abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42958649
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincible ik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
pi_42958924
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincible ik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
hehe, ikzelf denk niet dat ik het kan weerstaan. Ook bij YRMW destijds heb ik m maar gedownload. Ik kon het niet laten .

En nog een weekje tot het interview
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42961733
Hmm ja ik ook maar toen kreeg ik een of andere doffe radio-rip.. ik dacht wtf is dit nou weer, want het nummer klonk voor geen meter [ook aparte effecten erdoorheen enzo, volgens mij was die gelekte YRMW nieteens de uiteindelijke album versie]
pi_42987595
Ik zat net even het 30th Anniversary concert te bekijken, en hoewel hij er soms slecht uitziet, kun je wel zien dat ie het gewoon nog heeft. Maar waarom had ie in godsnaam zoveel make-up op? Die Karen Faye die zijn make-up doet/deed is nu toch ontslagen?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:30:33 #105
107144 Pido
pi_42990153
Zou het niet weten, hoop het wel, want die make-up moet echt een stuk minder!
pi_42991082
Ze kan niet 'ontslagen' worden want ze werkt freelance. Maar het kan nooit haar 'fout' zijn, Michael ziet toch zelf ook hoe het eruit ziet. Hij is geen kind meer. Blijkbaar vindt hij het zelf mooi.
pi_42991307
Je kunt opmaken wat je wil, die kop zal nooit meer worden wat ie was

Hier had hij moeten stoppen met chirurgie
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:10:55 #108
107144 Pido
pi_42992340
Ja, rond het Bad album. Dat was echt briljant van m geweest.
pi_42992976
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.

Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.

(laatste foto even op klikken)
pi_42993009
haal die kikker weg
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:57:09 #111
107144 Pido
pi_42994855
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.

Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.
Idd, tot 2000 was het nog goed te doen. In de Ghosts vid zag ie er gewoon supergaaf uit. Ook bij MJ Friends Munich was het nog goed te doen. Wel een heel klein mondje opeens, 2 jaar later juist weer supergroot, snap dr echt de ballen van..
pi_42995952

Hebben jullie MJ-posters? Ik zou best wel een poster van hem willen hebben, heb overal posters van behalve van Michael Jackson, m'n favo zanger.. alleen vind ik de poster die ze bij play.com hebben niet echt mooi

volgens mij is het een bewerkte foto, rare pose

Ik zag eens bij Cribs of zo'n ander programma het huis van Missy Elliot, zij heeft deze:

in levensgroot formaat... hoeveel zou ze ervoor vragen

al zou ik dan maar 1 poster willen he, k zag eens een programma waarin gasten kwamen die hun hele huis van top tot teen behangen hadden met MJ-plaatjes.. scary!
pi_42996329
ik heb er een aantal. Twee van de Bad era, eentje van de HIStory Tour. Vroeger waren ze volop te koop, dat zie je nu helaas niet meer
pi_42996557
Ik weet het.. een vriend had vroeger een poster die ik ook cool vond hangen maar had 'm op een gegeven moment naar eigen zeggen 'in duizend stukjes geknipt'. Geef 'm dan aan mij!

Misschien bij het nieuwe album
pi_42998794
Mijn kamer:

Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.

Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
pi_42999219
Wow tering

Als je een poster wilt hebben moet je maar naar zijn huis gaan en er een van het plafond af halen
pi_43002425
Hoewel zijn kamer wel helemaal vol hangt, vind ik hem toch niet het mooiste.. Het zijn alleen maar plaatjes XD
pi_43004296
Zoveel foto's op de muur is nou ook weer een beetje teveel van het goede .

Probeer de zwarte markt eens, laatst zag ik nog van die vlaggen met Michael erop tijdens de Dangerous Tour. Je moet dan wel goed zoeken
pi_43004384
Ik heb een heleboel MJ spullen; posters etc. Had in mijn meisjes kamer de kamer vol, toen ging ik op mezelf en toen werd het minder. Gewoon af en toe een mooie plaat in een lijstje. Dan valt het veel meer op. Ik heb zelf ook veel mooie foto's gemaakt en dat vind ik leuker. Of een collage ofzo. Zo'n volle kamer heb ik overigens nooit gehad
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:27:53 #120
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43005051
Vroeger ook hele muur vol, niet zo erg als op die foto's...
Paar van die poppen (Thriller tijd), staan wel goedkoop op Ebay...
Toen stond ie elke week/maand in Hitktant, Top 10 en weet ik hoe ze heetten

1x zelf foto's gemaakt, toen ie bij de History tour voor 't raam van z'n hotel stond te zwaaien
En vorig jaar bij de poort van Neverland langsgereden...

Je komt er nooit meer vanaf
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:24:18 #121
155698 _petjan
jan met de pet
pi_43006566
tvp.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:39:31 #122
18653 crew  D.
pi_43006864
He, een MJ topic

De enige artiest van wie ik ooit 'fan' geweest ben.
Ik had al cd's voor we een cd-speler in huis hadden
Jammer alleen dat het vanaf Thriller bergafwaarts ging.
Na Dangerous ben ik afgehaakt en al mijn 'zooi' (posters, boeken, video's, e.d.) verkocht,
op een paar dingen na.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:44:14 #123
107144 Pido
pi_43006956
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:24:54 #124
18653 crew  D.
pi_43007745
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Pido het volgende:
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
Dangerous nog wel, maar al stukken minder, en bij het verschijnen van zijn volgende album was mijn interesse weg. Ik was zeg maar, muzikaal gezien, andere wegen ingeslagen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:29:19 #125
107144 Pido
pi_43009023
Jammer, zonde. Al z'n albums daarna zijn ook briljant.

Ik heb trouwens zo'n zin in 2 november. Hoe snel zou het filmpje op internet staan?
pi_43010070
Hm, de albums erna zijn wel briljant, maar ik ben toch ook meer een fan van Off The Wall, Thriller & Bad. Wil niet zeggen dat ik de rest niks vind hoor, want daar staan ook ontzettend veel geniale nummers op.

@Pido: ik denk dat het filmpje dezelfde avond nog op i-net staat. Je kunt het geloof ik ook online zien, maar dan moet je in de nacht kijken (tijdsverschil)
pi_43010114
Thriller staat op nummer 1 bij ITunes, bij de videoclips. XD

#1 Thriller
#38 Beat It
#49 Billie Jean

Grappig.
pi_43010673
Halloween he Ik wil Ghosts op DVD
pi_43014215
Nah, geen Ghosts op DVD, die heb ik genoeg op video. Het wordt wel eens tijd dat er een concert uitkomt die nog nooit vertoond is.
pi_43015919
BAD Tour '88 dus ..

Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
  zondag 29 oktober 2006 @ 00:19:46 #131
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43023650
Net weer voor het eerst in jaaaaaaren 'why you wanna trip on me' gehoord, wat een goeie tekst heeft dat nummer toch! Ben al jaren fan, maar tis wat minder geworden de laatste jaren. Maar nu er weer een nieuw album komt begint mijn ethousiasme weer aardig op te laaien woohoo!

Killing me Softly nooit door hem horen zingen, ben daar wel heeeel benieuwd naar
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_43024732
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rnnz het volgende:
BAD Tour '88 dus ..

Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
Ja, maar dan niet die van yokohama
pi_43024802
http://www.megaupload.com/?d=1Z8JAMQ5

Killing Me Softly (voor mods: dit is niet released, gewoon een keertje opgenomen)
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:51:21 #134
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43029815
Hahah, is dat serieus? Ik hoor de chipmunks zingen Of doe ik iets vaut?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:57:49 #135
107144 Pido
pi_43034705
Woo, die kende ik niet. Niet briljant ook, wel leuk.

Bad Tour Wembley en Yokohama zou ik echt graag gerealeased zien.
pi_43034733
Doe dan Wembley maar, Yokohama heb ik te vaak gezien
pi_43035078
Yokohama hoeft idd niet meer.. liever Wembley of zo, of New York '88.
pi_43035188
Michael Jackson gaat misschien naar de World Music Awards in London he
pi_43035293
Hm.. eerst maar ff afwachten.. Als er een awardshow komt zijn er altijd roddels dat MJ komt.

Er zijn trouwens ook roddels dat ie gaat OPTREDEN, maar dat geloof ik dus ook nog niet.
pi_43035356
Hmm ja, totdat we weer een berichtje krijgen van.. Mr. Jackson has no plans of attending the World Music Awards in London. This story is a hoax. Thank you. Raymone K. Bain
pi_43036256
Lol Idd..
pi_43042129
Het lijkt erop dat hij er toch heen gaat..
quote:
Michael Jackson naar awardshow in Londen
Uitgegeven op zondag 29 oktober 2006 om 17:54:57

(Novum/AP) - Michael Jackson verschijnt volgende maand in het openbaar tijdens de uitreiking van de World Music Awards in Londen. Dat heeft de organisatie van het muziekevenement zondag bekendgemaakt. De King of Pop neemt dan de Diamond Award in ontvangst, de prijs die jaarlijks wordt toegekend aan artiesten die meer dan honderd miljoen albums hebben verkocht.

De aanwezigheid van de 48-jarige Jackson is opvallend, omdat hij nog maar zelden in het openbaar verschijnt sinds hij vorig jaar werd vrijgesproken van kindermisbruik. Na het proces verliet hij de Verenigde Staten en woonde hij vooral in Bahrein en Ierland. De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.

De World Music Awards, waarvoor de winnaars worden geselecteerd op basis van wereldwijd succes, werden vijftien jaar lang uitgereikt in Monaco. De afgelopen twee jaar vond het evenement plaats in de VS.

De show op 15 november in Londen wordt waarschijnlijk gepresenteerd door Lindsay Lohan. Verder worden optredens verwacht van Beyoncé, Mary J. Blige, Katie Melua en Andrea Bocelli.

De Diamond Award ging eerder naar onder anderen Celine Dion, The Rolling Stones, Britney Spears, Bon Jovi en Kanye West.
pi_43043150
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.

Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
pi_43043644
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..

http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:47:54 #145
107144 Pido
pi_43044399
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Rnnz het volgende:
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.

Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
Viel me ook al op idd. Njah, we zijn waarschijnlijk een van de weinigen.

Wel supervet, ben wel heel benieuwd. Hebben jullie ook van die kriebels nu d'r weer allerlei dingen gebeuren?
pi_43047790
Jaa.. dat heb ik wel. Ik heb wel het gevoel dat er iets gaat gebeuren.
pi_43048235
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..

http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Thanks, zijn er wel weinig hoor..
pi_43048428

Deze is gaaf
pi_43050141

Mijn favo's
pi_43058044
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Mijn kamer:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.

Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_43058222
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
*fluit X-Files theme*
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43058368
Megalomaniac... is dat nou Simon Le Bon in je avatar?
pi_43058592
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:10 schreef Hapertje het volgende:
Megalomaniac... is dat nou Simon Le Bon in je avatar?
Nee, Matthew Bellamy natuurlijk.
pi_43058634
Oh *schaam*... niet herkend!
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:31:24 #155
107144 Pido
pi_43059708
Uuuhh, juist.

Waar koop jij Madonna posters dan Hapertje, ze hebben daar ook vast wel Michaeldingen.
pi_43059853
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Het was niet mijn kamer hè, ff voor de duidelijkheid.
pi_43060403
ik denk dat er grote dingen staan te gebeuren rond Michael. Donderdag het interview, volgende maand de WMA (gaan we vanuit dan he ). What's next?
pi_43060439
JAA HIJ GAAT!!
pi_43060446
PRESS RELEASE FOR IMMMEDIATE RELEASE

MICHAEL JACKSON TO MAKE FIRST UK PUBLIC APPEARANCE IN 9 YEARS AT THE WORLD MUSIC AWARDS

Lindsay Lohan to host; Beyonce to open; Mary J Blige, Rihanna, Faithless, Usher, Katie Melua, Andrea Bocelli, Bob Sinclair, Enya among artists

confirmed; Gwen Stefani, Nelly Furtado due to be announced

7pm EARLS COURT NOVEMBER 15TH 2006

London 29th October - On November 15th the most famous pop star on the planet Michael Jackson will be honoured with the Diamond Award at the worlds most international music award ceremony – the World Music Awards. This year London has the honour of hosting this spectacular extravaganza in its 18th year. In the UK, C4 will broadcast the special on Wednesday, November 22nd.

International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.

Lindsay Lohan will host the show hot from her recent success as MC of Saturday Night Live on the NBC network; performing artists include Beyonce who will be opening the show with a scintillating performance of DeJa Vu. Mary J Blige will be receiving a legend award for her Outstanding Contribution to R & B Music and will be performing a medley of her greatest hits. The latest R & B sensation Rihanna will be performing S.O.S. Katie Melua; best selling European female artist of the year will also be performing along with classical heartthrob Andrea Bocelli, DJ sensation Bob Sinclair, and Britain’s best dance trip hop group Faithless. Gwen Stefani and Nelly Furtado due to be announced shortly along with other major international artists………watch this space!

Michael Jackson will be appearing on stage as part of a spectacular tribute to Thriller. 2006 marks the 25th anniversary of Thriller the world’s best selling album of all time. Thriller, produced by Quincy Jones, has sold over 50 million albums around the globe since its release in December 1982. Thriller has changed the landscape of pop music and has continued to capture the hearts and inspire people all over the world. The World Music Awards will honour Michael and his unrivalled contribution to music by honouring him with the prestigious and much coveted Diamond Award. The Diamond Award was created to honour artists who have sold over 100 million albums, which for any act is an incredible achievement. It is an award that is not presented every year because it is only for music royalty and who better to receive it than the undisputed King of Pop. Past recipients of the Diamond Award include Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion.
pi_43060720
WOOHOO
pi_43060773
Ben alleen bang dat hij niet gaat optreden.. anders hadden ze dat wel gezegd, en het is natuurlijk ook zeer onwaarschijnlijk. Maar ben iig wel blij dat er weer eens iets gebeurt..
pi_43061458
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:02 schreef Rnnz het volgende:
PRESS RELEASE FOR IMMMEDIATE RELEASE

MICHAEL JACKSON TO MAKE FIRST UK PUBLIC APPEARANCE IN 9 YEARS AT THE WORLD MUSIC AWARDS

Lindsay Lohan to host; Beyonce to open; Mary J Blige, Rihanna, Faithless, Usher, Katie Melua, Andrea Bocelli, Bob Sinclair, Enya among artists

confirmed; Gwen Stefani, Nelly Furtado due to be announced

7pm EARLS COURT NOVEMBER 15TH 2006

London 29th October - On November 15th the most famous pop star on the planet Michael Jackson will be honoured with the Diamond Award at the worlds most international music award ceremony – the World Music Awards. This year London has the honour of hosting this spectacular extravaganza in its 18th year. In the UK, C4 will broadcast the special on Wednesday, November 22nd.

International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.

Lindsay Lohan will host the show hot from her recent success as MC of Saturday Night Live on the NBC network; performing artists include Beyonce who will be opening the show with a scintillating performance of DeJa Vu. Mary J Blige will be receiving a legend award for her Outstanding Contribution to R & B Music and will be performing a medley of her greatest hits. The latest R & B sensation Rihanna will be performing S.O.S. Katie Melua; best selling European female artist of the year will also be performing along with classical heartthrob Andrea Bocelli, DJ sensation Bob Sinclair, and Britain’s best dance trip hop group Faithless. Gwen Stefani and Nelly Furtado due to be announced shortly along with other major international artists………watch this space!

Michael Jackson will be appearing on stage as part of a spectacular tribute to Thriller. 2006 marks the 25th anniversary of Thriller the world’s best selling album of all time. Thriller, produced by Quincy Jones, has sold over 50 million albums around the globe since its release in December 1982. Thriller has changed the landscape of pop music and has continued to capture the hearts and inspire people all over the world. The World Music Awards will honour Michael and his unrivalled contribution to music by honouring him with the prestigious and much coveted Diamond Award. The Diamond Award was created to honour artists who have sold over 100 million albums, which for any act is an incredible achievement. It is an award that is not presented every year because it is only for music royalty and who better to receive it than the undisputed King of Pop. Past recipients of the Diamond Award include Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion.
De twijfelachtige eer om in het rijtje van Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion toegevoegd te worden.
pi_43061939
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:43 schreef Megalomaniac het volgende:
De twijfelachtige eer om in het rijtje van Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion toegevoegd te worden.
Daar gaat het niet om he
pi_43061984
De World Music Awards zijn wel beetje een farce ja! Platenbonsjes beslissen onderling wie er leuk met een prijsje naar huis gaat. Met name Mariah Scarey, Celine Pion als eigenlijk ook wel Rot Stewart en Bon Goofy zijn te erg voor woorden om hen die prijs te geven. Geef het dan aan Madonna, de Stones, Paul McCartney en dergelijke artiesten!
pi_43062031
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef Pido het volgende:
Uuuhh, juist.

Waar koop jij Madonna posters dan Hapertje, ze hebben daar ook vast wel Michaeldingen.
Het waren posters uit de Smash Hits, Bravo, Hitkrant, Muziek Express, Popfoto en dat soort bladen. Het is ook alweer 16 jaar geleden. Ik heb geen verstand meer van dat soort dingen... ik word te oud! Ik voel me ineens een ouwe lul!
pi_43063770
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ik denk dat er grote dingen staan te gebeuren rond Michael. Donderdag het interview, volgende maand de WMA (gaan we vanuit dan he ). What's next?
Een album!

alhoewel, ik vraag me af wat zijn label is
pi_43064248
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Een album!

alhoewel, ik vraag me af wat zijn label is
Ik doelde meer op optredens; iig dat Michael zich meer laat zien

Hij is zijn eigen label toch begonnen?
pi_43064912
quote:
Hopelijk gaat hij optreden.. kijken naar MJ die een award krijgt heb ik nou ook wel weer gezien
pi_43065123
hehe idd:

O, thank you su much, i love you, i love you all. i want to thank all my fans around the world. i love you. [peace-sign].

Zo voorspelbaar
pi_43069358
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hopelijk gaat hij optreden.. kijken naar MJ die een award krijgt heb ik nou ook wel weer gezien
Ik kan het me echt niet voorstellen. Wat zou hij moeten doen dan? Een medley van hits? Billie Jean? Hmm.. moeilijk hoor.

- Medley van een paar nummers (zoals hij wel eens vaker heeft gedaan)
- Beat It refreintje met 'het dans-stukje' erbij (een minuutje ofzo)
- Whatever Happens samen met Santana (krachtig, mooi nummer van z'n 'nieuwste' album)
- Billie Jean

Hoe vet zou dit toch zijn? OMG.. Ik kan het me niet voorstellen. Gewoon ff een kwartiertje performen. Net zoals Prince dat deed, op bijvoorbeeld de Brits Awards, of de Grammy Awards '04. Zo vet.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:11:20 #171
107144 Pido
pi_43069544
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik kan het me echt niet voorstellen. Wat zou hij moeten doen dan? Een medley van hits? Billie Jean? Hmm.. moeilijk hoor.

- Medley van een paar nummers (zoals hij wel eens vaker heeft gedaan)
- Beat It refreintje met 'het dans-stukje' erbij (een minuutje ofzo)
- Whatever Happens samen met Santana (krachtig, mooi nummer van z'n 'nieuwste' album)
- Billie Jean

Hoe vet zou dit toch zijn? OMG.. Ik kan het me niet voorstellen. Gewoon ff een kwartiertje performen. Net zoals Prince dat deed, op bijvoorbeeld de Brits Awards, of de Grammy Awards '04. Zo vet.
Ik ga ook ff Prince en Michael in een post gooien...

Stel je voor he: Michael komt op, fluitend (Whatever Happens, d'oh), Santana erbij, nummer begint. Ze doen het tot de helft ongeveer samen en dan komt Prince het tweede couplet zingen en een solootje doen, en dan ontvouwt zich de rest van het nummer en maken ze d'r samen maar iets moois van. Ohh....tering, als dat gebeurt kom ik echt meerdere keren klaar denk ik...
pi_43069685
Haha... ik denk dat je eerst die stem hoort van Smooth Criminal aan het begin, dan een groot doek, Michael begint te dansen achter dat doek weet je wel.. het doek valt, hij doet een Medley [hij heeft de Black or White-look weer], dan komt Slash op, Billie Jean start, Michael zingt een stukje, doet een moonwalk, dansje, het publiek juicht, en MJ zegt: onder jullie stoelen zit mijn nieuwe single geplakt! Dan doet hij een compleet nieuw nummer en krijgt na afloop z'n award
pi_43070015
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD

Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
pi_43070497
Lijkt me lachen als hij dan helemaal niet komt opdagen, maar zijn award accepteert d.m.v een videoboodschap
pi_43092388
pi_43092460
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef Hapertje het volgende:
http://www.topeventticket(...)t-tickets-200695.htm

Een beetje voorbarig?
Die staat er al maanden
pi_43095201
25 jarig jubileum van Thriller, en dan even later in de tekst zeggen dat Thriller in december 1982 uit kwam
Nee.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:55:20 #178
107144 Pido
pi_43095534
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:

Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
Maar die mensen zijn ook echt totaal obsessed. Die neverlandsprincess zit ook in Wacko about Jacko (die docu over die fans) en die werken gewoon, doen dingen op het gebied van MJ en sparen om naar de VS of Ierland te kunnen om 'm te zien.

Die mensen zouden toch echt is moeten worden geanalyseerd door iemand, dat is echt niet helemaal goed.
pi_43099537
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef PimD het volgende:
25 jarig jubileum van Thriller, en dan even later in de tekst zeggen dat Thriller in december 1982 uit kwam [afbeelding]
Vond ik ook al raar.

@Pido: dan zijn wij nog niet zo erg..
pi_43100280
Ik word helemaal gek van het idee dat hij misschien wel gaat optreden.. 4 jaar na z'n laatste optreden (waar nog niet eens beeldmateriaal van is XD)
pi_43104598
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.

Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
pi_43104615
Another Part of Me nu op 3FM.
pi_43106151
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:

Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
Niks tegen jou hoor, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat als MJ ergens komt, fans gelijk een ticket naar London en een entree-kaartje kopen. Zou ik zelf nooit doen (en kunnen).
pi_43106353
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:

nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...

dat moet hij niet meer doen.. dat doet afbreuk aan zijn verleden..

pi_43106624
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...

dat moet hij niet meer doen.. dat doet afbreuk aan zijn verleden..

Ach, dat doet hij waarschijnlijk niet eens..
pi_43106835
Ik zou wel een kaartje kopen al komt ie hier in Nederland (of misschien zelfs België) iets doen. Maar om nou helemaal naar het buitenland te gaan. Ik zie het wel op tv
pi_43107287
Ach, je hebt ook mensen die ieder weekend in de Kuip naar Feyenoord gaan zitten kijken. Ieder z'n tick
pi_43108968
Michael to giveaway 200 FREE tickets to fans, and discounted rates

MICHAEL JACKSON

October 30, 2006

TO: All Fan Club Presidents and Contacts

I am pleased to announce that Mr. Jackson will be receiving the
Diamond Award from the World Music Awards on Wednesday ,
November 15, 2006, 7:30PM, Earl's Court 1, Kensington, London,
England.

As this is the 25th Anniversary of "Thriller" and, Mr. Jackson's
worldwide sales have to date exceeded over 750,000,000 million
units, Mr. Jackson is being recognized for his phenomenal, record-
breaking achievements. He is certainly the undisputed "King of Pop."

Mr. Jackson would like to see as many of his fans as can attend
the event. Because of this, we have made special arrangements
with the organizers to make special provisions from Mr. Jackson's
fans.

The first 200 fans will be admitted free on a first come, first serve
basis. After 200 tickets have been disbursed, all other tickets will
be sold at a special discounted rate and fans will be given a special
code to use when purchasing tickets.

I will be forwarding to you the information as to how to obtain
tickets within the next several days.

While I do not have the email addresses for all fan clubs, I am
relying on each of you to pass this information on.

Thank you for your continued love, support and prayers for
Michael Jackson. He loves and appreciates all of you.

Best regards.
Raymone K. Bain
General Manager
pi_43109039
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Another Part of Me nu op 3FM.
Hoorde net Black Or White op de radio en zag YRMW op TMF.
pi_43109153
Toch leuk. Zoiets heeft Michael wel vaker gedaan.
pi_43109207
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hoorde net Black Or White op de radio en zag YRMW op TMF.
Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezonden

Helaas worden veel nummers uitgezonden op de radio tijdens programma's als greatest hits. Doe dat ook tijdens andere programma's
pi_43109367
Dan moet ie haast wel gaan optreden.. waarom geven ze anders tickets weg, om hem een award in ontvangst te zien nemen?
pi_43109528
Hm idd, dat zou best eens kunnen. Nu kan ik helemaal niet meer wachten
pi_43109737
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezonden

Helaas worden veel nummers uitgezonden op de radio tijdens programma's als greatest hits. Doe dat ook tijdens andere programma's
Gaat een beetje moeilijk als de beste man sinds 2001 geen hit meer heeft gehad.
En 2001 is ancient history natuurlijk als het om muziek gaat.
pi_43109834
Mwah dat valt wel mee hoor. Toevallig luisterde ik vanmiddag naar 538 (wat natuurlijk bekend staat om top 40 crap) en daar werd gewoon muziek gedraaid uit de jaren 90, terwijl het geen greatest hits programma was. Ze kunnen het dus wel, maar willen het niet echt...
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:21:28 #196
107144 Pido
pi_43119728
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, gaaaaaaaaaaaa, ooooooooooop, treeeeeeeeee, den!

Godverdomme!

(sorry)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:23:53 #197
107144 Pido
pi_43119847
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:

Ja, dat vind ik dus debiel. Je zoekt in MJ en alles wat eromheen zit dingen waar je MJ niet voor nodig hebt. Zo hou je je wereld klein, denk ik. Maar goed, daar gaan we het nu niet over hebben. Sorry als ik je beledigd heb, zo was het nooit bedoeld.
pi_43120623
Je hebt me niet beledigd hoor maar het gaat nergens over wat je zegt. Mijn wereld klein? Door die concerten heb ik de halve wereld gezien, je ziet namelijk meer dan een artiest op een podium.
En wat zoek ik dan precies in MJ? Ik heb alles al; een huis, een vriend, goede vrienden en familie. Nogmaals; het is mijn hobby en passie. Net wat je zegt; mensen gaan naar Japan voor voetbal ofzo. Is hun wereld dan ook klein?
pi_43122345
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaard weten we nu wel!

Maar ik zag net een clip op TMF of MTV waarvan ik zeker weet dat Michael Jackson een grote bron van inspiratie was. Het lied heet "Superster" en je ziet een gast in MJ-Black-or-White-outfit [zwarte broek, wit t-shirt+blousje] op het podium rocken met een kerel met een gitaar.. ik vond het op de live-uitvoering van Black or White lijken.. ook een stukje rap erdoorheen in het midden, en op het eind gooit ie z'n petje in het publiek..
--> http://www.top-clips.nl/v(...)rster-ft-Dennis.html
--> http://www.youtube.com/watch?v=6IUtzCU8mSw

[ Bericht 8% gewijzigd door DrDentz op 31-10-2006 23:32:36 ]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:21:10 #200
107144 Pido
pi_43122722
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaart weten we nu wel!

Maar ik zag net een clip op TMF of MTV waarvan ik zeker weet dat Michael Jackson een grote bron van inspiratie was. Het lied heet "Superster" en je ziet een gast in MJ-Black-or-White-outfit [zwarte broek, wit t-shirt+blousje] op het podium rocken met een kerel met een gitaar.. ik vond het op de live-uitvoering van Black or White lijken.. ook een stukje rap erdoorheen in het midden, en op het eind gooit ie z'n petje in het publiek..
--> http://www.top-clips.nl/v(...)rster-ft-Dennis.html
--> http://www.youtube.com/watch?v=6IUtzCU8mSw
De hele TMF-awards heeft Michael al een keer beter gedaan.

EDIT: dit bedoel ik nou he:

wish he whas here and holding me...i cry tears very often because i miss Mike so much...*sad*
im longing to see him again...he is my wonderfull dove...of love...

i love you mike and youre never ever alone...

from my heart Nadia

Is dat niet wat overdreven..

[ Bericht 14% gewijzigd door Pido op 01-11-2006 11:25:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')