abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:53:08 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42721308
Niemand verwacht dit van hem, hoor. Het is een noodgreep, San Marco moet op al zijn weloverwogen keuzes terugkomen. Liefst zou hij ook Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel alweer bij de groep hebben, maar zij hebben (terecht) bedankt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42721460
Ik zou het een goede zaak vinden als Seedorf een kans zou krijgen. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Maar Van Basten zou er dan niet geloofwaardiger op worden, na eerst aangegeven te hebben dat hij Hofs en Janssen beter vindt. Dit komt een beetje over als een wanhoopsactie.
  maandag 16 oktober 2006 @ 18:25:06 #103
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_42722129
Wat jammer voor die ene journalist die zo blij was dat Seedorf en zijn vriendjes niet meer werden geselecteerd voor oranje.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_42722272
Marco zal ook wel geschrokken zijn van de 2e helft tegen Albanie. Terecht dat Seedorf de kans nu gaat krijgen (wat mij betreft meer als een kans en blijft hij er definitief bij). Seedorf is de enige speler die er nog nietbij was die echt iets toevoegd aan het huidige spelermateriaal. Ben blij dat Marco zich niet te groot voelt en hem er bij haalt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_42722550
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 18:44 schreef Pedroso het volgende:
Marco zal ook wel geschrokken zijn van de 2e helft tegen Albanie. Terecht dat Seedorf de kans nu gaat krijgen (wat mij betreft meer als een kans en blijft hij er definitief bij). Seedorf is de enige speler die er nog nietbij was die echt iets toevoegd aan het huidige spelermateriaal. Ben blij dat Marco zich niet te groot voelt en hem er bij haalt.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_42722575
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 18:44 schreef Pedroso het volgende:
Marco is niet groot, als trainer nooit geweest. Het volk heeft Seedorf herkozen, Van Basten buigt zoals dat een goede stagiair betoont.
pi_42749977
Volgens teleteks is Seedorf bij van Basten nooit ter sprake geweest (en terecht)
pi_42750198
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:08 schreef Flawless2006 het volgende:
Volgens teleteks is Seedorf bij van Basten nooit ter sprake geweest (en terecht)
Ach, dat is zo relatief. Zeker als ie het zelf niet durft te zeggen. Misschien schond meneer wel weer een afspraak, dan mag niemand het weten
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:36:00 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42751060
Misschien doelde Clarence Seedorf wel op de wedstrijd met de oud-internationals van Oranje?

Nee, serieus. Misschien bedoelde hij dat er wellicht een andere bondscoach aan zit te komen, waardoor Oranje nog geen gesloten boek is voor hem, ben benieuwd!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42753000
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:36 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien doelde Clarence Seedorf wel op de wedstrijd met de oud-internationals van Oranje?

Nee, serieus. Misschien bedoelde hij dat er wellicht een andere bondscoach aan zit te komen, waardoor Oranje nog geen gesloten boek is voor hem, ben benieuwd!

Je moet echt van niet-legale middelen afblijven hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 17-10-2006 21:34:00 ]
pi_42818517
Ik hoop dat van Basten deze wedstrijd goed bekijkt, mischien komt hij nu tot de conclusie dat 442 zoals AZ en AC Milan het uitvoert toch een stuk beter voetballen is dan nu met dit klotesysteem.
pi_43106881
quote:
Van der Sar laat interland tegen Engeland schieten

31/10/2006 16:20

Gezien de voorlopige selectie gaat Marco van Basten de oefeninterland tegen Engeland gebruiken om te experimenteren. Vijf nieuwe namen staan op de lijst, waarop Edwin van der Sar op eigen verzoek ontbreekt.

Bondscoach Marco van Basten heeft 28 spelers opgenomen in zijn voorlopige selectie voor de vriendschappelijke interland tegen Engeland. Evander Sno is een van de opvallendste namen. De oud-Feyenoorder verdiende een uitverkiezing met zijn spel bij Celtic.

De naam Ibrahim Afellay viel de laatste weken vaker, omdat de PSV'er met zijn sterke spel nadrukkelijk solliciteerde naar promotie uit Jong Oranje. Van Basten gaf gehoor aan deze roep, al blijft nog de vraag of Afellay kiest voor Marokko of Nederland.

Ook Danny Koevermans staat op de lijst van 28 man. De AZ-aanvaller was voor de interlands tegen Bulgarije en Albanië al dicht bij een uitnodiging. Het herstel van Jan Vennegoor of Hesselink stond toen een mogelijke entree in de weg. Naast Koevermans mag ook zijn ploeggenoot David Mendes da Silva hopen op een uitnodiging.

De afwezigheid van Van der Sar is minder opmerkelijk dan op het eerste gezicht lijkt. 'Toen Edwin afgelopen zomer aangaf nog door te willen gaan bij het Nederlands elftal, hebben we afgesproken dat we in het geval van oefenwedstrijden per duel zouden kijken of hij er wel of niet bij is', vertelt van Basten. 'Deze keer heeft hij aangegeven geen gebruik te maken van de uitnodiging.'

Als derde keeper heeft Van Basten geopteerd voor een routinier. FC Twente-keeper Sander Boschker, die 422 competitiewedstrijden op zijn naam heeft staan, is naast Maarten Stekelenburg en Henk Timmer opgeroepen.

Op vrijdag 10 november maakt Van Basten zijn definitieve selectie bekend. Nederland speelt vijf dagen later in de Amsterdam Arena tegen Engeland.

VOORLOPIGE SELECTIE

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).

Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).

Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuijt (Liverpool).
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:32:04 #113
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43107870
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43107937
Geweldige selectie weer..

Als het aan mij zou liggen was het:
V.Basten
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43109801
Sno

Ach, die valt toch wel weer af.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43109924
Mendes wel een goede. Kan een topper worden, als VM. Beter dan Landzaat, Maduro, Schaars, de Zeeuw, De Jong op die positie
pi_43110017
Hmm, Sar heeft er geen zin maar an. Die gaat nog wel definitief bedanken ergens in 2007, denk ik zo.
pi_43110311
Wat een selectie zeg

Waarom neemt hij nou geen moeite om met zo'n wedsrijd te experimenteren met spelers als Seedorf?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_43110358
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef F1Bas het volgende:
Sno

Ach, die valt toch wel weer af.
Evander Sno
Zelfs hier in Breda werd die gast op een gegeven moment uitgekotst!
Last.fm
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:47:02 #120
148471 DJ90
*Pluk de dag*
pi_43110364
Sno ..
Waar is Seedorf..!?
Van Basten
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:47:34 #121
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_43110382
Wel Mendes da Silva en Landzaat en wederom geen Seedorf.
Wat is er nou zo goed aan Landzaat dat hij er elke keer maar weer bijzit?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:47:19 #122
30220 Barca
pi_43121149
Sja ... goede maar zeker ook slechte keuzes!
  woensdag 1 november 2006 @ 08:22:47 #123
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43128087
Koevermans en Opdam.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 1 november 2006 @ 08:46:58 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43128331
quote:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente).
Verdediging: Urby Emanuelson, John Heitinga (beide Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder (beide Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).
Aanval: Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar (beide Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuyt (Liverpool).
Mark van Bommel, Clarence Seedorf, Edgar Davids, Roy Makaay en Ruud van Nistelrooij zouden niet misstaan in deze selectie, zeker niet als David Mendes da Silva, Evander Sno, Ibrahim Afellay, Demy de Zeeuw, Denny Landzaat en Danny Koevermans zelfs worden geselecteerd. Maar goed, laat San Marco maar lekker verder gaan met het graven van zijn eigen graf!
  woensdag 1 november 2006 @ 09:39:00 #125
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_43129124

Ohw ja, alleen een smiley is geen onderbouwde reactie natuurlijk.

pfffffffff

Beter kan ik m'n reactie niet onderbouwen op het moment.
  woensdag 1 november 2006 @ 09:46:18 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43129266
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:39 schreef Stpan het volgende:

Ohw ja, alleen een smiley is geen onderbouwde reactie natuurlijk.

pfffffffff

Beter kan ik m'n reactie niet onderbouwen op het moment.
Binnenkort gaat San Marco ook nog Spartanen scouten, dat is dan wel weer leuk voor jou.
  woensdag 1 november 2006 @ 10:20:41 #127
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43129978
Een speler die bij Wigan Athletic onder vuur ligt nog steeds oproepen .
Een speler die geen vaste basisplaats heeft bij Celtic oproepen

Sorry, maar als ik engelsman was dan had ik me zwaar bescheurd.

Oké dat doe ik nu al, maar goed
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 1 november 2006 @ 11:06:44 #128
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43130923
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:20 schreef Maikalo het volgende:

Sorry, maar als ik engelsman was dan had ik me zwaar bescheurd.
Mijn vriendin is engels...zij denken dat het een list is van onze bondscoach

[ Bericht 1% gewijzigd door Grimm op 01-11-2006 11:14:08 ]
  woensdag 1 november 2006 @ 11:11:55 #129
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43131014
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:06 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mijn vriendin is engels...zij denken dat het een listis van onze bondscoach
En om dan net voor het EK de besten op te roepen . Dan is je team ook lekker ingespeeld
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 1 november 2006 @ 11:42:30 #130
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_43131734
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Binnenkort gaat San Marco ook nog Spartanen scouten, dat is dan wel weer leuk voor jou.
Ik heb Mendes en Koef respectievelijk 2 en 3 seizoenen lang in de Gouden Gids divisie zien voetballen, blijft vreemd ze op die lijst te zien. (nou ja, Mendes minder verrassend dan Koef, maar toch)
pi_43132689
Sno heeft net welgeteld een wedstrijd of 3 in de basis gestaan bij Celtic en redelijk lopen ballen. Is alweer genoeg voor een oproep uiteraard.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 1 november 2006 @ 12:20:45 #132
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43132769
Paar weken geleden was Waterreus bij studio NOS, en die zei toen ook al dat je maar een paar wedstrijden in het eerste van az of dergelijk nu hoeft te voetballen en je zit al bij het nederlands elftal.

Nou nu met da silva en sno zien we dat hij gewoon 100% gelijk heeft, jammer
pi_43132905
Geen Seedorf, maar wel een hoop spelers van het niveau Denneboom en vdBergh weer

Marco, rot op.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  woensdag 1 november 2006 @ 12:33:09 #134
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43133126
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Grimm het volgende:
Paar weken geleden was Waterreus bij studio NOS, en die zei toen ook al dat je maar een paar wedstrijden in het eerste van az of dergelijk nu hoeft te voetballen en je zit al bij het nederlands elftal.
Komt een beetje verbitterd en calimero over deze opmerking van Waterreus.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43133144
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Grimm het volgende:

Nou nu met da silva en sno zien we dat hij gewoon 100% gelijk heeft, jammer
Inderdaad. Het betekent nu helemaal niets meer om in Oranje te spelen.

Ik hoop dat er snel een bondscoach komt die wel met persoonlijkheden overweg kan. Iemand die zich niet zo autistisch naar spelers toe gedraagt. Iemand die eerst kijkt naar de beste beschikbare spelers en daarop het systeem aanpast. Iemand die in staat is een elftal fatsoenlijk te laten voetballen.

Misschien dat Van Basten dit ooit nog eens leert, maar ik vind het schandalig dat het Nederlands Elftal daarvoor als leerschool wordt gebruikt.
  woensdag 1 november 2006 @ 12:36:20 #136
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43133205
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Komt een beetje verbitterd en calimero over deze opmerking van Waterreus.
Tsja, maar vroeger moest je d'r wat voor doen om bij het nl elftal te komen.
Met Van Basten hoef je niet eens goed te presteren, bij az, ajax spelen is al voldoende
  woensdag 1 november 2006 @ 12:38:36 #137
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43133251
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:36 schreef Grimm het volgende:

[..]

Tsja, maar vroeger moest je d'r wat voor doen om bij het nl elftal te komen.
Met Van Basten hoef je niet eens goed te presteren, bij az, ajax spelen is al voldoende
Ben ik niet met je eens.Maar dat Waterreus het zegt is gewoon zielig.
LUHG
  woensdag 1 november 2006 @ 12:44:52 #138
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43133412
Waarom spelen, seedorf, van nistelroy en bommel dan niet?
in plaats daarvan hebben we spelers zoals landzaat.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:00:33 #139
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43133846
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef Grimm het volgende:
Zijn we dus erg blij mee . Bassie heeft alleen nog ervaring opgedaan met jeugdteams van ajax. Hopelijk voor hem dat dat de reden is dat hij Oranje als groeischool gebruikt voor middelmatige spelers. De enige andere verklaring is gewoon dat hij krankjorem is

Foppe for Bondscoach
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 1 november 2006 @ 13:02:04 #140
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43133889
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef Grimm het volgende:
Heb ik het niet over gehad, ik zei alleen dat uitgerekend Waterreus erover begint.Maar ik wil wel zeggen hoe ik er over denk.Seedorf kan wel in Oranje maar niet in dit systeem.Seedorf laat constant z'n man lopen, dus moet je er een Gatusso achter hebben.Die rol zou van Bommel kunnen spelen, maar die laat zelf constant z'n man lopen en speelt op die positie te veel naar voren.En van Nistelrooij zullen we niet missen, amper bepalend geweest voor Oranje.Waarom is die er eigenlijk niet bij?Omdat z'n vriendje ook had bedankt, of hoe zat dat?Heb het eigenlijk niet helemaal meegekregen.
LUHG
  woensdag 1 november 2006 @ 13:26:03 #141
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43134689
Van Basten moet zich n's eerst maar n's bewijzen bij een clubje zoals Ajax.
Jij gaat nistelrooy, bommel en seedorf nu wel afvallen, maar harde feiten blijven toch dat die drie de beste voetballers van ons land blijven.
Dat is puur op voetbaltechnische aspecten he
  woensdag 1 november 2006 @ 13:29:52 #142
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43134817
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:26 schreef Grimm het volgende:
Van Basten moet zich n's eerst maar n's bewijzen bij een clubje zoals Ajax.
Jij gaat nistelrooy, bommel en seedorf nu wel afvallen, maar harde feiten blijven toch dat die drie de beste voetballers van ons land blijven.
Dat is puur op voetbaltechnische aspecten he
Wanneer gaan ze dat eens laten zien dan.En kom nou niet aan met dat ze dat wekelijks bewijzen want in Oranje moet het gebeuren, en daarin zijn ze gewoon bagger.
Trouwens clubje als Ajax?Beetje respect voor de koploper, hahaha
LUHG
pi_43135080
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Wanneer gaan ze dat eens laten zien dan.En kom nou niet aan met dat ze dat wekelijks bewijzen want in Oranje moet het gebeuren, en daarin zijn ze gewoon bagger.
Trouwens clubje als Ajax?Beetje respect voor de koploper, hahaha
Er zijn wel meer spelers "bagger" in Oranje onder Van Basten. Seedorf heeft zelfs nog nooit een kans gehad onder hem. Van Basten moet eens kijken naar een systeem waarin deze spelers wel renderen, in plaats van zo halsstarrig vast te houden aan zijn eigen systeem wat nog nooit gewerkt heeft. Waarom niet eens 4-4-2 proberen met onder andere Seedorf en Van Bommel op het middenveld?
  woensdag 1 november 2006 @ 13:37:16 #144
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43135108
In oranje hoeft het helemaal niet te gebeuren.
Ligt 'm eerder aan de coach dan dat het aan die jongens ligt dat ze niet bij oranje voetballen.
Ajax en az spelen maar uefa cup, als je de champions league niet kunt halen ben je maar een clubje.
en je moet het met de b spelers van barca doen dan ben je in mijn ogen een clubje.
Die hele instelling van Van Basten nekt ons gewoon.
Nederland is d'r "nog" niet! spelers zoals schaars, de zeeuw etc. die komen d'r wel, maar daar kun je nog niet op bouwen.
Maar feit blijft dat wij met het nl niet zoals Az kunnen spelen op het moment.
Daar heb je een van gaal voor nodig, en dat bedoelde ik dat hij nog eerst maar n's 6 tot 8 jaar moet oefenen bij ajax en dan later naar de top bijv. ac milaan.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:39:33 #145
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43135195
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:36 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Er zijn wel meer spelers "bagger" in Oranje onder Van Basten. Seedorf heeft zelfs nog nooit een kans gehad onder hem. Van Basten moet eens kijken naar een systeem waarin deze spelers wel renderen, in plaats van zo halsstarrig vast te houden aan zijn eigen systeem wat nog nooit gewerkt heeft. Waarom niet eens 4-4-2 proberen met onder andere Seedorf en Van Bommel op het middenveld?
Dat is ook een optie die ik aangaf, die wel bij bijv. Seedorf past.Ruit op het middenveld, Seedorf vanaf links, Sneijder op 10.Maar dan weer de vraag, wie als venijnlijer?
LUHG
pi_43135400
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Dat is ook een optie die ik aangaf, die wel bij bijv. Seedorf past.Ruit op het middenveld, Seedorf vanaf links, Sneijder op 10.Maar dan weer de vraag, wie als venijnlijer?
Ik denk dat je daar dan best een minder ervaren speler neer kunt zetten, omdat de spelers om hem heen dan al een schat aan ervaring hebben. Nu heeft niemand op het middenveld van Oranje veel ervaring op het hoogste niveau.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:46:54 #147
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43135463
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar dan best een minder ervaren speler neer kunt zetten, omdat de spelers om hem heen dan al een schat aan ervaring hebben. Nu heeft niemand op het middenveld van Oranje veel ervaring op het hoogste niveau.
Dan wordt je dus overlopen op het middenveld, lijkt me ook weer niet de bedoeling.
LUHG
pi_43135627
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Dan wordt je dus overlopen op het middenveld, lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Dat wordt Oranje dan nu toch ook al? Het lijkt me een stuk beter gaan als je in ieder geval Seedorf en Van Bommel op het middenveld hebt lopen. Slechter dan nu kan het niet gaan, met Sneijder, Schaars en Landzaat op het middenveld. Dan lijkt mij een middenveld met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en bijvoorbeeld Schaars (of voor mijn part Maduro, De Jong, Mendes, etc.) daarachter, een stuk beter.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:27:44 #149
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43136705
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat wordt Oranje dan nu toch ook al? Het lijkt me een stuk beter gaan als je in ieder geval Seedorf en Van Bommel op het middenveld hebt lopen. Slechter dan nu kan het niet gaan, met Sneijder, Schaars en Landzaat op het middenveld. Dan lijkt mij een middenveld met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en bijvoorbeeld Schaars (of voor mijn part Maduro, De Jong, Mendes, etc.) daarachter, een stuk beter.
We hebben geen top middenveld, maar dat we op het middenveld worden overlopen is natuurlijk onzin.
LUHG
pi_43137840
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

We hebben geen top middenveld, maar dat we op het middenveld worden overlopen is natuurlijk onzin.
Dan zouden we ook niet overlopen worden met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en Schaars.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:09:03 #151
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43137962
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dan zouden we ook niet overlopen worden met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en Schaars.
Je moet beter opletten.Dat wordt je wel omdat je dan met van Bommel, Seedorf, en Sneijder 3 spelers die bij balverlies verdedigend niks kunnen uithalen.Volgens mij kijk jij alleen naar namen van spelers?!
LUHG
pi_43138058
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Hou zou jij dat indelen? Daar ben ik erg benieuwd naar. Dat zijn namelijk 4 aanvallend ingestelde middenvelders.

Schaars heeft wel opvallend veel krediet bij veel mensen hier. Vind ik toch wel vreemd. Het is een goede middenvelder, zeker, maar op dit moment lijkt mij Mendes da Silva geschikter om in de-punt-naar-achteren te spelen. Hij is een stuk completer en staat defensief ook zijn mannetje. Goed van Van Basten om hem een kans te gunnen.

Als ik het voor het zeggen had, zou ik zo gaan spelen tegen Engeland:

------------------ Mendes da Silva -------------------

-----Seedorf------------------------------V.d. Vaart

Back up voor Seedorf: Van Bommel. Tegen Engeland zou ik ook Afellay een kans gunnen in de tweede helft.
Back up voor V.d. Vaart: Sneijder uiteraard
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43138065
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Je moet beter opletten.Dat wordt je wel omdat je dan met van Bommel, Seedorf, en Sneijder 3 spelers die bij balverlies verdedigend niks kunnen uithalen.Volgens mij kijk jij alleen naar namen van spelers?!
Wat overdreven zeg. Net alsof Van Bommel verdedigend helemaal niets doet. En Seedorf mag bij Milan ook niet alles en iedereen maar laten lopen hoor.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:15:41 #154
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43138215
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:11 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Wat overdreven zeg. Net alsof Van Bommel verdedigend helemaal niets doet. En Seedorf mag bij Milan ook niet alles en iedereen maar laten lopen hoor.
Ik zeg toch ook niet dat ze verdedigend niks doen?En Seedorf sjokt bij Milan altijd stapvoets terug bij balverlies, omdat het wel voor hem wordt opgelost.
LUHG
pi_43138773
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hou zou jij dat indelen? Daar ben ik erg benieuwd naar. Dat zijn namelijk 4 aanvallend ingestelde middenvelders.

Schaars heeft wel opvallend veel krediet bij veel mensen hier. Vind ik toch wel vreemd. Het is een goede middenvelder, zeker, maar op dit moment lijkt mij Mendes da Silva geschikter om in de-punt-naar-achteren te spelen. Hij is een stuk completer en staat defensief ook zijn mannetje. Goed van Van Basten om hem een kans te gunnen.

Als ik het voor het zeggen had, zou ik zo gaan spelen tegen Engeland:

------------------ Mendes da Silva -------------------

-----Seedorf------------------------------V.d. Vaart

Back up voor Seedorf: Van Bommel. Tegen Engeland zou ik ook Afellay een kans gunnen in de tweede helft.
Back up voor V.d. Vaart: Sneijder uiteraard
Schaars was maar een voorbeeld. Voor mijn part speelt daar De Jong, Maduro of Mendes. Met daarvoor Seedorf en Van Bommel. En Sneijder, Van der Vaart of Van Persie op 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nywuob op 01-11-2006 15:45:55 ]
pi_43138889
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat ze verdedigend niks doen?En Seedorf sjokt bij Milan altijd stapvoets terug bij balverlies, omdat het wel voor hem wordt opgelost.
Dan valt het met dat overlopen wel wat mee. Bij Milan speelt dan ook nog Kaka op het middenveld die verdedigend ook niets doet. Sowieso staat er met Seedorf en Van Bommel veel meer kwaliteit dan bij het het huidige Oranje-middenveld.
pi_43138899
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Zo staat het team van Milan ook ingesteld omdat Seedorf aanvallend beter tot zijn recht komt.
En zo heeft Nederland nog een paar middenvelders die verdedigend ook vaak een steekje laten vallen Sneijder, van Bommel, van de Vaart.
Een ander systeem met meer middenvelders kan dit probleem oplossen en je staat verdedigend en aanvallend beter dan met dit systeem.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:36:20 #158
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43138941
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:34 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dan valt het met dat overlopen wel wat mee. Bij Milan speelt dan ook nog Kaka op het middenveld die verdedigend ook niets doet. Sowieso staat er dan veel meer kwaliteit bij dan het het huidige Oranje-middenveld.
Lees jij wel wat ik typ?Je kant best met Seedorf en Sneijder spelen, maar voor de balans in het elftal moet er iemand achter spelen.En bij Milan is dat Gatusso.
LUHG
  woensdag 1 november 2006 @ 15:37:33 #159
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43138990
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:35 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Zo staat het team van Milan ook ingesteld omdat Seedorf aanvallend beter tot zijn recht komt.
En zo heeft Nederland nog een paar middenvelders die verdedigend ook vaak een steekje laten vallen Sneijder, van Bommel, van de Vaart.
Een ander systeem met meer middenvelders kan dit probleem oplossen en je staat verdedigend en aanvallend beter dan met dit systeem.
Bij Milan heb je Gatusso en ik zoals nog maar 456 keer door mij gezegd, als Oranje zijn eigen Gatusso heb kan je ook zo spelen.
LUHG
pi_43139038
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Lees jij wel wat ik typ?Je kant best met Seedorf en Sneijder spelen, maar voor de balans in het elftal moet er iemand achter spelen.En bij Milan is dat Gatusso.
Dat zeg ik toch ook steeds. 4-4-2 spelen met Van Bommel, Sneijder en Seedorf, plus daarachter nog iemand. Dat kan dan best een minder ervaren speler zijn, als hij verdedigend maar sterk is.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:40:01 #161
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43139097
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook steeds. 4-4-2 spelen met Van Bommel, Sneijder en Seedorf, plus daarachter nog iemand. Dat kan dan best een minder ervaren speler zijn, als hij verdedigend maar sterk is.
Klopt maar aangezien we niemand hebben om er achter te spelen, kunnen we dit wel vergeten.
LUHG
pi_43139102
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

De enige spelers die op die positie spelen bij hun clubs en die daar bij Oranje ook voor in aanmerking kunnen komen zijn:
Mendes da Silva, De Jong, Maduro en Sno.

De Jong is een type Gatusso, een agressief bijtertje, maar kwalitatief is hij nog een stuk minder dan Gatusso. Vooral aanvallend.
Sno is een fysiek ijzersterke jongen met veel body en een goede pass. Hij schijnt wel snelheid te ontberen.
Maduro is een beetje een type Sno. Fysiek sterk, goede pass en overzicht maar niet echt snel.
Mendes da Silva is fysiek sterk, defensief prima en heeft snelheid en overzicht. Hij zou daarom weleens de toekomst kunnen zijn op deze positie.

Jongens als Schaars, De Zeeuw en Sneijder die ook op deze positie hebben gespeeld komen defensief te kort. Zij kunnen alleen in de-punt-naar-achteren spelen tegen zeer verdedigende landen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43139145
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:38 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je zou best Nigel de Jong of Davids kunnen zetten op die positie.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:42:14 #164
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43139192
Ideaal zou zijn:

----------Sneijder------------
Seedorf-------van Bommel
---------Gatusso------------

Maar dat zit er niet in hč
LUHG
pi_43139200
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Klopt maar aangezien we niemand hebben om er achter te spelen, kunnen we dit wel vergeten.
Als je daar De Jong, Mendes of Maduro neerzet heb je wel een sterker middenveld dan nu met Sneijder, Landzaat en daar nog iemand achter.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:46:42 #166
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43139362
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Als je daar De Jong, Mendes of Maduro neerzet heb je wel een sterker middenveld dan nu met Sneijder, Landzaat en daar nog iemand achter.
We spelen nu niet met Sneijder, Landzaat en nog iemand.Je speelt nu met Sneijder iets naar voren.Ik denk niet dat Die 3 spelers die jij noemt dat aankunnen.Zijn te zwakke spelers, geen type Keane of Gatusso.Tuurlijk zijn dat soort speler moeilijk te vinden, maar dat moet als je de balans wilt houden.
LUHG
pi_43139527
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

We spelen nu niet met Sneijder, Landzaat en nog iemand.Je speelt nu met Sneijder iets naar voren.Ik denk niet dat Die 3 spelers die jij noemt dat aankunnen.Zijn te zwakke spelers, geen type Keane of Gatusso.Tuurlijk zijn dat soort speler moeilijk te vinden, maar dat moet als je de balans wilt houden.
Oranje speelt nu met drie man op het middenveld: Sneijder, Landzaat en nog iemand (wisselde de afgelopen wedstrijden telkens). Dan kun je beter met vier man op het middenveld spelen: Seedorf, Sneijder, Van Bommel en nog iemand daar achter. Dat wordt echt niet zomaar overlopen hoor.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:54:28 #168
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43139706
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Oranje speelt nu met drie man op het middenveld: Sneijder, Landzaat en nog iemand (wisselde de afgelopen wedstrijden telkens). Dan kun je beter met vier man op het middenveld spelen: Seedorf, Sneijder, Van Bommel en nog iemand daar achter. Dat wordt echt niet zomaar overlopen hoor.
Zeg ik ook allen speelt Sneijder met de punt naar voren.Maar het middenveld dat jij nu schets, schets ik ook een paar posts terug.Maar helaas hebben we geen man als Gatusso
LUHG
pi_43139886
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Zeg ik ook allen speelt Sneijder met de punt naar voren.Maar het middenveld dat jij nu schets, schets ik ook een paar posts terug.Maar helaas hebben we geen man als Gatusso
Je kan het iedergeval proberen met Nigel de Jong, mischien pakt het wel goed uit.
Iedergeval kan je niet langer met dit systeem blijven aankloten.
pi_43140028
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Oranje speelt gewoon met de punt naar achteren, met Sneijder die wat meer aavallende taken en vrijheid heeft. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Ik denk gewoon dat het beter zou zijn om met vier middenvelders te spelen. Je kunt dan Van Bommel en Seedorf gebruiken. Misschien hebben we dan geen speler van het niveau Gattuso voor erachter, maar de extra kwaliteit van Van Bommel en Seedorf maakt dat wel goed. Dan kun altijd nog experimenteren wie er het meest geschikt is voor de "Gattuso-rol".
In ieder geval wordt het wel eens tijd dat inferieure spelers als Landzaat uit Oranje gegooid worden, zeker als je spelers als Van Bommel en Seedorf tot je beschikking hebt.
  woensdag 1 november 2006 @ 16:06:01 #171
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43140235
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Oranje speelt gewoon met de punt naar achteren, met Sneijder die wat meer aavallende taken en vrijheid heeft.
Teken dat eens voor me uit, want dat snap ik niet helemaal.
LUHG
pi_43140459
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Teken dat eens voor me uit, want dat snap ik niet helemaal.
Zo hebben ze laatst nog eens gespeeld:

- - - - - - - - - - - - - - - De Jong - - - - - - - - - - - - - - -
- - Landzaat - - - - - - - - - - - - - - - - Sneijder - - - -

De Jong met de punt naar achteren, Landzaat die wat heen en weer moet lopen en Sneijder die de meest aanvallende rol heeft. Het Johan Cruijff systeem, zeg maar.

Dan denk ik dat zoiets beter is:

- - - - - - - - - - - - - De Jong - - - - - - - - - - - - -
- Van Bommel - - - - - - - - - - Seedorf - - - - -
- - - - - - - - - - - - Sneijder - - - - - - - - - - - - -
  woensdag 1 november 2006 @ 16:16:31 #173
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43140629
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:11 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Zo hebben ze laatst nog eens gespeeld:

- - - - - - - - - - - - - - - De Jong - - - - - - - - - - - - - - -
- - Landzaat - - - - - - - - - - - - - - - - Sneijder - - - -

De Jong met de punt naar achteren, Landzaat die wat heen en weer moet lopen en Sneijder die de meest aanvallende rol heeft. Het Johan Cruijff systeem, zeg maar.

Dan denk ik dat zoiets beter is:

- - - - - - - - - - - - - De Jong - - - - - - - - - - - - -
- Van Bommel - - - - - - - - - - Seedorf - - - - -
- - - - - - - - - - - - Sneijder - - - - - - - - - - - - -
O, zo ja dat klopt ja.
Maar het middenveld die jij nu uittekend is ook mijn middenveld.Maar ik ben alleen nog steeds bang dat we geen geschikte Verdedigende Middenvelder hebben.Maar als er iemand dat kan invullen dan hebben we een sterk middenveld.En dan van Persie en the Hunter voorin en op naar Swiss!
LUHG
pi_43140915
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

O, zo ja dat klopt ja.
Maar het middenveld die jij nu uittekend is ook mijn middenveld.Maar ik ben alleen nog steeds bang dat we geen geschikte Verdedigende Middenvelder hebben.Maar als er iemand dat kan invullen dan hebben we een sterk middenveld.En dan van Persie en the Hunter voorin en op naar Swiss!
Zijn we het toch nog eens geworden

Nu Van Basten nog
  woensdag 1 november 2006 @ 16:26:36 #175
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43141020
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:23 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Zijn we het toch nog eens geworden

Nu Van Basten nog
Idd nu hij nog
LUHG
  woensdag 1 november 2006 @ 17:03:56 #176
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_43142428
-------------nistelrooy-----persie---------------
-------------------sneijder----------------------
robben-------------------------------bommel
--------------------davids----------------------
bronckhorst-------------------------kromkamp
--------------ooijer-----boulahrouz---------------
-----------------------------------------------------
---------------------sar---------------------------

Te aanvallend?
  woensdag 1 november 2006 @ 17:10:21 #177
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_43142640
Dit lijkt me ook wel wat.

-------robben-------persie-----------
seedorf-----sneijder----------bommel
--------------davids---------------------
gio---ooijer----boulahrouz--kromkamp
----------------sar------------------------

De spits krijgt bij ons toch nooit ballen dus die heb ik maar ingeruild voor een extra middenvelder.
  woensdag 1 november 2006 @ 19:16:46 #178
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43147091
Trouwens milaan speelt vaak met pirlo . kaka . seedorf
  woensdag 1 november 2006 @ 22:39:31 #179
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43155832
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:16 schreef Grimm het volgende:
Trouwens milaan speelt vaak met pirlo . kaka . seedorf
Iig niet met zn 3en, en al helemaal niet naast elkaar.Vaak met 4 of 5 man.Maar als Seedorf speelt in de rol zoals Nywuob
en ik bedoelen, spelen ze met Gattuso als klusjesman.Soms spelen ze zelfs met een soort van blok van Pirlo en Gattuso, maar dan is Pirlo het aanspeelpunt.Maar een 5 mans middenveld zoals zondag vindt ik niet goed werken.Tenminste als je met Ambrosini, Pirlo en Gattuso speelt.Maar ben ook niet zo'n fan van het spelletje van Milan.En we gaan een beetje off topic.
LUHG
pi_43166401
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Iig niet met zn 3en, en al helemaal niet naast elkaar.Vaak met 4 of 5 man.Maar als Seedorf speelt in de rol zoals Nywuob
en ik bedoelen, spelen ze met Gattuso als klusjesman.Soms spelen ze zelfs met een soort van blok van Pirlo en Gattuso, maar dan is Pirlo het aanspeelpunt.Maar een 5 mans middenveld zoals zondag vindt ik niet goed werken.Tenminste als je met Ambrosini, Pirlo en Gattuso speelt.Maar ben ook niet zo'n fan van het spelletje van Milan.En we gaan een beetje off topic.
In de Champions League spelen ze de meeste wedstrijden met die 3, Pirlo als opbouwer voor de verdediging, wat Mendes da Silva volgens mij goed zou kunnen, Gattuso als sloper op rechtshalf waar denk ik Boateng de beste keuze voor zou zijn, Seedorf als linkshalf wat al goed is, en Kaka achter de spitsen, wat van der Vaart of Sneijder zou kunnen. Dan twee backs met loopvermogen die ook kunnen verdedigen, bij Milan vaak Jankulovski en Bonera/Cafu. Daar zou je dan bij Nederland de Cler en Ooijer neer kunnen zetten. Twee echte verdedigers in het midden, wat Boulahrouz en Mathijssen denk ik heel goed kunnen samen, werkte de oefeninterland tegen Engeland bijvoorbeeld perfect. Dan heb je meestal een voetballende spits, en een pure afmaker, dat zouden v. Nistelrooij en v. Persie samen goed kunnen zijn denk ik. Dan kun je als het aanvallend is dichtzit altijd nog wat afwisselen met spelers als v. Bommel, Robben, Huntelaar enz.
pi_43166947
Evenader Sno stond gisteren voor de 4e keer op rij bij Celtic in de basis (Gravesen nog altijd geblesseerd).
Resultaat: Een enorm snelle gele kaart welke er eingelijk geen was, maar hij ging te onvoorzichtig (onervaren) het duel aan en dan weet je het wel met die naaiende kut Portugezen.
Ontsnapte later aan een 2e geel. speelde dramatisch slecht, had veel te veel tijd nodig, nooit 1 keer raken, veel foute passes, ook gewoon over 8 meter in de breedte etc.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 2 november 2006 @ 12:20:29 #182
128384 mcwops
gat in je glas
pi_43167048
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Evenader Sno stond gisteren voor de 4e keer op rij bij Celtic in de basis (Gravesen nog altijd geblesseerd).
Resultaat: Een enorm snelle gele kaart welke er eingelijk geen was, maar hij ging te onvoorzichtig (onervaren) het duel aan en dan weet je het wel met die naaiende kut Portugezen.
Ontsnapte later aan een 2e geel. speelde dramatisch slecht, had veel te veel tijd nodig, nooit 1 keer raken, veel foute passes, ook gewoon over 8 meter in de breedte etc.
nou wat zeur je, ideale keuze van van basten-schip toch om die jongen in het Nationale Elftal op te nemen....de jonkies een kans geven, zeker tegen Engeland
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 2 november 2006 @ 12:49:14 #183
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43167737
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef Solstice het volgende:

[..]

In de Champions League spelen ze de meeste wedstrijden met die 3, Pirlo als opbouwer voor de verdediging, wat Mendes da Silva volgens mij goed zou kunnen, Gattuso als sloper op rechtshalf waar denk ik Boateng de beste keuze voor zou zijn, Seedorf als linkshalf wat al goed is, en Kaka achter de spitsen, wat van der Vaart of Sneijder zou kunnen. Dan twee backs met loopvermogen die ook kunnen verdedigen, bij Milan vaak Jankulovski en Bonera/Cafu. Daar zou je dan bij Nederland de Cler en Ooijer neer kunnen zetten. Twee echte verdedigers in het midden, wat Boulahrouz en Mathijssen denk ik heel goed kunnen samen, werkte de oefeninterland tegen Engeland bijvoorbeeld perfect. Dan heb je meestal een voetballende spits, en een pure afmaker, dat zouden v. Nistelrooij en v. Persie samen goed kunnen zijn denk ik. Dan kun je als het aanvallend is dichtzit altijd nog wat afwisselen met spelers als v. Bommel, Robben, Huntelaar enz.
Mee eens
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 2 november 2006 @ 13:49:06 #184
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43169576
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef Solstice het volgende:

[..]

In de Champions League spelen ze de meeste wedstrijden met die 3, Pirlo als opbouwer voor de verdediging, wat Mendes da Silva volgens mij goed zou kunnen, Gattuso als sloper op rechtshalf waar denk ik Boateng de beste keuze voor zou zijn, Seedorf als linkshalf wat al goed is, en Kaka achter de spitsen, wat van der Vaart of Sneijder zou kunnen. Dan twee backs met loopvermogen die ook kunnen verdedigen, bij Milan vaak Jankulovski en Bonera/Cafu.
Dat zijn dus 4.Maar zoals jij zegt hebben ze nog maar 2 of 3 keer gespeeld.Ik geef alleen de 2 systemen die Milan over het algemeen speelt.En zoals eerst werd geschetst, met die 3 zo hebben ze nog niet gespeelt dit jaar.Lijkt me ook niet kunnen.Soms laten ze ook de linkerkant wat open, en gaan ze op rechts spelen met Gourcuff of Brocchi, maar dat is niks vindt ik.
LUHG
  donderdag 2 november 2006 @ 14:05:19 #185
30220 Barca
pi_43170174
Sodemieter toch eens op met die Van Bommel!

Dit moet het zijn: Stekelenburg; De Jong, Boulahrouz, Gio; Boateng, Landzaat, Seedorf, Emanuelson, Van Persie; Huntelaar, Babel.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:11:47 #186
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43170409
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:05 schreef Barca het volgende:

Dit moet het zijn: Stekelenburg; De Jong, Boulahrouz, Gio; Boateng, Landzaat, Seedorf, Emanuelson, Van Persie; Huntelaar, Babel.
hier is iemand met voetbalverstand
  donderdag 2 november 2006 @ 14:14:44 #187
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43170518
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:05 schreef Barca het volgende:

Dat zijn 1,2,3 spelers die in de verkeerde linie spelen

Of was dit een serieuze poging . En oh ja, wtf 5 mans middenveld
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 2 november 2006 @ 14:18:27 #188
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43170640
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:11 schreef Grimm het volgende:

[..]

hier is iemand met voetbalverstand
Jij dacht anders dat Milan met pirlo . kaka . seedorf speelt.En dan een ander uitlachen
LUHG
  donderdag 2 november 2006 @ 14:20:35 #189
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43170716
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Jij dacht anders dat Milan met pirlo . kaka . seedorf speelt.En dan een ander uitlachen
Jij bent voor ajakkes, dat zegt ook genoeg

Ik bedoelde daar mee te zeggen dat dat 3 spelers zijn die niet altijd mee verdedigen.
pi_43170782
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef Grimm het volgende:

[..]

Jij bent voor ajakkes, dat zegt ook genoeg

Nee, nu heb je echt meer recht van spreken, dan een ander.

pi_43170786
Hehe boateng. Die moet inderdaad spelen... wil je voor de zoveelste keer niet in de prijzen vallen.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:27:13 #192
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43170925
Ik snap niet dat veel mensen over het "systeem" lullen.
Als je het veld in gaat dan moet je d'r in gaan om te winnen, en dat stralen sommige spelers helemaal niet uit.
Landzaat loopt d'r als een verdwaalde bij, heitinga doet maar wat.
Als je het team vergelijkt, wat eigenlijk niet eerlijk is, met dat van 98 zat daar veel meer passie in.
Ze gingen voor mekaar door het vuur.
pi_43170944
Dit heeft mijn voorkeur:

---------------Sar
Oijer - Boula - Mathijssen - Cler
Bommel - de Jong - van der Vaart
-------------Sneijder
---------Persie - Huntelaar

De Jong bij gebrek aan inspiratie wat betreft de positie van verdedigende middenvelder.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:32:08 #194
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43171100
-----------------------Sar
Boulahrouz - Ooijer - Mathijssen - de Cler
------Bommel - de Jong - Seedorf
----------------v/d. Vaart---------
-------------v. Persie - Kuijt

Op de plaats van de Jong kunnen ook Schaars (over 3 jaar) of Boateng spelen. Maar Boateng vind ik verdedigend niet genoeg brengen, dus misschien is Zenden een beter idee. Die speelt (naar wat ik heb gezien) bij Liverpool toch verdienstelijk op de mid-mid.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 2 november 2006 @ 14:32:36 #195
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43171112
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef Grimm het volgende:
Ik snap niet dat veel mensen over het "systeem" lullen.
Als je het veld in gaat dan moet je d'r in gaan om te winnen, en dat stralen sommige spelers helemaal niet uit.
Landzaat loopt d'r als een verdwaalde bij, heitinga doet maar wat.
Als je het team vergelijkt, wat eigenlijk niet eerlijk is, met dat van 98 zat daar veel meer passie in.
Ze gingen voor mekaar door het vuur.
Tuurlijk is de passie belangrijk.Maar dat jij niet snapt dat het systeem belangrijk is zegt genoeg.Waarom denk je dat sommige coaches wereldspelers op de bank zetten, omdat ze niet in het systeem passen.Maarre wat is eigenlijk jouw cluppie?
LUHG
  donderdag 2 november 2006 @ 14:37:40 #196
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43171249
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Tuurlijk is de passie belangrijk.Maar dat jij niet snapt dat het systeem belangrijk is zegt genoeg.Waarom denk je dat sommige coaches wereldspelers op de bank zetten, omdat ze niet in het systeem passen.Maarre wat is eigenlijk jouw cluppie?
Slaat nergens op, natuurlijk is het systeem wel belangrijk, maar het schort bij deze selectie aan passie.
Als je jongens zoals bommel en van nistelrooy d'r bij zijn, brengt toch meer passie met zich mee, omdat dat echte winnaars zijn, dat bedoelde ik d'r mee te zeggen.
Man utd is mijn club, in nederland heb ik geen club

EDIT* en daarom snap ik aan de ene kant van basten ook wel waarom hij seedorf niet oproept, omdat hij nog nooit een stap teveel heeft gedaan in het nl elftal.
Maar het is al jaren geleden dat seedorf bij het nl elftal heeft gezeten, en dan test hij sno etc. terwijl seedorf geen kans krijgt, en dat vind ik zo onbegrijpelijk.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:41:54 #197
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43171385
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Grimm het volgende:

[..]

Slaat nergens op, natuurlijk is het systeem wel belangrijk, maar het schort bij deze selectie aan passie.
Als je jongens zoals bommel en van nistelrooy d'r bij zijn, brengt toch meer passie met zich mee, omdat dat echte winnaars zijn, dat bedoelde ik d'r mee te zeggen.
Man utd is mijn club, in nederland heb ik geen club
Van Nistelrooij is uiteraard een zeer gretige speler in Oranje, maar van Bommel loopt er altijd bij als een oud wijf.
LUHG
  donderdag 2 november 2006 @ 14:44:51 #198
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43171482
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Van Nistelrooij is uiteraard een zeer gretige speler in Oranje, maar van Bommel loopt er altijd bij als een oud wijf.
Ben ik niet met je eens, als d'r eentje het voortouw neemt of even een overtreding maakt dan is het bommel.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:45:39 #199
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43171511
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:44 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, als d'r eentje het voortouw neemt of even een overtreding maakt dan is het bommel.
Bij Bayern wel, bij Oranje nooit.
LUHG
  donderdag 2 november 2006 @ 14:45:41 #200
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43171512
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Brabo, maar dat is hetzelfde
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')