een klein vliegtuigjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
CNN, breaking news. Vliegtuig in de torens in New York
Dat lukt mij niet. Op de een of andere manier geeft hij hier dan geen letter weer. Moet dan een andere mod even fixenquote:
Bos is een mod met beperkingenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet. Op de een af andere manier geeft hij hier dan geen letter weer. Moet dan een andere mod even fixen
![]()
Tot zo ver de opmars van de DJ, die zal vandaag iig wel duidelijk in de min sluiten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
CNN, breaking news. Vliegtuig in de torens in New York
Omdat ie geen neuzen poster boven z'n bed heeft hangen?quote:
denk dat het wel mee zal vallen; kijken dadelijk hoe hij opentquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tot zo ver de opmars van de DJ, die zal vandaag iig wel duidelijk in de min sluiten.
Waarom is het trouwens niet : [HOOLS] De VBL Pub # etc.quote:
Vanwege het feit dat hij de é niet in de titel kan krijgen ....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Omdat ie geen neuzen poster boven z'n bed heeft hangen?
Bos is juist een Mod met visie!
hehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef maril het volgende:
Albanie word wat sterker, ze krijgen daar ook alle kans voor.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom is het trouwens niet : [HOOLS] De VBL Pub # etc.
Ben je af van die kut 'e' en bespaar je 2 letters, kun je dat weer gebruiken voor een net iets langere topictitel.
![]()
Opent? De DJ sluit al bijna hoor. Maar wel duidelijk te zien, even n enorm felle koersdaling gevolgd door direct herstel. En dat alles in een handvol minuten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk dat het wel mee zal vallen; kijken dadelijk hoe hij opent
Dat is niet eens zo'n slecht idee. Als de vaste posters hier in Hools er geen bezwaar tegen hebben, kan een verandering geen kwaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom is het trouwens niet : [HOOLS] De VBL Pub # etc.
Ben je af van die kut 'e' en bespaar je 2 letters, kun je dat weer gebruiken voor een net iets langere topictitel.
![]()
No problem.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Dat is niet eens zo'n slecht idee. Als de vaste posters hier in Hools er geen bezwaar tegen hebben, kan een verandering geen kwaad
Dus jij vindt ook dat er geen hardcore feesten meer mogen worden georganiseerd , maar alleen maar metalfestivalsquote:
ojaa, hij opent altijd vlak voor de sluiting van Amsterdamquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Opent? De DJ sluit al bijna hoor. Maar wel duidelijk te zien, even n enorm felle koersdaling gevolgd door direct herstel. En dat alles in een handvol minuten.
andere Bos dan maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook dat er geen hardcore feesten meer mogen worden georganiseerd , maar alleen maar metalfestivals![]()
is met het Empire State building vroeger ook wel eens gebeurd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een klein vliegtuigje
gebeurde vlak na 9-11 ook in Italië
Van Persiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Een hoop spelers met ervaring in de Eredivisie hebben al gescoord vanavond: Simons, Smolarek, Litmanen, Hyypia, Charisteas
Robin van Persie schijnt ook gescoord te hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Een hoop spelers met ervaring in de Eredivisie hebben al gescoord vanavond: Simons, Smolarek, Litmanen, Hyypia, Charisteas
In andere wedstrijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Robin van Persie schijnt ook gescoord te hebben
het is wel een lelijk gebouw, dna zouden ze ineens smaak hebben gekregenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Ik geloof inderdaad niet dat Al Qaida dat gebouw neer wilde halen
Zet dat er dan bij, Ik ben maar een VBO-erquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In andere wedstrijdenIk begrijp ook wel dat die Persinasappel gescoord heeft
Ik ga stukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef Eilanden het volgende:
Rondje trouwens op kosten van de goalie van Engeland!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Z6RudarGGHQ
argh, wat ergquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef Eilanden het volgende:
Rondje trouwens op kosten van de goalie van Engeland!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Z6RudarGGHQ
Nou, ik zat echt op het puntje van mijn stoel.quote:
Waarschijnlijk wel, ligt eraan wat je gedaan hebt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb dus niks gemist en mijn tijd nuttig besteed?
Nee, hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:32 schreef StarGazer het volgende:
Paar maanden verlost nu van die ellende
Als jij en Noca het anderhalf uur hebben volgehouden en het lekker vonden wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb dus niks gemist en mijn tijd nuttig besteed?
Toch minder erg dan kwalificatie Bosquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor.
15 November staat er een oefeninterland tegen Engeland op het programma
dat zal dan wel weer een teringzooi worden hier in de stadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch minder erg dan kwalificatie Bos
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij en Noca het anderhalf uur hebben volgehouden en het lekker vonden wel.![]()
Whehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij en Noca het anderhalf uur hebben volgehouden en het lekker vonden wel.![]()
Nou niet echt eigenlijk.. maar ik hoop toch wel dat het morgen wel beter gaat..quote:
Ai, hopelijk doet slapen je goed en is het morgen weer over/minderquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou niet echt eigenlijk.. maar ik hoop toch wel dat het morgen wel beter gaat..
Met jou?![]()
Weltruste!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, hopelijk doet slapen je goed en is het morgen weer over/minder
Met mij gaat het wel goed.
Maar het is nu tijd om te slapen, morgen weer werken
![]()
![]()
en van Basten maar klagen dat de clubs teveel wedstrijden spelenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor.
1-1 tegen Tjechië is niet verkeerd, vooral niet na de afdroging (5-0 nederlaag) op Cyprus afgelopen weekend. Morgen geen commentaar op mijn Ireland sjaal gelukkigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een half afwezige selectie bij de Ieren.
Vrouwen vegen toch na het plassen ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef clauwheee het volgende:
Als mn haartjes droog zijn ga ik pitten
Scary Movie 1 gezien? Denk eens aan het fragment met de heggeschaar...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen vegen toch na het plassen ?
Pak dan Schotland, afgelopen weekend 1-0 winnen van Frankrijk en nu 2-0 verliezen van Oekraine.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef rubbereend het volgende:Ieren hebben een enorm beroerde kwalificatie! vOrige week verloren van Cyprus ofzo en nu dit
Ik hoorde het.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef borisz het volgende:
die piloot is Cory Lidle van de Yankees
Pasc, wat is er gebeurt met hem dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef pascalheister het volgende:
ik ga slapen
Lorre maakt het redelijk goed, zit weer ouderwets op z'n stok, hij is wel doodmoe zo te zien.
als ze die gewonnen hadden waren ze topfavoriet in de poule geweestquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Pak dan Schotland, afgelopen weekend 1-0 winnen van Frankrijk en nu 2-0 verliezen van Oekraine.
Nu hebben ze de 3 punten van afgelopen weekend eigenlijk weggegooid. Drie punten tegen Frankrijk hield niemand in Schotland rekening mee, je pakt ze dan toch en verliest vervolgens dan zo'n landquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze die gewonnen hadden waren ze topfavoriet in de poule geweest
onderschat de Oekraine nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu hebben ze de 3 punten van afgelopen weekend eigenlijk weggegooid. Drie punten tegen Frankrijk hield niemand in Schotland rekening mee, je pakt ze dan toch en verliest vervolgens dan zo'n land
http://imdb.com/title/tt0209077/quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
op welke manier ziek?
ik weet ook nog een zieke film; Ken Park................
A cybercrime investigator tracks a man (O'Loughlin) suspected of force-feeding women to death.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:
op welke manier ziek?
nou we dachten dat dinsdagsvond de laatste uurtjes geteld waren, zat helemaal in elkaar etc. heel zieligquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pasc, wat is er gebeurt met hem dan?
Oh, en antwoord mag morgen ook, kleine jongetjes hebben hun slaapje hard nodig
Zei jij dan eerst altijd, trusten café-ersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
Nu ons Hools-café sinds vandaag een Pub heet, moeten we vanaf nu dus posten: Trusteh PUB-ers of trusteh pubers?![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
*kuch kuch* Dan had dierenarts Eilanden toch gelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meerdere epilepsieaanvallen heeft gehad, schijnt wel vaker te gebeuren bij vogels.
mja zou niet weten wat het anders moet zijn geweest, zitten pieken en dalen in, vanmorgen zat ie ook weer wat in elkaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*kuch kuch* Dan had dierenarts Eilanden toch gelijk
Dat hebben we met onze valkparkiet ook .. de ene aanval is ook heftiger dan de anderequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja zou niet weten wat het anders moet zijn geweest, zitten pieken en dalen in, vanmorgen zat ie ook weer wat in elkaar.
je hebt je roeping gemistquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*kuch kuch* Dan had dierenarts Eilanden toch gelijk
Wat een heldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van alle markten thuis![]()
Eigenlijk nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef rubbereend het volgende:oi
dokter Eilanden, zie jij hem voor je in zo'n witte jas?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Je mag nu wel een cappucino aan de bar voor me gaan halen ventje![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]goedemorgen, alweer iets beter?
prima, nostalgie weekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]t gaat nu wel ene beetje beter.. Dan heeft gelukkig het bedliggen me wel goed gedaan.. Toch nog maar een beetje rustig doen vandaag..
Hoe is het met jou?![]()
uuuhhhhh zal maar niet vertellen hoeveel er in Italie meedoen......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:00 schreef rubbereend het volgende:
26 partijen die meedoen aan de verkiezingen
Nathalie Portmanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie zijn in godsnaam "Lijst Poortman"?
maarja Italiaanse politiekquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
uuuhhhhh zal maar niet vertellen hoeveel er in Italie meedoen......![]()
quote:
Maar ze eet geen vlees..... (volgens mij is ze zo'n natuur hippy) Maar lelijk is ze niet neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik was zwevend, maar nu weet ik het
Oja..... dat is ook nog 'onze' mod...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef dndiek het volgende:
Waar is Kaap eigenlijk
Ik zie hem nooit meer op Fok!
blijft er een extra balletje gehakt voor mij overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ze eet geen vlees..... (volgens mij is ze zo'n natuur hippy) Maar lelijk is ze niet nee
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik was zwevend, maar nu weet ik het
dat is zo'n verhaal van "Hij werd blauw en daarna nooit meer gesignaleerd"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja..... dat is ook nog 'onze' mod...
Nooooooooooooooooooit meer wat van gehoord
kus dr snel VoreG, ze is veranderd in een gele kikkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze is Joodsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ze eet geen vlees..... (volgens mij is ze zo'n natuur hippy) Maar lelijk is ze niet nee
Met de juiste instellingen van je browser kan je het gewoon zien.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kus dr snel VoreG, ze is veranderd in een gele kikker
Mooie vorm scorebordjournalistiekquote:
Jupke?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef Superheld het volgende:
Mogguhhh
quote:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef Superheld het volgende:
Das wel een heeeel oud blikje, istniet?
old soldiers never die, Islandquote:
quote:
gefeliciteerdquote:
wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:52 schreef Blumchen het volgende:
Bij streetwise
Das voor de goede doelen, en t verdient goed enzo
Zo bij mensen langs gaan en de goede dingen vertellen over het goede doel, en zorgen dat ze lid worden..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat moet je precies doen dan?
Jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef Bluezz het volgende:
http://www.leukestudentenbaan.nl/bijonswerken.php
Hier blumsj?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:57 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Zo bij mensen langs gaan en de goede dingen vertellen over het goede doel, en zorgen dat ze lid worden..
Ik krijg ook betaald in het uur, en ook nog als ik iemand lid maak.. En t is vet cool voor de mensen in arme landen, want daardoor krijgen zij eten en huizen enzo.. Dus het is ook nog eens dankbaar werk![]()
Ja! Naja niet echt.. Ik kom dan ook langs bij je huis..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij wordt zo'n iritantje die je in de stad tegenkomt?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja! Naja niet echt.. Ik kom dan ook langs bij je huis..![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik je dus zeg maar ongevraagd langs de deur krijgen?
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Rubber zit vanaf nu met een krukje bij de deur
Wat lief eendjequote:
quote:
Niet alleen Rubber, ik heb mijn ligstoel nu ook alvast bij de voordeur klaargezet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Rubber zit vanaf nu met een krukje bij de deur
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet alleen Rubber, ik heb mijn ligstoel nu ook alvast bij de voordeur klaargezet.![]()
Da's het verschil in leeftijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet alleen Rubber, ik heb mijn ligstoel nu ook alvast bij de voordeur klaargezet.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's het verschil in leeftijdkrukje of ligstoel
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:54 schreef lookinforyou het volgende:
Goedenmiddag Hoolsjes![]()
Net terug van een crematie![]()
Een tante van me, dus redelijk dichtbij jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]was een stond diegene heel dichtbij je?
Badder ze!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:54 schreef Blumchen het volgende:
Mijn mams komt me ophalen, dan kan ik daar lekker in bad, en daarna lekker eten![]()
![]()
en dat kan alleen als je moeder je komt halen ????quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een tante van me, dus redelijk dichtbij ja
lijkt me ook een leuke film iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Nachtrit is tof
lijkt mij best een goede film, vooral omdat ik wat van die opstootjes destijds van dichtbij heb gezienquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Nachtrit is tof
je bedoelt Grolsch Bok?quote:
EN tijd over hebtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
Ben helemaal in de mood - ga zo denk ik nog even naar Meryl Streep
wat is het toch heerlijk om op loopafstand van de bios te wonen
Met zoveel kanalen ? En dan nog niks op tv ??quote:
Schaf digitaal en een schotel aanquote:
Ik zit in Nederland man.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met zoveel kanalen ? En dan nog niks op tv ??
ga zwartboek eens zien danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
the devil wearSCH prada? Volgens mij een typische vrouwenfilm .. een soort Sex& The City in filmformaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
sch is ook de vrouw thuis, snap dat danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
the devil wearSCH prada? Volgens mij een typische vrouwenfilm .. een soort Sex& The City in filmformaat
Ik had eigenlijk nog wel de hoop dat SCH niet iemand is die kirrend voor de buis gaat hangen met een zak popcorn en tissues en al giebelend naar Sex and The City kijktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sch is ook de vrouw thuis, snap dat dan
Ik haat Sex and the City - ik ben hooligan hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog wel de hoop dat SCH niet iemand is die kirrend voor de buis gaat hangen met een zak popcorn en tissues en al giebelend naar Sex and The City kijkt
Als je die serie haat, waarom zou je dan naar Prada willenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik haat Sex and the City - ik ben hooligan hoor![]()
Goede keuze. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
Okay, okay, ik ga naar zwartboek
ow, da's klotequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een tante van me, dus redelijk dichtbij ja
Dank je Pascal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef pascalheister het volgende:
nog gecondoleerd lookinforyou
Ik vind er niks aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:49 schreef pascalheister het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2510080907739664542&q=willem
Willem
geen idee, kreeg van iemand die linkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:04 schreef appelsientje het volgende:
Wie is Willem ... in ieder geval iemand die dronke is
Thx Tolkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:59 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Hools
Gecondoleerd lookinforyou
tis een echte waterrat aan het worden zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef lookinforyou het volgende:
beetje late reaktie van mijn kant, maar bedankt voor de reakties. Doet me goed.
ik ben weer met Pieternaar zwemles geweest
Ja komt helemaal goed hoor. Hij is 4 en zwemt al zonder iets om.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis een echte waterrat aan het worden zo
bedankt Borisz.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:14 schreef borisz het volgende:
lekker spammenFok! wereldvoetballer van het jaar
ook nog gecondoleerd lfy![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig mijn vriendin is dus juf van groep 3... en vanavond was afsluiting van de boekenweek.. en ik kwam ook ff langs... al die kleintje... ooooooo dat is de vriend van de juf![]()
dat was enorm lastig!quote:Air - All I Need
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
chemical Brother - Hey Boy Hey Girl
Gabrage - Only Happy When it rains
genesis - jesus he knows me
krezip - in her sun (stupid)
queen - innuendo
rammstein - engel
sarah bettens & anouk - i alone
u96 - das boot
Sign in bij last.fm en je weet het vanzelfquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
eindleijk gelukt om een top10 samen te stellen:
[..]
dat was enorm lastig!
Dat kan ik me voorstellen. Een erg afwisselende lijst ook nog, dat maakt het extra moeilijker lijkt mequote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was enorm lastig!
Ik ga ook eens een poging wagenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was enorm lastig!
ja heb eigenlijk wel 30 nummers die erin horenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Een erg afwisselende lijst ook nog, dat maakt het extra moeilijker lijkt me
al gestemd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Gecondoleerd lfy
Morgen de top 100 toch?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Gecondoleerd lfy
Morgen de top 100 toch?
je hebt nog 2,5 uurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee
Kandatnog?
Mooi, 3FM dus morgen op het werk
Gelukt, dan kan ik gaan kokenquote:
Arminquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ik was niet helemaal wakker![]()
ben ASOT aant luisteren![]()
Mooi lijstje, leuke spiegel van de jaren 90 ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was enorm lastig!
Dat BNN zich met die hufters inlaatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
GeenStijl gaat een programma maken bij BNN.
Dank je Clau.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Gecondoleerd lfy
Morgen de top 100 toch?
ik had al niet zoveel met BNN, en dat is bij deze tot nul gereduceerd.quote:
video draait. Vrouwtje slaapt, en ik ga het niet alleen kijkenquote:
Ze gaan wel heel erg op de foute populaire tour.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had al niet zoveel met BNN, en dat is bij deze tot nul gereduceerd.
Dancevalley ben ik wel is geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Armin
11 november
ga je eigenlijk weleens naar een houseparty Borisz? Zie je altijd posten over de betere dj's namelijk.
moeiljke keuzequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooi lijstje, leuke spiegel van de jaren 90 ook
Als je dan toch voor Air gaat zou ik Kelly watch the stars doen, maar dat is mijn mening
en nu beginnen ze met de monopolyweek?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:36 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig mijn vriendin is dus juf van groep 3... en vanavond was afsluiting van de boekenweek.. en ik kwam ook ff langs... al die kleintje... ooooooo dat is de vriend van de juf![]()
Ga eens 's nachts dwars door Frankrijk rijden in het pikkedonker, en zet dan Kelly watch the stars aan, heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ga eens 's nachts dwars door Frankrijk rijden in het pikkedonker, en zet dan Kelly watch the stars aan, heerlijk!
net zo iets als zaterdagnacht Parijs binnen rijden met Then Jericho - The Motive op de speakersquote:
quote:Acda en de Munnik - Niet Of Nooit Geweest
Therapy? - Diane
Verve - Bitter Sweet Symphony
Blof - Wat Zou Je Doen
Counting Crows - Mr. Jones
Dune - Hardcore Vibes
Manic Street Preachers - If You Tolerate This...
Live - Lightning Crashes
Luniz - I Got 5 On It
Oasis - Wonderwall
mooi lijstje, live uit de periode dat ze nog leuk warenquote:
je zult er maar wonen zegquote:Slechtste én beste wijk in Utrecht
In de stad Utrecht liggen de drie slechtste wijken van Nederland,maar ook
de beste,Voordorp.Andere wijken die erg goed scoren zijn Holysloot-Ransdorp en
Durgerdam in Amsterdam.Slechtste wijk in Utrecht is Van Vollenhovenlaan.
Het Sociaal en Cultureel Planbureau heeft de kwaliteit van de woonomgeving
in de dertig grootste steden gemeten. Daarbij spelen gegevens over winkels,
huisartsen en scholen een rol,maar ook geluidshinder,vernieling en vervuiling.
Veel achterstandswijken zijn in tien jaar op de ranglijst gezakt,maar dat
komt meestal niet door verloedering, maar door bijvoorbeeld verkeershinder.
sjeez hebben ze niks beters om te verzinnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Zometeen in het sportjournaal een item over de blunder van de Engele doelman van gisteren.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sjeez hebben ze niks beters om te verzinnen
alleen Are You Ready to Fly en Can't Stop Raving zijn natuurlijk beterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:13 schreef clauwheee het volgende:
Luniz, dies zoooo lekker!
En tja, Dune...
Alsof Durgerdam en Holysloot in Amsterdam liggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:12 schreef pascalheister het volgende:
Luniz
Dune
[..]
je zult er maar wonen zeg
Het was de eerste keer dat ik het zag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
na 1x heb ik het wel gezien, niet 20x keer in de herhaling![]()
AYRtF ja. Maar heb Hardcore Vibes gekozen, persoonlijk ietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen Are You Ready to Fly en Can't Stop Raving zijn natuurlijk beter![]()
ik stem op Vaduzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |