Binnenkort gaat San Marco ook nog Spartanen scouten, dat is dan wel weer leuk voor jou.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:39 schreef Stpan het volgende:
Ohw ja, alleen een smiley is geen onderbouwde reactie natuurlijk.pfffffffff
![]()
Beter kan ik m'n reactie niet onderbouwen op het moment.
Mijn vriendin is engels...zij denken dat het een list is van onze bondscoachquote:Op woensdag 1 november 2006 10:20 schreef Maikalo het volgende:
Sorry, maar als ik engelsman was dan had ik me zwaar bescheurd.
En om dan net voor het EK de besten op te roepenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mijn vriendin is engels...zij denken dat het een listis van onze bondscoach
Ik heb Mendes en Koef respectievelijk 2 en 3 seizoenen lang in de Gouden Gids divisie zien voetballen, blijft vreemd ze op die lijst te zien. (nou ja, Mendes minder verrassend dan Koef, maar toch)quote:Op woensdag 1 november 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Binnenkort gaat San Marco ook nog Spartanen scouten, dat is dan wel weer leuk voor jou.![]()
Komt een beetje verbitterd en calimero over deze opmerking van Waterreus.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Grimm het volgende:
Paar weken geleden was Waterreus bij studio NOS, en die zei toen ook al dat je maar een paar wedstrijden in het eerste van az of dergelijk nu hoeft te voetballen en je zit al bij het nederlands elftal.
Inderdaad. Het betekent nu helemaal niets meer om in Oranje te spelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Grimm het volgende:
Paar weken geleden was Waterreus bij studio NOS, en die zei toen ook al dat je maar een paar wedstrijden in het eerste van az of dergelijk nu hoeft te voetballen en je zit al bij het nederlands elftal.
Nou nu met da silva en sno zien we dat hij gewoon 100% gelijk heeft, jammer
Tsja, maar vroeger moest je d'r wat voor doen om bij het nl elftal te komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Komt een beetje verbitterd en calimero over deze opmerking van Waterreus.
Ben ik niet met je eens.Maar dat Waterreus het zegt is gewoon zielig.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tsja, maar vroeger moest je d'r wat voor doen om bij het nl elftal te komen.
Met Van Basten hoef je niet eens goed te presteren, bij az, ajax spelen is al voldoende
Zijn we dus erg blij meequote:Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef Grimm het volgende:
Waarom spelen, seedorf, van nistelroy en bommel dan niet?
in plaats daarvan hebben we spelers zoals landzaat.
Heb ik het niet over gehad, ik zei alleen dat uitgerekend Waterreus erover begint.Maar ik wil wel zeggen hoe ik er over denk.Seedorf kan wel in Oranje maar niet in dit systeem.Seedorf laat constant z'n man lopen, dus moet je er een Gatusso achter hebben.Die rol zou van Bommel kunnen spelen, maar die laat zelf constant z'n man lopen en speelt op die positie te veel naar voren.En van Nistelrooij zullen we niet missen, amper bepalend geweest voor Oranje.Waarom is die er eigenlijk niet bij?Omdat z'n vriendje ook had bedankt, of hoe zat dat?Heb het eigenlijk niet helemaal meegekregen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef Grimm het volgende:
Waarom spelen, seedorf, van nistelroy en bommel dan niet?
in plaats daarvan hebben we spelers zoals landzaat.
Wanneer gaan ze dat eens laten zien dan.En kom nou niet aan met dat ze dat wekelijks bewijzen want in Oranje moet het gebeuren, en daarin zijn ze gewoon bagger.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:26 schreef Grimm het volgende:
Van Basten moet zich n's eerst maar n's bewijzen bij een clubje zoals Ajax.
Jij gaat nistelrooy, bommel en seedorf nu wel afvallen, maar harde feiten blijven toch dat die drie de beste voetballers van ons land blijven.
Dat is puur op voetbaltechnische aspecten he
Er zijn wel meer spelers "bagger" in Oranje onder Van Basten. Seedorf heeft zelfs nog nooit een kans gehad onder hem. Van Basten moet eens kijken naar een systeem waarin deze spelers wel renderen, in plaats van zo halsstarrig vast te houden aan zijn eigen systeem wat nog nooit gewerkt heeft. Waarom niet eens 4-4-2 proberen met onder andere Seedorf en Van Bommel op het middenveld?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze dat eens laten zien dan.En kom nou niet aan met dat ze dat wekelijks bewijzen want in Oranje moet het gebeuren, en daarin zijn ze gewoon bagger.
Trouwens clubje als Ajax?Beetje respect voor de koploper, hahaha![]()
Dat is ook een optie die ik aangaf, die wel bij bijv. Seedorf past.Ruit op het middenveld, Seedorf vanaf links, Sneijder op 10.Maar dan weer de vraag, wie als venijnlijer?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:36 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Er zijn wel meer spelers "bagger" in Oranje onder Van Basten. Seedorf heeft zelfs nog nooit een kans gehad onder hem. Van Basten moet eens kijken naar een systeem waarin deze spelers wel renderen, in plaats van zo halsstarrig vast te houden aan zijn eigen systeem wat nog nooit gewerkt heeft. Waarom niet eens 4-4-2 proberen met onder andere Seedorf en Van Bommel op het middenveld?
Ik denk dat je daar dan best een minder ervaren speler neer kunt zetten, omdat de spelers om hem heen dan al een schat aan ervaring hebben. Nu heeft niemand op het middenveld van Oranje veel ervaring op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat is ook een optie die ik aangaf, die wel bij bijv. Seedorf past.Ruit op het middenveld, Seedorf vanaf links, Sneijder op 10.Maar dan weer de vraag, wie als venijnlijer?
Dan wordt je dus overlopen op het middenveld, lijkt me ook weer niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:45 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar dan best een minder ervaren speler neer kunt zetten, omdat de spelers om hem heen dan al een schat aan ervaring hebben. Nu heeft niemand op het middenveld van Oranje veel ervaring op het hoogste niveau.
Dat wordt Oranje dan nu toch ook al? Het lijkt me een stuk beter gaan als je in ieder geval Seedorf en Van Bommel op het middenveld hebt lopen. Slechter dan nu kan het niet gaan, met Sneijder, Schaars en Landzaat op het middenveld. Dan lijkt mij een middenveld met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en bijvoorbeeld Schaars (of voor mijn part Maduro, De Jong, Mendes, etc.) daarachter, een stuk beter.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dan wordt je dus overlopen op het middenveld, lijkt me ook weer niet de bedoeling.
We hebben geen top middenveld, maar dat we op het middenveld worden overlopen is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:51 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat wordt Oranje dan nu toch ook al? Het lijkt me een stuk beter gaan als je in ieder geval Seedorf en Van Bommel op het middenveld hebt lopen. Slechter dan nu kan het niet gaan, met Sneijder, Schaars en Landzaat op het middenveld. Dan lijkt mij een middenveld met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en bijvoorbeeld Schaars (of voor mijn part Maduro, De Jong, Mendes, etc.) daarachter, een stuk beter.
Dan zouden we ook niet overlopen worden met Seedorf, Sneijder, Van Bommel en Schaars.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
We hebben geen top middenveld, maar dat we op het middenveld worden overlopen is natuurlijk onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |