quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
Grappig, lachen, leuk!
Een roflcopter en roflskaters en wtfbbqgras spel![]()
ik wil pinkerts!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef Ferrox het volgende:
Knipperlichten zijn passé, hand-uitsteken is het hipste van het hipste![]()
fs180?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef no1uknow het volgende:
TVP
die gast die me brom gaat fixen komt zo
FF alles klaarzetten en ben weg
Houdoe!
Als je zo'n duur kreng koopt koop dan een nieuwe RS.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik wil deze: http://www.yamaha-motor.n(...)zr.jsp?view=overview
* Xenwolfie] kijkt naar zijn leeftijd.[/me]
[me=Xenwolfie moet nog een jaar en een maand wachten.
Ik kopen? Nee dat doet mijn pappie welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je zo'n duur kreng koopt koop dan een nieuwe RS.![]()
quote:
Topsnelheid onbegrenst: 100 km
Bij 9750 toeren per minuut is er een kw van 5,9
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik kopen? Nee dat doet mijn pappie wel.
Wat is dat voor ding, zo'n RS?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik kopen? Nee dat doet mijn pappie wel.
Wat is dat voor ding, zo'n RS?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef Xenwolfie het volgende:
Ziet er ook wel aardig uit ja. Maar kan hij ook dit:
[..]
RS rijdt veul beter dan de TZR. Laatst op beide mogen rijden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind 'm niet mooi, die voorkant niet.
Zo breed maar wel van boven naar beneden smal zeg maar
En die gast die me puch komt fixen is er nog steeds niet
Half 8/Acht uur zou ie komen, ach tis pas 5 over acht.
Waarom rij jij op brommers?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
RS rijdt veul beter dan de TZR. Laatst op beide mogen rijden.
Omdat ik vrienden heb die wiet moeten en ik 18 ben en ik eis dat ze een brommer regelen als ik wat moet halen en een van die vrienden de zoon van iemand is die een brommer en scooterzaak heeftquote:
Omdat je pappie alles betaalt en je alleen naar vermogen kijkt en dan icm met je leeftijd vormt toch een beeldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:16 schreef Xenwolfie het volgende:
Sja, ik lees op forums dat die TZR ook goed is. Goede wegligging , en trekt als een speer op als de begrenzer eruit is. Waaorm zwaai je me gelijk uit.
Nouja wat doe ik hier eigenlijk (1991)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, met die RS50 is dus zelfs 138km/h uit te pompen, ook erg netjes.
Heb je wel eens op een brommer gereden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=16896&page=1&pp=15
Zeggen ze hier.
Ja maar dat doe je als je er geen verstand van hebt niet zo even 123 hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Zeggen ze hier.
Laat ik het zo zeggen 140 is best rap op zon brommertjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Xenwolfie het volgende:
Nope, daarom zeg ik voor jullie ook steeds domme dingen.
Beide maar meestal twins.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef hardcorebass het volgende:
@bazziek: pistache of twins ganger?
En toch komt die aerox de bocht niet doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef Ferrox het volgende:
Dat van die RX is geen grap en 1 of andere aap bij mij op school heeft een übersnelle aerox. Ik weet niet wat hij er mee heeft gedaan maar die loopt boven de 130:X
Maar toch zijn zelfs auto's snellerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef Ferrox het volgende:
maar toch issie leuk met een race op het industrie terrein
Op een scooter die 130 gaat ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Ferrox het volgende:
ja maar daar mag ik nog niet in rijden
Wat lul je nou ineens?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef hardcorebass het volgende:
waar staat ergens 200?jy kent hem niet hoor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef hardcorebass het volgende:
ik begin over 2 weken eindelyk met mijn rijbewijsdan kun je teminste ergens komen ipv met die rottige brommers of scooters 75 rijden
Alleen motor. Andere personen regelen zelf maar iets en als ik uitga wil ik zuipen dus dan ga ik met het OV of met de fiets.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef hardcorebass het volgende:
Heb je je autorijbewijs ook al? of alleen motor? Motor kun je natuurlijk ook overal komen, lekker in de files enzo maar voor meerdere personen en uitgaan enzo is een auto toch echt beter, zie je iemand al met een motorpak een nachtclub binnenkomen![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef hardcorebass het volgende:
klopt, daarom heb je het nog goed bekeken ook, zelf motor en als je ergens naartoe wil of OV of vrienden met auto
Zodra jij 1 keer op de rollerbank hebt gestaan met een zwaar opgefokte 80cc, ben je ook niet meer zo blij ermee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Dat is precies wat ik ook doe als ik 18 ben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen motor. Andere personen regelen zelf maar iets en als ik uitga wil ik zuipen dus dan ga ik met het OV of met de fiets.
Dat vind ik altijd zon kankerafspraak. Ben blij dat ik zoiets achterlijks nooit heb gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook doe als ik 18 ben.
Eerst motor, en een paar jaar later, als het financieel gezien uitkomt autorijbewijs.. Dan betalen pap en mam mijn motorrijbewijs maar, en als ik dan een aardig baantje heb haal ik mijn autorijbewijs wel.![]()
Oh, en die betalen het niet om mij te verwennen, maar om te belonen dat ik niet rook.Zullen vast wel meer mensen zijn met zo'n afspraak hier.
Hoezo dat? Omdat je rookte vroeger om stoer te zijn met je matties?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zon kankerafspraak. Ben blij dat ik zoiets achterlijks nooit heb gehad.
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, en die betalen het niet om mij te verwennen, maar om te belonen dat ik niet rook.Zullen vast wel meer mensen zijn met zo'n afspraak hier.
Nee helemaal nooit gerookt. Vind het gewoon een huichelachtige afspraak. Je moet je kinderen gewoon goed opvoeden en hun een rijbewijs geven of er aan meebetalen als ze het verdienen. Plus de helft van de mensen die die afspraak wel hadden rookten stiekem voor hun 18equote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat je rookte vroeger om stoer te zijn met je matties?![]()
vroegah wel, nu is t een verslaving helaas in mijn gevalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat je rookte vroeger om stoer te zijn met je matties?![]()
Ik verdien het ook, ik ben een goede jongen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee helemaal nooit gerookt. Vind het gewoon een huichelachtige afspraak. Je moet je kinderen gewoon goed opvoeden en hun een rijbewijs geven of er aan meebetalen als ze het verdienen. Plus de helft van de mensen die die afspraak wel hadden rookten stiekem voor hun 18e
ik had die afspraak ook, maar rook toch.. maarja me ouwe roken allebei dus ze moeten niet zeikenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee helemaal nooit gerookt. Vind het gewoon een huichelachtige afspraak. Je moet je kinderen gewoon goed opvoeden en hun een rijbewijs geven of er aan meebetalen als ze het verdienen. Plus de helft van de mensen die die afspraak wel hadden rookten stiekem voor hun 18e
Derbi GPR Nude.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vroegah wel, nu is t een verslaving helaas in mijn geval
marre die nude vind ik echt lelijk joh, de derbi gpr is wel ganz geill
Ja ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik verdien het ook, ik ben een goede jongen.![]()
Nee maar van mij weten mijn ouders dat ik niet rook, heb er geen moeite mee als anderen roken ofzo, niet dat ik zo'n anti-rook hooligan ben ofzo..Maar ik vind zelf roken gewoon geen hol aan, alleen maar slecht voor je, en tiefusduur.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Derbi GPR Repsol uitvoering.
Ik heb 18 jaar lang niet gerookt, op zijn hoogst een liter of 20 bier op, geen wilde nachtavonturen, geen 80 maagden ontmaagd, niet in aanraking geweest met politie en ook geen gevechten gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ik ook.
En als je het verdient best heb er totaal geen problemen mee dat anderen hun rijbewijs krijgen maar vind het gewoon een achterlijke afspraak.
kon ik zo maar sprekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar lang niet gerookt, op zijn hoogst een liter of 20 bier op, geen wilde nachtavonturen, geen 80 maagden ontmaagd, niet in aanraking geweest met politie en ook geen gevechten gehad.
Ik heb het verdiend.
Ik heb het niet verdient maar heb het dan ook niet gehadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar lang niet gerookt, op zijn hoogst een liter of 20 bier op, geen wilde nachtavonturen, geen 80 maagden ontmaagd, niet in aanraking geweest met politie en ook geen gevechten gehad.
Ik heb het verdiend.
omg wat heb jij voor levenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend.
Euhm, nieuw toendertijd 3500.. Staat er 1 op Marktplaats waar al 2400 op geboden is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef hardcorebass het volgende:
haha gvd wat een ding, zullen er wel niet veel van gemaakt zijn? Wat kost zoiets?
Marktplaats boden zijn niet echt marktwaarde representatiefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, nieuw toendertijd 3500.. Staat er 1 op Marktplaats waar al 2400 op geboden is.
http://koopjes.marktplaat(...)merken/52340365.html
Omg wat een kutleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend.
Op zich wel grappig dat bij zo´n mooie brommer bij jou juist de velgen opvallenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat bij zo´n mooie brommer bij jou juist de velgen opvallen
Dat is hetzelfde als:
[afbeelding]
Mooie bureaustoel
goede week moet wel lukken tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens 20 liter bierOp goede dagen heb ik meer op
Mwah dagje carnavallen vliegen de liters er doorheenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
goede week moet wel lukken toch
Nee, het is juist het enige wat anders is, die brommers heb ik al 100 keer gezien, en nu is er 1 keer écht wat opvallends anders, dus valt het mij op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat bij zo´n mooie brommer bij jou juist de velgen opvallen
Dat is hetzelfde als:
[afbeelding]
Mooie bureaustoel
Ik ben ook niet van plan om er 140 mee te gaan rijden. Dan vul ik niet alleen de staatskas, maar mogen anderen ook mijn ziektekosten betalenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
maar 140 heb je gewoon 3x niks aan, je zult er alleen de staatskas goed mee spekken.
Zullen we elkaar in onze MSN naam zettenquote:
Ja, je kunt het beste eerst 1000km rijden, als je hem nieuw koopt, rijdt je hem ook rustig in, en doe je meteen ervaring op, en je zult ook nog moeten leren schakelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om er 140 mee te gaan rijden. Dan vul ik niet alleen de staatskas, maar mogen anderen ook mijn ziektekosten betalen. Mja ik zag her en der dat je bij de TZR heel makkelijk zijn begrenzer eraf kunt halen. Mischien dat ik dat dan wel doet als ik eerst een beetje fatsoenlijk hebt leren rijden.
Tegen die tijd dat jij op een brommer mag rijden zijn er al lang vele mooieren. 1,5 jaar van te voren naar een brommer kijken is wat vroeg hoor jochie. (Wou gewoon jochie zeggen snorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om er 140 mee te gaan rijden. Dan vul ik niet alleen de staatskas, maar mogen anderen ook mijn ziektekosten betalen. Mja ik zag her en der dat je bij de TZR heel makkelijk zijn begrenzer eraf kunt halen. Mischien dat ik dat dan wel doet als ik eerst een beetje fatsoenlijk hebt leren rijden.
Ik begin toch echt gelijk met 65 km/u is dat slecht dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, je kunt het beste eerst 1000km rijden, als je hem nieuw koopt, rijdt je hem ook rustig in, en doe je meteen ervaring op, en je zult ook nog moeten leren schakelen.
En dan na 1000km de begrenzers eruit, en als je dan nog niet snel genoeg gaat na een tijdje, tsja, dan aan aftermarket spullen gaan denken.![]()
Nee, das toch normaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik begin toch echt gelijk met 65 km/u is dat slecht dan?
Maar je zelf 1.5 jaar lekker maken is wat veel toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mwoah, dat zal wel meevallen.. Misschien dat er een nieuwe GPR is, en heel misschien een andere TZR..
Nou niet meteen overdrijven hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij op een brommer mag rijden zijn er al lang vele mooieren. 1,5 jaar van te voren naar een brommer kijken is wat vroeg hoor jochie. (Wou gewoon jochie zeggen snorry)
Dat klopt. En klote.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Maar je zelf 1.5 jaar lekker maken is wat veel toch?![]()
Kan wel.. Nieuw model GPR wel, TZR zou eigenlijk best nog wel ouder kunnen zijn in principe.. Magoed, je merkt vanzelf als er nieuwe modellen uitkomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nou niet meteen overdrijven he![]()
. Mja je zou best gelijk kunnen hebben. De TZR is inmiddels uit 2003 ofzo?
Ik overdrijf nooit. En je geeft gelijk zelf al antwoord in je eigen antwoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nou niet meteen overdrijven he![]()
. Mja je zou best gelijk kunnen hebben. De TZR is inmiddels uit 2003 ofzo?
Mijn neef werd 16 en wou ongeveer ook al een jaar een brommer. Nou toen kon hij er een kopen hoor. Komt hij erachter dat dat ding niet harder dan 30 km/h gaat. Hij gaat naar de winkel en vraagt wat er mee mis is. Bleek zijn moeder stieken met de verkoper hebben afgesproken dat er op die brommer een begrenzer opgezet zou worden zodat die niet harder dan 30 kon omdat dat gevaarlijk wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ken het, had in Januari toen al mijn scooter () , en in Mei werd ik 16.
1.79 is toch niet zo heeel erg klein?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:49 schreef Ipho het volgende:
Ik vind trouwens kleine mannetjes op een TZR gevaarlijk..
omfgwtfbbq11!11eein11!11!!1 jaja: Polizei!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Mijn neef werd 16 en wou ongeveer ook al een jaar een brommer. Nou toen kon hij er een kopen hoor. Komt hij erachter dat dat ding niet harder dan 30 km/h gaat. Hij gaat naar de winkel en vraagt wat er mee mis is. Bleek zijn moeder stieken met de verkoper hebben afgesproken dat er op die brommer een begrenzer opgezet zou worden zodat die niet harder dan 30 kon omdat dat gevaarlijk was.
Ik heb nog medelijden met hem.
Omdat ze dan niet goed het voortuig kunnen beheersen.quote:
Tering!! En stoer dat je dan bent. Stikker met no fear op je brommer, en dan is het helemaal koel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik ga lekker geen helm dragen hoor.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja anders kan ik niet meedoen met al mijn matties weet je... aight.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Tering!! En stoer dat je dan bent. Stikker met no fear op je brommer, en dan is het helemaal koel.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Xenwolfie het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef Ipho het volgende:
Maar mannen () ik ga naar bedje. Tot morgen
Wehehe, je hebt thuis toch wel een M6 moertje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef no1uknow het volgende:
Haaa hallo.
Even jullie bijpraten.
Ik had een andere cilinder+cilinderkop, dus hij kijkt zo naar die cilinder, is 't een 50 snel
En me koppeling was gaar, dus hij maakte die ff open, en een paar rubberen schoentjes zijn dik aan het slijten, moet ik even vervangen, en andere olie erin.
M'n spruitstuk is niet meer goed, morgen even andere halen, en de kabel van m'n koppeling is gaar.
Ook moet ik een moertje halen bij de Gamma (M6, even ter herinnering voor mezelf) want m'n uitlaat zit niet goed vast
Dus ik ging hem net zo starten, ding maakt een takke herrie
maar wel lekkerder dan eerst, en even rijden, dus dat ding trekt gewoon normaal op enzo, en rond de 30 schiet ie opeens dik omhoog
Das echt vet.
Maarja, dat eerst even halen, en als ik 'm dan normaal kan starten (die kabel) en een spruitstuk en m'n uitlaat goed vastzetten, en dan even inrijden en de cabarateur goed afstellen en een goeie sproeier hebben (FS, AANKOMENDE WEEK ELKE AVOND HIER M'N PUCH GOED AFSTELLEN)
Dus even inrijden, veel inrijden, even m'n tank leegmaken, en dan nieuwe benzinekraan erop zetten
En dan hoooooooooop ik dat ik de meeting doorkom
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Tering!! En stoer dat je dan bent. Stikker met no fear op je brommer, en dan is het helemaal koel.
Nope, me pa heeft een krat vooooooool met rotzooi, maar daar zat 'ie niet tussen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, je hebt thuis toch wel een M6 moertje?![]()
![]()
Gelukkig heb ik met mijn Tomos eigenlijk nooit motorische problemen gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef no1uknow het volgende:
Haaa hallo.
Even jullie bijpraten.
Ik had een andere cilinder+cilinderkop, dus hij kijkt zo naar die cilinder, is 't een 50 snel
En me koppeling was gaar, dus hij maakte die ff open, en een paar rubberen schoentjes zijn dik aan het slijten, moet ik even vervangen, en andere olie erin.
M'n spruitstuk is niet meer goed, morgen even andere halen, en de kabel van m'n koppeling is gaar.
Ook moet ik een moertje halen bij de Gamma (M6, even ter herinnering voor mezelf) want m'n uitlaat zit niet goed vast
Dus ik ging hem net zo starten, ding maakt een takke herrie
maar wel lekkerder dan eerst, en even rijden, dus dat ding trekt gewoon normaal op enzo, en rond de 30 schiet ie opeens dik omhoog
Das echt vet.
Maarja, dat eerst even halen, en als ik 'm dan normaal kan starten (die kabel) en een spruitstuk en m'n uitlaat goed vastzetten, en dan even inrijden en de cabarateur goed afstellen en een goeie sproeier hebben (FS, AANKOMENDE WEEK ELKE AVOND HIER M'N PUCH GOED AFSTELLEN)
Dus even inrijden, veel inrijden, even m'n tank leegmaken, en dan nieuwe benzinekraan erop zetten
En dan hoooooooooop ik dat ik de meeting doorkom
Mja, zonder helm zou ik me niet erg veilig voelen. Je hoeft maar een keer verkeerd terecht te komen en je kost weer geld voor de maatschapij. Een mooie helm is veel beterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk val je dan een keer met je hoofd op een stoeprand, serieus.![]()
Mensen die zonder helm rijden verdienen het om een pijlijke dood te sterven.![]()
ik kneus?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent vanaf nu een grotere kneus dan de scooterrijders in dit topic.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent vanaf nu een grotere kneus dan de scooterrijders in dit topic.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben ook slapen.. Morgen weer om 10 uur op.![]()
![]()
voor de hatersssss!
javstquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
lees de link isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Zeggen ze hier.
Bek houden kneusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
bs180 is veel vetter
A?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef hardcorebass het volgende:
ik begin over 2 weken eindelyk met mijn rijbewijsdan kun je teminste ergens komen ipv met die rottige brommers of scooters 75 rijden
b dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef hardcorebass het volgende:
Heb je je autorijbewijs ook al? of alleen motor? Motor kun je natuurlijk ook overal komen, lekker in de files enzo maar voor meerdere personen en uitgaan enzo is een auto toch echt beter, zie je iemand al met een motorpak een nachtclub binnenkomen![]()
wel a dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef hardcorebass het volgende:
klopt, daarom heb je het nog goed bekeken ook, zelf motor en als je ergens naartoe wil of OV of vrienden met auto
uhu..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar daar moet je 18 voor zijn, auto's zijn kut, auto's zijn langzamer dan motoren![]()
Dat auto's altijd kut zijn is mijn punt. En scooters zijn kut.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
uhu..
voor motoren moet je ook 18 zijn..
waar zit je punt?
beta ark ftw!
die eerste zou ik wel willen.. leuk spuiten met matzwart en danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Derbi GPR Repsol uitvoering.
[afbeelding]
Derbi DRD limited Racing
[afbeelding]
[afbeelding]
Derbi GPR Nude
Allemaal wel fapwaardig.![]()
Dude die eerste overspuiten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
die eerste zou ik wel willen.. leuk spuiten met matzwart en dan![]()
maar nu nog steeds niet hoor.. je verteld het alsof het verleden tijd isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend.
velgen maken dr brommer (motor)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, het is juist het enige wat anders is, die brommers heb ik al 100 keer gezien, en nu is er 1 keer écht wat opvallends anders, dus valt het mij op.
ja doe datquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zullen we elkaar in onze MSN naam zetten![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Mijn neef werd 16 en wou ongeveer ook al een jaar een brommer. Nou toen kon hij er een kopen hoor. Komt hij erachter dat dat ding niet harder dan 30 km/h gaat. Hij gaat naar de winkel en vraagt wat er mee mis is. Bleek zijn moeder stieken met de verkoper hebben afgesproken dat er op die brommer een begrenzer opgezet zou worden zodat die niet harder dan 30 kon omdat dat gevaarlijk was.
Ik heb nog medelijden met hem.
en je had zelfs een neiuwe band nodig toen je eindelijk je a hadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef BazzieK het volgende:
Mijn motor stond er al dik 6 maanden toen ik me rijbewijs kreeg
of sleutel 19quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, je hebt thuis toch wel een M6 moertje?![]()
![]()
leer nou is rijden danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb een nieuwe ketting en tandwielset nodig..
Alweer..
doe jij hier nou.. terug naar het sb topic.. en bs is vetter jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef eRrrrJeee het volgende:
bs180 is veel vetter
ik weet 100% dat het wrak wat ik jga kopen en opknappen zelfs sneller gaat als die golfjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar daar moet je 18 voor zijn, auto's zijn kut, auto's zijn langzamer dan motoren![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat auto's altijd kut zijn is mijn punt. En scooters zijn kut.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
uhuh.. wie wil dr nou rondrijden op zon poserding.. netjes spuiten dus![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:25 schreef mister_dog het volgende:
waarom gaan jullie godverdomme zo snel![]()
![]()
![]()
die repsol GPR is trouwes costum made
wel tof trouwens dat ik erevasteklant ben
Malossiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:42 schreef mister_dog het volgende:
http://youtube.com/watch?v=gJGtT2POdik
hell yeah..de geylheid
Mja maar die gast rijdt bochten als een nicht en er moeten kappen opquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:46 schreef BazzieK het volgende:
Ik wil sugababes - easy hebben, kan dat kenkerliedje nergens vindenIemand die em hier heeft toevallig?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:33 schreef fs180 het volgende:
heheh
maar dat rs filmpje is ghey.. met 20 door de bocht
't is al 11 uur geweest hoor en jij bent nog bezigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:58 schreef fs180 het volgende:
waarom zijn goeie banden voor een brommer zo slecht te vinden : kudzooi
maar ik ga maar is slapen...
SANDER MORGEN 11 UUR WAAAR ENZO ?!
en jij bent te laat met lezenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
't is al 11 uur geweest hoor en jij bent nog bezig
Bullshit, ik vroeg gister al aan je of je meeging, en toen zei je nee ik ga ergens anders heenquote:
maar maar maar sterf!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bullshit, ik vroeg gister al aan je of je meeging, en toen zei je nee ik ga ergens anders heen
![]()
Tubgirlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:19 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kuthoeren vind ik jullie toch. 1 voor 1.
ik ook van jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:19 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kuthoeren vind ik jullie toch. 1 voor 1.
http://www.strowis.nl/quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:45 schreef BazzieK het volgende:
Maarre de meeting, waar slapen we nou de tweede nacht?
Sterf maar lekker met je motorstalling.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar staat het stukje over de motorstalling?![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sterf maar lekker met je motorstalling.
Ga je nou zelf rijden en hoe laat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Doema.
...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef hardcorebass het volgende:
rij gewoon zonder uitlaat das stoer
Ja kweetniet, ik had er net met mam over.. en ik heb niet gevraagd van ja of nee, maar ze klonk niet echt afkeurend..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga je nou zelf rijden en hoe laat?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja kweetniet, ik had er net met mam over.. en ik heb niet gevraagd van ja of nee, maar ze klonk niet echt afkeurend..
Ja hoe laat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarre als we wat later gaan kennen we samen rijden wat wel mijn voorkeur heeft.
Geen idee eerlijk gezegdquote:
S ogtends bedoel jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegdZo rond 8 uur bij mij ofzo? Kan ook zijn dat ik veel eerder kan maar weet het gewoon niet
8 uur 's avonds? Dan moet ik in het donker rijden.. Moet ik eerst mijn lamp nog fixen enzo..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegdZo rond 8 uur bij mij ofzo? Kan ook zijn dat ik veel eerder kan maar weet het gewoon niet
dan is je bout gewoon te lang, had mister_dog ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
...
Ik zo die bout erin beunen, opeen gegeven moment, net iets over de helft van de bout, blijft ie gewoon zitten, ken ie niet verder.
Dus ik wtf, dus ik starten. De uitlaatgassen zag ik er niet mee ronder vandaan komen, maar
1. hij bleef dezelfde takkeherrie maken, en die kwam niet van de uitlaat, maar van de cilinder
2. ik VOEL de gassen wel...
WTF doe ik fout
of draad naar de neukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:36 schreef C2C het volgende:
[..]
dan is je bout gewoon te lang, had mister_dog ook
of je pakking is verrot
of alle 2
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik dacht.. dat ie niet mee ging
oproep aan ipho./.. ga meer!![]()
schroefdraad denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:36 schreef C2C het volgende:
[..]
dan is je bout gewoon te lang, had mister_dog ook
of je pakking is verrot
of alle 2
Trein?quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Trein?![]()
Lekker de hele dag bij iemand achterop.![]()
s'Avonds ja. En ik flikker wel grootlicht aan, zien we genoegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
8 uur 's avonds? Dan moet ik in het donker rijden.. Moet ik eerst mijn lamp nog fixen enzo..
Ja zal wel, maar dan ben je pas 2/3 uur snachts bij mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
s'Avonds ja. En ik flikker wel grootlicht aan, zien we genoeg
Boeiend?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja zal wel, maar dan ben je pas 2/3 uur snachts bij mij
Dikke sjaakquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee.
Maar dan zul je nog steeds in een tentje moeten wss
Na zo'n stuk rijden is de motor wel goed warm dus jaag ik em wel even in de 15-16k toerenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef no1uknow het volgende:
En wat moet ik dan doen, opblijven tot 3? sterf maar lekker, ik ga lekker slapen.
Dan neem je maar een tentje mee en zet je die maar lekker op en doodstil wezen.
zullen me ouders leuk vinden, 3 heumeaux's op de vloerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dikke sjaakIk slaap wel op de bank, of een kussen op de vloer of weet ik het maar niet in een tent
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:58 schreef no1uknow het volgende:
Ha FS is onderweg hierheen, kutgrafzooi
Ja leukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Na zo'n stuk rijden is de motor wel goed warm dus jaag ik em wel even in de 15-16k toeren![]()
Mooiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zullen me ouders leuk vinden, 3 heumeaux's op de vloer
Nee dan maar opde bank ofzo
65 euro kan je dat kostenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
En misschien dat ik op dat spatbord dan mijn kenteken 'SM-style' bevestig. Zo gevouwen zeg maar dus.![]()
Is waarschijnlijk beter leesbaar dan hoe die nu zit denks.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
65 euro kan je dat kostenEn aangezien de plisie vaak nogal happig is op brommerts bekeuren
kerel bij mij op school heeft een dna zijn kenteken zit bijna horizontaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk beter leesbaar dan hoe die nu zit denks.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bij bazzie, heb je meteen doodangsten uitgestaan
Dit idee?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:29 schreef mister_dog het volgende:
[..]
kerel bij mij op school heeft een dna zijn kenteken zit bijna horizontaal
Lol. En dan nog gek vinden dat het niet mag.quote:
Ja, die knul rijdt er serieus zo mee rond.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Lol. En dan nog gek vinden dat het niet mag.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, die knul rijdt er serieus zo mee rond.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:46 schreef BazzieK het volgende:
Ik wil sugababes - easy hebben, kan dat kenkerliedje nergens vindenIemand die em hier heeft toevallig?
Ja das ook wel een goed nummer..quote:
Run run run run run run run runquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja das ook wel een goed nummer..
Revolution is ook goed nummer van haar.![]()
Oh, en BazzieK, ik ben voor je aan het zoeken.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja das ook wel een goed nummer..
Revolution is ook goed nummer van hem.![]()
Oh, en BazzieK, ik ben voor je aan het zoeken.
Geen idee?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kom es op msn bazziek! Ik heb easy voor je.
Geil tochquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:38 schreef Geqxon het volgende:
Wisten jullie dat de Pussy Cat Dolls potten waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |