Hee die hebben we allebei goed biggie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef bigshadow het volgende:
andre van duin-het pizzalied (effe wachte)
Ik had er nog wel meer willen wegstrepenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee die hebben we allebei goed biggie.
Idd, er staan wel een paar wanproducten bijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik had er nog wel meer willen wegstrepen![]()
Eeeeuhm.... dit was poule 1... zijn inmiddels al bij poule 5quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:37 schreef SlaggY het volgende:
10cc-dreadlock holiday
all 4 one-i swear
basshunters-boten anna
berlin-take my breath away
brian may-too much love will kill you
celine dion-my heart will go on
culture beat-mr vain
doe maar-pa
emilia-big big world
genesis-i can't dance
gompie-alice who the x is alice![]()
irene cara-fame
john travolta & olivia newton john-you're the one that i want
kiss-i was made for lovin' you
luv'-trojan horse
mario winans & enya & p diddy-i don't wanna know
milli vanilli-girl i'm gonna miss you
no doubt-don't speak
peter maffay-du
queen-somebody to love
rod mckuen-soldiers who want to be heroes
scoop-drop it
small faces-lazy sunday
taylor dayne-tell it to my heart
ub 40-sing our own song
whitney houston-i will always love you
Dat krijg je idd als je niet verder kijkt dan de neus lang is.... Jammer dat ik op t moment de OP niet kan aanpassen. Dan kan ik dat met dikke vette letters er duidelijk in zetten....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:03 schreef Diesz het volgende:
[..]
Eeeeuhm.... dit was poule 1... zijn inmiddels al bij poule 5![]()
Scheelt dan dat er nog een aantal beatles hits komen. Schrale troost ze zijn tot nu toe nog niet genomineerd voor een slechtste nummer 1.... Maar dat zou dan ook weer nogal onterecht zijn.quote:
Ik ben Lange Frans iedereen moet met zinloos geweld kappen! En als jij naar mij met die ijsblokjes gooit dan krijg je rake klappen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Lange Frans is populair
1 ronde met alleen Beatles nummers zou wel grappig zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Scheelt dan dat er nog een aantal beatles hits komen. Schrale troost ze zijn tot nu toe nog niet genomineerd voor een slechtste nummer 1.... Maar dat zou dan ook weer nogal onterecht zijn.
De twee artiesten met de meeste #1 hits bij elkaar proppen... Wie zou er dan winnen.. de beatles of toch marco borsato...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
1 ronde met alleen Beatles nummers zou wel grappig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |