Wauw. Een omgekeerde kerstboomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:00 schreef MarkPeterse het volgende:
[afbeelding]
zo dus, check mijn 1337 paintskillzz
* Supersheep komt binnenlopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:00 schreef MarkPeterse het volgende:
[afbeelding]
zo dus, check mijn 1337 paintskillzz
het lijkt trouwens meer een omgekeerde kerstboom zo, naja, volgende keer beter
Dubbele punten topic ff weghalen en de plaatjes goed doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is de OP zo in orde? (De scorelijst niet meegeteld)
Je mist alleen nog het Google is verboden plaatje, verder is ie perfect.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is de OP zo in orde? (De scorelijst niet meegeteld)
En datquote:
Wat een lelijk shitding eigenlijk zeg......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:01 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
check mijn ubervette tekentechniek..
Die lift is wel gaaf, trouwensquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:01 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Google afbeeldingen is soms ook wel handig.
De Petronas torentjes zijn iig stukken mooierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wat een lelijk shitding eigenlijk zeg......
Ik weet 't niet, het lijkt mij een lift.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet door dat dat een lift is...dacht dat het onderdeel van de steiger was
* schaapje volgtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet door dat dat een lift is...dacht dat het onderdeel van de steiger was
geen idee, geen idee, het was een zeepfabriek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:07 schreef MarkPeterse het volgende:
Welk gebouw is dit, waar staat het (en wat was er zo bijzonder aan)
[afbeelding]
het deel "wat was er zo bijzonder aan" is niet noodzakelijk voor de punten, maar als er iemand vlak na je komt die het wel weet, krijgt die ze.....
Ohja, dat staat er ook opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:09 schreef MarkPeterse het volgende:
nee hoor er wordt sanders zeep gemaakt
wyccie +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:11 schreef wyccie het volgende:
Witte Huys?
uhh... juist jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He he, eindelijk goed. Ik kwam er op de moeilijke manier achter dat als ik op edit drukte, ik de originele post moest editten, en niet mijn edit. Dus eerst plaatje en dubbele punten goed gezet, toen link, waarna plaatje en dubbele punten weer terugkwamen.
Ik snap er niks van, maar ik geloof jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He he, eindelijk goed. Ik kwam er op de moeilijke manier achter dat als ik op edit drukte, ik de originele post moest editten, en niet mijn edit. Dus eerst plaatje en dubbele punten goed gezet, toen link, waarna plaatje en dubbele punten weer terugkwamen.
Het zou nu eindelijk goed moeten zijn
Sanders Zeep - Eau de Colognegebouw is kikkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik noem dat altijd het Westermeijer-gebouw.Weer wat geleerd.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ik geloof je
Ja!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Ergens in italië?
't Is een tuin!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig maar
Staat het in een park?
Die dan weer niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Rome
Tivoli, maar geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ik geloof je
Hopelijk is deze niet te lastig.
Wie herkent dit? En "Ikke" is geen geldig antwoord.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:27 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 330!!!
erkel +6
Gooitzen +4
Sjaak-ie +2
Its-Jojo-4you +4
Etcetera +2
Hawaii_Tim + 6
NrSix +2
Roofingburner +4
Homdeck +2
Neleos +2
MarkPeterse +6
Jajong +2
Bolkesteijn +2
zo is t goed volgens mij![]()
ey!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:28 schreef geenaam het volgende:
Goeiemiddag iedereenIk ben ook maar weer eens op komen dagen hier..
Nee, 't is die andere.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:28 schreef MarkPeterse het volgende:
hadrianusvilla? (puur gokje, nooit geweest, geen idee hoe die eruit ziet, maar ligt in tivoli)
Ik had er 4quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:27 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 330!!!
erkel +6
Gooitzen +4
Sjaak-ie +2
Its-Jojo-4you +4
Etcetera +2
Hawaii_Tim + 6
NrSix +2
Roofingburner +4
Homdeck +2
Neleos +2
MarkPeterse +6
Jajong +2
Bolkesteijn +2
zo is t goed volgens mij![]()
Oh, ja. Ik weet het wel. Ben alleen even de naam vergeten.quote:
Ik zat al op jou te wachten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ja. Ik weet het wel. Ben alleen even de naam vergeten.
quote:De Villain Tivoli, Italië is met zijn paleis en tuinen één van de beste voorbeelden van de geraffineerde cultuur van de renaissance.
Klopt beide.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:31 schreef MarkPeterse het volgende:
dat renaissanceding?
hij staat volgens mij ook op de werelderfgoedlijst
Nog meer? Moeten we galgje gaan doen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef MarkPeterse het volgende:
hint?
Ja, dat jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:36 schreef MarkPeterse het volgende:
villa d'este....
Prima! Dat dacht ik ook al wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef MarkPeterse het volgende:
geef hem maar aan tha erik, ik kwam er puur op omdat hij de megahint gaf...
Heb er voor Latijn ooit een stuk over moeten maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:44 schreef MarkPeterse het volgende:
ken je die naam van die koning gewoon uit je hoofd? respect!
Voor de rest alles goed, maar het zijn andere piramides.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:43 schreef wyccie het volgende:
Die hebben we al een keer gehad. Maar ik wil ze best nog een keer opnoemen.
Kolossos van Rhodos
Vuurtoren van Alexandrië
Mauoleum van Halicarnassos
Tempel van Artemis
Standbeeld van Zeus (?)
Hangende tuinen van Babylon
Piramides van Gizeh
Die piramides zoch ik nog, jij maakt het antwoord dus compleetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
Zeus in Olympia
Tuinen in Babylon
Pharos
Piramdie van Cheops
rest weet ik even niet
quote:De Piramide van Cheops of de Grote Piramide (van Gizeh) is de enige van de zeven klassieke wereldwonderen die tot op de dag van vandaag bewaard is gebleven.
Nergens, Hali was een koning van Perzië of Mesopotamië of zo... ergens in de buurt van Saudi-Arabië. Overigens is het al lang kapot.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef MarkPeterse het volgende:
klopt, ff nagezocht, waar ligt dat hele halicarnassos?
Nou ja, niet echt hoor. Gizeh (de plaats) heeft meer piramides. En blijkbaar is alleen die van Cheops (de farao), de enige die bij de wereldwonderen hoort.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, volgens mij heeft wyccie toch gelijk:
[..]
Dus dan heb je het toch fout?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, is het alleen die ene piramide. Ik dacht gewoon al die piramides daar
Geschiedvervalser.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nergens, Hali was een koning van Perzië of Mesopotamië of zo... ergens in de buurt van Saudi-Arabië. Overigens is het al lang kapot.
Geeft niets, heb ik altijd met de vragenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, Nesle krijgt het punt en mag voor de volgende vraag gaan, excuses voor de verwarring enzo.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:57 schreef MarkPeterse het volgende:
toetanchaton
verpersoonlijking van amon
Yurithemaster +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Rommel?
Dan had ik hem waarschijnlijk ook wel herkendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:04 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
Ik had een foto zonder die pet moeten kiezen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:10 schreef Nesle het volgende:
Stuttgaard.
Jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nesle+1 ik neem aan dat je Stuttgart bedoelde
![]()
Correctquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:16 schreef MarkPeterse het volgende:
musolini
Tog Mussoliniquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Correct
MarkPeterse +1
Benito Amilcare Andrea Mussolini om precies te zijn![]()
Dat is hem denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Hans Christian Andersen?
Nesle +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:27 schreef Nesle het volgende:
Menn hij schrijft dus ik gok Charles Dickens.
Klim ze!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:28 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nesle +1
Ik ga eten koken en daarna klimmen, tot later!
Ja in Los angeles city.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Los angeles?
WooZ +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:46 schreef WooZ het volgende:
tyfus?
Bolkesteijn +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Japan
Ik wil wel een rijtje hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:03 schreef Nesle het volgende:
Autos etc
ik wel. goodwill is immateriële vaste activa.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goodwill reken ik niet tot de vaste activa.
Goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef Nesle het volgende:
Inventaris
Gebouwen
Autos en vrachtwagens ik kan ff niet op dat ene woord komen.
goodwill staat juist wel op de balans en er wordt gewoon op afgeschreven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goodwill reken ik niet tot de vaste activa. Zie ook niet waarom dat op de balans zou staan.
Maar de waarde van goodwill is toch alleen meetbaar bij een verkoop. Lijkt me erg scheef om dat zomaar op je balans te zetten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:09 schreef Homdeck het volgende:
goodwill staat juist wel op de balans en er wordt gewoon op afgeschreven.
Hey...daar istie!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Noem 3 posten die onderdeel uitmaken van de vaste activa
goodwill wordt geactiveerd door de kopende partij bij aankoop en wordt doorgaans in 5 jaar afgeschrevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar de waarde van goodwill is toch alleen meetbaar bij een verkoop. Lijkt me erg scheef om dat zomaar op je balans te zetten.
Hmmm vooruit, dan ken ik jou het punt toe.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef Homdeck het volgende:
goodwill wordt geactiveerd ddor de kopende partij bij aankoop en wordt doorgaans in 5 jaar afgeschreven
Fraudequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat ik het uiterst vreemd vind dat men dit zo doet. Goodwill is alleen goed te waarderen bij een verkoop. Maar goed nu snap ik ook waar al die boekhoudfraude vandaan komt, er wordt vrij creatief gerekend.
Nicht mehrquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
kom je zo met een vraag Nesle?
Het valt niet onder fraude (kennelijk zijn de regels zo dat je goodwill mee mag tellen) maar je moet het toch met me eens zijn dat een term als goodwill veel ruimte open laat voor een eigen interpretatie, en dus voor creativiteit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:18 schreef Homdeck het volgende:
Fraude![]()
pak de belastingalmanak er eens bij zou ik zeggen![]()
alles valt ruim te interpreteren. Zolang de klant weinig belasting hoeft te betalen is alles geoorloofd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het valt niet onder fraude (kennelijk zijn de regels zo dat je goodwill mee mag tellen) maar je moet het toch met me eens zijn dat een term als goodwill veel ruimte open laat voor een eigen interpretatie, en dus voor creativiteit.
warmerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
11%?
quote:
Komt iequote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Kenedy. lee harvey oswald en ....
Well done!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Homdeck het volgende:
jack ruby
leesvoerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kende de term "schout-bij-nacht" niet eens![]()
.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Karel Doorman?
Where is my mind? Van...?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga trouwens eten. Het nummer is ook gebruikt in Fight Club. Mocht iemand het weten dan zie ik het strax wel.
Heb fight club nog nooit gezien en verder: muziek vragenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga trouwens eten. Het nummer is ook gebruikt in Fight Club. Mocht iemand het weten dan zie ik het strax wel.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:25 schreef Gooitzen het volgende:
Ah, de psychologe. Ik krijg bezoek, werk ze vanavond.
quote:Als dichteres iseen laatbloeier: ze debuteerde na een carrière als pianiste en psychiater op haar 46ste in 1991. Haar bundels beleven herdruk op herdruk, nog extra gestimuleerd door de populariteit van haar romans, die bovendien in het Duits, Engels, Frans en vele andere talen werden vertaald. Ook haar poëzie heeft een Duits en Engels publiek.
Anna Enquist it is! GOOITZEN+1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef Gooitzen het volgende:
enquist
Tha_Erik +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Orff
Ja ik vind het ook schitterend, ben blij dat ik toevallig zag dat het hier 500m verderop wordt uitgevoerd, kan ik het eindelijk een x IRL meemakenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeer indrukwekkend stuk. Mijn vader heeft het op piano gespeeld als begeleiding van een koor.
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Klarinet
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef erkel het volgende:
trombone?
Van een sarusofoon heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het niet de sarusofoon ofzo? Als ik het me goed herriner van al die blaasinstrumenten die ik gehad heb ik de 3de. xD
Whehe, ik weet niet meer precies wat ik toen geleerd had hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van een sarusofoon heb ik nog nooit gehoord.
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Berkery het volgende:
Een fagot?
Neen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Een trompet? Sort of.
Ook niet.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt verdraaid veel op een klarinet.
Met 1 m minder maar allezquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Frans Brommet
Kijk een kenner. Flitspaal +1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef Flitspaal het volgende:
Kluk Kluk.
quote:Mij zijn zeer van de bange dat Herbert Joeks de bekende misschiet indiaan Klukkluk is
st. petersburg?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Flitspaal het volgende:
Welke Russische stad heeft zich kandidaat gesteld voor de Olympische Spelen in 2014?
WooZ + 1quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:57 schreef WooZ het volgende:
sochi?
grapjasquote:
Ik vind het fijn dat je het eerlijk toegeeft. Ik had gehoopt snel genoeg te zijn geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
grapjas
dat punt telt niet, verzin maar een nieuwe vraag, dat was meer als grapje bedoeld omdat je het antwoord al gaf cq. je vergat de namen weg te editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |