Dat is die jas met ingebouwde Bluetooth toch? Met knopjes op de mouw om je telefoon mee te bedienen. Die stond ooit op Tweakers.net. Wel gaafquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:37 schreef Komakie het volgende:
Jas: uiteraard waterdicht, gogglepocket, liftpas pocket, Ipod houder met aansluiting en bediening op de mouw, Hood achterop voor de slechte dagen. Push to talk systeem voor als je met je maten wilt praten als je een stukje uit de buurt staat en als het ff kan bluetooth voor je telefoon.
btw, mijn jas is nog steeds niet binnen
Ik heb een Ipodjacket van 400 euroquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is die jas met ingebouwde Bluetooth toch? Met knopjes op de mouw om je telefoon mee te bedienen. Die stond ooit op Tweakers.net. Wel gaaf
Alleen 500 euro voor een wintersportjack? Is wel heel erg duur
Taraquote:
We zullen het zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:43 schreef beerke het volgende:
Trouwens, Komakie, hier in Breda bij Bonk staat een Rome Flag 163 voor ¤549,-. Ik had hem gister in mijn handen en ik durf wel te zeggen dat de groene bindingen er niet op zouden staan. Maar ik heb er dus eentje voor je gespot.
Cell Block ben ik gisteren helaas niet meer langs geweest. Vertraging met de trein en dergelijke zorgde ervoor dat ik voor een gesloten deur kwam te staan. Toch nog bedankt voor de route beschrijving!
Ik kom sowieso in een gebied waar de Yeti zit (anders kan ik er niet werkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hopen dat je een beetje in een tof gebied komt. Ik had best medelijden met de crew in La Joue du Loup.. Boarden ging er prima maar verder zou ik er gillend gek worden van verveling, zeker als je er langere tijd zit.
Dat was dan ook wel het allersaaiste dorp waar ik ooit ben geweest, dus maak je niet teveel zorgen, er zijn er genoeg die wel interessant zijn
ohwja, fuck bijna goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:28 schreef beerke het volgende:
Bonk is een beetje een aparte winkeltje. Maar ze hebben er altijd wel ruige spullen en als je iets "duurs" aanschaft krijg je er altijd een blikje cola of zo. Zijn altijd erg bereid je te helpen. En aangezien er in Breda verder niet echt iets voor handen is, spring ik er af en toe binnen.
Maar ik dacht: "Ik meld het even.". Dit aangezien je opzoek was naar die plank...
Die babe is trouwens Victoria Jealouse![]()
Het hele jaar door skateboards enzo te koop, in de winter ook snowgear. Alleen maar topkwaliteit, wel beetje overpriced allemaal. Standaard veel teveel personeel (winkeltje dat niet veel groter is dan een flinke studentenkamer heeft echt geen bezetting van 3 man nodig), niet open op koopzondag onder het motto "je bent een rund als je op koopzondag stunt".quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohwja, fuck bijna goed
Hmmm apart winkeltje... in welke zin van het woord? Bijna altijd als ik naar een snowboardshop ga (old man, cellblock, hot zone, etc) met mensen die niet zo in het snowboardwereldje zitten dan krijg ik de opmerking "wat een apart winkeltje"
ik ben er gisteren ook nog even binnen gelopen. leuk klein winkeltje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het hele jaar door skateboards enzo te koop, in de winter ook snowgear. Alleen maar topkwaliteit, wel beetje overpriced allemaal. Standaard veel teveel personeel (winkeltje dat niet veel groter is dan een flinke studentenkamer heeft echt geen bezetting van 3 man nodig), niet open op koopzondag onder het motto "je bent een rund als je op koopzondag stunt".
Feitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:34 schreef beerke het volgende:
Maar ze hebben wel verstand van zaken daar en zijn altijd bereid je van informatie en klantvriendelijkheid te voorzien.
.....maar Utrecht is de shit!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef XL het volgende:
en in Breda kan een biertje gedronken worden, Haarlem is maar een suffe slaapstad.
Ik ben ook enthousiast over Bonk.
Tignes is denk ik ook wel de leukste locatie van de hierboven genoemde. Risoul ben ik ook eens geweest. Het is een aardig gebied maar wel wat klein. Kan me nog herinneren dat er wel een erg irritante piste was. Als je die ging afdalen kon je op een gegeven moment niet verder naar beneden, ravijn. Om dan omhoog te komen kon je twee liften nemen welke beide sleepliften waren. Ik heb heel veel sleepliften gehad maar deze waren wel enorm irritant. Ze gingen best stijl en onregelmatig omhoog, er zat een bocht in en ze waren redelijk lang. Als je voor het einde (noodgedwongen) los moest laten restte er niets dan weer beneden te beginnen. Als je eindelijk boven bent aangekomen, dan ben je redelijk uitgeput en onthoud je goed dat je die piste niet meer neemt haha..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:28 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik kom sowieso in een gebied waar de Yeti zit (anders kan ik er niet werken), en daar ken ik alleen Risoul en St Francois Longchamps niet van.
St Sorlin vond ik best een niet leuk gebied, en voor de rest was 't prima (Tignes(!!), Les Menuires, Les2Alpes, Alpe d'Huez, Oz)
Khoop iig dat ik in Tignes kom, maar dat is maar afwachten....
Den Haag e.o heeft dan toch wel de meeste 'snowboard'zaken in NL geloof ik he!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef XL het volgende:
en in Breda kan een biertje gedronken worden, Haarlem is maar een suffe slaapstad.
Ik ben ook enthousiast over Bonk.
Ik vind die dingen lelijk en zet mijn voet gewoon tegen mijn achterste binding.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:24 schreef Zjwegel het volgende:
Iemand ervaring met de stomppads van demon?
was me vandaag aan het orienteren en vond deze
http://www.demonsnow.com/pr_6001.html
en deze:
http://www.demonsnow.com/pr_6009.html
Mijn smaak gaat uit naar deze stomppads, omdat ze mij het beste lijken te staan op mijn board (Wit met grijze salomon burner).
Maar mijn vraag is of ze niet schoenslopend zijn en of het wel goed grip bied?
Verder deze in de shop zien liggen:
http://www.demonsnow.com/pr_6005.html
Lijken met goed, maar niet echt goed ogend op mijn board.
Wat doen stomppads en bumpers eigelijk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:06 schreef beerke het volgende:
Als je serieus voor stomppads kijkt, dan zijn een paar bumpers voor je board misschien ook wel een idee?
Als je in sleeplift staat kan je op die stompads gaan staan. Sta je stabieler alleen ziet er gay uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat doen stomppads en bumpers eigelijk?
Was er afgelopen dinsdag van 22:30-0:00 ofzo. Heerlijk rustig dan! Ik ga er dinsdag weer heen, maar dan wel een hele avondquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:30 schreef Bolter het volgende:
Ik wilde binnenkort eens keertje gaan boarden op dinsdagavond in Z'meer, ivm de financien is het nog wel te doen voor een avondje. Is het dan ook een beetje te doen kwa drukte?
Vrijdag al gebierd en gisteren gaar me board+bindingen opgehaald. Stond daar half gaar in die winkel "ik wil die en die en a.s.a.p. weer naar huis om me bed in te duiken"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:18 schreef beerke het volgende:
Dat dacht ik ook vanavond: "Ik ga alleen maar werken, ik ga echt niet bieren hoor."
Ik gebruik geen Stomppads. Die moeten over de graphic van je board heen en dat weiger ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:24 schreef Zjwegel het volgende:
Iemand ervaring met de stomppads van demon?
was me vandaag aan het orienteren en vond deze
http://www.demonsnow.com/pr_6001.html
en deze:
http://www.demonsnow.com/pr_6009.html
Mijn smaak gaat uit naar deze stomppads, omdat ze mij het beste lijken te staan op mijn board (Wit met grijze salomon burner).
Maar mijn vraag is of ze niet schoenslopend zijn en of het wel goed grip bied?
Verder deze in de shop zien liggen:
http://www.demonsnow.com/pr_6005.html
Lijken met goed, maar niet echt goed ogend op mijn board.
Had je toch naar Breda moeten gaan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vrijdag al gebierd en gisteren gaar me board+bindingen opgehaald. Stond daar half gaar in die winkel "ik wil die en die en a.s.a.p. weer naar huis om me bed in te duiken"
Die gast lachen
Maar goed, ik heb em. Hij ziet er in het echt veel beter uit dan op het plaatje. Zal nog wel een keer een paar plaatjes posten maar moet eerst me camera ff opladen
Hij is iets minder wit dan op het plaatje. Hij is nog wel wit, maar niet zo wit/wit als op de site. Dat is net wat mooier vind ik.
Nou het mindere gedeelte:
Ik heb de witte bindingen erop gekocht. Zoals Beer al zei stonden de groene niet. Het groen was ook te schreeuwerig groen. Vond het niet mooi. Maar goed, alles prima natuurlijk.
Kom ik thuis, blijkt dat ik gewoon 2 rechter bindingen heb mee gekregen
Zelf ook niet op gelet wat natuurlijk een beetje stom is want hij heeft ze naast me staan inpakken maar wel vet balen natuurlijk. Die jongen zei dat dit het laatste setje L bindingen was in die kleur die ze hebben, maar dan zal er iemand zijn met 2 linker bindingen. Of er is iets fout gegaan bij Burton.
Echt vet balen want nu moet ik dus terug naar Haarlem. Wat natuurlijk een mijl op 7 is vanuit Utrecht
Verder zien de bindingen er trouwens wel vet uit. Zijn weer iets beter uitgevoerd. Kapjes over de schroeven van de de straps en de metalen sierdingen aan de zijkant liggen iets meer in de binding waardoor ze niet zo snel ergens achter blijven haken (wat bij mij regelmatig gebeurde. Alle 4 die dingen zijn dus ook stuk op me andere bindingen. boeit verder niet voor het functioneren van de binding maar het is natuurlijk niet netjes. alleen ziet er beter uit dus ik hoop dat het werkt.
Verder natuurlijk niet meer het clipje achter maar een veel makkelijker systeem met een beter systeem om je highback naar voren te zetten.
Dus toch weer wat verbeteringen. Tenminste kijken of het werkt natuurlijk, maar ik denk dat het wel goede zetten zijn.
Alleen nu moet ik dus weer regelen dat ik een linker binding krijg
Nope.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:45 schreef Thermo het volgende:
Niet met de Rome bindingen in je handen gestaan als je toch zo'n mooi Rome boardje in gedachte had?
Dat is 1 van de redenen dat ik Burton bindingen wil hebben. Naast dat ze erg goed zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Thermo het volgende:
Ik neem ook mijn burton bindingen mee op reis denk ik, heb al een keer in the middle of fucking nowhere * kuch les 2 alpes * gestaan met kapotte sliders he
Waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:05 schreef Thermo het volgende:
Ik vind het alleen zo kinderachtig om mijn aankopen op bereikbaarheid van reserveonderdelen te kopen...
Ik koop geen Ferrari maar een Ford omdat overal Ford garages zitten maar nergens Ferrari garages.quote:
Verschil is dat ze overal de ANWB hebben die je kan ophalen. Daarnaast kunnen ze standaard onderdelen meenemen als ze weten om wat voor auto het gaat. Dat is bij bindingen wel anders. Je kunt alleen maar naar een shop gaan waar ze die spullen ook hebben want de meeste dingen zijn niet vervangbaar voor een ander merk. Anders is gewoon "viel spass damit und auf wienerschnitzel"quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik koop geen Ferrari maar een Ford omdat overal Ford garages zitten maar nergens Ferrari garages.
als je tevreden bent met Burton moet je zeker bij blijven. Service is goed inderdaad en als je overal kan krijgen is keuze snel gemaakt. Soms helaas
Zelfs een beginner ( *meldquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Stomppads. Die moeten over de graphic van je board heen en dat weiger ik
Daarnaast vind ik ze lelijk en heb ik ervaring en kunde genoeg om het zonder te doen.
That (forum)quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:13 schreef Thermo het volgende:
Ik ben overigens van plan om maar weer eens alle films van dit jaar te verzamelen... Iemand al een lijstje met titels ?
Dat Salomon is ook maar een vrijbuiters-merk eigenlijk. Ripstar spamt het helemaal dood, daarmee ook alle Nederlandse tijdschriften die duidelijk een klein wereldje vormen met elkaar. Je komt vaker van die enthousiastelingen tegen, zo ook bijvoorbeeld de knakker van de boardshop hier in Tilburg. Over era hoor je buiten van Salomon-boarders eigenlijk helemaal niets en de twee planken die ik van Salomon gereden heb zijn de nummer laatst en voorlaatst uit mijn top-zoveel van beste planken waarop ik gereden heb.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:28 schreef Steven184 het volgende:
Afgelopen zaterdag even wezen 'ramen likken' bij Daka(die bij blijdorp). Zit dit jaar toch echt weer supervette stuff bij. Wel een paar overbodige boardjes van Burton, waarom produceren ze die inhemelsnaam?
Maargoed wat viel op? Een aantal merken proberen de era-techniek van Salomon te kopieren, zo heeft Flow de Whiskey X :p. (Die sprong er toch wel echt uit haha)De era-techniek is natuurlijk sensationeel en jaren aan gewerkt dus ik verwacht niet dat de andere merken het 1-2-3 goedmaken. De nieuwe bindingen serie van Salomon, relay serie, is echt de nieuwe top.
Vooral de Relay pro kan op mijn stem rekenen. Zonde dat ik vorig jaar een paar spx 55 heb gekocht. Salomon bindingen hebben toch mijn voorkeur boven Cartels of andere van burton, haha. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Welke boards van Burton zijn er overbodig dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:28 schreef Steven184 het volgende:
Afgelopen zaterdag even wezen 'ramen likken' bij Daka(die bij blijdorp). Zit dit jaar toch echt weer supervette stuff bij. Wel een paar overbodige boardjes van Burton, waarom produceren ze die inhemelsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |