abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2011 @ 16:27:18 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_97500169
Het vorige topic was alweer vol. Hier verder!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_97500363
Moet er geen reeks van gemaakt worden?
En het is nummer 3 :P
  maandag 30 mei 2011 @ 16:32:20 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97500406
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Moet er geen reeks van gemaakt worden?
En het is nummer 3 :P
Dat dus. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97500426
Heb al een TR gemacht met de vragen
  maandag 30 mei 2011 @ 16:33:34 #5
65960 sanger
pi_97500470
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Heb al een TR gemacht met de vragen
Had ik ook al gedaan :D :P
pi_97506064
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef sanger het volgende:

[..]

Sterker nog, de groupon advertentie zegt letterlijk:

[..]

en

[..]

Dat gaan we dus niet redden :N
laat ik het zo zeggen: als het examen niet in het weekend van 4/5 juni valt dan hebben we uiterlijk nog 18/19 juni en lukt dat ook niet dan neem ik contact op met Groupon en wil ik mijn centen terug. Dan ga ik wel ergens anders een GVB-cursus doen. :) Dat bedrijf komt dan namelijk niet na wat in de advertentie staat.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:01:31 #7
65960 sanger
pi_97516245
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef Misan het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen: als het examen niet in het weekend van 4/5 juni valt dan hebben we uiterlijk nog 18/19 juni en lukt dat ook niet dan neem ik contact op met Groupon en wil ik mijn centen terug. Dan ga ik wel ergens anders een GVB-cursus doen. :) Dat bedrijf komt dan namelijk niet na wat in de advertentie staat.
Zo denken wij er ook over inderdaad. Wij waren eigenlijk al van plan om voor een huisje ergens in NL te gaan huren als soort van golfvakantie. Is ook lekker lullig zonder GVB :D
  maandag 30 mei 2011 @ 22:02:47 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97516341
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef sanger het volgende:

Zo denken wij er ook over inderdaad. Wij waren eigenlijk al van plan om voor een huisje ergens in NL te gaan huren als soort van golfvakantie. Is ook lekker lullig zonder GVB :D
Ook met een GVB alleen kom je trouwens heel veel banen niet op. Die stellen toch vaak nog wel een bepaalde handicap-eis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 mei 2011 @ 22:03:46 #9
65960 sanger
pi_97516424
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Ook met een GVB alleen kom je trouwens heel veel banen niet op. Die stellen toch vaak nog wel een bepaalde handicap-eis.
We hadden een paar huisjes gevonden in de buurt van gvb banen (zonder handicap eis).
pi_97516595
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef sanger het volgende:

[..]

ja, wij wilden eerst ook geen weekend doen, maar een volledige cursus :) Dit kwam wel als niet te missen weekend tussendoor eigenlijk.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:15:40 #11
65960 sanger
pi_97517298
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Misan het volgende:

[..]

ja, wij wilden eerst ook geen weekend doen, maar een volledige cursus :) Dit kwam wel als niet te missen weekend tussendoor eigenlijk.
Wij wilden eerst losse lessen nemen en dan met de pro overleggen over GVB. Maar indd kwam dit als een niet te missen kans om nu al GVB te halen. Althans zo leek het....
pi_97517408
Wat moesten jullie betalen dan?
  maandag 30 mei 2011 @ 22:20:56 #13
65960 sanger
pi_97517622
¤ 90 voor de cursus, als je met twee personen gaat. Anders ¤ 99.

Hier komen nog wel de examenkosten van ¤ 75 bij en het lidmaatschap van de NGF (via de golfschool/club) van ¤ 79.
pi_97517754
Sinds wanneer kost NGF 79? :? Dat betaal ik als clubloos lid niet.
Examenkosten staat vast inderdaad.

Tja ik ken er nog 1 van 99 euro
Of is het dezelfde. Waar is het eigenlijk?

Ik ben er in zijn geheel geen hele grote voorstander van en 99 euro is gewoon onder de kostprijs.
Dat wringt ergens.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:23:40 #15
65960 sanger
pi_97517788
Zou mijn nieuwe stokken nog showen :P

Deze heb ik bewust op zijn kop gezet ;)
  maandag 30 mei 2011 @ 22:28:27 #16
65960 sanger
pi_97518106
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer kost NGF 79? :? Dat betaal ik als clubloos lid niet.
Examenkosten staat vast inderdaad.
Je betaald lidmaatschap aan de club, en daar zit de NGF contributie bij in. Overigens is het volgens gvb.net sowieso ¤ 75.

quote:
Tja ik ken er nog 1 van 99 euro
Of is het dezelfde. Waar is het eigenlijk?
Normaal is deze duurder. Het is via Groupon, dacht van www.golfschoolnederland.nl maar eigenlijk alleen van Maxifit Golfschool in Wijdewormer. Maar daar kwam je pas achter na het bestellen op Groupon. Via www.golfschoolnederland.nl kun je op meerdere locaties, en we wilden eigenlijk in Purmerend omdat mijn broer op die baan werkt. De advertentie is dus in alle opzichten redelijk misleidend geweest.

quote:
Ik ben er in zijn geheel geen hele grote voorstander van en 99 euro is gewoon onder de kostprijs.
Dat wringt ergens.
Of ze moeten het van grote volumes hebben met een zeer minimale marge.

Voor nu is het een mooie kans om alvast het GVB te halen. Neemt niet weg dat we nog steeds wel de lessen gaan nemen die we van plan waren :)
pi_97518400
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Je betaald lidmaatschap aan de club, en daar zit de NGF contributie bij in. Overigens is het volgens gvb.net sowieso ¤ 75.

[..]

Normaal is deze duurder. Het is via Groupon, dacht van www.golfschoolnederland.nl maar eigenlijk alleen van Maxifit Golfschool in Wijdewormer. Maar daar kwam je pas achter na het bestellen op Groupon. Via www.golfschoolnederland.nl kun je op meerdere locaties, en we wilden eigenlijk in Purmerend omdat mijn broer op die baan werkt. De advertentie is dus in alle opzichten redelijk misleidend geweest.

[..]

Of ze moeten het van grote volumes hebben met een zeer minimale marge.

Voor nu is het een mooie kans om alvast het GVB te halen. Neemt niet weg dat we nog steeds wel de lessen gaan nemen die we van plan waren :)
Er is geen marge tenzij ze met hele grote groepen werken maar dan..

En dan kan ik nog 100 dingen bedenken. We gaan het mee maken.
Twee vrienden van me zijn golfpro en ik heb het er laatste uitgebreid met ze over gehad. Dus kosten technisch en wat je zou willen ben ik nu aardig van op de hoogte.

Aan de andere kant ben ik zoals eerder al verteld van de oude stempel. Eerst leren golfen en dan GVB. Dat is tegenwoordig niet meer zo en zeker niet bij volwassenen. Er is gewoon geen tijd meer.

Ik ben dus benieuwd. Met name naar de totaalprijs (lunch, drankjes, straks moet je nog greenfee betalen als je de baan in gaat :') )
  maandag 30 mei 2011 @ 22:45:56 #18
65960 sanger
pi_97519239
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er is geen marge tenzij ze met hele grote groepen werken maar dan..

En dan kan ik nog 100 dingen bedenken. We gaan het mee maken.
Twee vrienden van me zijn golfpro en ik heb het er laatste uitgebreid met ze over gehad. Dus kosten technisch en wat je zou willen ben ik nu aardig van op de hoogte.
Ik ben niet zo op de hoogte van de kostprijs en/of de samenstelling hiervan in deze branche :)

quote:
Aan de andere kant ben ik zoals eerder al verteld van de oude stempel. Eerst leren golfen en dan GVB. Dat is tegenwoordig niet meer zo en zeker niet bij volwassenen. Er is gewoon geen tijd meer.
Speelt ook mee met een ft baan, studie, gezin en eigen bedrijfje. Maar zoals gezegd zal ik wel nog lessen nemen ook als ik het GVB haal. Ik wil namelijk wel beter leren golfen en niet op het huidige niveau blijven steken :P

quote:
Ik ben dus benieuwd. Met name naar de totaalprijs (lunch, drankjes, straks moet je nog greenfee betalen als je de baan in gaat :') )
Greenfee en lunch met drinken zit er bij inbegrepen. Althans, volgens de advertentie.

Als er meer kosten bijkomen dan schrijf ik Groupon aan en storneer ik mijn creditcard betaling :P
pi_97519300
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik ben niet zo op de hoogte van de kostprijs en/of de samenstelling hiervan in deze branche :)

[..]

Speelt ook mee met een ft baan, studie, gezin en eigen bedrijfje. Maar zoals gezegd zal ik wel nog lessen nemen ook als ik het GVB haal. Ik wil namelijk wel beter leren golfen en niet op het huidige niveau blijven steken :P

[..]

Greenfee en lunch met drinken zit er bij inbegrepen. Althans, volgens de advertentie.

Als er meer kosten bijkomen dan schrijf ik Groupon aan en storneer ik mijn creditcard betaling :P
Dan is het helemaal spotgoedkoop.
De 99 die ik ken is zonder drankjes en lunch.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:49:00 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97519454
Ik heb trouwens nog een oud setje Gallaways Big Birtha ijzers (3 t/m SW) met een Big Birtha driver met een degelijke Ping putter en een grote tas met trolley staan in de garage. Als iemand daar wat geld voor over heeft moet ie mij maar even een PM sturen.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 mei 2011 @ 22:51:34 #21
65960 sanger
pi_97519636
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dan is het helemaal spotgoedkoop.
De 99 die ik ken is zonder drankjes en lunch.
Dit is de advertentie:

quote:
Meerkeuzedeal: GVB halen bij Golfschool Nederland voor 1 of 2 personen (vanaf ¤ 99)
Optimaal willen genieten van het lekkere weer - want dat kan eindelijk weer - en tegelijkertijd sportief bezig zijn. Dan is golf voor jou de ideale bezigheid. Waan je een Tiger Woods in de wijde natuur en leer jezelf voor ¤ 99 (waarde ¤ 280) de perfecte swing aan. Of als je het samen met een vriend(in), partner, neef, nicht, enz. wil halen kan het ook met z'n tweeën voor ¤ 179 (waarde ¤ 598). Haal dat Golf Vaardigheids Bewijs bij Golfschool Nederland, om voortaan overal te mogen golfen.

In een groep van minimaal 4 en maximaal 6 personen haal je binnen 2 dagen je GVB. Je krijgt 10 uur golfles. Het GVB examen bestaat uit 3 fases:
1. Theorie-examen: Je krijgt 20 vragen en hiervan moet je er minimaal 15 goed te hebben;
2. Proef van bekwaamheid (1. Putt test, 2. Afstanden slaan en 3. Aproachen/chippen);
3. Praktijkexamen: Je speelt op een buitenbaan 4 holes, waarvan de beste 3 tellen. Je dient over deze beste 3 holes maximaal 22 slagen te doen. Het gaat om holes bestaande uit alleen maar par 4. Per indoor locatie zal je op verschillende banen afspelen.

Je krijgt beide dagen een heerlijk samengesteld lunchpakket gevuld met lekkere sandwiches, melk, water en vruchtensap.

Het lidmaatschap van Golfsport Nederland à ¤ 79 per jaar is niet inbegrepen bij de deal. Door dat lidmaatschap kun je op een hele betaalbare manier gebruikmaken van de golfsport en profiteer je van heel veel extra voordelen. Als je dit lidmaatschap nog niet hebt, moet je dit bij aanvang van de eerste dag bij Golfschool Nederland kopen en het is dan 1 jaar geldig. Wat houdt het Golfsport Nederland-lidmaatschap in?
-Je krijgt tot 40 procent korting op meer dan 60 golfbanen in binnen- en buitenland
-Lidmaatschap NGF inclusief WA-verzekering
-Korting op cursussen van de Golfschool Nederland
-Online handicapregistratie (de beste handicapregistratie van Nederland), met alle 9- en 18-holes golfbanen en mogelijkheid tot het direct bijhouden van spelonderdelen zoals aantal putts,chips etc.
-Mogelijkheid tot deelname aan meer dan 60 wedstrijden en evenementen per jaar
-Grote voordelen op geselecteerde golfreizen van van de aanbieders van Golfschool Nederland!
-10 x per jaar ontvangst van Golfjournaal
-Ontvangst van een digitale nieuwsbrief met exclusieve aanbiedingen.

Bij Golfschool Nederland kun je terecht voor het halen van je GVB, privélessen of groepslessen. De Golfschool is gemakkelijk te bereiken en er is een ruime parkeergelegenheid. De uitstekende oefenfaciliteiten, waaronder een grote putting green, een chipping/bunker green, diverse oefenholes en verlichte drivingrange (deels overdekt), zijn vrij toegankelijk voor leden en niet-leden. Er is ook een gezellig clubhuis met horecavoorziening. Golfschool Nederland werkt uitsluitend met Professionals en Locaties die voldoen aan de hoge kwaliteitseisen van Golfschool Nederland.

Maxi-Fit Golfschool
Zuiderweg 68, 1456 NH Wijdewormer
http://www.maxifitgolf.nl
Dat stukje van maxifit stond er pas nadat je deal had gekocht.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:53:18 #22
65960 sanger
pi_97519754
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Ik heb trouwens nog een oud setje Gallaways Big Birtha ijzers (3 t/m SW) met een Big Birtha driver met een degelijke Ping putter en een grote tas met trolley staan in de garage. Als iemand daar wat geld voor over heeft moet ie mij maar even een PM sturen.
Richtprijs? Ik ken wel iemand die op zich wel wil upgraden van zijn bonte verzameling van ijzer en graphite door elkaar :P
  maandag 30 mei 2011 @ 22:57:30 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97520012
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef sanger het volgende:

Richtprijs? Ik ken wel iemand die op zich wel wil upgraden van zijn bonte verzameling van ijzer en graphite door elkaar :P
Big Bertha War Bird is graphite shaft, rest is regular stiff ijzers.
Laten we zeggen 300 euro? Geen idee eigenlijk wat zoiets tegenwoordig doet.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:10:42 #24
65960 sanger
pi_97529120
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Big Bertha War Bird is graphite shaft, rest is regular stiff ijzers.
Laten we zeggen 300 euro? Geen idee eigenlijk wat zoiets tegenwoordig doet.
Ik gooi het in de groep bij hem :)
pi_97553588
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Dit is de advertentie:

[..]

Dat stukje van maxifit stond er pas nadat je deal had gekocht.
Het theorie-examen is ook niet dat weekend volgens mij. Wel krijg je een GVB-vaardigheidstoets en als je deze gehaald hebt dan kan het GVB-examen ingepland worden. Vanaf dat moment is het minimaal twee weken voordat je daadewerkelijk GVB-examen mag doen. Ook wordt niet alle theorie behandeld in het weekend en kun je ter voorbereiding van de theorietoets het beste een GVB-boekje halen waar alle regels in staan. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')