uhhh dat staat hier ook in mijn profiel hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei toch al...."goedemorgen roermond"![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nou ,dan ban je me toch lekker!![]()
![]()
Mensen effe oogjes toe, ik ga TL plat p z'n bek zoenen. Kom hierrrrrrrrrr tijgertje van me!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan niet genoeg van deze smiley's zetten nu :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groot voordeel, straks weet je dat niet meer![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:43 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Mensen effe oogjes toe, ik ga TL plat p z'n bek zoenen. Kom hierrrrrrrrrr tijgertje van me!![]()
![]()
Uhuh.......zijn dit eik alle 2 eigen namen van je ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh dat staat hier ook in mijn profiel hoorMaar je bent er dus achter
![]()
![]()
Vragen om een banquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:43 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
yeps die andere is mijn eerste naam en hier heb ik mijn 2e naamquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh.......zijn dit eik alle 2 eigen namen van je ?![]()
Niet zo jaloers jijquote:
Hey Manu, jij hier?quote:
Aha...dat verraad gelijk wat over je afkomst denk ik...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
yeps die andere is mijn eerste naam en hier heb ik mijn 2e naam
quote:
Eerst ff je wassenen tandenpoetsen na TLquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:47 schreef Day het volgende:
[..]
Niet zo jaloers jij![]()
Heb nog veel meer kusjes!![]()
die is niet engels als je dat denktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aha...dat verraad gelijk wat over je afkomst denk ik...![]()
Hmm....ik had 2 dingen in gedachten eik......iets met een coeleurtje.....of Iers......maar dat zal dan wel allebei fout zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
die is niet engels als je dat denkt![]()
Helemaal niet zelfs
niet dat kleurtje wat jij denkt hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm....ik had 2 dingen in gedachten eik......iets met een coeleurtje.....of Iers......maar dat zal dan wel allebei fout zijn.![]()
Zo vroeg en dan al aan de drankquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:43 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat je Manu weer terug hebt gehaaldquote:
quote:
Zekerquote:
JIJ 1 van je slechtere dagen he?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]wie heeft jou nu weer unbanned?
![]()
En Day is een Borrelnootjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
niet dat kleurtje wat jij denkt hoorBen maar kwart pinda
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
JIJ 1 van je slechtere dagen he?![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
JIJ 1 van je slechtere dagen he?![]()
Hebben wij weer: 1 mod is zo dement als de draaideur van V&D en de ander is al aan de drankquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]was Yvonne
![]()
'de modjes hier zullen dat niet durven
nou ik ben wel blij hoor dat je weer terug bentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]was Yvonne
![]()
jij ook al ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou ik ben wel blij hoor dat je weer terug bent![]()
![]()
En de derde die wil alleen maar haar blauwe kleurtje misbruiken om in MIJN broekje te komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben wij weer: 1 mod is zo dement als de draaideur van V&D en de ander is al aan de drank![]()
Zeg ik ook 's ochtends net als ik me bed uit ben en net voor het tandenpoetsen met Malibuquote:
Dan zal de derde ook wel aan de drank zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
En de derde die wil alleen maar haar blauwe kleurtje misbruiken om in MIJN broekje te komen![]()
Die modjes zijn juist slim, het is ook zo nutteloos, 48 uur ban, 2 dagen posten, 48 uur ban enzquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]was Yvonne
![]()
We snuffelen verder...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
niet dat kleurtje wat jij denkt hoorBen maar kwart pinda
![]()
zodra ik mijn rode kleurtje heb ban ik jou zo hard dat je moeder het voelt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan zal de derde ook wel aan de drank zijn
jaquote:
Je vergeet er 1! We hebben ook nog een kansloze gestoorde!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben wij weer: 1 mod is zo dement als de draaideur van V&D en de ander is al aan de drank![]()
En lukt dat een beetje want anders wil ik ook zo'n kleurtjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
En de derde die wil alleen maar haar blauwe kleurtje misbruiken om in MIJN broekje te komen![]()
???? Sinds wanneer is APK mod?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef Day het volgende:
[..]
Je vergeet er 1! We hebben ook nog een kansloze gestoorde!![]()
whehehe.. vertel haar dat maar zelfquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef Day het volgende:
[..]
En wat loop jij nu weer te zuipenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodra ik mijn rode kleurtje heb ban ik jou zo hard dat je moeder het voelt!![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En lukt dat een beetje want anders wil ik ook zo'n kleurtje![]()
ddat wordt dan vanaaf na half 12.. ik moet naar mijn werkquote:
was ook nutteloos, was toch de hele week op vakantiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die modjes zijn juist slim, het is ook zo nutteloos, 48 uur ban, 2 dagen posten, 48 uur ban enz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |