zullen er dus met de King weinig extra boarders bereikt worden.

En tsja over de Salomons, jullie hier zijn de eerste die ik er in een negatieve context over hoor praten. Maar dat is ieders recht uiteraard, aangezien voor iedereen weer een andere plankje geschikt is. Ik kijk er dan wel weer positief tegenaan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:03:38 #175
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42805611
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:06:31 #176
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42805692
quote:
Z'n snowboard breekt in de lengte!

Dat lijkt me kut.
pi_42806349
Da's knap lullig inderdaad.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:27:50 #178
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42806430
hij schreeuwt als een battiboy
pi_42807517
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Met het eerste ben ik het dan weer niet echt eens, want de King is een stuk meer all-mountain gericht dan de twin. Het is eerder een all-mountain board dat aardig freestyle georienteerd is. Maar afgezien van dat verschil, zowel de Royale als de Twin zijn al mid-wide. Procentueel gezien zullen er dus met de King weinig extra boarders bereikt worden.
juist wel dus, want de king is wide en er is geen andere twin tip met een waist van 26.0
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:49:56 #180
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42809359
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef 360sjors het volgende:
hij schreeuwt als een battiboy
Eerst meldt ie het nog redelijk rustig Doet toch iets meer pijn dan ie dacht.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:22:45 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42815468
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 03:35 schreef 360sjors het volgende:
@ Komakie

Die basket boven je prullenbak
Hij is vet he
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef Basje_B het volgende:
Gaaf board Komakie. Ga je denk ik hoop plezier aan beleven. Je hebt de economie weer een flinke impuls gegeven.
je bent echt zuinig op je boards. Ze staan op kussentje op de grond.

als ik bij je inbreek moet ik onder de kast zijn voor je kluisje?
thnx
Eindelijk weer eens iemand positief over me boardje en haar uiterlijk
Paar vrienden van me vinden hem trouwens ook gaaf en dat zijn echt van die stijl ventjes. Ook beetje snowboardfiguren maar niet echt standaard. Maar goed, verder niet boeiend, hij rijdt lekker

Die kussentjes hebben er meer mee te maken dat dan de vloerbedekking niet naar de klote gaat. Me moeder verklaart me al voor gek dat ik 3 snowboards (buiten die ene die aan de muur hangt) op me kamer heb liggen maar ze wil wel dat de vloerbedekking heel blijft. Dus moeten er kussentjes onder
quote:
Pijnlijk.... Dat deed wel zeer denk ik....

btw, dat hij ook switch komt aanrijden vind ik al debiel (buiten dan dat je debiel moet zijn om zo'n sprong te maken )
Op die manier is het toch fuckin moeilijk om genoeg vaart te krijgen? Volgens mij kan dat bijna niet.

Maar je kunt wel zeggen dat het 1 van de vetste crashes ooit is geweest. Iig over de grootste kicker
pi_42816827
quote:
"MY ANKLES ARE BROKEN!"

donderdag 19 oktober 2006 @ 22:24:04 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42819681
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

"MY ANKLES ARE BROKEN!"

Moet pijnlijk zijn geweest....
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:52:23 #184
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42823046
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Moet pijnlijk zijn geweest....
Hij vroeg erom, waarschijnlijk eerst geoefend in de koelkast om het vervolgens in het echt te proberen. We zagen het resultaat, voordat hij uberhaupt had afgezet was hij al 180 graden gespind doordat de snelheid en het ruige terrein toch even wat anders was dan wat hij gewend was, waardoor hij oncontroleerbaar roteerde in de lucht. Het resultaat was duidelijk.

Laat dit soort dingen maar over aan de grote jongens
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:55:24 #185
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42823153
http://www.mausland.de/swfpopup.php?file=228

Leuk spelletje (wel retemoeilijk, ik heb het einde nog nooit gehaald), ik heb hem ooit al eens gepost, maar vond hem nu wel relevant (space jump )
pi_42825237
Wat een stom spel zeg, van dat nummer ga je alleen maar flippen !

Ik ben nu tijdje terug vanuit Deventer, en moet zeggen adt Burnside echt een gave winkel is. Goed personeel (eigenaar hielp me) weet er echt veel vanaf en je word goed geholpen. (krijgt 2 keer drinken) kan er gewoon lekker mee praten, en heeft goede producten in huis. Zoals hij zelf zegt, hij wil alleen het beste verkopen en dat verkoopt dan vanzelf zijn eigen winkel.

Ik heb diverse schoenen gepast en door mijn maatje 39 kwam ik al snel op een damesschoentje uit. Geen probleem aangezien ze alles van 32 binnen hadden. Ik heb het e.e.a. gepast maar het is geen 32 geworden maar Vans.

Het zijn de Vans Omni van 2005/2006 geworden. Deze zaten het fijnst van alle andere schoenen, dus toen nam ik deze maar. Prijs viel ook mee (met inruil) dus toen dacht ik, dan zoek ik ook ff een vette jas uit !

En zowaar:

Sessions shamrock hershey

Echt super relaxte jas !

Morgen dus naar snowworld en ga dan ff mijn schoenen testen, als ze niet goed bevallen kan ik ze namelijk nog gewoon omruilen (ook als ik er een week mee weg zou zijn geweest ! ).

Nahja, ik ga nu slapen en dan laat ik morgen wel weten hoe het in snowworld was.

p.s.: Die flag van Komakie ziet er in het echt idd vetter uit dan op de foto's ! Maar wel lief van die kussentjes van mammie !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:34:05 #187
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42825857
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef ForumGek het volgende:
Wat een stom spel zeg, van dat nummer ga je alleen maar flippen !
Je moet er van houden
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 03:23:19 #188
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42826706
hoi...*werkt in swz*
pi_42829498
Regel voor mij even dat we met z'n 2-en voor de prijs van 1 kunnen gaan !

We moeten er ook al 200km+ voor rijden, dus beetje klantvriendelijkheid mag wel dacht ik zo? !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:03:39 #190
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42832737
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Komakie het volgende:

Die kussentjes hebben er meer mee te maken dat dan de vloerbedekking niet naar de klote gaat. Me moeder verklaart me al voor gek dat ik 3 snowboards (buiten die ene die aan de muur hangt) op me kamer heb liggen maar ze wil wel dat de vloerbedekking heel blijft. Dus moeten er kussentjes onder
[..]
HAhaha ik dacht dat je board niet beschadigd maar de vloerbedekking.

Graphic zijjn juist mooi. De skiers in de lift zullen hem afkeuren maar daar zijn het skiers voor. Zet dat filmpje op je ipod video en laat ze die dan maar zien wat voor pussy's het zijn.

Gave jas he Forumgek. Wat voor broke heb je erbij?

Ik was gisteren bij de local boardshop en ze hadden niet de jas die ik wil. Word de blauwe tomaat dus.
Zoetermeer heeft de bataleon bindingen besteld voor me.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:17:54 #191
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42836809
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef ForumGek het volgende:
Regel voor mij even dat we met z'n 2-en voor de prijs van 1 kunnen gaan !

We moeten er ook al 200km+ voor rijden, dus beetje klantvriendelijkheid mag wel dacht ik zo? !
waar kom je wel niet vandaan dan..

ik zal hel zeker wel is een keer vragen of ik voor andere ook korting kan krijgen ofzo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:56:22 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42844712
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:55 schreef 360sjors het volgende:
http://www.mausland.de/swfpopup.php?file=228

Leuk spelletje (wel retemoeilijk, ik heb het einde nog nooit gehaald), ik heb hem ooit al eens gepost, maar vond hem nu wel relevant (space jump )
Wat is die onwijs kut zeg

Ik kom niet eens voorbij het eerste huisje
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:28:55 #193
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_42845858
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:13 schreef Komakie het volgende:
Ff paar pics van me boardje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vooral de Donald Ducks op de achtergrond staan er erg vet bij

edit: bij mij doen de plaatjes het ff niet... bij jullie wel
geile print
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:46:19 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42850054
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:28 schreef fs180 het volgende:

[..]

geile print
Welke? (je bent de eerste die het namelijk een "geile print" vindt)
De Flag (links) de Malolo (rechts) of de Donald Duck (achter)
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:05:18 #195
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42850570
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Welke? (je bent de eerste die het namelijk een "geile print" vindt)
De Flag (links) de Malolo (rechts) of de Donald Duck (achter)
Die Malolo natuurlijk
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:49:36 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42855205
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 23:05 schreef XL het volgende:

[..]

Die Malolo natuurlijk
Ik vind ze alle 3 wel leuk
pi_42855755
Ik wil om te beginnen voor komende wintersport (les menuires, met oud&nieuw), eigen boots gaan kopen

Budget is rond de 200,-

Wat voor merk, type kan ik nu het beste nemen?
pi_42857070
jaja iedereen ligt nog te maffen maar deze jongen gaat lekker knallen, op naar SLG

zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:52:40 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42860413
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 02:17 schreef WooZ het volgende:
Ik wil om te beginnen voor komende wintersport (les menuires, met oud&nieuw), eigen boots gaan kopen

Budget is rond de 200,-

Wat voor merk, type kan ik nu het beste nemen?
Allereerst fan worden van een echte voetbalclub

Daarnaast zijn merk en type niet iets waar je heel erg rekening mee moet houden.
Je moet de boot hebben die het lekkerste zit en niet welk merk het beste zit.
Ik kan zeggen dat Burton de beste is, maar jij hebt waarschijnlijk een heel ander soort voet dan ik (of het moet toevallig hetzelfde zijn) en dan kan het wel zijn dat een ander merk veel lekkerder zit.

Advies: ga gewoon naar een goede shop (intersport is geen! goede shop) en laat je goed adviezeren. Als je zegt waar je vandaan komt dan weet vast wel iemand hier waar een goede shop in de buurt zit.
Anders staan zo'n beetje alle shops wel op snowboard.pagina.nl met de plaats waar ze zitten.
Daar staan alleen ook wat rotte appels tussen.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 08:15 schreef Kentaro het volgende:
jaja iedereen ligt nog te maffen maar deze jongen gaat lekker knallen, op naar SLG

[afbeelding]
Hmm lachen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:19:10 #200
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42860937
Gister avondje in Z'meer geweest, was wel tof! Moet zeggen dat ik na die berichten over hoe slecht de Uithof i.v.g. Z'meer was er toch iets meer van had verwacht. De sneeuw was best brak, overal kale plekken.
pi_42861488
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Advies: ga gewoon naar een goede shop (intersport is geen! goede shop) en laat je goed adviezeren. Als je zegt waar je vandaan komt dan weet vast wel iemand hier waar een goede shop in de buurt zit.
Anders staan zo'n beetje alle shops wel op snowboard.pagina.nl met de plaats waar ze zitten.
Daar staan alleen ook wat rotte appels tussen.
Ik woon in Nijmegen, dus kom maar met wat goede shops in de buurt
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:52:12 #202
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42861617
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:46 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik woon in Nijmegen, dus kom maar met wat goede shops in de buurt
NEC-fanshop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties