quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
Grappig, lachen, leuk!
Een roflcopter en roflskaters en wtfbbqgras spel![]()
ik wil pinkerts!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef Ferrox het volgende:
Knipperlichten zijn passé, hand-uitsteken is het hipste van het hipste![]()
fs180?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef no1uknow het volgende:
TVP
die gast die me brom gaat fixen komt zo
FF alles klaarzetten en ben weg
Houdoe!
Als je zo'n duur kreng koopt koop dan een nieuwe RS.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:45 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik wil deze: http://www.yamaha-motor.n(...)zr.jsp?view=overview
* Xenwolfie] kijkt naar zijn leeftijd.[/me]
[me=Xenwolfie moet nog een jaar en een maand wachten.
Ik kopen? Nee dat doet mijn pappie welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je zo'n duur kreng koopt koop dan een nieuwe RS.![]()
quote:
Topsnelheid onbegrenst: 100 km
Bij 9750 toeren per minuut is er een kw van 5,9
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik kopen? Nee dat doet mijn pappie wel.
Wat is dat voor ding, zo'n RS?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik kopen? Nee dat doet mijn pappie wel.
Wat is dat voor ding, zo'n RS?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef Xenwolfie het volgende:
Ziet er ook wel aardig uit ja. Maar kan hij ook dit:
[..]
RS rijdt veul beter dan de TZR. Laatst op beide mogen rijden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef no1uknow het volgende:
Ik vind 'm niet mooi, die voorkant niet.
Zo breed maar wel van boven naar beneden smal zeg maar
En die gast die me puch komt fixen is er nog steeds niet
Half 8/Acht uur zou ie komen, ach tis pas 5 over acht.
Waarom rij jij op brommers?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
RS rijdt veul beter dan de TZR. Laatst op beide mogen rijden.
Omdat ik vrienden heb die wiet moeten en ik 18 ben en ik eis dat ze een brommer regelen als ik wat moet halen en een van die vrienden de zoon van iemand is die een brommer en scooterzaak heeftquote:
Omdat je pappie alles betaalt en je alleen naar vermogen kijkt en dan icm met je leeftijd vormt toch een beeldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:16 schreef Xenwolfie het volgende:
Sja, ik lees op forums dat die TZR ook goed is. Goede wegligging , en trekt als een speer op als de begrenzer eruit is. Waaorm zwaai je me gelijk uit.
Nouja wat doe ik hier eigenlijk (1991)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, met die RS50 is dus zelfs 138km/h uit te pompen, ook erg netjes.
Heb je wel eens op een brommer gereden?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=16896&page=1&pp=15
Zeggen ze hier.
Ja maar dat doe je als je er geen verstand van hebt niet zo even 123 hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=16896&page=1&pp=15
Zeggen ze hier.
Laat ik het zo zeggen 140 is best rap op zon brommertjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Xenwolfie het volgende:
Nope, daarom zeg ik voor jullie ook steeds domme dingen.
Beide maar meestal twins.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef hardcorebass het volgende:
@bazziek: pistache of twins ganger?
En toch komt die aerox de bocht niet doorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:54 schreef Ferrox het volgende:
Dat van die RX is geen grap en 1 of andere aap bij mij op school heeft een übersnelle aerox. Ik weet niet wat hij er mee heeft gedaan maar die loopt boven de 130:X
Maar toch zijn zelfs auto's snellerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef Ferrox het volgende:
maar toch issie leuk met een race op het industrie terrein
Op een scooter die 130 gaat ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Ferrox het volgende:
ja maar daar mag ik nog niet in rijden
Wat lul je nou ineens?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef hardcorebass het volgende:
waar staat ergens 200?jy kent hem niet hoor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef hardcorebass het volgende:
ik begin over 2 weken eindelyk met mijn rijbewijsdan kun je teminste ergens komen ipv met die rottige brommers of scooters 75 rijden
Alleen motor. Andere personen regelen zelf maar iets en als ik uitga wil ik zuipen dus dan ga ik met het OV of met de fiets.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:20 schreef hardcorebass het volgende:
Heb je je autorijbewijs ook al? of alleen motor? Motor kun je natuurlijk ook overal komen, lekker in de files enzo maar voor meerdere personen en uitgaan enzo is een auto toch echt beter, zie je iemand al met een motorpak een nachtclub binnenkomen![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef hardcorebass het volgende:
klopt, daarom heb je het nog goed bekeken ook, zelf motor en als je ergens naartoe wil of OV of vrienden met auto
Zodra jij 1 keer op de rollerbank hebt gestaan met een zwaar opgefokte 80cc, ben je ook niet meer zo blij ermee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, met die RS50 is dus zelfs 138km/h uit te pompen, ook erg netjes.
Dat is precies wat ik ook doe als ik 18 ben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen motor. Andere personen regelen zelf maar iets en als ik uitga wil ik zuipen dus dan ga ik met het OV of met de fiets.
Dat vind ik altijd zon kankerafspraak. Ben blij dat ik zoiets achterlijks nooit heb gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook doe als ik 18 ben.
Eerst motor, en een paar jaar later, als het financieel gezien uitkomt autorijbewijs.. Dan betalen pap en mam mijn motorrijbewijs maar, en als ik dan een aardig baantje heb haal ik mijn autorijbewijs wel.![]()
Oh, en die betalen het niet om mij te verwennen, maar om te belonen dat ik niet rook.Zullen vast wel meer mensen zijn met zo'n afspraak hier.
Hoezo dat? Omdat je rookte vroeger om stoer te zijn met je matties?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zon kankerafspraak. Ben blij dat ik zoiets achterlijks nooit heb gehad.
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh, en die betalen het niet om mij te verwennen, maar om te belonen dat ik niet rook.Zullen vast wel meer mensen zijn met zo'n afspraak hier.
Nee helemaal nooit gerookt. Vind het gewoon een huichelachtige afspraak. Je moet je kinderen gewoon goed opvoeden en hun een rijbewijs geven of er aan meebetalen als ze het verdienen. Plus de helft van de mensen die die afspraak wel hadden rookten stiekem voor hun 18equote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat je rookte vroeger om stoer te zijn met je matties?![]()
vroegah wel, nu is t een verslaving helaas in mijn gevalquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat je rookte vroeger om stoer te zijn met je matties?![]()
Ik verdien het ook, ik ben een goede jongen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee helemaal nooit gerookt. Vind het gewoon een huichelachtige afspraak. Je moet je kinderen gewoon goed opvoeden en hun een rijbewijs geven of er aan meebetalen als ze het verdienen. Plus de helft van de mensen die die afspraak wel hadden rookten stiekem voor hun 18e
ik had die afspraak ook, maar rook toch.. maarja me ouwe roken allebei dus ze moeten niet zeikenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee helemaal nooit gerookt. Vind het gewoon een huichelachtige afspraak. Je moet je kinderen gewoon goed opvoeden en hun een rijbewijs geven of er aan meebetalen als ze het verdienen. Plus de helft van de mensen die die afspraak wel hadden rookten stiekem voor hun 18e
Derbi GPR Nude.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
vroegah wel, nu is t een verslaving helaas in mijn geval
marre die nude vind ik echt lelijk joh, de derbi gpr is wel ganz geill
Ja ik ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik verdien het ook, ik ben een goede jongen.![]()
Nee maar van mij weten mijn ouders dat ik niet rook, heb er geen moeite mee als anderen roken ofzo, niet dat ik zo'n anti-rook hooligan ben ofzo..Maar ik vind zelf roken gewoon geen hol aan, alleen maar slecht voor je, en tiefusduur.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Derbi GPR Repsol uitvoering.
Ik heb 18 jaar lang niet gerookt, op zijn hoogst een liter of 20 bier op, geen wilde nachtavonturen, geen 80 maagden ontmaagd, niet in aanraking geweest met politie en ook geen gevechten gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja ik ook.
En als je het verdient best heb er totaal geen problemen mee dat anderen hun rijbewijs krijgen maar vind het gewoon een achterlijke afspraak.
kon ik zo maar sprekenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar lang niet gerookt, op zijn hoogst een liter of 20 bier op, geen wilde nachtavonturen, geen 80 maagden ontmaagd, niet in aanraking geweest met politie en ook geen gevechten gehad.
Ik heb het verdiend.
Ik heb het niet verdient maar heb het dan ook niet gehadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar lang niet gerookt, op zijn hoogst een liter of 20 bier op, geen wilde nachtavonturen, geen 80 maagden ontmaagd, niet in aanraking geweest met politie en ook geen gevechten gehad.
Ik heb het verdiend.
omg wat heb jij voor levenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend.
Euhm, nieuw toendertijd 3500.. Staat er 1 op Marktplaats waar al 2400 op geboden is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:15 schreef hardcorebass het volgende:
haha gvd wat een ding, zullen er wel niet veel van gemaakt zijn? Wat kost zoiets?
Marktplaats boden zijn niet echt marktwaarde representatiefquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, nieuw toendertijd 3500.. Staat er 1 op Marktplaats waar al 2400 op geboden is.
http://koopjes.marktplaat(...)merken/52340365.html
Omg wat een kutleven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend.
Op zich wel grappig dat bij zo´n mooie brommer bij jou juist de velgen opvallenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat bij zo´n mooie brommer bij jou juist de velgen opvallen
Dat is hetzelfde als:
[afbeelding]
Mooie bureaustoel
goede week moet wel lukken tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens 20 liter bierOp goede dagen heb ik meer op
Mwah dagje carnavallen vliegen de liters er doorheenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
goede week moet wel lukken toch
Nee, het is juist het enige wat anders is, die brommers heb ik al 100 keer gezien, en nu is er 1 keer écht wat opvallends anders, dus valt het mij op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat bij zo´n mooie brommer bij jou juist de velgen opvallen
Dat is hetzelfde als:
[afbeelding]
Mooie bureaustoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |