quote:
deze natuurlijkquote:
Dan gaan we hakkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:45 schreef BobRooney het volgende:
wat gebeurt er over 15 minuten?
HAKKÛH bij RabRadioquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:45 schreef BobRooney het volgende:
2 uur lang Hakkûh en Zagûhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:45 schreef BobRooney het volgende:
16:00 dacht ik!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:46 schreef BobRooney het volgende:
Tot hoelaat duurt dat?
quote:
quote:
Opnemen en achterwaarts afspelen na de tijdquote:
A tribe called quest is juist leuk man!quote:
Ik niet, ik zit op werkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Neemt iemand het op ja? Dat zou namelijk wel tof wezen.
als het goed is kun je het wel terug luisteren via de 3fm sitequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Dat zou heel tof wezen inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het goed is kun je het wel terug luisteren via de 3fm site
Ik doe me best met me mp3 speler.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
jij werkt niet...quote:
Ik zal het op een cassettebandje opnemenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
volgens mij wordt dit als bruggetje gebruikt naar het volgende programmaquote:
Mag ik dan een kopietje makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zal het op een cassettebandje opnemen
Daar ben ik ook nogsteeds bang voorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sssssssssssst!
Ik heb een collega die meeleest volgens mij.
high speed dubbingquote:
same herequote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eigenlijk vind ik het enorme grafherrie maar voor 2 uur 1x in het jaar is het wel leuk
quote:
* bijl pakt *quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:52 schreef BobRooney het volgende:
En in het tweede uur: Back to Thunderdome!
![]()
ff checkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb er een topic over geopend op PF.
ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie zit er nou op PartyFlock, my god
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze gaan vast ons hele lijstje afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:06 schreef scarefreak het volgende:
Ze beginnen gelijjk met onze nummer 1
Zij willen ook terug naar de 90'squote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:03 schreef 4-elements het volgende:
Alle renners keren plots terug naar Rabobank. Eerder ook al Van Bon en Van Heeswijk. Wel leuk voor Koos trouwens...
Ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat doen ze bijna allemaal daar. Giel, Gerard en Paul paffen altijd stevig door tijdens hun uitzending.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij rookt op de werkvloer!
ik denk dat een hele uitzending hakken niet mag van de leiding....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:11 schreef 4-elements het volgende:
Hmmz.. U2 vind ik niet echt hakbaar...
Hakken is ook jaren negentigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk dat een hele uitzending hakken niet mag van de leiding....
net als thema-uitzendingen, dus van mij mag het best twee uur hakken zijnquote:
Dan moeten ze niet HAKKÛH met RadioRab aankondigenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk dat een hele uitzending hakken niet mag van de leiding....
Of gooi er wat ander stevigs doorheen, flinke metal ofzo. Maar niet Madonnaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet HAKKÛH met RadioRab aankondigen
RIP aan de nabestaanden enzoquote:
zekersquote:
met mijn stem brul ik het halve bedrijf wakkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil de plaat wel, maar ik durf niet.
werk je in een slaap zaak ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
met mijn stem brul ik het halve bedrijf wakker
He, wat wil je met zo'n naamquote:
Jack spijkermanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:29 schreef 4-elements het volgende:
Lol, nooit geweten dat het stukje met die dominee serieus was
ah, daar heb ik rubbereend wel eens over gehoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:34 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
tokyo pussy nog wat?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, daar heb ik rubbereend wel eens over gehoord
Turbilance - Six Million Ways To Die!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:36 schreef Gitanki het volgende:
Lijkt me stoer als ze nu ook platen als 6 million ways to die, chronic disorder en Boy's iinterface zouden draaien, maar dat zal wel te hard zijn![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
I kiss your lips and close my eyes
take you away to paradise
make everybody see that I love you
and you love me
Ja, om en om volgens mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:38 schreef Againzender het volgende:
All together now? Rare afwisseling van muziek zo.
werk zequote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:39 schreef dndiek het volgende:
Tijd om te gaan werken, gelukkig eerst nog even reizen
Zal wel moeten van de baas daaroquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, om en om volgens mij. Jammer hoor..
Ach, dan gaat ie toch staken ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zal wel moeten van de baas daaro
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, dan gaat ie toch staken ofzo![]()
.
En dan gaat Florent hem bannen zeker?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, dan gaat ie toch staken ofzo![]()
.
Nee, dat houden wij dan weer tegen. Dan gaan we erop stampen en hij dan zo van "Mijn Florent? Wat doe je?"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dan gaat Florent hem bannen zeker?
Dat zou maar een uitermate matige hakgrap zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat houden wij dan weer tegen. Dan gaan we erop stampen en hij dan zo van "Mijn Florent? Wat doe je?"
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zou maar een uitermate matige hakgrap zijn.
geniaal gayquote:
me2quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh god ik kan het nog helemaal meezingen
goh, jij hier?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:48 schreef appelsientje het volgende:
Goed hier verder
Ik kan nu pas luisteren
mijn ervaring is dat SMS-en beter werkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook een verzoekje doen via mail!
welke?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
Meld ook deze topic erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
He, ik had hem ook al dit topic gemaildquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Meld ook deze topic erbij
Heb ik ook gedaan
Here's Johnny.quote:
Ik heb 'm naar rabradio@3fm.nl verstuurdquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
Delivery to the following recipients failed.
rabradio@3fm.nl
ik stuur hem wel naar paul@3fm.nl dus.
En dan zet ik nu wel het topic erbij!
Vast nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heb ik last van ADHDZou het door de muziek komen?
Maakt niet uitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij is het precies andersom: van ADHD krijg je dit soort muziekquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, het wordt te weinig gedraaid eh?quote:
is juist goed, dat betekent dat er een markt is voor dit soort programma'squote:
die zouden ook in de 90's stijl moeten zijn, dus opzouten met die Ali bquote:
die duyvisreclame met gabbers!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
die zouden ook in de 90's stijl moeten zijn, dus opzouten met die Ali b
Jochem Meyer is eenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan Jochem Meyer...
ken je dat ADHD ?? *klik* Klik* ....
Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
die zouden ook in de 90's stijl moeten zijn, dus opzouten met die Ali b
4 misschien net 5 nummersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, het wordt te weinig gedraaid eh?
Er is al 1 uur voorbij en ik heb nog niet veel gehoord.
oe!quote:
Party animals...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Againzender het volgende:
Hij gaat toch nog wel Scooter draaien he
Scooterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Againzender het volgende:
Move your ass!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Againzender het volgende:
*kroelt*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
oe!
* scarefreak heeft krulletjes
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Party animals...
zometeen Duncan in de studio 14.gif
heerlijk nummmer, hoor je steeds vaker terug op hardstyle feestenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
Thrillseeka toch?
een heel stuk beter dan Bon Joviquote:
Yeahquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:24 schreef Gitanki het volgende:
RTS - poing (die beat)
zelfs ik herkende hemquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:24 schreef Gitanki het volgende:
RTS - poing (die beat)
Dat is nou eenmaal 3FM.........quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:23 schreef scarefreak het volgende:
23min verder en nog maar 2 nummers gehoord
de organisator van die feestjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef GoodspeeD het volgende:
Welke zogenaamde expert zit er bij Paul? Thrillseeka uit 1996? Het Thialf met kooien in 1996? Volgens mij waren beide toch 1999.
Thrillseeka is van 98quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef GoodspeeD het volgende:
Welke zogenaamde expert zit er bij Paul? Thrillseeka uit 1996? Het Thialf met kooien in 1996? Volgens mij waren beide toch 1999.
Nou. Mag ie zich toch wel eens gaan verdiepen in zijn eigen feestjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
de organisator van die feestjes
Duncan Stutterheim van ID&Tquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
de organisator van die feestjes
waarom zie ik die &T niet...?quote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:27 schreef Againzender het volgende:
Dat was wel een shock toen dit opeens bijna op 1 stond destijds
Dat stuk dat het Duncan was, heb ik ff gemist. Naja, kan het hem dan niet kwalijk nemen dat ie het niet meer precies weet.quote:
tekende wel dat het het begin was. iedreen geschokt: "Dit is toch geen muziek?? Wat doe je??"quote:
Ik had hem gewoon nog nooit gehoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef scarefreak het volgende:
Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon nog nooit gehoord![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaat?!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Op welk onbewoond eiland was jij gestrand destijds>?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
+ Dunequote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
zo, en nu de Animals nog en t is weer compleet
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op welk onbewoond eiland was jij gestrand destijds>?
juli 1992 om precies te zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
1992 geloof ik, nr 2 in de top 40
Maar in de loop der jaren is ie ook nog veel gedraaid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef JeroenV het volgende:
Mja, dat was net een jaartje (of 2) voor mijn tijd dat ik me echt voor muziek ging interesseren.
-knip-quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Wat moest er gesmst worden? Ik wil die kaarten ook, maar er kwam hier net een telefoontje
![]()
.
Weer minder kans voor mijquote:
Ik was mijn naam er vergeten bij te zettenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Weer minder kans voor mij
Als jij wint wil ik ook mee
Nope is van Paul Rabbering zelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
volgens mij is dit de tmf happy hardcore megamix, heb het iig vaker gehoord
dan heeft ie het gewoon vaker gedraaitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nope is van Paul Rabbering zelf
ik heb helemaal niet mijn naam gedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was mijn naam er vergeten bij te zetten. En nu heb ik hem + mijn achternaam gedaan, maar volgens mij hoef je alleen je voornaam erbij te zetten?
dat zal bestquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dan heeft ie het gewoon vaker gedraait![]()
volgens mij ook, die manier waarop het piong er doorheen is gemixed komt mij erg bekend voorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:54 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dan heeft ie het gewoon vaker gedraait![]()
quote:dit is wel 't snelst lopende topic ooit geweest denk ik, 450 reacties in 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |