hehe, ikzelf denk niet dat ik het kan weerstaan. Ook bij YRMW destijds heb ik m maar gedownload. Ik kon het niet latenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincibleik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
![]()
Idd, tot 2000 was het nog goed te doen. In de Ghosts vid zag ie er gewoon supergaaf uit. Ook bij MJ Friends Munich was het nog goed te doen. Wel een heel klein mondje opeens, 2 jaar later juist weer supergroot, snap dr echt de ballen van..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.
Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.
Dangerous nog wel, maar al stukken minder, en bij het verschijnen van zijn volgende album was mijn interesse weg. Ik was zeg maar, muzikaal gezien, andere wegen ingeslagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Pido het volgende:
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
Ja, maar dan niet die van yokohamaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rnnz het volgende:
BAD Tour '88 dus ..![]()
Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
quote:Michael Jackson naar awardshow in Londen
Uitgegeven op zondag 29 oktober 2006 om 17:54:57
(Novum/AP) - Michael Jackson verschijnt volgende maand in het openbaar tijdens de uitreiking van de World Music Awards in Londen. Dat heeft de organisatie van het muziekevenement zondag bekendgemaakt. De King of Pop neemt dan de Diamond Award in ontvangst, de prijs die jaarlijks wordt toegekend aan artiesten die meer dan honderd miljoen albums hebben verkocht.
De aanwezigheid van de 48-jarige Jackson is opvallend, omdat hij nog maar zelden in het openbaar verschijnt sinds hij vorig jaar werd vrijgesproken van kindermisbruik. Na het proces verliet hij de Verenigde Staten en woonde hij vooral in Bahrein en Ierland. De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.
De World Music Awards, waarvoor de winnaars worden geselecteerd op basis van wereldwijd succes, werden vijftien jaar lang uitgereikt in Monaco. De afgelopen twee jaar vond het evenement plaats in de VS.
De show op 15 november in Londen wordt waarschijnlijk gepresenteerd door Lindsay Lohan. Verder worden optredens verwacht van Beyoncé, Mary J. Blige, Katie Melua en Andrea Bocelli.
De Diamond Award ging eerder naar onder anderen Celine Dion, The Rolling Stones, Britney Spears, Bon Jovi en Kanye West.
Viel me ook al op idd. Njah, we zijn waarschijnlijk een van de weinigen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Rnnz het volgende:
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.
Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
Thanks, zijn er wel weinig hoor..quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..
http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.
![]()
Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
*fluit X-Files theme*quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
Nee, Matthew Bellamy natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:10 schreef Hapertje het volgende:
Megalomaniac... is dat nou Simon Le Bon in je avatar?
Het was niet mijn kamer hè, ff voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
De twijfelachtige eer om in het rijtje van Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion toegevoegd te worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:02 schreef Rnnz het volgende:
PRESS RELEASE FOR IMMMEDIATE RELEASE
MICHAEL JACKSON TO MAKE FIRST UK PUBLIC APPEARANCE IN 9 YEARS AT THE WORLD MUSIC AWARDS
Lindsay Lohan to host; Beyonce to open; Mary J Blige, Rihanna, Faithless, Usher, Katie Melua, Andrea Bocelli, Bob Sinclair, Enya among artists
confirmed; Gwen Stefani, Nelly Furtado due to be announced
7pm EARLS COURT NOVEMBER 15TH 2006
London 29th October - On November 15th the most famous pop star on the planet Michael Jackson will be honoured with the Diamond Award at the worlds most international music award ceremony – the World Music Awards. This year London has the honour of hosting this spectacular extravaganza in its 18th year. In the UK, C4 will broadcast the special on Wednesday, November 22nd.
International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.
Lindsay Lohan will host the show hot from her recent success as MC of Saturday Night Live on the NBC network; performing artists include Beyonce who will be opening the show with a scintillating performance of DeJa Vu. Mary J Blige will be receiving a legend award for her Outstanding Contribution to R & B Music and will be performing a medley of her greatest hits. The latest R & B sensation Rihanna will be performing S.O.S. Katie Melua; best selling European female artist of the year will also be performing along with classical heartthrob Andrea Bocelli, DJ sensation Bob Sinclair, and Britain’s best dance trip hop group Faithless. Gwen Stefani and Nelly Furtado due to be announced shortly along with other major international artists………watch this space!
Michael Jackson will be appearing on stage as part of a spectacular tribute to Thriller. 2006 marks the 25th anniversary of Thriller the world’s best selling album of all time. Thriller, produced by Quincy Jones, has sold over 50 million albums around the globe since its release in December 1982. Thriller has changed the landscape of pop music and has continued to capture the hearts and inspire people all over the world. The World Music Awards will honour Michael and his unrivalled contribution to music by honouring him with the prestigious and much coveted Diamond Award. The Diamond Award was created to honour artists who have sold over 100 million albums, which for any act is an incredible achievement. It is an award that is not presented every year because it is only for music royalty and who better to receive it than the undisputed King of Pop. Past recipients of the Diamond Award include Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion.
Daar gaat het niet om hequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:43 schreef Megalomaniac het volgende:
De twijfelachtige eer om in het rijtje van Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion toegevoegd te worden.![]()
Het waren posters uit de Smash Hits, Bravo, Hitkrant, Muziek Express, Popfoto en dat soort bladen. Het is ook alweer 16 jaar geleden. Ik heb geen verstand meer van dat soort dingen... ik word te oud! Ik voel me ineens een ouwe lul!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef Pido het volgende:
Uuuhh, juist.
Waar koop jij Madonna posters dan Hapertje, ze hebben daar ook vast wel Michaeldingen.
Een album!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ik denk dat er grote dingen staan te gebeuren rond Michael. Donderdag het interview, volgende maand de WMA (gaan we vanuit dan he). What's next?
Ik doelde meer op optredens; iig dat Michael zich meer laat zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een album!![]()
alhoewel, ik vraag me af wat zijn label is
Hopelijk gaat hij optreden.. kijken naar MJ die een award krijgt heb ik nou ook wel weer gezienquote:International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.
Ik kan het me echt niet voorstellen. Wat zou hij moeten doen dan? Een medley van hits? Billie Jean? Hmm.. moeilijk hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij optreden.. kijken naar MJ die een award krijgt heb ik nou ook wel weer gezien
Ik ga ook ff Prince en Michael in een post gooien...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen. Wat zou hij moeten doen dan? Een medley van hits? Billie Jean? Hmm.. moeilijk hoor.
- Medley van een paar nummers (zoals hij wel eens vaker heeft gedaan)
- Beat It refreintje met 'het dans-stukje' erbij (een minuutje ofzo)
- Whatever Happens samen met Santana (krachtig, mooi nummer van z'n 'nieuwste' album)
- Billie Jean
Hoe vet zou dit toch zijn? OMG..Ik kan het me niet voorstellen. Gewoon ff een kwartiertje performen.
Net zoals Prince dat deed, op bijvoorbeeld de Brits Awards, of de Grammy Awards '04. Zo vet.
![]()
Die staat er al maandenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef Hapertje het volgende:
http://www.topeventticket(...)t-tickets-200695.htm
Een beetje voorbarig?
Maar die mensen zijn ook echt totaal obsessed. Die neverlandsprincess zit ook in Wacko about Jacko (die docu over die fans) en die werken gewoon, doen dingen op het gebied van MJ en sparen om naar de VS of Ierland te kunnen om 'm te zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD
Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
Vond ik ook al raar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef PimD het volgende:
25 jarig jubileum van Thriller, en dan even later in de tekst zeggen dat Thriller in december 1982 uit kwam [afbeelding]
Niks tegen jou hoor, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat als MJ ergens komt, fans gelijk een ticket naar London en een entree-kaartje kopen. Zou ik zelf nooit doen (en kunnen).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.
Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD
Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
Ach, dat doet hij waarschijnlijk niet eens..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...
dat moet hij niet meer doen.. dat doet afbreuk aan zijn verleden..
![]()
Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hoorde net Black Or White op de radio en zag YRMW op TMF.![]()
Gaat een beetje moeilijk als de beste man sinds 2001 geen hit meer heeft gehad.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezonden![]()
Helaas worden veel nummers uitgezonden op de radio tijdens programma's als greatest hits. Doe dat ook tijdens andere programma's![]()
Ja, dat vind ik dus debiel. Je zoekt in MJ en alles wat eromheen zit dingen waar je MJ niet voor nodig hebt. Zo hou je je wereld klein, denk ik. Maar goed, daar gaan we het nu niet over hebben. Sorry als ik je beledigd heb, zo was het nooit bedoeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.
Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
De hele TMF-awards heeft Michael al een keer beter gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaart weten we nu wel!![]()
Maar ik zag net een clip op TMF of MTV waarvan ik zeker weet dat Michael Jackson een grote bron van inspiratie was. Het lied heet "Superster"en je ziet een gast in MJ-Black-or-White-outfit [zwarte broek, wit t-shirt+blousje] op het podium rocken met een kerel met een gitaar.. ik vond het op de live-uitvoering van Black or White lijken.. ook een stukje rap erdoorheen in het midden, en op het eind gooit ie z'n petje in het publiek..
--> http://www.top-clips.nl/v(...)rster-ft-Dennis.html![]()
--> http://www.youtube.com/watch?v=6IUtzCU8mSw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |