abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 14:04:35 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48704396
Daarnaast is het toch ook niet erg om bepaalde dingen 2 keer te zien?

Anyway, ik hoop nog op een grote afsluiter op zondag.
Momenteel zie ik op Ringrocker alleen staan dat KoRn en Die Aerzte als laatste staan ingedeeld (is nog niet zeker natuurlijk maar meestal zijn ze best redelijk geinformeerd) maar ik kan me niet voorstellen dat Die Aerzte als afsluiter staat.
Ik ken de hele fuckin band trouwens niet. Heb er een paar liedjes van gehoord en vind het nou niet echt materiaal voor een afsluiter van het festival...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_48704689
Die Ärzte zijn erg populair in Duitsland en treden niet meer zo vaak op.Dus ik kan me wel voorstellen dat ze de laatse act zijn.Vervelend voor degenen die uit het buitenland komen en ze niet kennen.Is een beetje hetzelfde als met Die Toten Hosen.
Maar ik vind dat line up dit jaar ook niet heel denderend.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:19:42 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48704973
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Die Ärzte zijn erg populair in Duitsland en treden niet meer zo vaak op.Dus ik kan me wel voorstellen dat ze de laatse act zijn.Vervelend voor degenen die uit het buitenland komen en ze niet kennen.Is een beetje hetzelfde als met Die Toten Hosen.
Maar ik vind dat line up dit jaar ook niet heel denderend.
Moh de meeste dagen gaan nog wel.
Die Toten Hosen kan ik me nog wel voorstellen dat het als laatste act wordt gepland. Is wel een beetje een stadion act. Maar hierbij ga je gewoon inkakken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_48705144
Er komen als het goed is nog zeker zo'n 30 namen bij, zitten vast wel wat grotere tussen.
  woensdag 25 april 2007 @ 19:49:55 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48715579
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Klingon het volgende:
Er komen als het goed is nog zeker zo'n 30 namen bij, zitten vast wel wat grotere tussen.
30? Dat is echt veel

Grote naam als afsluiter mag van mij wel
pi_48717573
Oehhh 30 !

Wanneer?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_48718403
Dat is nou juist de grote vraag

Ik hoop ook nog op een paar grote namen idd. En er moeten er toch nog cker een hele zooi bij komen, dus dat komt vast wel goed. Maar het wordt wel een keer tijd dat ze wat namen bekend gaan maken zeg.

Heb er wel uberveel zin in, over iets meer dan een maand is et alweer zo ver
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_48723318
De afgelopen twee jaar stonden er tussen de 95-100 bands op de line-up. Dat zijn er nu pas 60... dus verwacht nog wel het één en ander. Sowieso een headliner...
  donderdag 26 april 2007 @ 09:59:17 #109
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48729945
Hoop voor jullie dat het wat warmer is dan vorig jaar. Toen was het echt f*cking koud 's nachts. gewoon met trui, t-shirt en lange broek in bed
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48735941
Dat hoop ik ook ja. Tering zeg wat koud dat et was. Ff lekker buiten zitten was er bijna niet bij.

Miss maken ze net als 2 jaar geleden de headliner pas op de derde dag van het festival bekend. Alleen is et niet te hopen dat et weer iets in de trant van "Die Toten Hosen" is
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_48736086
's Nachts was het idd fucking koud, tegen het vriespunt. Overdag lag ik heerlijk op het asfalt te bakken in de zon, maar 's nachts heb ik echt afgezien. Als je gaat moet je inderdaad rekening houden met flinke temperatuursverschillen in de heuvels daar.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:14:05 #112
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_48744715
ja de temperatuur had extreme verschillen! overdag hadden we gewoon rood kleurtje in ons gezicht van de zon (wat je niet merkte door het windje ) en snachts met 3 lagen kleding, geitenwollensokken en capuchon over je hoofd opgerold in de slaapzak op een gegeven moment zelfs in de kampeerligstoel geslapen omdat het op de grond niet meer te doen was

echt afzien maar achteraf wel vet
  donderdag 26 april 2007 @ 18:24:44 #113
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48746817
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef -Sum- het volgende:
ja de temperatuur had extreme verschillen! overdag hadden we gewoon rood kleurtje in ons gezicht van de zon (wat je niet merkte door het windje ) en snachts met 3 lagen kleding, geitenwollensokken en capuchon over je hoofd opgerold in de slaapzak op een gegeven moment zelfs in de kampeerligstoel geslapen omdat het op de grond niet meer te doen was

echt afzien maar achteraf wel vet
lol idd, de eerste dag d8 ik dat een t-shirt en broek wel genoeg was om de nacht door te komen. De nacht erna sliep ik met trui en 2 paar sokken aan
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48750991
Hmm goede tip, dan neem ik genoeg warme kleding mee
You gotta learn to live
and live and learn
pi_48758815
Heeeeel belangrijk Ik neem dit keer extra dekens mee, want dubbele kleren en sokken hielpen toen niet
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:53:54 #116
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_48778844
Waa ik heb er zon zin in. Echt. Wat zou het weer zijn, als het hetzelfde is als nu hier in Nijmegen dan schat ik dat je niet op het asfalt kunt liggen. Misschien een eitje bakken
Life is easy with your eyes closed
pi_48786166
En een paar nieuwe namen:
quote:
Aiden
Charlotte Hatherley
Devildriver
Down Below
Dragonforce
Fair To Midland
Finley
The Gallows
Groove Armada
Head Automatica
In This Moment
Kilians
Lez Zeppelin
Lost Alone
Mutemath
Ohrbooten
One Fine Day
Paramore
Pohlmann
Revolverheld
Saosin
Smoke Blow
Sunrise Avenue
Turbostaat
pi_48806684
Led Zeppelin

Verder ken ik er maar bitter weinig van. Das wel jammer, maar goed, miss zit er toch nog wel wat leuks tussen. Zou er nog een grote headliner komen of zullen ze et hierbij laten?
pi_48806836
Ik ben vorig jaar ook geweest m/

en dit jaar ook van de partij.

Hopelijk is het indd wat warmer daar brr wat een kou vorig jaar
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_48807220
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:11 schreef SCS het volgende:
Led Zeppelin
Nee, Lez Zeppelin.

Van de tot nu toe bevestigde bands zitten er wel wat leuke bij (Mando Diao, Maxïmo Park, Muse, MIA, The Hives, The Cribs), maar ik denk dat ik het vorige jaren leuker had gevonden.

Amy Winehouse en Dave Matthews hebben afgezegd.
pi_48807890
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Sybrandus het volgende:

[..]

Nee, Lez Zeppelin.
Verrek

Ik zit ook met een te duf hoofd te kijken . Damn, das wel balen zeg.
Naja, dan mag er zeker nog wel een headliner bijkomen!
pi_48809498
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:39 schreef Sybrandus het volgende:

[..]

Nee, Lez Zeppelin.

Van de tot nu toe bevestigde bands zitten er wel wat leuke bij (Mando Diao, Maxïmo Park, Muse, MIA, The Hives, The Cribs), maar ik denk dat ik het vorige jaren leuker had gevonden.

Amy Winehouse en Dave Matthews hebben afgezegd.
Jammer van Amy Winehouse
You gotta learn to live
and live and learn
  maandag 30 april 2007 @ 14:47:08 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48864002
Linkje naar de poster

http://www.rockamring.de/poster.html

Ziet er naar uit dat op zondag geen nieuwe headliner komt maar ze een (gare) duitse band als afsluiter hebben.

Ik vind persoonlijk de vrijdag er het beste uit zien maar elke dag is er wel wat leuks te beleven Minimaal 2 echt vette bands per dag
  maandag 30 april 2007 @ 14:50:14 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48864055
btw waar halen jullie je kaarten?

Ik heb nog geen en weet niet zo goed waar ik ze het beste kan bestellen....
pi_48865432
Ik heb de afgelopen 3 jaar de kaarten besteld via www.eventim.de

Je moet als buitenlander betalen met een creditcard. Andere opties zijn dacht ik niet mogelijk. Als je dicht bij de Duitse grens woont is het miss een optie om de kaarten bij een postkantoor op te halen.
pi_48875333
Ik heb het ook via die website gekocht inderdaad.
You gotta learn to live
and live and learn
  maandag 30 april 2007 @ 23:19:20 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48875708
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:30 schreef SCS het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 jaar de kaarten besteld via www.eventim.de

Je moet als buitenlander betalen met een creditcard. Andere opties zijn dacht ik niet mogelijk. Als je dicht bij de Duitse grens woont is het miss een optie om de kaarten bij een postkantoor op te halen.
Utrecht is niet echt dichtbij dus dat is niet echt makkelijk. Zeker niet aangezien ik geen auto heb.

Maar wilde ff een website weten waar mensen al ervaringen mee hebben
pi_48876037
Vrijdag vind ik wel de matigste dag, behalve dan Evanescence als late night special
  dinsdag 1 mei 2007 @ 03:10:14 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48879304
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef Hansch het volgende:
Vrijdag vind ik wel de matigste dag, behalve dan Evanescence als late night special
Linkin Park en Evanescence wil ik zeker zien.
Linkin Park is lang geleden voor mij dat ik ze gezien heb en ik vind ze erg goed (ook live)

Verder:

Muse (wil me vriendin graag zien)
The White Stripes
The Hives
My Chemical Romance
Arctic Monkeys (vriendin)

Dat is ook wel leuk om te zien. Misschien nog wat andere zaken

Voor de zaterdag:

Stone Sour
Papa Roach

verder:
Slayer
Kaiser Chiefs (voor me vriendin waarschijnlijk )
Machine Head
The Smashing Pumpkins

Voor de zondag:

KoRn
Wir Sind Helden (vriendinnetje )
Good Charlotte

verder:
Velvet Revolver

Vrijdag wordt dus voor mij verreweg de drukste dag en het zal ongetwijfeld selecteren worden want ik weet zeker dat we niet alles kunnen zien.
Mooi is wel dat Muse voor Linkin Park komt dus kunnen we lekker blijven staan. Maar ja, dan missen we waarschijnlijk wel The White Stripes of Evanescence.
Nouja, moeten maar kijken hoe we het invullen. The Artic Monkeys moeten ook nog ertussen gepropt worden dus het wordt rennen, vliegen en zelfs dan halen we het toch niet

Wel jammer want zeker op zondag mogen er van mij nog een paar goeie bands bij komen.

Lostprophets staan op de geruchtenlijst (ringrocker) en lijkt me wel leuk als die komen. Wel leuke band hoewel hun laatste album best gaar was (naar mijn mening). Zou een mooie toevoeging zijn voor de zondag
pi_48884324
Lost Prophets zijn helemaal de verkeerde emo kant opgegaan

Zo jammer want de eerste cd's die ze gemaakt hebben waren gaaf
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:11:30 #131
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_48892689
Waa vrijdag wordt zo haasten. Mede ganger heeft 's ochtends gewoon nog college.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:19:05 #132
16149 -Sum-
pi_48892967
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef evil-me het volgende:
Waa vrijdag wordt zo haasten. Mede ganger heeft 's ochtends gewoon nog college.
nou ik ook hoor

maar ik heb aan mn projectgenoten officieel vrij gevraagd tijdens een vergadering
als ik vrijdag pas zou vertrekken, zou ik het echt zonde vinden, vorig jaar was echt leuk om daar woensdag al te zijn en donderdag beetje kennis maken met de buren
dus woensdag mis ik ook wat colleges maar das echt niet zown ramp hoor voor een keer
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:30:28 #133
117999 SCS
Donor!
pi_48893382
Ik ga er ook wat colleges voor skippen. Maakt me niet zoveel uit .

Kameraad die meegaat heeft alleen een regeling dat hij maar een maximaal aantal colleges per vak per jaar mag missen, maar als het goed is, komt dat ook wel uit. Dat hoop ik iig
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:08:21 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48894644
Op zich wel grappig dat ik Stone Sour 2 keer binnen 48 uur ga zien. Donderdag 31mei in de Tivoli en dan 2 dagen later op Rock am Ring
pi_48895077
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef Komakie het volgende:
Op zich wel grappig dat ik Stone Sour 2 keer binnen 48 uur ga zien. Donderdag 31mei in de Tivoli en dan 2 dagen later op Rock am Ring
Dat had ik vorig jaar met Metallica. Eerst RAR en niet veel later in het Gelredome (brakheid) Deze week maar eens fixen dat ik een weekje later kan beginnen met stage, dan kan ik de kaarten ook eindelijk bestellen.
pi_48896235
Wij gaan lekker woensdagochtend al door ^^
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:40:25 #137
16149 -Sum-
pi_48897356
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Klingon het volgende:

[..]

Dat had ik vorig jaar met Metallica. Eerst RAR en niet veel later in het Gelredome (brakheid)
same here

(en eigenlijk was het op RaR het gaafst )
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:58:40 #138
117999 SCS
Donor!
pi_48905332
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef -Sum- het volgende:

[..]

same here

(en eigenlijk was het op RaR het gaafst )
Same here

Metallica was in beide concerten zeer gaaf.

Ik denk dat wij donderdags die kant op gaan, maar dat weer ik nog niet cker. Moet nog overlegd worden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:38:06 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48907507
Wij gaan gewoon vrijdagmorgen vroeg weg. moet wel lukken. is de vorige keer ook prima gelukt. Ff snel tentje opzetten en richting terrein

Wel goeie spullen meenemen want vorige keer was het een drama omdat de spijkers om de tent mee vast te zetten alleen voor veengrond was
Dus wel de goeie meenemen nu
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:59:19 #140
16149 -Sum-
pi_48934317
ik heb mn kaartje binnen

echt snel, met 1 week
pi_48947486
ja wij gaan morgen bestellen

jeuh
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:49:57 #142
117999 SCS
Donor!
pi_48976599
Ik weet nog niet wanneer we gaan, maar der zijn sinds vandaag 2 mensen bij gekomen, dus onze auto zit nu ook vol. We zitten nu met zijn 4'en in de auto, dus dat wordt wel gezellig. RaR mag wel komen, heb der zin in
pi_48978643
Het programma is niet zo sterk als de laatste 2 jaar, maar toch genoeg te zien. Hopelijk kan ik dit jaar ook alles zien wat ik wil zien, want dat is nog wel eens moeilijk geweest in het verleden

Vandaag een voorstel gedaan om pas 11 juni te beginnen met m'n stage, heb ik genoeg tijd om te revalideren van Rock Am Ring Nu alleen nog even afwachten op akkoord en dan die kaarten maar eens bestellen.

We kunnen tegen die tijd wel weer wat afspreken voor een meeting, was vorig jaar wel lachen met samen kamperen. Een mannetje of 20 uit Nederland, Engeland, Israel enzo Denk dat wij (3 man) of woensdag- of donderdagochtend vertrekken met de auto.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:14:38 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48989752
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Klingon het volgende:
Het programma is niet zo sterk als de laatste 2 jaar, maar toch genoeg te zien. Hopelijk kan ik dit jaar ook alles zien wat ik wil zien, want dat is nog wel eens moeilijk geweest in het verleden

Vandaag een voorstel gedaan om pas 11 juni te beginnen met m'n stage, heb ik genoeg tijd om te revalideren van Rock Am Ring Nu alleen nog even afwachten op akkoord en dan die kaarten maar eens bestellen.

We kunnen tegen die tijd wel weer wat afspreken voor een meeting, was vorig jaar wel lachen met samen kamperen. Een mannetje of 20 uit Nederland, Engeland, Israel enzo Denk dat wij (3 man) of woensdag- of donderdagochtend vertrekken met de auto.
Waarom zo vroeg
helemaal woensdag. terwijl het pas vrijdag begint. Kweenie hoe lang jij er over doet om je tent op te zetten?

ik ga vrijdag morgen pas weg en ben zeker op tijd voor de eerste bands
pi_48990942
Vorig jaar hadden we een meeting via rockamring.net. Ik zou die woensdag op de afgesproken camping B5 zo'n felle oranje partytent neerzetten en alvast ruimte vrijhouden voor de mensen die nog zouden komen. Die woensdagavond kwamen er dus al mensen via de site, en in de loop van de dagen erna ook. Uiteindelijk zaten we er met zo'n 20 man en was het al vanaf woensdag één groot (zuip)feest

Dit jaar doen we weer precies hetzelfde, altijd lachen om dezelfde mensen na een jaar weer te ontmoeten. Daarnaast is het wat relaxter om op woensdag en donderdag al vroeg te vertrekken, omdat het vrijdag overal fucking druk is... als ik die files dan zie, ben ik blij dat bij ons alles al staat
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:37:11 #146
16149 -Sum-
pi_48997567
ja wij zijn vorig jaar ook woensdag vertrokken en hele prettige reis gehad, de auto stond dicht bij de camping, de tent stond dicht bij de toiletten en donderdag zijn we echt katje lam geworden met de buren ik had die extra dag niet willen missen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:47:53 #147
117999 SCS
Donor!
pi_49000531
Vorig jaar en et jaar daarvoor zijn we op de donderdag gegaan. In beide gevallen waren we er tegen et begin van de avond. Dan is et ook al teringdruk, maar goed, tis beter dan op vrijdag aankomen denk ik zo . Ook dit jaar gaan we weer relaxt op de donderdag weg denk ik zo. Op de autobahn valt et dan qua drukte wel mee, alleen rond de Nurburgring is et dan superdruk.
pi_49008807
Nog maar 10.000 tickets voor RAR, goeie kans dat het festival voor het eerst sinds het bestaan uitverkocht is. Das kut, dan moet ik maar een snel vrij zien te krijgen.

Tijdschema staat ook al online @ www.rockamring.de
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:04:13 #149
117999 SCS
Donor!
pi_49036982
Hmmmmz, zou dat betekenen dat er niet meer bands bij komen? Dat zou ik persoonlijk wel jammer vinden, maar goed, ik vermaak me toch wel .

Kunnen we iig nu al wel mooi gaan plannen wie we waar en hoe laat gaan zien .
pi_49045798
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:37 schreef -Sum- het volgende:
ja wij zijn vorig jaar ook woensdag vertrokken en hele prettige reis gehad, de auto stond dicht bij de camping, de tent stond dicht bij de toiletten en donderdag zijn we echt katje lam geworden met de buren ik had die extra dag niet willen missen
daar moet je niet altijd blij mee zijn
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:35:31 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49047134
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:31 schreef Klingon het volgende:
Nog maar 10.000 tickets voor RAR, goeie kans dat het festival voor het eerst sinds het bestaan uitverkocht is. Das kut, dan moet ik maar een snel vrij zien te krijgen.

Tijdschema staat ook al online @ www.rockamring.de
kut, dan moet ik ook snel kaarten gaan bestellen.
Nog heel ff wachten op me vriendinnetje. Die is nog niet thuis van vakantie maarmorgen wel. Dan kan ik definitief beslissen.

je kent het wel. Loop je het de hele tijd af te spreken, komt ze terug van vakantie.... "sorry ik heb geen geld meer".
Is trouwens nog niet bij haar gebeurd maar bij mij heeft wel iemand het een keer geflikt dus....
pi_49048361
Nog maar 36 dagen, de tijd gaat snel.
Ik vertrek trouwens al dinsdag en wil graag op camping A7.
I'm not alone 'cause the TV is on...I'm not crazy 'cause I take the right pills everyday...
pi_49048523
damn, 26 bedoelde ik
I'm not alone 'cause the TV is on...I'm not crazy 'cause I take the right pills everyday...
  zondag 6 mei 2007 @ 12:44:11 #154
16149 -Sum-
pi_49058760
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef Hansch het volgende:

[..]

daar moet je niet altijd blij mee zijn
nee niet ernaast maar op een degelijke loopafstand
pi_49059770
lol

Wij zaten vorig jaar op camping D8 ook gezellig maar wel een teringend lopen van de parkeerplaats

We zullen wel zien waar er plek is enzo

[ Bericht 23% gewijzigd door Hansch op 06-05-2007 13:36:25 ]
pi_49059891
Wij gaan weer lekker voor B5, vorig jaar erg goed bevallen.
http://www.rockamring.de/pdf/Park-und-Zeltplatze-Plan-2007.pdf
pi_49061434
Gaan die Shuttlebussen ook nog maandagochtend/middag naar een treinstation?

Mijn Duits is niet zo goed dus kan het niet echt ontdekken op de site.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_49061697
You gotta learn to live
and live and learn
pi_49088966
Ik zal vrijdag overal te vinden zijn (echt geen leuke bands dan maar we zullen zien, ik ken er ook weinig van)

Zaterdag de Alternastage de hele dag

en Zondag de Coca Cola Stage
  maandag 7 mei 2007 @ 21:12:27 #160
117999 SCS
Donor!
pi_49117574
Voor de mensen die het interesseerd. Op de officiele site van RaR: www.rockamring.de is nu ook een festivalticket-countdown gestart. Op het moment van typen zijn er nog 7.934 tickets verkrijgbaar. Dat wordt druk dus op RaR
  maandag 7 mei 2007 @ 21:26:47 #161
16149 -Sum-
pi_49118299
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef SCS het volgende:
Voor de mensen die het interesseerd. Op de officiele site van RaR: www.rockamring.de is nu ook een festivalticket-countdown gestart. Op het moment van typen zijn er nog 7.934 tickets verkrijgbaar. Dat wordt druk dus op RaR
aah lachen!

is er eigenlijk een adres van het terrein om in de navigatie in te voeren? zou wel fijn zijn!!
  maandag 7 mei 2007 @ 22:16:06 #162
117999 SCS
Donor!
pi_49120880
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef -Sum- het volgende:

[..]

aah lachen!

is er eigenlijk een adres van het terrein om in de navigatie in te voeren? zou wel fijn zijn!!
Oei, das een goede. Ik zou et zo echt niet weten. Opzich is de Nurburgring goed aangegeven. Vanaf de snelweg staan er al borden. Vorig jaar hebben we et prima gevonden zonder navigatiesysteem, maar met kaart op schoot . Rond het Rurhgebied moet je opletten dat je de juiste autobahn pakt. Als je daar maar goed rijd, is er niet veel aan et handje.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:29:45 #163
16149 -Sum-
pi_49121508
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:16 schreef SCS het volgende:

[..]

Oei, das een goede. Ik zou et zo echt niet weten. Opzich is de Nurburgring goed aangegeven. Vanaf de snelweg staan er al borden. Vorig jaar hebben we et prima gevonden zonder navigatiesysteem, maar met kaart op schoot . Rond het Rurhgebied moet je opletten dat je de juiste autobahn pakt. Als je daar maar goed rijd, is er niet veel aan et handje.
daar ga ik dus niet op gokken, ik die nog nooit een kilometer over de grens heeft gereden
pi_49121848
Vorig jaar was het prima te doen met routebeschrijving. Gewoon richting Nürburg, dan op een gegeven moment staat het aangegeven.

Die teller is wel handig, weet ik mooi hoe lang ik nog maximaal kan wachten
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:57:16 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49139418
Veranstaltung: ROCK AM RING 2007 Adresse: Nürburgring

Datum: Fr., 01.06.2007 Otto-Flimm-Straße
Uhrzeit: 15:01 53520 NÜRBURG / EIFEL

Dat is het adres. Heeft me 20sec gekost om het te vinden
pi_49143971
Maar je hebt het totaal niet nodig, althans wij vorig jaar niet.

Staat goed aangegeven alleen het nadeel is het laatste stuk is echt een uur door kleine dorpjes rijden en van die kronkelweggetjes

Althans bij ons wij zijn door belgie gereden. (we komen uit zeeuwsch vlaanderen dus)
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:14 #167
16149 -Sum-
pi_49144153
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef Klingon het volgende:
Vorig jaar was het prima te doen met routebeschrijving. Gewoon richting Nürburg, dan op een gegeven moment staat het aangegeven.

Die teller is wel handig, weet ik mooi hoe lang ik nog maximaal kan wachten
niet lang

nu: 08.05.2007: TICKETCOUNTDOWN: NUR NOCH 6.874 TICKETS VERFÜGBAR!

dat zijn er meer dan 1.000 in een dag! ik zou niet tot na het weekend wachten
pi_49144217
Gelukkig zijn ze bij ons al besteld

Ow en wie gaat er nog meer bungeejumpen daar ?

Ik heb vorig jaar een belofte gedaan dus moet hem wel nakomen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:51:42 #169
16149 -Sum-
pi_49144413
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:46 schreef Hansch het volgende:
Gelukkig zijn ze bij ons al besteld

Ow en wie gaat er nog meer bungeejumpen daar ?

Ik heb vorig jaar een belofte gedaan dus moet hem wel nakomen.
wat kostte dat? ik wil t ook ooit nog gaan doen en daar is t niet zo heel hoog
pi_49145055
ik dacht 50 euro vorig jaar.

Das goed als je dat doet maar laat het me weten dan he
dan spring ik voor of na jou tegelijk lijkt me geen sterk plan

[ Bericht 23% gewijzigd door Hansch op 08-05-2007 18:34:58 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:13:50 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49150481
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:30 schreef Klingon het volgende:
Wij gaan weer lekker voor B5, vorig jaar erg goed bevallen.
http://www.rockamring.de/pdf/Park-und-Zeltplatze-Plan-2007.pdf
Ik heb ook op B5 gestaan geloof ik. De enige keer dat ik geweest ben. Alleen jammer dat het best een klere eind lopen is naar het terrein. Aan de andere kant stond je er wel lekker rustig

ohwja ik heb ook me kaarten al bestelt
Van mij mag het beginnen

Alleen nu nog hopen op goed weer. Die keer dat ik er was viel de laatste dag echt letterlijk in het water. Ik heb het nog nooit zo hard zien regenen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:59 #172
117999 SCS
Donor!
pi_49161502
Vorig jaar stnden wij ook op een ingelast deel van B5 dacht ik. Opzich was dat niet verkeerd. Goed plek aan de rand van de camping. Maar wel een tering eind lopen zeg. Moet nog ff overleggen, maar denk dat we dit jaar ergens anders gaan staan. Ligt natuurlijk ook aan de keuze
pi_49166566
Dat lopen naar B5 viel nog wel mee, was voor ons niet meer dan 10 minuten... en dat terwijl we ondertussen wat kebab aan het eten waren
pi_49167518
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Klingon het volgende:
Dat lopen naar B5 viel nog wel mee, was voor ons niet meer dan 10 minuten... en dat terwijl we ondertussen wat kebab aan het eten waren
Ik vond de kebab vorig jaar smerig
pi_49169040
Zowel in 2004 als 2006 op B5 gezeten. Dat stukje lopen was goed te doen, bandjesuitgifte is bij de ingang van de camping, ook handig. Vlakbij parkeren (2x op B5a geparkeerd). Ook is het mogelijk om de auto bijna tot je tent te rijden (op vertrekdag gedaan) ... jammer van de Duitsers die het eenrichtingsverkeer niet snapten en ook niet echt goed konden sturen waardoor het uiteindelijk nog erg lang duurde

Ga dit jaar niet (wordt alleen Rock Werchter en Lowlands dit jaar), maar zou een volgende keer wel willen proberen om op A7 of B3 te komen ... maar die Duitsers staan er al sinds woensdag (of dinsdag zelfs), dus dat wordt wel lastig (lees: 6 dagen kamperen )
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:52:21 #176
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_49177912
2 jaar geleden was er een blokkenschema voor de line up weet iemand waar die toen vandaan kwam. Ringrocker?
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:30:33 #177
16149 -Sum-
pi_49187123
09.05.2007: TICKETCOUNTDOWN: NOCH 5.936 TICKETS VERFÜGBAR!
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:04:24 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49209263
Hmmm
Er is het idee om met een volkswagen transporter te gaan. Kunnen we dan met z'n 2en in liggen. Geen gezeur met een tent en dat soort dingen.

Mag dat eigenlijk?
Of moet het een erkend slaapgeval zijn waar je in ligt (camper/caravan/etc)?

Ik bedoel, gewoon bedje maken in zo'n ding en gaan met die banaan
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:10:23 #179
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_49218025
ik neem aan dat het gewoon mag.
pi_49218090
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef Komakie het volgende:
Hmmm
Er is het idee om met een volkswagen transporter te gaan. Kunnen we dan met z'n 2en in liggen. Geen gezeur met een tent en dat soort dingen.

Mag dat eigenlijk?
Of moet het een erkend slaapgeval zijn waar je in ligt (camper/caravan/etc)?

Ik bedoel, gewoon bedje maken in zo'n ding en gaan met die banaan
Als je met dat ding tussen de campers gaat staan, dan kan ik niet inzien waarom het niet zou mogen...
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:05:07 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49224488
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef Goover het volgende:

[..]

Als je met dat ding tussen de campers gaat staan, dan kan ik niet inzien waarom het niet zou mogen...
Omdat het geen erkent slaapding is? Geen id, ik vraag het maar voor de zekerheid aangezien ik geen idee heb of dat een probleem zou zijn
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:30:25 #182
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_49233610
ik zie ze ook vaak genoeg zo op de camping staan
pi_49233968
Lijkt me geen probleem.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:46:04 #184
16149 -Sum-
pi_49234166
nog maarrrrrrrr 4.974 TICKETS
pi_49241473
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef -Sum- het volgende:
nog maarrrrrrrr 4.974 TICKETS
Ik heb er waarschijnlijk maar 2 nodig, maar weet nog steeds niks definitief. We houden het spannend
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:35:20 #186
90553 007Bontuh
vroeger was alles beter
pi_49250776
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef Komakie het volgende:
Anyway, ik hoop nog op een grote afsluiter op zondag.
Momenteel zie ik op Ringrocker alleen staan dat KoRn en Die Aerzte als laatste staan ingedeeld (is nog niet zeker natuurlijk maar meestal zijn ze best redelijk geinformeerd) maar ik kan me niet voorstellen dat Die Aerzte als afsluiter staat.
Ik ken de hele fuckin band trouwens niet. Heb er een paar liedjes van gehoord en vind het nou niet echt materiaal voor een afsluiter van het festival...
Die Ärzte in 2000 op Bizarre gezien tussen 60.000+ Duitsers.... Kende geen een liedje, maar was echt wel kippenvel, op RaR zullen het wat meer mensen zijn
Band bespeelt het publiek op een supermanier, ik durf te wedden dat daar alles op het terrein met de show meedoet.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 03:17:36 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49255975
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef 007Bontuh het volgende:

[..]

Die Ärzte in 2000 op Bizarre gezien tussen 60.000+ Duitsers.... Kende geen een liedje, maar was echt wel kippenvel, op RaR zullen het wat meer mensen zijn
Band bespeelt het publiek op een supermanier, ik durf te wedden dat daar alles op het terrein met de show meedoet.
Hmmm ok
We zullen het maar afwachten tot zondagavond denk ik....
Ben wel benieuwd in dat geval.
Misschien toch maar paar liedjes meer luisteren ofzo.

Ik heb er iig zin an

Nog maar 2 weekjes
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:18:01 #188
117999 SCS
Donor!
pi_49272571
Ik heb Die Artze nooit gezien, maar wat 007Bontuh zegt heb ik twee jaar geleden ook meegemaakt. We stonden bij het kleinste podium na een band te wachten op een andere band, maar er zat nog 1 tussen. Dat was Subway to Sally. Niemand van ons kende het. Blijkt het Duitse muziek te zijn. Maar et was wel retegezellig. Goed optreden en al die Duisters meezingen enzo. Wel lachen om te zien
pi_49276573
Dat hadden wij vorig jaar met Sportfreunde Stiller. Daarna kwamen Placebo, Franz Ferdinand enzo. Die gasten speelden allerlei Duitse voetballiedjes over het WK enzo, en wij maar Holland schreeuwen Was wel gezellig!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 02:30:37 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49291670
hoeveel kaartjes zijn er nog over? Ik kan de counter niet vinden
pi_49297097
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Komakie het volgende:
hoeveel kaartjes zijn er nog over? Ik kan de counter niet vinden
Helemaal bovenin, in de gele balk: 3.896 tickets
pi_49338104
Volgens m'n Duitse vrienden gaan we op de 'Nordschleife' staan. Iemand die me daar iets meer over kan vertellen? Heeft iemand daar al eens gestaan ? Het is toch iets anders dan de normale campingplekken?
You gotta learn to live
and live and learn
  zondag 13 mei 2007 @ 18:19:17 #193
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_49338222
de nordschleife is een gedeelte van de nurnburg ring hierop kan ook gecampeerd worden en is dan de dichtst bij zijnde camping waar je met grof geschut op mag. Denk grote bussen, grote muziekinstallaties.
  zondag 13 mei 2007 @ 18:22:15 #194
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_49338322
en is er al ergens een blokkenschema voor de line-up
pi_49340149
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Lethe het volgende:
Volgens m'n Duitse vrienden gaan we op de 'Nordschleife' staan. Iemand die me daar iets meer over kan vertellen? Heeft iemand daar al eens gestaan ? Het is toch iets anders dan de normale campingplekken?
Voor de Nordschleife heb je wel een extra ticket nodig.
pi_49342654
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:27 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Voor de Nordschleife heb je wel een extra ticket nodig.
Is al geregeld Het wordt dus allemaal zo'n beetje geregeld voor me, ben er ook nog nooit geweest enzo, dus ben erg benieuwd wat het allemaal gaat worden
You gotta learn to live
and live and learn
pi_49344053
Cool, ik ben al drie keer op de nordschleife geweest.Echt een goede locatie en een super sfeer.
Vooral kan je gewoon je auto,camper of vrachtwagen meenemen haha.
pi_49347813
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:22 schreef evil-me het volgende:
en is er al ergens een blokkenschema voor de line-up
Hier http://members.home.nl/h.rienstra/blokkenschema_rock_am_ring.html
pi_49358577
waarom kan je via beide ticket sites niet meer bestellen?? ??
Now Im Nothing
  maandag 14 mei 2007 @ 12:48:19 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49359782
woohoo we mogen de auto van me de pa van me vriendin meenemen
kunnen we lekker in de auto slapen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')