Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Wie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
En maar weigeren om Remlof in de OP te zetten he![]()
Oeps, momentje...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
En maar weigeren om Remlof in de OP te zetten he![]()
Nog nooit van gehoord, maar ik heb 'm in de OP gezet. En de Wiki aangepast.quote:
Wat ben je toch ook verschrikkelijk langzaam, Snakey.quote:
Knopje kapot? Ik zie nog 3 posts van dribbel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:17 schreef NJ het volgende:
Nutteloze posts zijn even weggehaald.
Ik zette er drie twee keer de verkeerde OP in.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook verschrikkelijk langzaam, Snakey.
EL_REY is erger.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Knopje kapot? Ik zie nog 3 posts van dribbel.
Open een topic in FB, daar kunnen ze je helpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef EL_REY het volgende:
dan maar een serieuze vraag...
luistert allen...
ik probeer de hele tijd mijn avatar opnieuw up te loaden, maar elke keer pakt ie em niet...
omdat ik hier vaak ben, vraag ik het maar aan jullie, waar kan ik zoiets stellen.. want avatarloos is net zoiets als een bh zonder tieten...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Open een topic in FB, daar kunnen ze je helpen.
Een week. Als je pech hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:55 schreef gateh het volgende:
hoeveel uur kan je krijgen door posten van tubgirl etc.?
48 uur, of meer als je een slechte reputatie hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef gateh het volgende:
[..]
wtf... en voor doorbaggeren na waarschuwing?
Dat zou mij dus nooit overkomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
48 uur, of meer als je een slechte reputatie hebt
Bwhehe. He. Hehe.quote:
Posts van je die verdwijnen, telt ook als een waarschuwing, hè.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef gateh het volgende:
[..]
wtf... en voor doorbaggeren na waarschuwing?
Dat ze tof zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt members die TOF zijn, wat houdt dat TOF in? Dit is een serieuze vraag
Knul.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt members die TOF zijn, wat houdt dat TOF in? Dit is een serieuze vraag
MEDIC!!! ZUUUURRSSTOOOFFFFFFquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
Een modder-eter. Whehehehe. HEHEHEHEHeheheHEHheehe.e!,
!,
!,
!.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt members die TOF zijn
Ik lach je uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de grap was al gemaakt spuit 79102
echtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef NJ het volgende:
Het was over het randje.
zal voor mij denk ik een maand wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerder empty7quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zal voor mij denk ik een maand worden
Je bent gewoon kutquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zo erg ben ik toch ook weer niet?
heul nietquote:
Ligt er een beetje aan aan wié je het zou vragen. Maar maak gerust een poll zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heul niet
als je aan alle ONZ users zou vragen of de naam welkominspace ze bekend voorkomt zeggen ze bijna allemaal nee en anders herkennen ze me niet als baggeruser
doe het zelf bij mij zouden ze toch niet eerlijk zijn omdat het over mijzelf gaatquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan aan wié je het zou vragen. Maar maak gerust een poll zou ik zeggen.![]()
beaucoup dinky dauquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Sucky sucky one dollar?
Linkje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:03 schreef murp het volgende:
n8 bagger?
Nee. Behalve aan de moderators.quote:
open NB nu maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet slowgy, je moet gewoon het linkje van de NB hier posten zodat ik niet hoef te zoekenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:17 schreef PeZu het volgende:
[NB#164] KK & HJ FTW
en rap een beetje
slowgy
te laatquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, niet slowgy, je moet gewoon het linkje van de NB hier posten zodat ik niet hoef te zoeken.
Anyway, jullie kunnen weer.
Doet me denken aan een andere user die deze ook had zonder het knipperende naampje dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:28 schreef EL_REY het volgende:
<------- check mijn nieuwe avatar
gvdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Doet me denken aan een andere user die deze ook had zonder het knipperende naampje dan.
Weet ik niet meer, het zou deetch kunnen zijn maar hij heeft nu een andere dus misschien kom je er mee wegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:39 schreef EL_REY het volgende:
[..]
gvd![]()
ben ik niet de eerste..
welke user was dat dan???
pfoei, dacht ik weer eens de eerste te zijn.. ben natuurlijk geen kopieman, altijd origineel bijven natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, het zou deetch kunnen zijn maar hij heeft nu een andere dus misschien kom je er mee weg.
Kuthondjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee gek, klootzakken! allemaal
vooral dieemlof
lik jezelf maar ergens anders inquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
KuthondjeJe moet de ONZ mods liefhebben.
Schavuit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |