Ik had niet gezien dat de buckels in dezelfde kleur zijn als de tekst aan de onderkant vh board, dat veranderd de zaak nogalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond het totaal niet mooi en de verkopers in de winkel ook geen van allen. Het groen was gewoon tè groen. Zag er niet uit... Daarnaast zijn de buckels in dezelfde kleur als de tekst aan de onderkant van me board
Hij ziet er trouwens beter uit in het eggie dan op foto's. Dat wel...
[..]
Je bent in de war met Ride denk ik want Rome is niet van K2. Tenminste, ik kan het niet vinden
Ik quote mezelf ff:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat de buckels in dezelfde kleur zijn als de tekst aan de onderkant vh board, dat veranderd de zaak nogalMaar goed die grafics dat boeit niet zo. Hoe rijdt het? Ik vond je niet zo enthousiast klinken.
Anyway, zoals ik al zei zijn freestyle dingetjes lekkerder en carven kan hij ook prima. Alleen het gevoel is met rijden echt heel anders dan met me Baron ES. Dat is gewoon een kwestie van wennen. Het voelt niet slecht aan maar gewoon anders. Misschien omdat hij iets minder stijf is of omdat hij 2 radiussen (radiaquote:Boardje rijdt heerlijk. Net iets meer freestyle dan de Baron ES. Niet zo stijf maar nog stijf zat om lekker mee te carven. Rijdt makkelijk faky en jibtruukjes zijn ook prima te doen. tot nu toe ben ik heel positief
Hij voelt wel anders aan. Een stuk lichter waardoor ik nog niet echt het idee heb dat hij heel erg strak in de bochten ligt, maar ik ben niet 1x uit de bocht gevlogen dus dat is meer een gevoel denk ik.
De flag is het high-performance-board van Rome. Of tenminste, de brede versie ervan. De Anthem zit in het Good Wood rijtje van Transworld. Btje vergelijkbaar dusquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:32 schreef Kentaro het volgende:
Ok, klinkt wel ok dan. Hoewel niet echt enthousiast, maar dat kan wel wennen zijn of door indoor enzo. Ik heb wel een beetje het idee dat een Baron ES een meer high performance board is, maar dat is misschien ook wel mijn filter als Burton fanboy
dat van die radiussen is niet echt nieuw of uniek hoor. Ik had dat al op mijn Hammer Twillight, maar ik heb er nooit iets van gemerkt. Volgens mij is het markeltingpraat. Je hebt toch 1 sidecut, die van nose tot tail loopt. Je hebt geloof ook boards die ze aanprijzen met triple radius. Waar zitten die radiussen dan. Ik geloof weinig van die korte en lange bocht radius
doen wequote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:48 schreef Komakie het volgende:
Maar hou het er maar op dat ik best tevreden ben
keertje ruilen?quote:
Ik vind het altijd leuk om andere boards te testen. Maar ik heb even gekeken naar de waist maar hij is 26.1, dat is met mijn maatje 41 bij voorbaat al niks. Ik zou dan de Anthem proberen die is er ook in 163 en die is 25.1. Verder is dat denk ik het zelfde board als de Flag. Of een Design, die is 25,2 bij 162, en wel een heel intressant board. twin tip maar met een nose-shaped tip and tail om in de pow goed switch te kunnen rijden en landen.quote:
Die heb ik ook gezien ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:38 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om andere boards te testen. Maar ik heb even gekeken naar de waist maar hij is 26.1, dat is met mijn maatje 41 bij voorbaat al niks. Ik zou dan de Anthem proberen die is er ook in 163 en die is 25.1. Verder is dat denk ik het zelfde board als de Flag. Of een Design, die is 25,2 bij 162, en wel een heel intressant board. twin tip maar met een nose-shaped tip and tail om in de pow goed switch te kunnen rijden en landen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:10 schreef Komakie het volgende:
(maat je 42.5 zou perfect zijn) en 1.85m zijn zou ook niet erg zijn
Ik zie nu pas dat je vrouw bent. Er zijn speciale vrouwenboards, doorgaans nog korter. Jij was op zoek naar 154/158 ongeveer, maar de meeste vrouwen/meisjes met jouw gewicht/lengte rijden nog wel korter denk ik. Ongeveer 148/153 zou ik schatten, maar als jongen heb ik weinig ervaring met damesplanken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef evil-me het volgende:
@ komakie
weer ik heb geen zin om te quoten overal teveel moeite. Ik hoorde iets over flow bindingen even opgezocht en ja die bedoel ik ook als instap binding. Leek me minder sneeuw in te blijven steken en zo. Dat marktplaats gebeuren dat is een gast die wat partijen heeft opgekocht van een vriend dus het is wel nieuw weet alleen niet of die gast weet waar die over praat maar dat merken we wel. Als ik daar zo langs ga.
Maar in principe is het dus gewoon dat die straps bij de verhuur gewoon niet zo goed waren lijkt mij. Het kostte toen wel teveel tijd dat de bindingen waren vast gevroren en dat meer van dat soort shit. Gewoon veel kracht voor nodig of hij sloeg over en zo.
maar dan je wilde nog even gewicht en shit weten. 60 kg, 1.64 meter schoenmaat 38. En nee ik groei niet meer.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:39 schreef XL het volgende:
[..]
maar als jongen knulletje heb ik weinig ervaring met damesplanken.
Sjors daarentegen is zelf ook veel kleiner dan de gemiddelde man en kan je derhalve alles vertellen over het leven op de korte plankjes.quote:
Het zijn niet de eenvoudig waarneembare uiterlijke kenmerken, maar de daden die de mannen van de ventjes onderscheiden Larsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Sjors daarentegen is zelf ook veel kleiner dan de gemiddelde man en kan je derhalve alles vertellen over het leven op de korte plankjes.![]()
Hier maak ik uit op dat je wel onder de indruk bent van mijn imposante voorkomen, logisch!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het zijn niet de eenvoudig waarneembare uiterlijke kenmerken, maar de daden die de mannen van de ventjes onderscheiden Lars![]()
Ik rijd overigens 162 cm, wat jij?
Wie zou er niet onder de indruk zijn van bijna 70 kg schoon aan de haakquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Hier maak ik uit op dat je wel onder de indruk bent van mijn imposante voorkomen, logisch!
Misschien Beer?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:54 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wie zou er niet onder de indruk zijn van bijna 70 kg schoon aan de haak![]()
Met het eerste ben ik het dan weer niet echt eens, want de King is een stuk meer all-mountain gericht dan de twin. Het is eerder een all-mountain board dat aardig freestyle georienteerd is. Maar afgezien van dat verschil, zowel de Royale als de Twin zijn al mid-wide. Procentueel gezien zullen er dus met de King weinig extra boarders bereikt worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat. De Royale is een mid-wide Air, een directional all round board. De King is een wide versie van de Twin, een pure twin - een freestyle board voor jongens met grote voeten.
Salomon's zuigen inderdaad, komakie verwoord het wel aardig. Het zijn hele trage planken. Ik geloof ook niet dat Duijvestein die boards hoog heeft zitten. Ik ken die jongens vrij goed en ik weet dat ze het gewoon brede skies vinden
Z'n snowboard breekt in de lengte!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Basje_B het volgende:
CHAD'S GAP going wrong
http://www.youtube.com/watch?v=ZRlNCvp2O_o&mode=related&search=
juist wel dus, want de king is wide en er is geen andere twin tip met een waist van 26.0quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met het eerste ben ik het dan weer niet echt eens, want de King is een stuk meer all-mountain gericht dan de twin. Het is eerder een all-mountain board dat aardig freestyle georienteerd is. Maar afgezien van dat verschil, zowel de Royale als de Twin zijn al mid-wide. Procentueel gezien zullen er dus met de King weinig extra boarders bereikt worden.
Eerst meldt ie het nog redelijk rustigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef 360sjors het volgende:
hij schreeuwt als een battiboy
Hij is vet hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 03:35 schreef 360sjors het volgende:
@ Komakie
Die basket boven je prullenbak![]()
thnxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:03 schreef Basje_B het volgende:
Gaaf board Komakie. Ga je denk ik hoop plezier aan beleven. Je hebt de economie weer een flinke impuls gegeven.![]()
je bent echt zuinig op je boards. Ze staan op kussentje op de grond.
als ik bij je inbreek moet ik onder de kast zijn voor je kluisje?![]()
Pijnlijk.... Dat deed wel zeer denk ik....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Basje_B het volgende:
CHAD'S GAP going wrong
"MY ANKLES ARE BROKEN!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Basje_B het volgende:
CHAD'S GAP going wrong
Moet pijnlijk zijn geweest....quote:
Hij vroeg erom, waarschijnlijk eerst geoefend in de koelkast om het vervolgens in het echt te proberen. We zagen het resultaat, voordat hij uberhaupt had afgezet was hij al 180 graden gespind doordat de snelheid en het ruige terrein toch even wat anders was dan wat hij gewend was, waardoor hij oncontroleerbaar roteerde in de lucht. Het resultaat was duidelijk.quote:
Je moet er van houdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef ForumGek het volgende:
Wat een stom spel zeg, van dat nummer ga je alleen maar flippen !
HAhaha ik dacht dat je board niet beschadigd maar de vloerbedekking.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:22 schreef Komakie het volgende:
Die kussentjes hebben er meer mee te maken dat dan de vloerbedekking niet naar de klote gaat. Me moeder verklaart me al voor gek dat ik 3 snowboards (buiten die ene die aan de muur hangt) op me kamer heb liggen maar ze wil wel dat de vloerbedekking heel blijft. Dus moeten er kussentjes onder
[..]
waar kom je wel niet vandaan dan..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:47 schreef ForumGek het volgende:
Regel voor mij even dat we met z'n 2-en voor de prijs van 1 kunnen gaan !
We moeten er ook al 200km+ voor rijden, dus beetje klantvriendelijkheid mag wel dacht ik zo?!
Wat is die onwijs kut zegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:55 schreef 360sjors het volgende:
http://www.mausland.de/swfpopup.php?file=228
Leuk spelletje (wel retemoeilijk, ik heb het einde nog nooit gehaald), ik heb hem ooit al eens gepost, maar vond hem nu wel relevant (space jump)
geile printquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:13 schreef Komakie het volgende:
Ff paar pics van me boardje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de Donald Ducks op de achtergrond staan er erg vet bij
edit: bij mij doen de plaatjes het ff niet... bij jullie wel
Welke? (je bent de eerste die het namelijk een "geile print" vindt)quote:
Die Malolo natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welke? (je bent de eerste die het namelijk een "geile print" vindt)
De Flag (links) de Malolo (rechts) of de Donald Duck (achter)
Ik vind ze alle 3 wel leukquote:
Allereerst fan worden van een echte voetbalclubquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:17 schreef WooZ het volgende:
Ik wil om te beginnen voor komende wintersport (les menuires, met oud&nieuw), eigen boots gaan kopen
Budget is rond de 200,-
Wat voor merk, type kan ik nu het beste nemen?
Hmm lachenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:15 schreef Kentaro het volgende:
jaja iedereen ligt nog te maffen maar deze jongen gaat lekker knallen, op naar SLG
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |