abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42572822

--------------------------------------------------------------------------
Michael wie?

Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt; Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder "Don't Stop 'Til You Get Enough", "Off The Wall", "Rock With You", "The Girl Is Mine", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "Thriller", "I Just Can't Stop Loving You", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Man in the Mirror", "Dirty Diana", "Smooth Criminal", "Black or White", "Remember The Time", "Heal The World", "You Are Not Alone", "EarthSong", "They Don't Care About Us", "Stranger In Moscow" en "You Rock My World". Hee-hee!

Off The Wall

Released: August 10, 1979
Recorded: December 4, 1978 - July 7, 1979, Los Angeles
Genre: Disco/funk/R&B/soul
Length: 42:16 (Original Version)
Label: Epic
Producer(s): Quincy Jones, Michael Jackson

Thriller

Released: December 1, 1982
Recorded: April - November 1982
Genre: Pop, Soul, Funk, R&B, Rock
Length: 42:19 (Original Version)

BAD

Released: August 31, 1987
Recorded: January 5 – July 9, 1987
Genre: Pop, Funk, R&B, Rock
Length: 48:11 (Original Version)

Dangerous

Released: November 26, 1991
Recorded: June 25, 1990 - October 29, 1991
Genre: R&B, New Jack Swing, Pop
Length: 76:58 (Original Version)
Producer(s): Michael Jackson, Teddy Riley & Bill Bottrell

HIStory

Released: June 20, 1995
Recorded: 1978-1995
Genre: Disco, Funk, R&B, Pop, Rock, New Jack Swing
Length: Disc one: 71:38 - Disc two: 77:12
Producer(s): Michael Jackson, Jimmy Jam & Terry Lewis, Dallas Austin, David Foster, Bill Bottrell and R. Kelly (producers van de 2e CD met nieuw materiaal)

Blood On The Dancefloor

Released: 1997
Recorded: 1996
Genre: Pop, Rock, R&B, House
Length: 37:14
Producer(s): Michael Jackson, Jimmy Jam & Terry Lewis, Terry Riley

Invincible

Released: October 30, 2001
Recorded: 1999-2001
Genre: Dance, Pop, R&B
Length: 77:08
Producer(s): Michael Jackson, Rodney Jerkins, Teddy Riley, Babyface, & R. Kelly

En verder!

Bespreek hier alles over deze excentrieke legende, van zijn chimpansee tot de glitterende handschoen! Prop een veer in z'n kont of kraak hem tot de grond af, en laten we elkaars handen vasthouden en samen hopen dat er weer eens wat nieuw muziekmateriaal uitkomt, want zelfs Tupac brengt de laatste jaren meer albums uit
Shamone!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnnz op 11-10-2006 16:37:57 ]
pi_42572857
En hier weer verder over de Koning van de Popmuziek!

Vorige openingspost van DrDentz een beetje aangepast..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:00:19 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42573558
Shamone!

Vet hoe die southpark cartoon persiflage dat deed
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42573918
Stiekem ben ik toch wel heel benieuwd naar het nieuwe album van michael .

Hij is misschien nogal wereldvreemd, hij heeft wel fantastische muziek gemaakt zeg.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:10:13 #5
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42573936
Waarom maakt die flapdrol niet een nieuw album? Hij is kennelijk bijna failliet en loopt dan ongetwijfeld enorm binnen. Of een tournee. Hij heeft geld nodig en de wereld wil hem echt wel graag live zien. MJ is kennelijk geen marketinggenie zoals Madonna.
Ik heb al een boek.
pi_42574877
Hiiii hiiii!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42574895
Omdat die flapdrol niet failliet is. Geloof je nou echt dat hij failliet is? Die rechtzaak heeft hem veel geld gekost, maar failliet.. echt niet. Hij verdient nog steeds elke dag duizenden dollars zonder ook maar iets te doen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:55:17 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42575196
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:46 schreef Rnnz het volgende:
Omdat die flapdrol niet failliet is. Geloof je nou echt dat hij failliet is? Die rechtzaak heeft hem veel geld gekost, maar failliet.. echt niet. Hij verdient nog steeds elke dag duizenden dollars zonder ook maar iets te doen.
Die geruchten dan? Waar rook is is vuur lijkt me? Heeft hij niet recent weer wat rechten van zijn Beatlesmuziek verkocht? Ennieway: Michael, maak een nieuwe CD en ga op tournee. You'll make loads of cash.
Ik heb al een boek.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:40:47 #9
107144 Pido
pi_42576776
Michael Jackson zal en kan echt niet falliet gaan. Zie je dat al voor je? Kom op man, hij kan al leven alleen Thriller.

Verder mag die best opschieten met zn nieuwe cd en/of tour hoor, dat is niet.
pi_42579950
Inderdaad kom es terug van nooit weggeweest
You've just been F'd in the A
pi_42580857
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:40 schreef Pido het volgende:
Michael Jackson zal en kan echt niet falliet gaan. Zie je dat al voor je? Kom op man, hij kan al leven alleen Thriller.

Verder mag die best opschieten met zn nieuwe cd en/of tour hoor, dat is niet.
Waarom heb ik het gevoel dat er iets in je reply ontbreekt? Ik begrijp hem niet helemaal.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:56:42 #12
107144 Pido
pi_42587161
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Waarom heb ik het gevoel dat er iets in je reply ontbreekt? Ik begrijp hem niet helemaal.
Dat is het niet. Bitching.
pi_42589956
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:56 schreef Pido het volgende:

[..]

Dat is het niet. Bitching.
lol, ook deze is vaag

Anyway, wanneer denken jullie dat het album wordt uitgebracht? Wat is een slim tijdstip voor Michael om uit te brengen? Ik zelf zou zeggen aan het einde van het jaar, maar dat betekent dat het nog wel eventjes gaat duren. Hoewel ik dat inmiddels wel gewend ben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42592598
Ja, ik snap Pido ook niet helemaal.. Niets persoonlijks hoor

LATEST:

The three year custody battle between pop star MICHAEL JACKSON and ex-wife DEBBIE ROWE has finally ended after she agreed to a cash payment in return for giving up her parental rights. Rowe had filed for visitation rights and custody of the couple's children, PRINCE MICHAEL, nine, and PARIS MICHAEL, eight, which she voluntarily gave up in 2001. A source close to Jackson tells American publication Us Weekly that Rowe has given up all visitation rights in exchange for reinstated, bi-monthly alimony payments of approximately $750,000 (GBP417,000) a year. According to a source, "It was hard for Debbie, but she's broke." Jackson's attorney MICHAEL ABRAMS says, "Michael is satisfied with the results, and I believe Ms Rowe is satisfied."

De bitch.. :s
pi_42593680
Dat mens was altijd al achter z'n geld aan
pi_42596844
Die engo pedo hoort in een TBS-kliniek thuis, niet in een studio.

Dit topic hoort trouwens niet in MUZ maar in TRUTH.
pi_42598954
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PDOA het volgende:

Onzin

Maar anyway, waarom zeggen jullie alsof 't de normaalste zaak van de wereld is 'maak weer 'n nieuwe CD'? Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
pi_42599011
King of Pop
pi_42600228
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Onzin

Maar anyway, waarom zeggen jullie alsof 't de normaalste zaak van de wereld is 'maak weer 'n nieuwe CD'? Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
ONZ, dat kan natuurlijk ook nog ja.
pi_42601451
quote:

Je titel klopt wel zo te zien 'werkloze nietsnut'. Ga lekker ergens anders spelen
pi_42603242
quote:

Rot es ff heel gauw op aub

@Taurus: MJ is altijd bezig met muziek maken en teksten schrijven.. dat doet ie bijna z'n hele leven al. Dan mag je toch wel hopen dat ie na slechts 7 albums er nog wel een aantal bijplakt.

Hij heeft alleen denk ik wel goede begeleiding nodig, om fit te blijven en te kunnen dansen. Het dansen verleer je niet, maar het volhouden wel.. daar moet ie juist aan werken.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:04:08 #22
107144 Pido
pi_42609394
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

lol, ook deze is vaag

Anyway, wanneer denken jullie dat het album wordt uitgebracht? Wat is een slim tijdstip voor Michael om uit te brengen? Ik zelf zou zeggen aan het einde van het jaar, maar dat betekent dat het nog wel eventjes gaat duren. Hoewel ik dat inmiddels wel gewend ben
Sorry jongens. Was onder invloed zeg maar.

Ik bedoelde natuurlijk gewoon dat ik wil dat 'ie opschiet met z'n nieuwe cd en/of tour.

Had gister echt weer zo'n mooi Michael moment he. Was zo de Earth Song demo aan 't luisteren en 't was zo mooooooi
pi_42611553
Maar goed, het nieuwe album

Wie moet het gaan produceren, Teddy Riley?
pi_42611951
MICHAEL JACKSON 'READY TO TAKE OVER THE WORLD'

Michael Jackson is working on an "edgy street record" with a string of producers including Will.I.Am, it has been claimed.

According to the uncle of Ron "Neff U" Feemster, former producer with Eminem, 50 Cent, and Ne-Yo, Jacko has brought in some production big-hitters for the proposed album.

Feemster's uncle, Charles "Big Chuck" Stanton, told the Los Angeles Times that he'd been to the embattled star's new home to discuss the project and met "a musically focused and creatively fired-up Jackson."

Stanton said he is "ready to take over the world. He's got some hot records. Will.I.Am did one, Teddy Riley [did one]. We're giving Michael a lot of edgy street records. He's putting melodies to some hard party records."

There has been no confirmation from Jackson's
camp about the reports.

bron: yahoo
pi_42614748
Hmm, klinkt cool. Hoop wel dat ie zichzelf blijft qua muziek. En alsjeblieft Michael, PLEASE roep Quincy Jones er ook bij.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:13:19 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42614922
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:42:31 #27
107144 Pido
pi_42615659
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Wij zijn fans, wij blijven hopen.

En daarnaast acht ik hem nog volledig in staat om met iets briljants te komen, als 'ie z'n kop erbij houdt en nu eindelijk alles een keer op een rijtje heeft. Dat is echter altijd twijfelachtig bij MJ...
pi_42617681

Een aantal zeldzame (PRACHTIGE) foto's die ik jullie niet kon onthouden.
pi_42623129
Geweldige foto's Rnnz. Natuurlijk had ik ze al als fan , maar ze blijven prachtig idd
pi_42633228
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
pi_42638458
Ik denk dat als Michael al geldproblemen heeft, dan is het puur in cash flow. Net zoals in Nederland eigenlijk. Mensen hebben een huis van 4 ton maar doen boodschappen bij de Lidl.

En Sony zit nog steeds achter zijn catalogus aan. En hij is bezig met een cd en misschien een tour! Dat zou super zijn! Mensen dachten ook dat Madonna was afgeschreven tijdens het Sex tijdperk maar nee hoor, ze kwam terug!

Nogmaals; of het is de stilte voor de storm of het blijft stil.
pi_42643207
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
Er zitten een soort van 'haken' in die grond, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Dat moment komt toch altijd pas na die knal? Dan wordt het licht op die gast met een explosief gezet zodat MJ en de anderen hun voeten erin kunnen zetten. En na die knal zie je dus de 'lean'.

Nog een paar..
pi_42656459
Er zitten sterke magneten in de zolen. Dus zodra ze op dat plateau gaan staan, kunnen ze zo ver voorover leunen. Je ziet ze ook altijd heel rustig hun voeten op dat plateau schuiven. De magneten worden dan geactiveerd als ze erop staan, of gedeactiveerd als ze eraf gaan natuurlijk
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:18:44 #34
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_42656565
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_42661858
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
Op Invincible staan geen oe en ah's

@Sideshowbobbie: nietes, Ik heb het wel es gezien waarbij het bijna fout ging. Er zitten kleine dingetjes in de grond waar ze hun voeten insteken, en die gaan weg als er weer uitgaan.
pi_42664878
Hmz welles . Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
pi_42664880
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
idd geen r&b

please
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:13:14 #38
107144 Pido
pi_42668845
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 07:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmz welles . Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
pi_42670842
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:13 schreef Pido het volgende:

[..]

Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.

Het is ook wel eens bijna misgegaan bij een danser die bijna viel.. Michael zelf is ook al eens geflikkerd toen ie de lean deed.
  zondag 15 oktober 2006 @ 16:04:14 #40
107144 Pido
pi_42698876
Ja, idd. Bij de HIStory tour gaat 'ie een keer op z'n bek.
pi_42707779
Gewoon supermuziek, punt.

Maar weet niet of hij nou moet gaan touren, iedereen probeert hem altijd maar in zwart daglicht te zetten met elke kans die ze krijgen. Laat hem maar lekker teren op zijn verleden, en gewoon een lekker prive leven gaan leven.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42730732

Nieuw plaatje, Michael is weer druk aan het werk in de studio
quote:
DUBLIN, Ireland (October 15, 2006) -- It's half past four in the morning and I'm making my way to Dublin with Ray. I have spent a fair amount of time in the back of Ray's car in the last 34 hours. He is the driver, henchman for Paddy who owns the recording studio in the middle of no man's land, Ireland. Not only is it a quaint studio built inside the grounds of an old stone classic Irish estate...it's the new creative home of Michael Jackson.

blablabla

When the music was rolling and he didn't have me asking him questions, one could see sparks of life and energy. He hummed a little and at one point got up and walked to the back of the room where he could move a little to the music... he was almost dancing.

blablabla

(Note: More of Billy's visit coming to Access Hollywood in November)
[die kerel denkt ook nog even wijs te zijn door een "Thriller"-remake te adviseren]

ooh.. ik wil dat 'jammen' ook horen

http://www.accesshollywood.com/news/ah2057.shtml

[ Bericht 30% gewijzigd door DrDentz op 17-10-2006 02:16:23 ]
pi_42730774
Heey.. Dat plaatje had ik nog niet gezien. Thanks.
pi_42730838
je loopt achter
pi_42730860
De laatste tijd wel ja.

Het lijkt wel of ik uitgekeken ben op z'n albums.. Het zijn er potverdikkeme zo weinig die hij heeft gemaakt.. de King Of Pop heeft maar 7 albums gemaakt. Ik ken elk liedje voort binnenstebuiten. Ik wil nieuw materiaal.

Zelfde geldt overigens voor concerten.. er is maar 1 Dangerous Tour PRO concert beschikbaar, en er is maar 1 BAD Tour PRO concert beschikbaar.. Bucharest '92 en Yokohama '87.. da's toch te belachelijk voor woorden? Ook op MJ forums wordt er weinig meer gepost.. geen nieuwe multimedia meer ofzo, en het is allemaal zo stil rond MJ.

Ik haat het.
pi_42730957
Ja, ik probeer nu ook de Yokohama '87 show te downloaden.. er zit zo'n gaaf hoesje bij

Als dat nou gewoon in de winkel lag.. bespaart ons een hoop moeite
al vind ik het wel jammer dat er zo weinig nummers van "Bad" gedaan worden.. alleen de laatste 2
de 88 leg heeft veel meer Bad-liederen... die heb ik liever
pi_42731191
Ja, en laat die nou net niet beschikbaar zijn.. Irritant toch?
pi_42737004
quote:
Michael Jackson is set to make a musical comeback in London later this year. Michael Jackson has been lured into appearing alongside a host of soul legends for his pal David Gest's All Star Soul Spectacular at Cadogan Hall in December - nearly 10 years after he last sang live in Britain.

He will join the likes of Bonnie Tyler, Candi Staton and Me and Mrs Jones crooner Billy Paul on stage, and accordingly to Gest he is 90 per cent certain to be added to the bill.

Speaking exclusively to the Eye, Liza Minnelli's former husband said: "I have spoken to Michael about joining and he is really keen, it`s really exciting because people will just love him.

"He is a very good friend of mine so it would be very special if his first concert in all these years was something I have set up. I have already got some great talents who are going to join in but to get Michael would be amazing.

"I'm pretty sure I am nearly there, Michael is 90 per cent with us, he has just got to tie a few things up. I would also like his brothers to get involved but we're not sure what is happening there yet."
Sounds promising?
pi_42748836

die pruik, tjonge je met het maar durven
pi_42761000
Lol idd.. wanneer gaat hij daar eens iets aan doen?
pi_42767334
Die David Gest is een smeerlap.

Volgens mij komt er een boek uit van hem met privé dingen over Michael, lekkere vriend ben je dan.

En zijn naam gebruiken om een show te verkopen want Michaels bezoek is al bevestigd als niet waar.
Email from Raymone:

"Mr. Jackson knows nothing about a David Gest show."
pi_42770007
Maar in dat boek staan wel allemaal leuke dingen, tenminste dat zegt hij. Dingen over vroeger, dat ze samen op pad gingen in Michael's auto enzo
pi_42771497
David Gest is al heel lang een goede vriend van mj, ik denk niet dat hij rare dingen over hem gaat zeggen
pi_42771730
Ik denk het ook niet, maar het schijnt wel dat MJ helemaal niets weet van die show van hem in december.. dat zei Raymone Bain.
pi_42773365
Hm, ik zie mezelf dit niet zeggen opver vrienden;

GEST TO REVEAL JACKSON SEX SECRETS

LIZA MINELLI's ex-husband DAVID GEST is to release an autobiography which promises to reveal secrets regarding MICHAEL JACKSON's sex life. Gest and Jackson were friends in their teens when they were growing up in Encino, California. In the new book, the 53-year-old claims Jackson's father JOE paid a prostitute to have sex with his son and that the young star was once propositioned for sex by a male record executive. MARK BEGO, who is co-writing the book with Gest, tells US publication The National Enquirer, "Michael told David all about his sex life, and now David feels it is time to tell the world so the public can understand why Michael turned out the way he did." Gest and Jackson have remained friends for more than three decades and the pop star even served as best man when Gest married Minnelli in 2002. Gest adds, "Michael has so many skeletons in his closet and David feels now is the time they should be aired."
19/05/2006 19:28

http://contactmusic.com/n(...)20secrets_19_05_2006
pi_42773801
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
Hm, ik zie mezelf dit niet zeggen opver vrienden;

GEST TO REVEAL JACKSON SEX SECRETS

LIZA MINELLI's ex-husband DAVID GEST is to release an autobiography which promises to reveal secrets regarding MICHAEL JACKSON's sex life. Gest and Jackson were friends in their teens when they were growing up in Encino, California. In the new book, the 53-year-old claims Jackson's father JOE paid a prostitute to have sex with his son and that the young star was once propositioned for sex by a male record executive. MARK BEGO, who is co-writing the book with Gest, tells US publication The National Enquirer, "Michael told David all about his sex life, and now David feels it is time to tell the world so the public can understand why Michael turned out the way he did." Gest and Jackson have remained friends for more than three decades and the pop star even served as best man when Gest married Minnelli in 2002. Gest adds, "Michael has so many skeletons in his closet and David feels now is the time they should be aired."
19/05/2006 19:28

http://contactmusic.com/n(...)20secrets_19_05_2006
Pfff wie de fuck is hij om het allemaal maar naar buiten te brengen???
Net of de wereld recht heeft op info over MJ's sexleven...jezus wat een mongool zeg.
pi_42777020
Naja, hij heeft ook wel een eierhoofd
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:43:46 #58
107144 Pido
pi_42804961
Pfff, waarom werkt Michael nou weer met William? Waar de fuck slaat dat op: Michael kan iedereen uit de muziekbiz krijgen, Outkast, Pharrel, etc, en wie neemt 'ie: fucking Willliam van de Black Eyed Peas. Dat valt me dan weer zo van MJ tegen, dat 'ie Pharrel laat ligggen voor William. Snappen jullie dat wel dan?
pi_42805440
Sorry Pharrel??? dat meen je tocj niet serieus he??
Ik zal 1 nummer noemen: Can I Have It Like That
Dat is toch verdomme geen muziek?, Nou is William ook niet alles, maar hem liever dan Pharrel
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42806125
Ik heb persoonlijk ook liever Pharrel, al ben ik geen fan van z'n werk voor andere artiesten.
Neptunes & N*E*R*D daarentegen.
Will.I.Am vinnik echt zo'n mislukte Wyclef.
pi_42806196
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef Taurus het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
Dachten mensen jaren geleden al, bijv. tijdens de 30th anniversary show, waar hij er ook super gaar uitzag. Stond toen toch aardig te dansen. Als is dat ook alweer 5 jaar geleden. Overigens hoèf je natuurlijk niet te dansen. Een stem en muzikaal talent blijft altijd. Wel vind ik het een beetje jammer dat hij kennelijk weer voor een een bepaalde stroming heeft gekozen, ipv gewoon zijn eigen stroming. Dàt zijn namelijk doorgaans de betere nummers. Ik heb het idee dat MJ zich te veel laat beïnvloeden door anderen, wat muziekkeuze betreft. Urban, r&b, is zijn muziek niet. Zijn eigen inzichten zijn al gevarieerd genoeg. Een richting voor een album zoals nu kennelijk 'urban' wordt, had ik liever niet gezien. Ik wil die oe's, ah's en hii-hie's dus wèl gewoon.
Maar goed, we hebben sowieso wel effe te wachten.
Effe een vraag, wie heeft een van de volgende nummers ergens anders dan van een CD/mp3 thuis gehoord (radio, openbare gelegenheid):

- Whatever happens
- Keep the Faith
- Why you wanna trip on me
- Dangerous
- Is it scary
- 2 Bad

???
Nummers die volgens mij voorbehouden zijn aan mensen die de betreffende CD's hebben, maar heel wat beter zijn dan bijv. een 'Cry' of 'You rock my world' (die oveirgens in de acoustische uitvoering, schitterend is).
Best raar dat van de jaren '90 en '00 albums heel wat nummers onbekend zijn gebleven (terwijl er een hoop potentiële hits tussen zitten), terwijl de overige nummers zeer bekend zijn.
Dan een speciale vermelding voor 'On the Line' die kennelijk nergens anders te horen is dan in de film 'On the bus' (zelfs op de soundtrack van die film staat ie niet)???

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 19-10-2006 15:41:09 ]
pi_42806834
Pharell had ik misschien ook wel liever gehad. Als je dan kijkt naar wat hij met de Neptunes voor Justin Timberlake heeft gedaan (op o.a. Justified)... daar zitten hele lekkere nummers tussen. Rock Your Body, Like I Love You, Girlfriend (met Nelly), Signs (met Snoop Dogg) om er maar een paar te noemen.. die nummers had Michael best kunnen zingen, dat waren zeker hits geweest.
pi_42811276
whut, heeft één van jullie het preview filmpje al gezien van het Access Hollywood interview?
So damn good , ook al is het maar 30 seconden
pi_42812146
Hij is wijs he?

"This is really you deciding to get back into making music?"
"I never stopped. "
pi_42813634
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dachten mensen jaren geleden al, bijv. tijdens de 30th anniversary show, waar hij er ook super gaar uitzag. Stond toen toch aardig te dansen. Als is dat ook alweer 5 jaar geleden. Overigens hoèf je natuurlijk niet te dansen. Een stem en muzikaal talent blijft altijd. Wel vind ik het een beetje jammer dat hij kennelijk weer voor een een bepaalde stroming heeft gekozen, ipv gewoon zijn eigen stroming. Dàt zijn namelijk doorgaans de betere nummers. Ik heb het idee dat MJ zich te veel laat beïnvloeden door anderen, wat muziekkeuze betreft. Urban, r&b, is zijn muziek niet. Zijn eigen inzichten zijn al gevarieerd genoeg. Een richting voor een album zoals nu kennelijk 'urban' wordt, had ik liever niet gezien. Ik wil die oe's, ah's en hii-hie's dus wèl gewoon.
Maar goed, we hebben sowieso wel effe te wachten.
Effe een vraag, wie heeft een van de volgende nummers ergens anders dan van een CD/mp3 thuis gehoord (radio, openbare gelegenheid):

- Whatever happens
- Keep the Faith
- Why you wanna trip on me
- Dangerous
- Is it scary
- 2 Bad

???
Nummers die volgens mij voorbehouden zijn aan mensen die de betreffende CD's hebben, maar heel wat beter zijn dan bijv. een 'Cry' of 'You rock my world' (die oveirgens in de acoustische uitvoering, schitterend is).
Best raar dat van de jaren '90 en '00 albums heel wat nummers onbekend zijn gebleven (terwijl er een hoop potentiële hits tussen zitten), terwijl de overige nummers zeer bekend zijn.
Dan een speciale vermelding voor 'On the Line' die kennelijk nergens anders te horen is dan in de film 'On the bus' (zelfs op de soundtrack van die film staat ie niet)???
Keep The Faith en Why You Wanna Trip On Me heb ik zeker wel eens op de radio gehoord...Maar die andere hoor ik inderdaad nooit en het zijn inderdaad allemaal toppers die je daar opnoemt naar mijn mening (alleen 2 Bad wat minder).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_42813731
Hey jongens aangezien jullie een jackson fan zijn kunnen jullie me bast wel vertellen welk liedje het is dat hij volgens mij in een afrikaans land is en dan midden in een grote groep mensen staat te zingen , veel mensen met trommels
Ik heb et de titel al 10tallen keren voorbij zien komen in men leven, maar ik kan er echt niet op komen nu, en ik wil tog egt dat liedje downlooden
Alvast bedankt
pi_42813904
Kan wel Man In The Mirror zijn? (Ik dacht dat die een soorgelijke clip had, maar heb al lang die clips niet meer gezien..._)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_42813965
Kzal em ff downen, kzal et zo wel ff laten weten
pi_42814311
Ik zag net ook een leuk filmpje bij Shownieuws (nee dat kijk ik normaal nooit.. ). Ze vertelden dat hij bezig was met een nieuw album.. z'n eerste sinds Invincible. Dangerous was z'n laatste album, voor Invincible.. dat vind ik zo dom, want wat zijn HIStory en BOTDF dan?

Verder was het bericht positief gestemd.. Ze noemden hem iets van 'de allergrootste popster allertijden' en zeiden dat Invincible overal in de wereld bij de hitlijsten op 1 stond. Zo lieten ze de clip van You Rock My World zien en een stukje van de HIStory Tour. Heel leuk
pi_42814573
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef Rnnz het volgende:
Ik zag net ook een leuk filmpje bij Shownieuws (nee dat kijk ik normaal nooit.. ). Ze vertelden dat hij bezig was met een nieuw album.. z'n eerste sinds Invincible. Dangerous was z'n laatste album, voor Invincible.. dat vind ik zo dom, want wat zijn HIStory en BOTDF dan?

Verder was het bericht positief gestemd.. Ze noemden hem iets van 'de allergrootste popster allertijden' en zeiden dat Invincible overal in de wereld bij de hitlijsten op 1 stond. Zo lieten ze de clip van You Rock My World zien en een stukje van de HIStory Tour. Heel leuk
Zal wel fijn geregisseerd zijn door z'n publicist.
pi_42814625
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Zal wel fijn geregisseerd zijn door z'n publicist.
Bij Shownieuws zijn ze altijd wel positief over hem. Die presentator lijkt me een fan van MJ.
pi_42814645
Op 2 November komt trouwens het hele interview met Acces Hollywood.
pi_42814963
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:23 schreef leroytje het volgende:
Hey jongens aangezien jullie een jackson fan zijn kunnen jullie me bast wel vertellen welk liedje het is dat hij volgens mij in een afrikaans land is en dan midden in een grote groep mensen staat te zingen , veel mensen met trommels
Ik heb et de titel al 10tallen keren voorbij zien komen in men leven, maar ik kan er echt niet op komen nu, en ik wil tog egt dat liedje downlooden
Alvast bedankt
ik denk dat je They Don't Care About Us bedoelt, is Rio de Janeiro maar goed
pi_42815019
Ja, "het volk" ziet HIStory niet als een nieuw album, omdat er een cd met z'n grootste hits tot dan toe bijzat
pi_42815111
Maar ook een CD met 15 nieuwe liedjes.. beetje krom dus. Zo doen ze net alsof Michael sinds 1991 al geen nieuw album meer heeft gemaakt (ff Invincible niet meetellen).
pi_42816159
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]

ik denk dat je They Don't Care About Us bedoelt, is Rio de Janeiro maar goed
Ohja natuurlijk! Het is They Don't Care About us..Stom dat ik dat niet door had
pi_42816532
Ja, dat zeiden ze toen ook bij de release van Invincible. Eerste album in 10 jaar tijd. Op de één of andere manier zien ze niet in dat HIStory ook een volledig album was. Kijk, dat van BOTDF kan ik begrijpen, want dat is vooral een remix album.

Ik hoop iig dat in dat interview een deel van een (mogelijk) nieuw nummer wordt afgespeeld
pi_42816923
Waarom komt het pas op 2 november
pi_42817358
HIStory vind ik ook gewoon een album (en persoonlijk vind ik het ook echt één van de beste)
pi_42817761
HIStory is naar mijn mening de beste. Daardoor ben ik toen ook fan geworden. Het heeft gewoon geweldige nummers
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:52:06 #81
107144 Pido
pi_42834254
HIStory is heeel veel MJ-invloed volgens mij. Dat resulteert vervolgens in een paar universeel sterke nummers (Earth Song, You Are Not Alone, Stranger In Moscow, TDCAU) en in nummers die echt alleen fans goed vinden (D.S., Come Together, 2 Bad). HIStory is briljant.

Acces Hollywood interview? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
pi_42834690
Het is zeker z'n meest controversiele album.. Come Together staat er denk ik ook alleen maar op om even te showen wie er nu ook alweer die Beatles-rechten had [het nummer deed hij ook al in Moonwalker, dus er was niet echt een reden om het als 'nieuw' nummer op HIStory te plaatsen]

http://www.youtube.com/watch?v=m7aY1nKzra4
Access Hollywood interview
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:57:03 #83
107144 Pido
pi_42838032
Ja, had het al gezien. Ben erg benieuwd, hopelijk een paar snippers nieuw materiaal.

*prays*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:18:28 #84
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42843492
One part of Jackson’s problem now is that nearly everyone in urban music is making Jacko-like music. The greatest offender would be Justin Timberlake, who’s fashioned a whole solo career on Jackson’s falsetto and whoops. Interestingly, Jackson — according to Access Hollywood’s Billy Bush — is working with the Black Eyed Peas’ ubiquitous Will.i.am. If so, expect tracks that sound like Jacko doing Timberlake doing Jacko.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42854116
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ohja natuurlijk! Het is They Don't Care About us..Stom dat ik dat niet door had
Zijn overigens twee videoclips van; misschien dat je dat nog niet wist. Eentje in Brazilië en de Prisonversion. De laatste is wat controversieel:
quote:
Both the lyrics and the video generated controversy for Jackson.

The original version of the song brought accusations to Jackson of being anti-Semitic in the lyric: "Jew me, sue me, everybody do me / Kick me, kike me, don't you black or white me". He responded to these allegations by insisting that he did not mean to offend any member of the Jewish community, that some of his best friends were Jewish and that racism was never in his heart. He also explained in his letter to the Anti-Defamation League (ADL) that the song was meant to demonstrate the hatefulness of racism, anti-Semitism and stereotyping. He said: "My intention was for this song to say 'no' to racism, anti-Semitism and stereotyping. I intend to include, in all albums that have not been shipped as of this date, the above paragraph so that no one can listen to my music and misconstrue my intentions. Just the idea that my lyrics could offend and hurt anyone's feelings is extremely painful to me."

Still under pressure, Jackson then tried to prove his good intentions as he withdrew HIStory from the market, altered the controversial words and re-released it on his own expense.

The original music video for the song showed Jackson singing the song in a prison. MTV took the video off its playlist because it showed scenes of violence. Jackson and video director Spike Lee did another version of the video set in Brazil. Other sources claim that "The original music video, which was shot in March, on the streets of Rio de Janeiro in Brazil was reportedly not 'entirely satisfactory' to Michael's liking, so a second music video, the 'Prison Version', was made a week later. However ironically this new music video was banned in some countries due to complaints that it was too violent, and on both MTV and VH1 it was only allowed to be shown after the 9 o’clock watershed."
Bron: Wikipedia
pi_42857089
Ik begrijp nog steeds niet dat ze de Prison versie aanstootgevend vonden. Kom op man, die clip is geweldig . Ook wat het stukje betreft over 'Jew me', als je naar het hele nummer luisters/kijkt dan zie je toch vanzelf wel dat het gaat over onrecht en racisme etc.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:58:32 #87
107144 Pido
pi_42863033
Prison Version is geweldig. Een stuk beter dan die in Rio.
pi_42863728
Tja, en hij was er zelf nog bijna in beland ook
pi_42864436
Ach, de joodse lobby in de V.S. is een sterke. Wanneer er iets is dat ook maar een beetje aanstootgevend kan zijn voor Joden, moet er actie ondernomen worden. Jammer, want volgens mij is het vrij duidelijk dat MJ het betreffende niet zo heeft bedoeld. Een ander punt was dat er beelden in zaten van de molestatie van Rodney King, waar men in de V.S. sowieso niet blij mee is. De Amerikanen (de overheid iig) houden er niet van gecomnfronteerd te worden met de onperfectheden van hun door hunzelf welgeprezen maatschappij.

Het nummer kwam op mij toen ik het voor het eerst hoorde, erg cool over, en dan ook nog eens een tekst die inhoudelijk echt ergens over gaat. Heel anders dan wat er al was. Precies de reden dat ik niet voor het kiezen van een stroming voor een album ben. De kans dat dit soort opvallende nummers erin komen wordt veel kleiner.
pi_42888103
Ik hoop eigenlijk dat Michael een stukje zingt in dat interview.. een stukje acapella, zoals in het Oprah Interview waar ie Who Is It zong. Gewoon om te horen of hij het nog heeft.
pi_42890340
Dan hadden ze dat heus wel in de teaser gestopt
pi_42892780
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Dan hadden ze dat heus wel in de teaser gestopt
Of juist niet, want met deze teaser raken mensen toch wel geïnteresseerd.
pi_42896049
Ik hoop gewoon echt dat Michael iets laat horen/zien van z'n nieuwe album. En vooral wanneer hij het ongeveer gaat uitbrengen. 2007 is zo algemeen
pi_42920082
quote:
A London woman filed court papers in Los Angeles claiming she is the mother of Michael Jackson's three children, according to documents obtained Tuesday.

Nona Paris Lola Jackson filed her papers Friday, asking to have a say in the child custody settlement that has been reached between the pop star and ex-wife Deborah Rowe. The woman signed her name, "dudu."

A hearing on the woman's motion is set for Nov. 29 in Los Angeles Superior Court. Jackson's lawyer, Michael L. Abrams, could not be immediately reached for comment.

The woman, who refers to herself in court papers as a "black Jew born in Britain," maintains Rowe and Lisa Marie Presley, the singer's other ex-wife, never had sex with him.

Rowe originally had visitation rights with the couple's son, Prince Michael Joseph Jackson Jr., born in 1997, and daughter, Paris Michael Katherine Jackson, born in 1998.

She filed for divorce in 1999 and later gave up her visitation rights, but changed her mind after Jackson was arrested on child molestation charges.

A panel of the 2nd District Court of Appeals ruled in her favor earlier this year.

Jackson was acquitted last year of the molestation allegations and is now living in Bahrain.

Nona Jackson now claims she is the mother of Prince and Paris as well as Blanket, the child Jackson dangled outside a Berlin hotel balcony in 2002.

"Michael and I are a sexually active couple and have been this way from the beginning," the woman claims in court papers.

The woman also maintains in her court papers that she has written more than 3,000 songs for Jackson.

NBC
omfg, waar komt dat gekke wijf vandaan. Eerst claimen dar die kinderen van haar zijn en vervolgens zeggen dat ze 3000 nummers heeft geschreven
pi_42921009
Haar schizofrenie viert weer hoogtij dagen, volgens mij is deze al een paar keer langsgekomen met de meest belachelijke dingen
pi_42923239
Hahaha! 3000 nummers..

Dit is weer een goed onderwerp voor een nieuw nummer, Michael. Billie Jean, Nona Jackson.. allemaal hetzelfde.
pi_42924228
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
pi_42927206
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
haha verrek ja. Ze moet maar weer gauw naar de psychiatrische inrichting als je het mij vraagt. Duidelijk gevalletje van een hyper hysterisch 'i wanna marry michael jackson' figuur
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:47:04 #99
107144 Pido
pi_42927904
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
Hoeft niet perse. Maar drie blanke kinderen uit twee negers is wel heel toevallig ja.

Raar wijf.
pi_42954239
http://www.youtube.com/watch?v=USD-uU2Qw5w

Michael Jackson, een nieuwe teaser van het interview wat binnenkort wordt uitgezonden

Die muziek die je eronder hoort is dus wel NIEUW materiaal. Klinkt best ok. Ben benieuwd of we meer te horen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')