Ohja natuurlijk! Het is They Don't Care About us..Stom dat ik dat niet door hadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ik denk dat je They Don't Care About Us bedoelt, is Rio de Janeiro maar goed
Zijn overigens twee videoclips van; misschien dat je dat nog niet wist. Eentje in Brazilië en de Prisonversion. De laatste is wat controversieel:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk! Het is They Don't Care About us..Stom dat ik dat niet door had
Bron: Wikipediaquote:Both the lyrics and the video generated controversy for Jackson.
The original version of the song brought accusations to Jackson of being anti-Semitic in the lyric: "Jew me, sue me, everybody do me / Kick me, kike me, don't you black or white me". He responded to these allegations by insisting that he did not mean to offend any member of the Jewish community, that some of his best friends were Jewish and that racism was never in his heart. He also explained in his letter to the Anti-Defamation League (ADL) that the song was meant to demonstrate the hatefulness of racism, anti-Semitism and stereotyping. He said: "My intention was for this song to say 'no' to racism, anti-Semitism and stereotyping. I intend to include, in all albums that have not been shipped as of this date, the above paragraph so that no one can listen to my music and misconstrue my intentions. Just the idea that my lyrics could offend and hurt anyone's feelings is extremely painful to me."
Still under pressure, Jackson then tried to prove his good intentions as he withdrew HIStory from the market, altered the controversial words and re-released it on his own expense.
The original music video for the song showed Jackson singing the song in a prison. MTV took the video off its playlist because it showed scenes of violence. Jackson and video director Spike Lee did another version of the video set in Brazil. Other sources claim that "The original music video, which was shot in March, on the streets of Rio de Janeiro in Brazil was reportedly not 'entirely satisfactory' to Michael's liking, so a second music video, the 'Prison Version', was made a week later. However ironically this new music video was banned in some countries due to complaints that it was too violent, and on both MTV and VH1 it was only allowed to be shown after the 9 o’clock watershed."
Of juist niet, want met deze teaser raken mensen toch wel geïnteresseerd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Dan hadden ze dat heus wel in de teaser gestopt![]()
omfg, waar komt dat gekke wijf vandaan. Eerst claimen dar die kinderen van haar zijn en vervolgens zeggen dat ze 3000 nummers heeft geschrevenquote:A London woman filed court papers in Los Angeles claiming she is the mother of Michael Jackson's three children, according to documents obtained Tuesday.
Nona Paris Lola Jackson filed her papers Friday, asking to have a say in the child custody settlement that has been reached between the pop star and ex-wife Deborah Rowe. The woman signed her name, "dudu."
A hearing on the woman's motion is set for Nov. 29 in Los Angeles Superior Court. Jackson's lawyer, Michael L. Abrams, could not be immediately reached for comment.
The woman, who refers to herself in court papers as a "black Jew born in Britain," maintains Rowe and Lisa Marie Presley, the singer's other ex-wife, never had sex with him.
Rowe originally had visitation rights with the couple's son, Prince Michael Joseph Jackson Jr., born in 1997, and daughter, Paris Michael Katherine Jackson, born in 1998.
She filed for divorce in 1999 and later gave up her visitation rights, but changed her mind after Jackson was arrested on child molestation charges.
A panel of the 2nd District Court of Appeals ruled in her favor earlier this year.
Jackson was acquitted last year of the molestation allegations and is now living in Bahrain.
Nona Jackson now claims she is the mother of Prince and Paris as well as Blanket, the child Jackson dangled outside a Berlin hotel balcony in 2002.
"Michael and I are a sexually active couple and have been this way from the beginning," the woman claims in court papers.
The woman also maintains in her court papers that she has written more than 3,000 songs for Jackson.
NBC
haha verrek ja. Ze moet maar weer gauw naar de psychiatrische inrichting als je het mij vraagt. Duidelijk gevalletje van een hyper hysterisch 'i wanna marry michael jackson' figuurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
Hoeft niet perse. Maar drie blanke kinderen uit twee negers is wel heel toevallig ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
hehe, ikzelf denk niet dat ik het kan weerstaan. Ook bij YRMW destijds heb ik m maar gedownload. Ik kon het niet latenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincibleik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
![]()
Idd, tot 2000 was het nog goed te doen. In de Ghosts vid zag ie er gewoon supergaaf uit. Ook bij MJ Friends Munich was het nog goed te doen. Wel een heel klein mondje opeens, 2 jaar later juist weer supergroot, snap dr echt de ballen van..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.
Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.
Dangerous nog wel, maar al stukken minder, en bij het verschijnen van zijn volgende album was mijn interesse weg. Ik was zeg maar, muzikaal gezien, andere wegen ingeslagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Pido het volgende:
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
Ja, maar dan niet die van yokohamaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rnnz het volgende:
BAD Tour '88 dus ..![]()
Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
quote:Michael Jackson naar awardshow in Londen
Uitgegeven op zondag 29 oktober 2006 om 17:54:57
(Novum/AP) - Michael Jackson verschijnt volgende maand in het openbaar tijdens de uitreiking van de World Music Awards in Londen. Dat heeft de organisatie van het muziekevenement zondag bekendgemaakt. De King of Pop neemt dan de Diamond Award in ontvangst, de prijs die jaarlijks wordt toegekend aan artiesten die meer dan honderd miljoen albums hebben verkocht.
De aanwezigheid van de 48-jarige Jackson is opvallend, omdat hij nog maar zelden in het openbaar verschijnt sinds hij vorig jaar werd vrijgesproken van kindermisbruik. Na het proces verliet hij de Verenigde Staten en woonde hij vooral in Bahrein en Ierland. De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.
De World Music Awards, waarvoor de winnaars worden geselecteerd op basis van wereldwijd succes, werden vijftien jaar lang uitgereikt in Monaco. De afgelopen twee jaar vond het evenement plaats in de VS.
De show op 15 november in Londen wordt waarschijnlijk gepresenteerd door Lindsay Lohan. Verder worden optredens verwacht van Beyoncé, Mary J. Blige, Katie Melua en Andrea Bocelli.
De Diamond Award ging eerder naar onder anderen Celine Dion, The Rolling Stones, Britney Spears, Bon Jovi en Kanye West.
Viel me ook al op idd. Njah, we zijn waarschijnlijk een van de weinigen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Rnnz het volgende:
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.
Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
Thanks, zijn er wel weinig hoor..quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..
http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.
![]()
Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |