Misschien dan toch een iets te weinig hoek qua driver gekocht voor jouw soort/kwaliteit slag. Ik ben niet uitzonderlijk goed, maar ik neem wel stukjes wolk mee als ik em lekker raak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef sanger het volgende:
Mijn driver is ook verreweg mijn slechtste clubIk sla wel recht, redelijk ver (180+) alleen zijn het allemaal laagvliegers. Als ik wat hoogte weet te vinden kom ik nog veel verder.
nu je het zegt wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:17 schreef sanger het volgende:
Overigens, hebben jullie dat ook? Ik ben nu mooi bruin geworden door het mooie weer. Maar ik heb 1 witte hand
Mwah, het moet toch echt richting de 15 gr. gaan wil ik een beetje airborne willen. Heb nog geen driver gezien met die loftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien dan toch een iets te weinig hoek qua driver gekocht voor jouw soort/kwaliteit slag. Ik ben niet uitzonderlijk goed, maar ik neem wel stukjes wolk mee als ik em lekker raak.
Da's dus dik boven de wolken. Zelfs boven de berg. Zie plaatje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
Dit is geslagen door een pro met een 8.5
Dit is ook een vrij normale zo niet de perfecte vlucht vor een driver slag.
[ afbeelding ]
Veel hoger en lager wil je eigenlijk alleen als je er op speelt.
Vertel mij watquote:
Ik ben geen pro en kan dat zelf wel onderkennenquote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
Ja driver is goedgekeurd.![]()
Morgen nog even proberen en dan houden
Neuh. Het is een club en ik kan met deze van nature aardig overweg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed nieuws
Moet je nu veel aanpassen met een nieuwe driver?
Waarom niet de 910 D2 of 910 D3?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh. Het is een club en ik kan met deze van nature aardig overweg.
Ze vliegen goed. Ze vliegen mooi. Als het nog een dag zo is zal het goed zijn.
Aldila VooDoo SVS6 shaftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Waarom niet de 910 D2 of 910 D3?
en wat voor shaft heb je er in?
Kan ik me voorstellen. Best een ruk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:09 schreef Catbert het volgende:
18 holes gelopen op de Haar, ben bekaf! Best hard werken, was de eerste keer dat ik er 18 deed
Speelde met de vader van m'n vriendin dus heb maar m'n beste beentje voor gezet door de hele baan. Gelukkig had 'ie z'n dag niet zo dus ik stak niet extreem schraal af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef Godtje het volgende:
Kan ik me voorstellen. Best een ruk.
Ik heb zeker als ik niet zo vaak loop ook concentratie problemen voor 18 holes.
Dan geloof ik die laatste slagen wel
Op 9 holes neem ik aan? Waar ging het dan mis? Het slaan of je shortgame?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef Misan het volgende:
Gisteren op de Par 3 van Burggolf Purmerend weer 50+ geslagen. Ik heb echt behoefte aan lessenWel aangevraagd, nog niet ingepland helaas
Beide. Ik sla nog te weinig in één keer op de green en als ik op de green lig dan kost het me makkelijk 3 slagen om te puttenquote:Op maandag 9 mei 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op 9 holes neem ik aan? Waar ging het dan mis? Het slaan of je shortgame?
Mja, veel oefenen dusquote:Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef Misan het volgende:
Beide. Ik sla nog te weinig in één keer op de green en als ik op de green lig dan kost het me makkelijk 3 slagen om te putten
De Par 3 in Purmerend is een hele korte baan, dus eigenlijk is alles shortgamequote:Op maandag 9 mei 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op 9 holes neem ik aan? Waar ging het dan mis? Het slaan of je shortgame?
Ja, we zijn er met z'n tweeën binnen een uur doorheen gelopen. In Burggolf Den Bosch of GMG Naarderbosch zit je sneller aan de 1,25/1,5 uurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:48 schreef sanger het volgende:
[..]
De Par 3 in Purmerend is een hele korte baan, dus eigenlijk is alles shortgame![]()
De langste hole (9e volgens mij) is 130 meter.
Dit is correct. Ik speel op een kleine, maar vrij moeilijke par 3 baan. Het is niet zozeer ontzettend moeilijk ofzo, maar het gaat tussen de oren zitten dat het maar kleine stukjes zijn waardoor je geforceerd gaat slaan en je slagen niet afmaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef sanger het volgende:
Overigens hoor ik veel mensen zeggen dat een Par 3 baanb niet altijd makkelijk hoeft te zijn om daarop goed te scoren. Juist omdat de banen korter zijn, en Par slechts 3 is is er veel minder ruimte voor fouten (of althans het herstellen daarvan).
Yup. Als je je bal in een bunker slaat kun je het wel vergeten. Maar aan de andere kant is het voor beginners soms ook lekker scoren als je in de eerste slag je bal mooi op de green legt. Met je 2e slag leg je 'em dan dicht bij de hole en de laatste put je 'em er lekker in. Op de 9 holes par 3 van Amelisweerd heb ik best veel rondjes gelopen en daar best veel in 3 of 4 slagen gedaan. Natuurlijk ook wel eens gehad dat ik 'em met 3 slagen niet uit een bunker kreeg, maar dat vergeten we maar ff.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef sanger het volgende:
Overigens hoor ik veel mensen zeggen dat een Par 3 baanb niet altijd makkelijk hoeft te zijn om daarop goed te scoren. Juist omdat de banen korter zijn, en Par slechts 3 is is er veel minder ruimte voor fouten (of althans het herstellen daarvan).
Lekker snel klaar en dan aan 't bierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
Zoals je ziet liggen de holes vlak bij elkaar.
[ afbeelding ]
(
Op die baan van de fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
Ik heb handicap 8 op de kleine baan. Maar dat stelt idd niet zoveel voor..
Wat is Par?quote:
Par is een term uit de golfsport. Par is het aantal slagen waarin een gemiddelde professionele golfer een hole zou moeten kunnen spelen. Het woord par is afgeleid van het Latijnse woord voor gelijk. Er zijn mensen die denken dat par staat voor Professional Average Result. Dit is echter een misvatting.quote:
Duidelijk, maar ik bedoelde meer voor de baan op de fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Par is een term uit de golfsport. Par is het aantal slagen waarin een gemiddelde professionele golfer een hole zou moeten kunnen spelen. Het woord par is afgeleid van het Latijnse woord voor gelijk. Er zijn mensen die denken dat par staat voor Professional Average Result. Dit is echter een misvatting.
Op de meerderheid van de golfbanen hebben de holes een par van drie, vier of vijf, meestal onderverdeeld naar vier par-3-, vier par-5-, en tien par-4-holes, waarmee het totaal op 72 komt. Wie een par-4 in vijf slagen speelt, komt daarmee op +1, wie het in drie doet juist op -1. Door al die scores bij elkaar op te tellen kom je na het spelen van 9 of 18 holes op een eindscore. Negatieve scores zijn dus juist een teken dat het erg goed ging. Een professional hoort gemiddeld op nul uit te komen.
Voor amateurs worden de par-scores gebruikt voor het berekenen van de handicap. Hiermee wordt aangegeven hoeveel slagen je normaal gesproken méér nodig hebt dan "de gemiddelde professional" om de hele baan te spelen. Als je handicap bijvoorbeeld 18 is, mag je gemiddeld op elke hole één slag meer gebruiken.
Bij een baan van 9 holes wordt de par van de baan uitgedrukt alsof het een 18 holebaan is. Daarbij worden de holes dan twee keer gespeeld. Omdat sommige 9 holesbanen soms twee verschillende tees hebben voor dezelfde hole kan het voorkomen dat de par bij een dergelijke baan toch een oneven getal is.
Prestatietermen in de golfsport, gerelateerd aan par, zijn:
Vermelding op
scoreboard Prestatieterm Definitie
-4 Condor Vier slagen onder par
-3 Albatros (of: double-eagle) Drie slagen onder par
-2 Eagle Twee slagen onder par
-1 Birdie Eén slag onder par
0 Par (of: even) Slagen gelijk aan par
+1 Bogey Eén slag meer dan de par
+2 Double Bogey Twee slagen boven par
+3 Triple Bogey Drie slagen boven par
Bij meer dan vier slagen boven par is er geen aparte benaming meer. Bij vier slagen boven par wordt soms de term quadruple bogey gebruikt, maar gangbaarder is om dit aan te duiden met '4 over par'.
Kleine baan staat in principe altijd wel gelijk aan par 3 baan. 9 holes in dit geval.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik bedoelde meer voor de baan op de foto
Ik bedoelde dus die foto van de putting greenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kleine baan staat in principe altijd wel gelijk aan par 3 baan. 9 holes in dit geval.
Volgens mij was jij de enige die 'em niet doorhadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
Ja godverdomme. Als je een grap maakt maak dan wel een duidelijke.
Wtf. Ik golf al 12 jaar maar heb nog nooit de term Condor gehoord. Is die ooit gemaakt überhaupt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Par is een term uit de golfsport. Par is het aantal slagen waarin een gemiddelde professionele golfer een hole zou moeten kunnen spelen. Het woord par is afgeleid van het Latijnse woord voor gelijk. Er zijn mensen die denken dat par staat voor Professional Average Result. Dit is echter een misvatting.
Op de meerderheid van de golfbanen hebben de holes een par van drie, vier of vijf, meestal onderverdeeld naar vier par-3-, vier par-5-, en tien par-4-holes, waarmee het totaal op 72 komt. Wie een par-4 in vijf slagen speelt, komt daarmee op +1, wie het in drie doet juist op -1. Door al die scores bij elkaar op te tellen kom je na het spelen van 9 of 18 holes op een eindscore. Negatieve scores zijn dus juist een teken dat het erg goed ging. Een professional hoort gemiddeld op nul uit te komen.
Voor amateurs worden de par-scores gebruikt voor het berekenen van de handicap. Hiermee wordt aangegeven hoeveel slagen je normaal gesproken méér nodig hebt dan "de gemiddelde professional" om de hele baan te spelen. Als je handicap bijvoorbeeld 18 is, mag je gemiddeld op elke hole één slag meer gebruiken.
Bij een baan van 9 holes wordt de par van de baan uitgedrukt alsof het een 18 holebaan is. Daarbij worden de holes dan twee keer gespeeld. Omdat sommige 9 holesbanen soms twee verschillende tees hebben voor dezelfde hole kan het voorkomen dat de par bij een dergelijke baan toch een oneven getal is.
Prestatietermen in de golfsport, gerelateerd aan par, zijn:
Vermelding op
scoreboard Prestatieterm Definitie
-4 Condor Vier slagen onder par
-3 Albatros (of: double-eagle) Drie slagen onder par
-2 Eagle Twee slagen onder par
-1 Birdie Eén slag onder par
0 Par (of: even) Slagen gelijk aan par
+1 Bogey Eén slag meer dan de par
+2 Double Bogey Twee slagen boven par
+3 Triple Bogey Drie slagen boven par
Bij meer dan vier slagen boven par is er geen aparte benaming meer. Bij vier slagen boven par wordt soms de term quadruple bogey gebruikt, maar gangbaarder is om dit aan te duiden met '4 over par'.
Een bizarre hole-in-one op een par-5?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef Knuck-les het volgende:
Wtf. Ik golf al 12 jaar maar heb nog nooit de term Condor gehoord. Is die ooit gemaakt überhaupt?
Ja. 3x volgens wiki:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Wtf. Ik golf al 12 jaar maar heb nog nooit de term Condor gehoord. Is die ooit gemaakt überhaupt?
Golfverzekering?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
Ben zelf nooit verder gekomen dan 1x een hole in one op een par 3 en 1x een eagle op een par4.
Eerste geintje kostte mij klauwen met geld, want ik moest (traditionele gewoonte) het hele clubhuis na afloop van die wedstrijd trakteren en ik had toen nog geen golfverzekering.
De tweede keer werd het gelukkig wel gedekt door de inmiddels afgesloten golfverzekering.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
Ben zelf nooit verder gekomen dan 1x een hole in one op een par 3 en 1x een eagle op een par4.
Eerste geintje kostte mij klauwen met geld, want ik moest (traditionele gewoonte) het hele clubhuis na afloop van die wedstrijd trakteren en ik had toen nog geen golfverzekering.
De tweede keer werd het gelukkig wel gedekt door de inmiddels afgesloten golfverzekering.
Ja, dat is een bestaande verzekering die al je spullen verzekeren tegen verlies en diefstal en daarin zit ook een hole-in-one/eagle-clausule.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:25 schreef Catbert het volgende:
Ik vind een hole-in-one op een par 3 niet echt champagne-waardig eigenlijk, da's echt gewoon dom geluk.
Vanaf 25 euro per jaar, zie onder andere hierquote:
Nou, ik heb er een keer bijna 1 geslagen (net mis) en dat geeft m.i. duidelijk aan dat 't meer geluk dan skills isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef golfer het volgende:
Oh?
Je richt ergens op en het is dan dom geluk dat het je lukt dat je het doel raakt?
natuurlijk is het een stukje mazzel, maar het is uiteindelijk wel het streven van elke golfer om op een par 3 in 1x in de hole te slaan
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is een bestaande verzekering die al je spullen verzekeren tegen verlies en diefstal en daarin zit ook een hole-in-one/eagle-clausule.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
Oefenrondes tellen niet voor hole-in-one.
Moet tijdens een officiële wedstrijd geslagen zijn.
Wat bedoel je met betere? De Kennemer? Daar is het ook geen gebruik bij een oefenrondje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef Knuck-les het volgende:
![]()
Het is bij de betere golfclubs gebruikelijk dat wanneer je een hole-in-one slaat, je gewoon een rondje geeft aan het clubhuis.
Ook al zou het zo bij de Kennemer zo zijn heb je nog niet veel weg te geven, er zit daar toch nooit iemand in het clubhuisquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met betere? De Kennemer? Daar is het ook geen gebruik bij een oefenrondje.
Zeg je nou dat de bridgeclub saai is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ook al zou het zo bij de Kennemer zo zijn heb je nog niet veel weg te geven, er zit daar toch nooit iemand in het clubhuis![]()
Met betere bedoel ik niet-commerciele 'gezellige' golfclubs. Dat heeft niets met de baan te maken.
Nou, dan ben ik blijkbaar lid (geweest) van de verkeerde niet-commerciële club, want ook daar was het niet gebruikelijk om bij een oefenrondje te tracteren na een hole-in-one.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Knuck-les het volgende:
Ook al zou het zo bij de Kennemer zo zijn heb je nog niet veel weg te geven, er zit daar toch nooit iemand in het clubhuis![]()
Met betere bedoel ik niet-commerciele 'gezellige' golfclubs. Dat heeft niets met de baan te maken.
En hoe was de les?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Gisteren via Groupon een golflesje gehad op golfbaan Amsterdam-Waterland en aansluitend was het plan om even op de Par3 aldaar te lopen. Bijzonder interessant:
We spreken niet over de green, maar over de brown
[ afbeelding ]
Het was zo nu en dan lastig om de green überhaupt te vinden
[ afbeelding ]
De Par3 was iets minder onderhouden zeiden ze
[ afbeelding ]
Laatste stuiptrekking van een falliete baan? Laten we via groupon even een HELEBOEL mensen hier laten zien hoe bar en bar slecht onze baan isquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Gisteren via Groupon een golflesje gehad op golfbaan Amsterdam-Waterland en aansluitend was het plan om even op de Par3 aldaar te lopen. Bijzonder interessant:
We spreken niet over de green, maar over de brown
[ afbeelding ]
Het was zo nu en dan lastig om de green überhaupt te vinden
[ afbeelding ]
De Par3 was iets minder onderhouden zeiden ze
[ afbeelding ]
ja ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:55 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoe was de les?
Ik heb via Groupon een GVB cursus besteld
Als ze ons niet nog even hadden laten spelen op de Par 3 dan hadden we nog wel eens terug gekomen, de rest zag er namelijk best in orde uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekking van een falliete baan? Laten we via groupon even een HELEBOEL mensen hier laten zien hoe bar en bar slecht onze baan is
Nope. Op de site staat nu dit: http://www.golfschoolnederland.nl/agendaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef Misan het volgende:
ja ik ookwat een amateur kutschool is dat trouwens. Heb jij al een datum bevestigd gekregen? De les was erg prima trouwens
ja ik wil ook 4-5 juni of anders twee weken laterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope. Op de site staat nu dit: http://www.golfschoolnederland.nl/agenda
Je kan dus nog niet eens inschrijven.,..
Ik wil eigenlijk in het weekend van 4-5 juni als dat kan, maar dat wordt zo wel heel erg kort dag
Je bedoeld de examenkosten en het verplichte lidmaatschap?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef Misan het volgende:
[..]
ja ik wil ook 4-5 juni of anders twee weken laterWordt trouwens nog best een prijzig geintje aangezien alles exclusief is
die agenda staat online trouwens. Wij gaan op 4-5 juniquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld de examenkosten en het verplichte lidmaatschap?
Het lidmaatschap is nergens inclusief voor zover ik gezien heb. Dan scheelt het nog steeds wel een behoorlijk aantal euro's
Zag het al indd. Wij ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
die agenda staat online trouwens. Wij gaan op 4-5 juni
Gaan jullie de ochtend of de middag shift?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, maar de Par-3 heb ik daar nooit gespeeld. Wel de gewone grote baan.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:37 schreef sanger het volgende:
En is iemand al eens in Cruqius geweest? Is de par-3 baan daar wat?
Jammerquote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, maar de Par-3 heb ik daar nooit gespeeld. Wel de gewone grote baan.
Wist jij trouwens dat het examen zelf een andere dag is? Het weekend doe je alleen de vaardigheidsonderdelen (putten, chippen, rechte slagen). Het theorie-examen en het baanexamen volgen op zijn vroegst 2 weken later ivm inschrijven bij de NGF (zeiden ze).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
wij gaan van 15 tot 20quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Gaan jullie de ochtend of de middag shift?
en gvd nee dat wist ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 14:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat het examen zelf een andere dag is? Het weekend doe je alleen de vaardigheidsonderdelen (putten, chippen, rechte slagen). Het theorie-examen en het baanexamen volgen op zijn vroegst 2 weken later ivm inschrijven bij de NGF (zeiden ze).
Moet twee weken tussen zitten ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat het examen zelf een andere dag is? Het weekend doe je alleen de vaardigheidsonderdelen (putten, chippen, rechte slagen). Het theorie-examen en het baanexamen volgen op zijn vroegst 2 weken later ivm inschrijven bij de NGF (zeiden ze).
Meeste banen hebben toch wel een beschrijving en een plattegrond, soms zelfs panoramaview-foto's.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:44 schreef sanger het volgende:
[..]
JammerIk heb nog geen GVB dus mag de grote baan niet op
![]()
Wat ik vooral mis op de sites van vrijwel alle golfbanen die ik bekeken heb is een overzichtje van de holes. hoe zien die er uit, hoelang zijn ze etc.
Tja daar kan ik niks aan doen. Werd een vriendin van mij hetzelfde verteld toen ze zich ging inschrijven bij een cursus.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef Misan het volgende:
[..]
wel hendig dat ze dat er even bij vermelden ivm weekenden vrij enzo
Ik neem jou ook niets kwalijkquote:Op maandag 30 mei 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niks aan doen. Werd een vriendin van mij hetzelfde verteld toen ze zich ging inschrijven bij een cursus.
Ik heb het nog gewoon op de oude manier gedaan. Leren golfen en dan examen.
Je hebt je al ingeschreven dus ik zal je niet door verwijzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niets kwalijkvind alle communicatie rondom dat gvb-weekend in elk geval bijzonder gebrekkig
Wij ookquote:
Ik probeerde al 3 dagen achter het dagprogramma te komen etc. En had wat vragen over de lange slagen (moet de vlucht 100 meter zijn, of inclusief uitrollen etc). Dus ik bellen, bellen en bellen. uiteindelijk gewoon 1 van de pro's gebeld, die verwees me naar een andere pro en die nam vandaag eindelijk opquote:Op maandag 30 mei 2011 14:50 schreef Misan het volgende:
[..]
en gvd nee dat wist ik nietjij vernam het telefonisch?
Sterker nog, de groupon advertentie zegt letterlijk:quote:Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef Misan het volgende:
[..]
wel hendig dat ze dat er even bij vermelden ivm weekenden vrij enzo
enquote:Haal je GVB binnen 10 uur
Dat gaan we dus niet reddenquote:In een groep van minimaal 4 en maximaal 6 personen haal je binnen 2 dagen je GVB.
Niet van de Par-3quote:Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Meeste banen hebben toch wel een beschrijving en een plattegrond, soms zelfs panoramaview-foto's.
Ook Cruquis heeft gewoon een plattegrond met baan-info op de site staan:
http://www.hgcgolf.nl/baan/baanbeschrijving.php
Inderdaad niet van de par 3, wel van alle andere holes. Plattegrond en afstanden.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:23 schreef sanger het volgende:
Niet van de Par-3![]()
Ik bedoel eigenlijk een plattegrondje met afstanden enzo.
Ik had indd er effe bij moeten zeggen dat ik van de par-3 banen bedoelde.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad niet van de par 3, wel van alle andere holes. Plattegrond en afstanden.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 30 mei 2011 15:07 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niets kwalijkvind alle communicatie rondom dat gvb-weekend in elk geval bijzonder gebrekkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |