Wat een hoop troepquote:10cc-dreadlock holiday
all 4 one-i swear
basshunters-boten anna
berlin-take my breath away
brian may-too much love will kill you
celine dion-my heart will go on
culture beat-mr vain
doe maar-pa
emilia-big big world
genesis-i can't dance
gompie-alice who the x is alice
irene cara-fame
john travolta & olivia newton john-you're the one that i want
kiss-i was made for lovin' you
luv'-trojan horse
mario winans & enya & p diddy-i don't wanna know
milli vanilli-girl i'm gonna miss you
no doubt-don't speak
peter maffay-du
queen-somebody to love
rod mckuen-soldiers who want to be heroes
scoop-drop it
small faces-lazy sunday
taylor dayne-tell it to my heart
ub 40-sing our own song
whitney houston-i will always love you
Ik wou net zeggen: ligt het nou aan mij, of zijn er echt veel meer kandidaten voor de slechtste ooit dan voor de beste?quote:
Inderdaad, dan heeft het jaren 60 toernooi veel meer kwaliteit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: ligt het nou aan mij, of zijn er echt veel meer kandidaten voor de slechtste ooit dan voor de beste?
25 poules en die 1 poule duurt een week, maar dat staat uitgelegd in de OP.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:30 schreef Borkydude het volgende:
Hoeveel poules komen er?Hoe lang duurt een poule?
Tenzijn t stemmen een beetje hard gaat lopen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
25 poules en die 1 poule duurt een week, maar dat staat uitgelegd in de OP.
Wish grantedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:10 schreef nipeng het volgende:
Ik heb een paar vragen:
Kan de TS de openingspost wat duidelijker maken? Alles staat er wel maar het is wat onoverzichtelijk neergezet.
Denieuwe nummer 1's doen mee omdat de verkiezing over een wat langere tijd zal gaan lopen. Zolang de 1e ronde loopt maken de nieuwe nummer 1's kans om verder te komen. Ze zullen toegevoegd worden een andere poule's dus ik denk niet dat ze veel meer kans maken.quote:Wat is jouw bewegreden om de nieuwe no1's mee te laten doen? Zelf vind ik dat op deze manier de nieuwe nummers wat onevenredig ver in het toernooi komen.
Could be... maar kon zo niet echt iets vinden...quote:Is dit niet al eens gedaan maar dan in losse topics?
Thuis praten over Jacques Herb, en er dan ook nog grapjes over makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
jacques herb (zak herpes was het altijd bij ons thuis)-manuela
smurfen-no limit
massive attack-unfinished sympathy
tee set-she likes weeds
Meteen al moeilijk, want de nummers van massive attack, the monkees, billy joel en enigma vind ik ook geweldigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
2 live crew-me so horny
andre van duin-als je huilt/bim bam
beatles-get back
billy joel-goodnight saigon
britney spears-sometimes
ch!pz-carnival
danny mirror-i remember elvis presley (the king is dead)
dolly parton-you are
enigma-sadeness part one
george baker selection-sing a song of love
gudrun jankis/stig rauno/wild ones/dutch swing college-let kiss
jacques herb -manuela
jop-jij bent de zon
la style-james brown is dead
m/a/r/r/s-pump up the volume
massive attack-unfinished sympathy
monkees-i'm a believer
offspring-pretty fly (for a white guy)
phd-i won't let you down
r kelly-if i could turn back the hands of time
roger glover & guests-love is all
scott mckenzie-san francisco (be sure to wear some flowers in your hair)
smurfen-no limit
tee set-she likes weeds
underdog project & sunclub-summer jam 2003
wiz stars-a brand new day
Anders doe je ff een knijterouwequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:02 schreef Hari-Bo het volgende:
10cc-dreadlock holiday
all 4 one-i swear
basshunters-boten anna
culture beat-mr vain
doe maar-pa
emilia-big big world
genesis-i can't dance
gompie-alice who the x is alice
irene cara-fame
luv'-trojan horse
no doubt-don't speak
peter maffay-du
queen-somebody to love
scoop-drop it
small faces-lazy sunday
ub 40-sing our own song
Hee die hebben we allebei goed biggie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef bigshadow het volgende:
andre van duin-het pizzalied (effe wachte)
Ik had er nog wel meer willen wegstrepenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee die hebben we allebei goed biggie.
Idd, er staan wel een paar wanproducten bijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik had er nog wel meer willen wegstrepen![]()
Eeeeuhm.... dit was poule 1... zijn inmiddels al bij poule 5quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:37 schreef SlaggY het volgende:
10cc-dreadlock holiday
all 4 one-i swear
basshunters-boten anna
culture beat-mr vain
doe maar-pa
emilia-big big world
genesis-i can't dance
gompie-alice who the x is alice![]()
irene cara-fame
luv'-trojan horse
no doubt-don't speak
peter maffay-du
queen-somebody to love
scoop-drop it
small faces-lazy sunday
ub 40-sing our own song
Dat krijg je idd als je niet verder kijkt dan de neus lang is.... Jammer dat ik op t moment de OP niet kan aanpassen. Dan kan ik dat met dikke vette letters er duidelijk in zetten....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:03 schreef Diesz het volgende:
[..]
Eeeeuhm.... dit was poule 1... zijn inmiddels al bij poule 5![]()
Scheelt dan dat er nog een aantal beatles hits komen. Schrale troost ze zijn tot nu toe nog niet genomineerd voor een slechtste nummer 1.... Maar dat zou dan ook weer nogal onterecht zijn.quote:
Ik ben Lange Frans iedereen moet met zinloos geweld kappen! En als jij naar mij met die ijsblokjes gooit dan krijg je rake klappen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Lange Frans is populair
1 ronde met alleen Beatles nummers zou wel grappig zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Scheelt dan dat er nog een aantal beatles hits komen. Schrale troost ze zijn tot nu toe nog niet genomineerd voor een slechtste nummer 1.... Maar dat zou dan ook weer nogal onterecht zijn.
De twee artiesten met de meeste #1 hits bij elkaar proppen... Wie zou er dan winnen.. de beatles of toch marco borsato...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
1 ronde met alleen Beatles nummers zou wel grappig zijn
Marco wintquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:07 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
De twee artiesten met de meeste #1 hits bij elkaar proppen... Wie zou er dan winnen.. de beatles of toch marco borsato...
Werd er gesproken vol overtuigingquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Berkery het volgende:
Ofzo...
Ik wacht met smart op de volgende ronde.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:25 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Jullie hebben nog ruim 24 uur... Morgen om 15:00 sluiten de stemlokalen![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:05 schreef Borkydude het volgende:
lange frans & baas b-het land van
Van mij mag je!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:59 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
maar als er behoefte is kunnen we ook het aantal poules van 2 per week waarop gestemd kan worden verhogen naar 3... Dan ook op de woensdag een ronde doen. Dan gaan we wat sneller.
Graag!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:59 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
maar als er behoefte is kunnen we ook het aantal poules van 2 per week waarop gestemd kan worden verhogen naar 3... Dan ook op de woensdag een ronde doen. Dan gaan we wat sneller.
Mee eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:59 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Jemig!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:58 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Hebben nu poule 6 voor de neus.. vanmiddag poule 7.. en we gaan door tot en met poule 25. Dus we hebben nog wel ff..
die heb ik nooit gehoordquote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef DrDentz het volgende:
de hup-hop song van corry konings [cover van de ketchup song] was nog erger
Slechte indruk, dat nummer was niet weg te branden van elke vorm van media.quote:Op maandag 6 november 2006 19:14 schreef ranja het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die ketchup damesHebben die zóveel indruk gemaakt?
Dan moet je wat minder opgelegde media kijken en luisterenquote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef bigshadow het volgende:
Slechte indruk, dat nummer was niet weg te branden van elke vorm van media.
Dat zou ik heel graag willen, maar vaak ontkom je ik er toch niet aan. Ik zal wel iets fout doenquote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder opgelegde media kijken en luisteren![]()
Je kunt toch gewoon in je kamer met de gordijnen dicht gaan zitten zonder radio/tv/computerquote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen, maar vaak ontkom je ik er toch niet aan. Ik zal wel iets fout doen![]()
Heb je nou ongeveer evenveel stemmers gehad dan toen je 2 lijsten per week deed? Of merk je duidelijk een verschil?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Het is weer 15:00 geweest. Oftewel tijd voor een nieuwe lijst..
Aantal stemmers is iets gestegen... maar blijft zo rond de 20 hangen gemiddeld.. Wellicht dat in de 2e ronde het aantal stemmer wat hoger ligt omdat er dan minder nummer gekozen kunnen worden, het knock-out systeem wat dan in werking treedt en dat men wellicht de nummers beter kent.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je nou ongeveer evenveel stemmers gehad dan toen je 2 lijsten per week deed? Of merk je duidelijk een verschil?
Whehehe.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef Rocho het volgende:
4 non blondes-what's up
meat loaf-i'd do anything for love (but i wont' do that)
Genoegquote:Op donderdag 9 november 2006 09:58 schreef Flitspaal het volgende:
Hoeveel van dit soort rondes volgen nog?
Hm, voorlopig ben ik ook iets te enthousiast geweest, dacht dat-ie vaker negatief was genoemd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:34 schreef nipeng het volgende:
Ik wist niet dat het zo'n "love it or hate it" plaat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |