fuck dus jij bent hetquote:
Geeft wel de geestegesteldheid aan van de mod wiens naam ik even niet noem, anders jumpt ze weer uit de bosjes!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]waarom zou iemand bij versabommie in het broekje willen komen?
Nou kind...rustig maar...je hoeft er niet van te gaan stotterenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
ddat wordt dan vanaaf na half 12.. ik moet naar mijn werk![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou kind...rustig maar...je hoeft er niet van te gaan stotteren![]()
![]()
had je dat niet effe kunnen zeggen danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was ook nutteloos, was toch de hele week op vakantie
Sorry, maar was leuke vakantie gelukkigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:18 schreef Day het volgende:
[..]
had je dat niet effe kunnen zeggen dan? Al dat werk voor niks!
Hoop dat je dan wel een leuke vakantie had?
Hmm, dat verzacht de pijn dan enigszins.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, maar was leuke vakantie gelukkig![]()
Tja ik wil natuurlijk niet stoken maar als hij tijdens die ban op vakantie was....dan heeft hij er toch niets van geleerd???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:18 schreef Day het volgende:
[..]
had je dat niet effe kunnen zeggen dan? Al dat werk voor niks!
Hoop dat je dan wel een leuke vakantie had?
Goed punt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja ik wil natuurlijk niet stoken maar als hij tijdens die ban op vakantie was....dan heeft hij er toch niets van geleerd???![]()
Goed idee! Yvonne weet raadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik overleg even met Yvonne.
Broekje? ik dacht dat er boekje stondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:11 schreef teamlead het volgende:
[..]waarom zou iemand bij versabommie in het broekje willen komen?
En morgenavond ga je weer "op vakantie"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was ook nutteloos, was toch de hele week op vakantie
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Goed punt!
Ik overleg even met Yvonne.
Wat ben je toch een naiefje soms.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangenWord je hier door eerlijkheid ook alweer gebanned?
Bommie wil gewoon bij Rik in het broekje kruipenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben je toch een naiefje soms.
Pssst, het is allemaal Bommie's schuld.
Hoor ik daar de peniskoker van E10?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bommie wil gewoon bij Rik in het broekje kruipen
Ze kunnen zijn nickname toch in ere houden en hem steeds een 82 uurs ban geven?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En morgenavond ga je weer "op vakantie"![]()
The hunt on Manu82![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze kunnen zijn nickname toch in ere houden en hem steeds een 82 uurs ban geven?
of een spermban!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb al 48 gehad en week, nu komt toch maandban ofzo?
Joh, hij haalt het eind van het weekend toch nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze kunnen zijn nickname toch in ere houden en hem steeds een 82 uurs ban geven?
Bommie for Modjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben je toch een naiefje soms.
Pssst, het is allemaal Bommie's schuld.
Ging volgens mij ook op vakantiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef KRIBBET het volgende:
Zie het nu pas, Dracula 100 mag even een weekje ergens anders bloed drinken![]()
Mail: lievemodjes@fok.nlquote:
Nope, ben hier ook nog evenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:43 schreef puntoortje het volgende:
en toen was het weer stil
quote:
Schrijf je dat soort gedachten ook óp?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]Beter dubbel zien dan niks zien denk ik dan
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Schrijf je dat soort gedachten ook óp?![]()
Hoe doe je dat ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik schrijf nooit en wat ik schrijf is onleesbaar
Ook dat en als voorbereiding op het uitlaten van de hondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
moet wel als je wat ouder wordt he
Slaap lekker
speak upquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef puntoortje het volgende:
never mind
o nix.... ik las het gewoon ff verkeerd..hihiquote:
vorm je een leuk stelletje met Manu, hij kan niet schrijven, jij kun niet lezen, wordt handwerkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o nix.... ik las het gewoon ff verkeerd..hihi
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
vorm je een leuk stelletje met Manu, hij kan niet schrijven, jij kun niet lezen, wordt handwerk![]()
...is dat zo...hahahquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:23 schreef PH52 het volgende:
Hier is het tenminste nog gezellig, itt andere topics![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:23 schreef PH52 het volgende:
Hier is het tenminste nog gezellig, itt andere topics![]()
Ze heeft, naast een hele heldere kijk op de gang van zaken, wel de ballen om toe te geven waar de schoen wringt, vind je niet ?quote:
om nog maar te zwijgen voor haar gevoel voor dramatiek. Nu ik het zo zie, het lijkt Hummie welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef yvonne het volgende:
En dan nu een dikke vette
Goeiemiddag is goed genoegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond!![]()
of is het nog middag? goedenamiddag, goedevooravond??![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze heeft, naast een hele heldere kijk op de gang van zaken, wel de ballen om toe te geven waar de schoen wringt, vind je niet ?
[..]
om nog maar te zwijgen voor haar gevoel voor dramatiek. Nu ik het zo zie, het lijkt Hummie wel![]()
Ik ben een bad-eendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
Was dat nou Duckie...ik zie dat je steeds meer schuim om je heen verzameld ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |