abonnement Unibet Coolblue
pi_42572822


--------------------------------------------------------------------------
Michael wie?

Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt; Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder "Don't Stop 'Til You Get Enough", "Off The Wall", "Rock With You", "The Girl Is Mine", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "Thriller", "I Just Can't Stop Loving You", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Man in the Mirror", "Dirty Diana", "Smooth Criminal", "Black or White", "Remember The Time", "Heal The World", "You Are Not Alone", "EarthSong", "They Don't Care About Us", "Stranger In Moscow" en "You Rock My World". Hee-hee!


--------------------------------------------------------------------------



Off The Wall

Released: August 10, 1979
Recorded: December 4, 1978 - July 7, 1979, Los Angeles
Genre: Disco/funk/R&B/soul
Length: 42:16 (Original Version)
Label: Epic
Producer(s): Quincy Jones, Michael Jackson



Thriller

Released: December 1, 1982
Recorded: April - November 1982
Genre: Pop, Soul, Funk, R&B, Rock
Length: 42:19 (Original Version)
Label: Epic
Producer(s): Quincy Jones, Michael Jackson



BAD

Released: August 31, 1987
Recorded: January 5 – July 9, 1987
Genre: Pop, Funk, R&B, Rock
Length: 48:11 (Original Version)
Label: Epic
Producer(s): Quincy Jones, Michael Jackson



Dangerous

Released: November 26, 1991
Recorded: June 25, 1990 - October 29, 1991
Genre: R&B, New Jack Swing, Pop
Length: 76:58 (Original Version)
Label: Epic
Producer(s): Michael Jackson, Teddy Riley & Bill Bottrell



HIStory

Released: June 20, 1995
Recorded: 1978-1995
Genre: Disco, Funk, R&B, Pop, Rock, New Jack Swing
Length: Disc one: 71:38 - Disc two: 77:12
Label: Epic
Producer(s): Michael Jackson, Jimmy Jam & Terry Lewis, Dallas Austin, David Foster, Bill Bottrell and R. Kelly (producers van de 2e CD met nieuw materiaal)



Blood On The Dancefloor

Released: 1997
Recorded: 1996
Genre: Pop, Rock, R&B, House
Length: 37:14
Label: Epic
Producer(s): Michael Jackson, Jimmy Jam & Terry Lewis, Terry Riley



Invincible

Released: October 30, 2001
Recorded: 1999-2001
Genre: Dance, Pop, R&B
Length: 77:08
Label: Epic
Producer(s): Michael Jackson, Rodney Jerkins, Teddy Riley, Babyface, & R. Kelly

--------------------------------------------------------------------------

En verder!

Bespreek hier alles over deze excentrieke legende, van zijn chimpansee tot de glitterende handschoen! Prop een veer in z'n kont of kraak hem tot de grond af, en laten we elkaars handen vasthouden en samen hopen dat er weer eens wat nieuw muziekmateriaal uitkomt, want zelfs Tupac brengt de laatste jaren meer albums uit
Shamone!



[ Bericht 1% gewijzigd door Rnnz op 11-10-2006 16:37:57 ]
pi_42572857
En hier weer verder over de Koning van de Popmuziek!

Vorige openingspost van DrDentz een beetje aangepast..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:00:19 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42573558
Shamone!

Vet hoe die southpark cartoon persiflage dat deed
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42573918
Stiekem ben ik toch wel heel benieuwd naar het nieuwe album van michael .

Hij is misschien nogal wereldvreemd, hij heeft wel fantastische muziek gemaakt zeg.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:10:13 #5
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42573936
Waarom maakt die flapdrol niet een nieuw album? Hij is kennelijk bijna failliet en loopt dan ongetwijfeld enorm binnen. Of een tournee. Hij heeft geld nodig en de wereld wil hem echt wel graag live zien. MJ is kennelijk geen marketinggenie zoals Madonna.
Ik heb al een boek.
pi_42574877
Hiiii hiiii!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42574895
Omdat die flapdrol niet failliet is. Geloof je nou echt dat hij failliet is? Die rechtzaak heeft hem veel geld gekost, maar failliet.. echt niet. Hij verdient nog steeds elke dag duizenden dollars zonder ook maar iets te doen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:55:17 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42575196
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:46 schreef Rnnz het volgende:
Omdat die flapdrol niet failliet is. Geloof je nou echt dat hij failliet is? Die rechtzaak heeft hem veel geld gekost, maar failliet.. echt niet. Hij verdient nog steeds elke dag duizenden dollars zonder ook maar iets te doen.
Die geruchten dan? Waar rook is is vuur lijkt me? Heeft hij niet recent weer wat rechten van zijn Beatlesmuziek verkocht? Ennieway: Michael, maak een nieuwe CD en ga op tournee. You'll make loads of cash.
Ik heb al een boek.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 14:40:47 #9
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42576776
Michael Jackson zal en kan echt niet falliet gaan. Zie je dat al voor je? Kom op man, hij kan al leven alleen Thriller.

Verder mag die best opschieten met zn nieuwe cd en/of tour hoor, dat is niet.
pi_42579950
Inderdaad kom es terug van nooit weggeweest
You've just been F'd in the A
pi_42580857
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 14:40 schreef Pido het volgende:
Michael Jackson zal en kan echt niet falliet gaan. Zie je dat al voor je? Kom op man, hij kan al leven alleen Thriller.

Verder mag die best opschieten met zn nieuwe cd en/of tour hoor, dat is niet.
Waarom heb ik het gevoel dat er iets in je reply ontbreekt? Ik begrijp hem niet helemaal.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:56:42 #12
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42587161
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Waarom heb ik het gevoel dat er iets in je reply ontbreekt? Ik begrijp hem niet helemaal.
Dat is het niet. Bitching.
pi_42589956
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:56 schreef Pido het volgende:

[..]

Dat is het niet. Bitching.
lol, ook deze is vaag

Anyway, wanneer denken jullie dat het album wordt uitgebracht? Wat is een slim tijdstip voor Michael om uit te brengen? Ik zelf zou zeggen aan het einde van het jaar, maar dat betekent dat het nog wel eventjes gaat duren. Hoewel ik dat inmiddels wel gewend ben
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42592598
Ja, ik snap Pido ook niet helemaal.. Niets persoonlijks hoor

LATEST:

The three year custody battle between pop star MICHAEL JACKSON and ex-wife DEBBIE ROWE has finally ended after she agreed to a cash payment in return for giving up her parental rights. Rowe had filed for visitation rights and custody of the couple's children, PRINCE MICHAEL, nine, and PARIS MICHAEL, eight, which she voluntarily gave up in 2001. A source close to Jackson tells American publication Us Weekly that Rowe has given up all visitation rights in exchange for reinstated, bi-monthly alimony payments of approximately $750,000 (GBP417,000) a year. According to a source, "It was hard for Debbie, but she's broke." Jackson's attorney MICHAEL ABRAMS says, "Michael is satisfied with the results, and I believe Ms Rowe is satisfied."

De bitch.. :s
pi_42593680
Dat mens was altijd al achter z'n geld aan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42596844
Die engo pedo hoort in een TBS-kliniek thuis, niet in een studio.

Dit topic hoort trouwens niet in MUZ maar in TRUTH.
pi_42598954
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PDOA het volgende:
Die engo pedo hoort in een TBS-kliniek thuis, niet in een studio.

Dit topic hoort trouwens niet in MUZ maar in TRUTH.
Onzin


Maar anyway, waarom zeggen jullie alsof 't de normaalste zaak van de wereld is 'maak weer 'n nieuwe CD'? Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
pi_42599011
King of Pop
pi_42600228
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Onzin


Maar anyway, waarom zeggen jullie alsof 't de normaalste zaak van de wereld is 'maak weer 'n nieuwe CD'? Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
ONZ, dat kan natuurlijk ook nog ja.
pi_42601451
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PDOA het volgende:
Die engo pedo hoort in een TBS-kliniek thuis, niet in een studio.

Dit topic hoort trouwens niet in MUZ maar in TRUTH.
Je titel klopt wel zo te zien 'werkloze nietsnut'. Ga lekker ergens anders spelen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42603242
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PDOA het volgende:
Die engo pedo hoort in een TBS-kliniek thuis, niet in een studio.

Dit topic hoort trouwens niet in MUZ maar in TRUTH.
Rot es ff heel gauw op aub

@Taurus: MJ is altijd bezig met muziek maken en teksten schrijven.. dat doet ie bijna z'n hele leven al. Dan mag je toch wel hopen dat ie na slechts 7 albums er nog wel een aantal bijplakt.

Hij heeft alleen denk ik wel goede begeleiding nodig, om fit te blijven en te kunnen dansen. Het dansen verleer je niet, maar het volhouden wel.. daar moet ie juist aan werken.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:04:08 #22
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42609394
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

lol, ook deze is vaag

Anyway, wanneer denken jullie dat het album wordt uitgebracht? Wat is een slim tijdstip voor Michael om uit te brengen? Ik zelf zou zeggen aan het einde van het jaar, maar dat betekent dat het nog wel eventjes gaat duren. Hoewel ik dat inmiddels wel gewend ben
Sorry jongens. Was onder invloed zeg maar.


Ik bedoelde natuurlijk gewoon dat ik wil dat 'ie opschiet met z'n nieuwe cd en/of tour.

Had gister echt weer zo'n mooi Michael moment he. Was zo de Earth Song demo aan 't luisteren en 't was zo mooooooi
pi_42611553
Maar goed, het nieuwe album

Wie moet het gaan produceren, Teddy Riley?
pi_42611951
MICHAEL JACKSON 'READY TO TAKE OVER THE WORLD'

Michael Jackson is working on an "edgy street record" with a string of producers including Will.I.Am, it has been claimed.

According to the uncle of Ron "Neff U" Feemster, former producer with Eminem, 50 Cent, and Ne-Yo, Jacko has brought in some production big-hitters for the proposed album.

Feemster's uncle, Charles "Big Chuck" Stanton, told the Los Angeles Times that he'd been to the embattled star's new home to discuss the project and met "a musically focused and creatively fired-up Jackson."

Stanton said he is "ready to take over the world. He's got some hot records. Will.I.Am did one, Teddy Riley [did one]. We're giving Michael a lot of edgy street records. He's putting melodies to some hard party records."

There has been no confirmation from Jackson's
camp about the reports.

bron: yahoo
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42614748
Hmm, klinkt cool. Hoop wel dat ie zichzelf blijft qua muziek. En alsjeblieft Michael, PLEASE roep Quincy Jones er ook bij.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:13:19 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42614922
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:42:31 #27
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42615659
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben bang dat MJ zijn beste tijd heeft gehad, helaas. Hij kan terugblikken op een glansrijke carriere, dat dan weer wel. Vroeger was ik groot fan van hem. Ik vind het niet zo gek dat hij failliet is (want hij heeft wel degelijk geldproblemen) aangezien hij vaak kunstvoorwerpen koopt van miljoenen euro's per stuk.
Wij zijn fans, wij blijven hopen.

En daarnaast acht ik hem nog volledig in staat om met iets briljants te komen, als 'ie z'n kop erbij houdt en nu eindelijk alles een keer op een rijtje heeft. Dat is echter altijd twijfelachtig bij MJ...
pi_42617681







Een aantal zeldzame (PRACHTIGE) foto's die ik jullie niet kon onthouden.
pi_42623129
Geweldige foto's Rnnz. Natuurlijk had ik ze al als fan , maar ze blijven prachtig idd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42633228
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42638458
Ik denk dat als Michael al geldproblemen heeft, dan is het puur in cash flow. Net zoals in Nederland eigenlijk. Mensen hebben een huis van 4 ton maar doen boodschappen bij de Lidl.

En Sony zit nog steeds achter zijn catalogus aan. En hij is bezig met een cd en misschien een tour! Dat zou super zijn! Mensen dachten ook dat Madonna was afgeschreven tijdens het Sex tijdperk maar nee hoor, ze kwam terug!

Nogmaals; of het is de stilte voor de storm of het blijft stil.
pi_42643207
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Toffe foto's!!! Ik vraag me af hoe ze dit live on stage geflikt hebben.
Er zitten een soort van 'haken' in die grond, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Dat moment komt toch altijd pas na die knal? Dan wordt het licht op die gast met een explosief gezet zodat MJ en de anderen hun voeten erin kunnen zetten. En na die knal zie je dus de 'lean'.





Nog een paar..
pi_42656459
Er zitten sterke magneten in de zolen. Dus zodra ze op dat plateau gaan staan, kunnen ze zo ver voorover leunen. Je ziet ze ook altijd heel rustig hun voeten op dat plateau schuiven. De magneten worden dan geactiveerd als ze erop staan, of gedeactiveerd als ze eraf gaan natuurlijk
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:18:44 #34
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_42656565
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_42661858
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
Op Invincible staan geen oe en ah's

@Sideshowbobbie: nietes, Ik heb het wel es gezien waarbij het bijna fout ging. Er zitten kleine dingetjes in de grond waar ze hun voeten insteken, en die gaan weg als er weer uitgaan.
pi_42664878
Hmz welles . Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42664880
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:18 schreef klappernoot2000 het volgende:
Ik vind dat het eens tijd wordt dat hij eens met een album komt zonder oe en ah gilletjes maar met een ijzersterk (hij kan het heus wel) brokje muziek met Thriller kwaliteit. en Géén R&B gedreutel er op, maar stevige funk en soul
idd geen r&b

please
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:13:14 #38
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42668845
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 07:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmz welles . Ik had ten tijde van de HIStory tour een special gezien, waarin de moves van Michael werden getoond etc. Zo ook hoe hij de 'lean' trick deed. Zo'n kerel liet het toen zien hoe het in elkaar zat. Maar misschien dat MJ meerdere trucs gebruikt
Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.
pi_42670842
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:13 schreef Pido het volgende:

[..]

Bij de Bucharest DVD kan je als 'ie wegstapt na de lean de twee haakjes waar hij met z'n schoenen in staat zien. Vervolgens zie je ze ook weer het podium inklikken. Zo doet 'ie de lean. Weet niet waar je die magneetschit vandaan hebt, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.


Het is ook wel eens bijna misgegaan bij een danser die bijna viel.. Michael zelf is ook al eens geflikkerd toen ie de lean deed.
  zondag 15 oktober 2006 @ 16:04:14 #40
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42698876
Ja, idd. Bij de HIStory tour gaat 'ie een keer op z'n bek.
pi_42707779
Gewoon supermuziek, punt.

Maar weet niet of hij nou moet gaan touren, iedereen probeert hem altijd maar in zwart daglicht te zetten met elke kans die ze krijgen. Laat hem maar lekker teren op zijn verleden, en gewoon een lekker prive leven gaan leven.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42730732


Nieuw plaatje, Michael is weer druk aan het werk in de studio
quote:
DUBLIN, Ireland (October 15, 2006) -- It's half past four in the morning and I'm making my way to Dublin with Ray. I have spent a fair amount of time in the back of Ray's car in the last 34 hours. He is the driver, henchman for Paddy who owns the recording studio in the middle of no man's land, Ireland. Not only is it a quaint studio built inside the grounds of an old stone classic Irish estate...it's the new creative home of Michael Jackson.

blablabla

When the music was rolling and he didn't have me asking him questions, one could see sparks of life and energy. He hummed a little and at one point got up and walked to the back of the room where he could move a little to the music... he was almost dancing.

blablabla

(Note: More of Billy's visit coming to Access Hollywood in November)
[die kerel denkt ook nog even wijs te zijn door een "Thriller"-remake te adviseren]

ooh.. ik wil dat 'jammen' ook horen

http://www.accesshollywood.com/news/ah2057.shtml

[ Bericht 30% gewijzigd door DrDentz op 17-10-2006 02:16:23 ]
standaarddrinker
pi_42730774
Heey.. Dat plaatje had ik nog niet gezien. Thanks.
pi_42730838
je loopt achter
standaarddrinker
pi_42730860
De laatste tijd wel ja.

Het lijkt wel of ik uitgekeken ben op z'n albums.. Het zijn er potverdikkeme zo weinig die hij heeft gemaakt.. de King Of Pop heeft maar 7 albums gemaakt. Ik ken elk liedje voort binnenstebuiten. Ik wil nieuw materiaal.

Zelfde geldt overigens voor concerten.. er is maar 1 Dangerous Tour PRO concert beschikbaar, en er is maar 1 BAD Tour PRO concert beschikbaar.. Bucharest '92 en Yokohama '87.. da's toch te belachelijk voor woorden? Ook op MJ forums wordt er weinig meer gepost.. geen nieuwe multimedia meer ofzo, en het is allemaal zo stil rond MJ.

Ik haat het.
pi_42730957
Ja, ik probeer nu ook de Yokohama '87 show te downloaden.. er zit zo'n gaaf hoesje bij



Als dat nou gewoon in de winkel lag.. bespaart ons een hoop moeite
al vind ik het wel jammer dat er zo weinig nummers van "Bad" gedaan worden.. alleen de laatste 2
de 88 leg heeft veel meer Bad-liederen... die heb ik liever
standaarddrinker
pi_42731191
Ja, en laat die nou net niet beschikbaar zijn.. Irritant toch?
pi_42737004
quote:
Michael Jackson is set to make a musical comeback in London later this year. Michael Jackson has been lured into appearing alongside a host of soul legends for his pal David Gest's All Star Soul Spectacular at Cadogan Hall in December - nearly 10 years after he last sang live in Britain.

He will join the likes of Bonnie Tyler, Candi Staton and Me and Mrs Jones crooner Billy Paul on stage, and accordingly to Gest he is 90 per cent certain to be added to the bill.

Speaking exclusively to the Eye, Liza Minnelli's former husband said: "I have spoken to Michael about joining and he is really keen, it`s really exciting because people will just love him.

"He is a very good friend of mine so it would be very special if his first concert in all these years was something I have set up. I have already got some great talents who are going to join in but to get Michael would be amazing.

"I'm pretty sure I am nearly there, Michael is 90 per cent with us, he has just got to tie a few things up. I would also like his brothers to get involved but we're not sure what is happening there yet."
Sounds promising?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42748836


die pruik, tjonge je met het maar durven
pi_42761000
Lol idd.. wanneer gaat hij daar eens iets aan doen?
pi_42767334
Die David Gest is een smeerlap.

Volgens mij komt er een boek uit van hem met privé dingen over Michael, lekkere vriend ben je dan.

En zijn naam gebruiken om een show te verkopen want Michaels bezoek is al bevestigd als niet waar.
Email from Raymone:

"Mr. Jackson knows nothing about a David Gest show."
pi_42770007
Maar in dat boek staan wel allemaal leuke dingen, tenminste dat zegt hij. Dingen over vroeger, dat ze samen op pad gingen in Michael's auto enzo
standaarddrinker
pi_42771497
David Gest is al heel lang een goede vriend van mj, ik denk niet dat hij rare dingen over hem gaat zeggen
pi_42771730
Ik denk het ook niet, maar het schijnt wel dat MJ helemaal niets weet van die show van hem in december.. dat zei Raymone Bain.
pi_42773365
Hm, ik zie mezelf dit niet zeggen opver vrienden;

GEST TO REVEAL JACKSON SEX SECRETS

LIZA MINELLI's ex-husband DAVID GEST is to release an autobiography which promises to reveal secrets regarding MICHAEL JACKSON's sex life. Gest and Jackson were friends in their teens when they were growing up in Encino, California. In the new book, the 53-year-old claims Jackson's father JOE paid a prostitute to have sex with his son and that the young star was once propositioned for sex by a male record executive. MARK BEGO, who is co-writing the book with Gest, tells US publication The National Enquirer, "Michael told David all about his sex life, and now David feels it is time to tell the world so the public can understand why Michael turned out the way he did." Gest and Jackson have remained friends for more than three decades and the pop star even served as best man when Gest married Minnelli in 2002. Gest adds, "Michael has so many skeletons in his closet and David feels now is the time they should be aired."
19/05/2006 19:28

http://contactmusic.com/n(...)20secrets_19_05_2006
pi_42773801
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
Hm, ik zie mezelf dit niet zeggen opver vrienden;

GEST TO REVEAL JACKSON SEX SECRETS

LIZA MINELLI's ex-husband DAVID GEST is to release an autobiography which promises to reveal secrets regarding MICHAEL JACKSON's sex life. Gest and Jackson were friends in their teens when they were growing up in Encino, California. In the new book, the 53-year-old claims Jackson's father JOE paid a prostitute to have sex with his son and that the young star was once propositioned for sex by a male record executive. MARK BEGO, who is co-writing the book with Gest, tells US publication The National Enquirer, "Michael told David all about his sex life, and now David feels it is time to tell the world so the public can understand why Michael turned out the way he did." Gest and Jackson have remained friends for more than three decades and the pop star even served as best man when Gest married Minnelli in 2002. Gest adds, "Michael has so many skeletons in his closet and David feels now is the time they should be aired."
19/05/2006 19:28

http://contactmusic.com/n(...)20secrets_19_05_2006
Pfff wie de fuck is hij om het allemaal maar naar buiten te brengen???
Net of de wereld recht heeft op info over MJ's sexleven...jezus wat een mongool zeg.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42777020
Naja, hij heeft ook wel een eierhoofd
standaarddrinker
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:43:46 #58
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42804961
Pfff, waarom werkt Michael nou weer met William? Waar de fuck slaat dat op: Michael kan iedereen uit de muziekbiz krijgen, Outkast, Pharrel, etc, en wie neemt 'ie: fucking Willliam van de Black Eyed Peas. Dat valt me dan weer zo van MJ tegen, dat 'ie Pharrel laat ligggen voor William. Snappen jullie dat wel dan?
pi_42805440
Sorry Pharrel??? dat meen je tocj niet serieus he??
Ik zal 1 nummer noemen: Can I Have It Like That
Dat is toch verdomme geen muziek?, Nou is William ook niet alles, maar hem liever dan Pharrel
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42806125
Ik heb persoonlijk ook liever Pharrel, al ben ik geen fan van z'n werk voor andere artiesten.
Neptunes & N*E*R*D daarentegen.
Will.I.Am vinnik echt zo'n mislukte Wyclef.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42806196
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef Taurus het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik de enige ben die 't is opgevallen, maar hij kan amper meer dansen lijkt me. Staan en bewegen ziet er al krakkemikkig uit, lijkt me niet dat hij nog 'n CD'tje kan opbrengen... Sowieso is ie te laat gestopt overigens.
Dachten mensen jaren geleden al, bijv. tijdens de 30th anniversary show, waar hij er ook super gaar uitzag. Stond toen toch aardig te dansen. Als is dat ook alweer 5 jaar geleden. Overigens hoèf je natuurlijk niet te dansen. Een stem en muzikaal talent blijft altijd. Wel vind ik het een beetje jammer dat hij kennelijk weer voor een een bepaalde stroming heeft gekozen, ipv gewoon zijn eigen stroming. Dàt zijn namelijk doorgaans de betere nummers. Ik heb het idee dat MJ zich te veel laat beïnvloeden door anderen, wat muziekkeuze betreft. Urban, r&b, is zijn muziek niet. Zijn eigen inzichten zijn al gevarieerd genoeg. Een richting voor een album zoals nu kennelijk 'urban' wordt, had ik liever niet gezien. Ik wil die oe's, ah's en hii-hie's dus wèl gewoon.
Maar goed, we hebben sowieso wel effe te wachten.
Effe een vraag, wie heeft een van de volgende nummers ergens anders dan van een CD/mp3 thuis gehoord (radio, openbare gelegenheid):

- Whatever happens
- Keep the Faith
- Why you wanna trip on me
- Dangerous
- Is it scary
- 2 Bad

???
Nummers die volgens mij voorbehouden zijn aan mensen die de betreffende CD's hebben, maar heel wat beter zijn dan bijv. een 'Cry' of 'You rock my world' (die oveirgens in de acoustische uitvoering, schitterend is).
Best raar dat van de jaren '90 en '00 albums heel wat nummers onbekend zijn gebleven (terwijl er een hoop potentiële hits tussen zitten), terwijl de overige nummers zeer bekend zijn.
Dan een speciale vermelding voor 'On the Line' die kennelijk nergens anders te horen is dan in de film 'On the bus' (zelfs op de soundtrack van die film staat ie niet)???

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 19-10-2006 15:41:09 ]
pi_42806834
Pharell had ik misschien ook wel liever gehad. Als je dan kijkt naar wat hij met de Neptunes voor Justin Timberlake heeft gedaan (op o.a. Justified)... daar zitten hele lekkere nummers tussen. Rock Your Body, Like I Love You, Girlfriend (met Nelly), Signs (met Snoop Dogg) om er maar een paar te noemen.. die nummers had Michael best kunnen zingen, dat waren zeker hits geweest.
pi_42811276
whut, heeft één van jullie het preview filmpje al gezien van het Access Hollywood interview?
So damn good , ook al is het maar 30 seconden
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42812146
Hij is wijs he?

"This is really you deciding to get back into making music?"
"I never stopped. "
standaarddrinker
pi_42813634
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dachten mensen jaren geleden al, bijv. tijdens de 30th anniversary show, waar hij er ook super gaar uitzag. Stond toen toch aardig te dansen. Als is dat ook alweer 5 jaar geleden. Overigens hoèf je natuurlijk niet te dansen. Een stem en muzikaal talent blijft altijd. Wel vind ik het een beetje jammer dat hij kennelijk weer voor een een bepaalde stroming heeft gekozen, ipv gewoon zijn eigen stroming. Dàt zijn namelijk doorgaans de betere nummers. Ik heb het idee dat MJ zich te veel laat beïnvloeden door anderen, wat muziekkeuze betreft. Urban, r&b, is zijn muziek niet. Zijn eigen inzichten zijn al gevarieerd genoeg. Een richting voor een album zoals nu kennelijk 'urban' wordt, had ik liever niet gezien. Ik wil die oe's, ah's en hii-hie's dus wèl gewoon.
Maar goed, we hebben sowieso wel effe te wachten.
Effe een vraag, wie heeft een van de volgende nummers ergens anders dan van een CD/mp3 thuis gehoord (radio, openbare gelegenheid):

- Whatever happens
- Keep the Faith
- Why you wanna trip on me
- Dangerous
- Is it scary
- 2 Bad

???
Nummers die volgens mij voorbehouden zijn aan mensen die de betreffende CD's hebben, maar heel wat beter zijn dan bijv. een 'Cry' of 'You rock my world' (die oveirgens in de acoustische uitvoering, schitterend is).
Best raar dat van de jaren '90 en '00 albums heel wat nummers onbekend zijn gebleven (terwijl er een hoop potentiële hits tussen zitten), terwijl de overige nummers zeer bekend zijn.
Dan een speciale vermelding voor 'On the Line' die kennelijk nergens anders te horen is dan in de film 'On the bus' (zelfs op de soundtrack van die film staat ie niet)???
Keep The Faith en Why You Wanna Trip On Me heb ik zeker wel eens op de radio gehoord...Maar die andere hoor ik inderdaad nooit en het zijn inderdaad allemaal toppers die je daar opnoemt naar mijn mening (alleen 2 Bad wat minder).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_42813731
Hey jongens aangezien jullie een jackson fan zijn kunnen jullie me bast wel vertellen welk liedje het is dat hij volgens mij in een afrikaans land is en dan midden in een grote groep mensen staat te zingen , veel mensen met trommels
Ik heb et de titel al 10tallen keren voorbij zien komen in men leven, maar ik kan er echt niet op komen nu, en ik wil tog egt dat liedje downlooden
Alvast bedankt
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42813904
Kan wel Man In The Mirror zijn? (Ik dacht dat die een soorgelijke clip had, maar heb al lang die clips niet meer gezien..._)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_42813965
Kzal em ff downen, kzal et zo wel ff laten weten
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42814311
Ik zag net ook een leuk filmpje bij Shownieuws (nee dat kijk ik normaal nooit.. ). Ze vertelden dat hij bezig was met een nieuw album.. z'n eerste sinds Invincible. Dangerous was z'n laatste album, voor Invincible.. dat vind ik zo dom, want wat zijn HIStory en BOTDF dan?

Verder was het bericht positief gestemd.. Ze noemden hem iets van 'de allergrootste popster allertijden' en zeiden dat Invincible overal in de wereld bij de hitlijsten op 1 stond. Zo lieten ze de clip van You Rock My World zien en een stukje van de HIStory Tour. Heel leuk
pi_42814573
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef Rnnz het volgende:
Ik zag net ook een leuk filmpje bij Shownieuws (nee dat kijk ik normaal nooit.. ). Ze vertelden dat hij bezig was met een nieuw album.. z'n eerste sinds Invincible. Dangerous was z'n laatste album, voor Invincible.. dat vind ik zo dom, want wat zijn HIStory en BOTDF dan?

Verder was het bericht positief gestemd.. Ze noemden hem iets van 'de allergrootste popster allertijden' en zeiden dat Invincible overal in de wereld bij de hitlijsten op 1 stond. Zo lieten ze de clip van You Rock My World zien en een stukje van de HIStory Tour. Heel leuk
Zal wel fijn geregisseerd zijn door z'n publicist.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_42814625
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:53 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Zal wel fijn geregisseerd zijn door z'n publicist.
Bij Shownieuws zijn ze altijd wel positief over hem. Die presentator lijkt me een fan van MJ.
pi_42814645
Op 2 November komt trouwens het hele interview met Acces Hollywood.
pi_42814963
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:23 schreef leroytje het volgende:
Hey jongens aangezien jullie een jackson fan zijn kunnen jullie me bast wel vertellen welk liedje het is dat hij volgens mij in een afrikaans land is en dan midden in een grote groep mensen staat te zingen , veel mensen met trommels
Ik heb et de titel al 10tallen keren voorbij zien komen in men leven, maar ik kan er echt niet op komen nu, en ik wil tog egt dat liedje downlooden
Alvast bedankt
ik denk dat je They Don't Care About Us bedoelt, is Rio de Janeiro maar goed
standaarddrinker
pi_42815019
Ja, "het volk" ziet HIStory niet als een nieuw album, omdat er een cd met z'n grootste hits tot dan toe bijzat
standaarddrinker
pi_42815111
Maar ook een CD met 15 nieuwe liedjes.. beetje krom dus. Zo doen ze net alsof Michael sinds 1991 al geen nieuw album meer heeft gemaakt (ff Invincible niet meetellen).
pi_42816159
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]

ik denk dat je They Don't Care About Us bedoelt, is Rio de Janeiro maar goed
Ohja natuurlijk! Het is They Don't Care About us..Stom dat ik dat niet door had
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_42816532
Ja, dat zeiden ze toen ook bij de release van Invincible. Eerste album in 10 jaar tijd. Op de één of andere manier zien ze niet in dat HIStory ook een volledig album was. Kijk, dat van BOTDF kan ik begrijpen, want dat is vooral een remix album.

Ik hoop iig dat in dat interview een deel van een (mogelijk) nieuw nummer wordt afgespeeld
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42816923
Waarom komt het pas op 2 november
standaarddrinker
pi_42817358
HIStory vind ik ook gewoon een album (en persoonlijk vind ik het ook echt één van de beste)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_42817761
HIStory is naar mijn mening de beste. Daardoor ben ik toen ook fan geworden. Het heeft gewoon geweldige nummers
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:52:06 #81
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42834254
HIStory is heeel veel MJ-invloed volgens mij. Dat resulteert vervolgens in een paar universeel sterke nummers (Earth Song, You Are Not Alone, Stranger In Moscow, TDCAU) en in nummers die echt alleen fans goed vinden (D.S., Come Together, 2 Bad). HIStory is briljant.

Acces Hollywood interview? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
pi_42834690
Het is zeker z'n meest controversiele album.. Come Together staat er denk ik ook alleen maar op om even te showen wie er nu ook alweer die Beatles-rechten had [het nummer deed hij ook al in Moonwalker, dus er was niet echt een reden om het als 'nieuw' nummer op HIStory te plaatsen]

http://www.youtube.com/watch?v=m7aY1nKzra4
Access Hollywood interview
standaarddrinker
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:57:03 #83
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42838032
Ja, had het al gezien. Ben erg benieuwd, hopelijk een paar snippers nieuw materiaal.

*prays*
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:18:28 #84
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42843492
One part of Jackson’s problem now is that nearly everyone in urban music is making Jacko-like music. The greatest offender would be Justin Timberlake, who’s fashioned a whole solo career on Jackson’s falsetto and whoops. Interestingly, Jackson — according to Access Hollywood’s Billy Bush — is working with the Black Eyed Peas’ ubiquitous Will.i.am. If so, expect tracks that sound like Jacko doing Timberlake doing Jacko.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42854116
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ohja natuurlijk! Het is They Don't Care About us..Stom dat ik dat niet door had
Zijn overigens twee videoclips van; misschien dat je dat nog niet wist. Eentje in Brazilië en de Prisonversion. De laatste is wat controversieel:
quote:
Both the lyrics and the video generated controversy for Jackson.

The original version of the song brought accusations to Jackson of being anti-Semitic in the lyric: "Jew me, sue me, everybody do me / Kick me, kike me, don't you black or white me". He responded to these allegations by insisting that he did not mean to offend any member of the Jewish community, that some of his best friends were Jewish and that racism was never in his heart. He also explained in his letter to the Anti-Defamation League (ADL) that the song was meant to demonstrate the hatefulness of racism, anti-Semitism and stereotyping. He said: "My intention was for this song to say 'no' to racism, anti-Semitism and stereotyping. I intend to include, in all albums that have not been shipped as of this date, the above paragraph so that no one can listen to my music and misconstrue my intentions. Just the idea that my lyrics could offend and hurt anyone's feelings is extremely painful to me."

Still under pressure, Jackson then tried to prove his good intentions as he withdrew HIStory from the market, altered the controversial words and re-released it on his own expense.

The original music video for the song showed Jackson singing the song in a prison. MTV took the video off its playlist because it showed scenes of violence. Jackson and video director Spike Lee did another version of the video set in Brazil. Other sources claim that "The original music video, which was shot in March, on the streets of Rio de Janeiro in Brazil was reportedly not 'entirely satisfactory' to Michael's liking, so a second music video, the 'Prison Version', was made a week later. However ironically this new music video was banned in some countries due to complaints that it was too violent, and on both MTV and VH1 it was only allowed to be shown after the 9 o’clock watershed."
Bron: Wikipedia
pi_42857089
Ik begrijp nog steeds niet dat ze de Prison versie aanstootgevend vonden. Kom op man, die clip is geweldig . Ook wat het stukje betreft over 'Jew me', als je naar het hele nummer luisters/kijkt dan zie je toch vanzelf wel dat het gaat over onrecht en racisme etc.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:58:32 #87
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42863033
Prison Version is geweldig. Een stuk beter dan die in Rio.
pi_42863728
Tja, en hij was er zelf nog bijna in beland ook
pi_42864436
Ach, de joodse lobby in de V.S. is een sterke. Wanneer er iets is dat ook maar een beetje aanstootgevend kan zijn voor Joden, moet er actie ondernomen worden. Jammer, want volgens mij is het vrij duidelijk dat MJ het betreffende niet zo heeft bedoeld. Een ander punt was dat er beelden in zaten van de molestatie van Rodney King, waar men in de V.S. sowieso niet blij mee is. De Amerikanen (de overheid iig) houden er niet van gecomnfronteerd te worden met de onperfectheden van hun door hunzelf welgeprezen maatschappij.

Het nummer kwam op mij toen ik het voor het eerst hoorde, erg cool over, en dan ook nog eens een tekst die inhoudelijk echt ergens over gaat. Heel anders dan wat er al was. Precies de reden dat ik niet voor het kiezen van een stroming voor een album ben. De kans dat dit soort opvallende nummers erin komen wordt veel kleiner.
pi_42888103
Ik hoop eigenlijk dat Michael een stukje zingt in dat interview.. een stukje acapella, zoals in het Oprah Interview waar ie Who Is It zong. Gewoon om te horen of hij het nog heeft.
pi_42890340
Dan hadden ze dat heus wel in de teaser gestopt
standaarddrinker
pi_42892780
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Dan hadden ze dat heus wel in de teaser gestopt
Of juist niet, want met deze teaser raken mensen toch wel geïnteresseerd.
pi_42896049
Ik hoop gewoon echt dat Michael iets laat horen/zien van z'n nieuwe album. En vooral wanneer hij het ongeveer gaat uitbrengen. 2007 is zo algemeen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42920082
quote:
A London woman filed court papers in Los Angeles claiming she is the mother of Michael Jackson's three children, according to documents obtained Tuesday.

Nona Paris Lola Jackson filed her papers Friday, asking to have a say in the child custody settlement that has been reached between the pop star and ex-wife Deborah Rowe. The woman signed her name, "dudu."

A hearing on the woman's motion is set for Nov. 29 in Los Angeles Superior Court. Jackson's lawyer, Michael L. Abrams, could not be immediately reached for comment.

The woman, who refers to herself in court papers as a "black Jew born in Britain," maintains Rowe and Lisa Marie Presley, the singer's other ex-wife, never had sex with him.

Rowe originally had visitation rights with the couple's son, Prince Michael Joseph Jackson Jr., born in 1997, and daughter, Paris Michael Katherine Jackson, born in 1998.

She filed for divorce in 1999 and later gave up her visitation rights, but changed her mind after Jackson was arrested on child molestation charges.

A panel of the 2nd District Court of Appeals ruled in her favor earlier this year.

Jackson was acquitted last year of the molestation allegations and is now living in Bahrain.

Nona Jackson now claims she is the mother of Prince and Paris as well as Blanket, the child Jackson dangled outside a Berlin hotel balcony in 2002.

"Michael and I are a sexually active couple and have been this way from the beginning," the woman claims in court papers.

The woman also maintains in her court papers that she has written more than 3,000 songs for Jackson.

NBC
omfg, waar komt dat gekke wijf vandaan. Eerst claimen dar die kinderen van haar zijn en vervolgens zeggen dat ze 3000 nummers heeft geschreven
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42921009
Haar schizofrenie viert weer hoogtij dagen, volgens mij is deze al een paar keer langsgekomen met de meest belachelijke dingen
standaarddrinker
pi_42923239
Hahaha! 3000 nummers..

Dit is weer een goed onderwerp voor een nieuw nummer, Michael. Billie Jean, Nona Jackson.. allemaal hetzelfde.
pi_42924228
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
pi_42927206
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
haha verrek ja. Ze moet maar weer gauw naar de psychiatrische inrichting als je het mij vraagt. Duidelijk gevalletje van een hyper hysterisch 'i wanna marry michael jackson' figuur
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:47:04 #99
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42927904
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef MJboard het volgende:
En niet of het een of ander; maar ze is zwart. En stel je voor dat het waar is, dat zij de bio en Michael de bio vader is, dan hadden de kinderen toch donker moeten zijn?
Hoeft niet perse. Maar drie blanke kinderen uit twee negers is wel heel toevallig ja.

Raar wijf.
pi_42954239
http://www.youtube.com/watch?v=USD-uU2Qw5w

Michael Jackson, een nieuwe teaser van het interview wat binnenkort wordt uitgezonden

Die muziek die je eronder hoort is dus wel NIEUW materiaal. Klinkt best ok. Ben benieuwd of we meer te horen krijgen.
pi_42958649
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincible ik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
standaarddrinker
pi_42958924
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de nieuwe plaat weer uitlekt ga ik hem niet downloaden zoals bij Invincible ik ga alles negeren, en hem gewoon kopen en beluisteren.. dan is de ervaring het best
hehe, ikzelf denk niet dat ik het kan weerstaan. Ook bij YRMW destijds heb ik m maar gedownload. Ik kon het niet laten .

En nog een weekje tot het interview
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42961733
Hmm ja ik ook maar toen kreeg ik een of andere doffe radio-rip.. ik dacht wtf is dit nou weer, want het nummer klonk voor geen meter [ook aparte effecten erdoorheen enzo, volgens mij was die gelekte YRMW nieteens de uiteindelijke album versie]
standaarddrinker
pi_42987595
Ik zat net even het 30th Anniversary concert te bekijken, en hoewel hij er soms slecht uitziet, kun je wel zien dat ie het gewoon nog heeft. Maar waarom had ie in godsnaam zoveel make-up op? Die Karen Faye die zijn make-up doet/deed is nu toch ontslagen?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:30:33 #105
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42990153
Zou het niet weten, hoop het wel, want die make-up moet echt een stuk minder!
pi_42991082
Ze kan niet 'ontslagen' worden want ze werkt freelance. Maar het kan nooit haar 'fout' zijn, Michael ziet toch zelf ook hoe het eruit ziet. Hij is geen kind meer. Blijkbaar vindt hij het zelf mooi.
pi_42991307
Je kunt opmaken wat je wil, die kop zal nooit meer worden wat ie was



Hier had hij moeten stoppen met chirurgie
standaarddrinker
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:10:55 #108
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42992340
Ja, rond het Bad album. Dat was echt briljant van m geweest.
pi_42992976
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.

Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.




(laatste foto even op klikken)
pi_42993009
haal die kikker weg
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:57:09 #111
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_42994855
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Toen was hij idd nog knap. Maar dat veranderde natuurlijk ook door z'n huidskleur, dus dan zou hij er nog anders uitzien.

Z'n chirurgie vind ik persoonlijk niet zo boeiend, als hij was gestopt voor 2000. Toen zag hij er nog goed uit. Tijdens de Invincible era ging hij te ver, met z'n neusoperaties.
Idd, tot 2000 was het nog goed te doen. In de Ghosts vid zag ie er gewoon supergaaf uit. Ook bij MJ Friends Munich was het nog goed te doen. Wel een heel klein mondje opeens, 2 jaar later juist weer supergroot, snap dr echt de ballen van..
pi_42995952


Hebben jullie MJ-posters? Ik zou best wel een poster van hem willen hebben, heb overal posters van behalve van Michael Jackson, m'n favo zanger.. alleen vind ik de poster die ze bij play.com hebben niet echt mooi



volgens mij is het een bewerkte foto, rare pose

Ik zag eens bij Cribs of zo'n ander programma het huis van Missy Elliot, zij heeft deze:


in levensgroot formaat... hoeveel zou ze ervoor vragen

al zou ik dan maar 1 poster willen he, k zag eens een programma waarin gasten kwamen die hun hele huis van top tot teen behangen hadden met MJ-plaatjes.. scary!
standaarddrinker
pi_42996329
ik heb er een aantal. Twee van de Bad era, eentje van de HIStory Tour. Vroeger waren ze volop te koop, dat zie je nu helaas niet meer
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_42996557
Ik weet het.. een vriend had vroeger een poster die ik ook cool vond hangen maar had 'm op een gegeven moment naar eigen zeggen 'in duizend stukjes geknipt'. Geef 'm dan aan mij!

Misschien bij het nieuwe album
standaarddrinker
pi_42998794
Mijn kamer:






Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.

Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
pi_42999219
Wow tering

Als je een poster wilt hebben moet je maar naar zijn huis gaan en er een van het plafond af halen
standaarddrinker
pi_43002425
Hoewel zijn kamer wel helemaal vol hangt, vind ik hem toch niet het mooiste.. Het zijn alleen maar plaatjes XD
pi_43004296
Zoveel foto's op de muur is nou ook weer een beetje teveel van het goede .

Probeer de zwarte markt eens, laatst zag ik nog van die vlaggen met Michael erop tijdens de Dangerous Tour. Je moet dan wel goed zoeken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43004384
Ik heb een heleboel MJ spullen; posters etc. Had in mijn meisjes kamer de kamer vol, toen ging ik op mezelf en toen werd het minder. Gewoon af en toe een mooie plaat in een lijstje. Dan valt het veel meer op. Ik heb zelf ook veel mooie foto's gemaakt en dat vind ik leuker. Of een collage ofzo. Zo'n volle kamer heb ik overigens nooit gehad
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:27:53 #120
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43005051
Vroeger ook hele muur vol, niet zo erg als op die foto's...
Paar van die poppen (Thriller tijd), staan wel goedkoop op Ebay...
Toen stond ie elke week/maand in Hitktant, Top 10 en weet ik hoe ze heetten

1x zelf foto's gemaakt, toen ie bij de History tour voor 't raam van z'n hotel stond te zwaaien
En vorig jaar bij de poort van Neverland langsgereden...

Je komt er nooit meer vanaf
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:24:18 #121
155698 _petjan
jan met de pet
pi_43006566
tvp.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:39:31 #122
18653 crew  D.
pi_43006864
He, een MJ topic

De enige artiest van wie ik ooit 'fan' geweest ben.
Ik had al cd's voor we een cd-speler in huis hadden
Jammer alleen dat het vanaf Thriller bergafwaarts ging.
Na Dangerous ben ik afgehaakt en al mijn 'zooi' (posters, boeken, video's, e.d.) verkocht,
op een paar dingen na.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:44:14 #123
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43006956
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:24:54 #124
18653 crew  D.
pi_43007745
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:44 schreef Pido het volgende:
Waarom dan, je vindt Dangerous niet goed?
Dangerous nog wel, maar al stukken minder, en bij het verschijnen van zijn volgende album was mijn interesse weg. Ik was zeg maar, muzikaal gezien, andere wegen ingeslagen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:29:19 #125
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43009023
Jammer, zonde. Al z'n albums daarna zijn ook briljant.

Ik heb trouwens zo'n zin in 2 november. Hoe snel zou het filmpje op internet staan?
pi_43010070
Hm, de albums erna zijn wel briljant, maar ik ben toch ook meer een fan van Off The Wall, Thriller & Bad. Wil niet zeggen dat ik de rest niks vind hoor, want daar staan ook ontzettend veel geniale nummers op.

@Pido: ik denk dat het filmpje dezelfde avond nog op i-net staat. Je kunt het geloof ik ook online zien, maar dan moet je in de nacht kijken (tijdsverschil)
pi_43010114
Thriller staat op nummer 1 bij ITunes, bij de videoclips. XD

#1 Thriller
#38 Beat It
#49 Billie Jean

Grappig.
pi_43010673
Halloween he Ik wil Ghosts op DVD
standaarddrinker
pi_43014215
Nah, geen Ghosts op DVD, die heb ik genoeg op video. Het wordt wel eens tijd dat er een concert uitkomt die nog nooit vertoond is.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43015919
BAD Tour '88 dus ..

Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
  zondag 29 oktober 2006 @ 00:19:46 #131
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43023650
Net weer voor het eerst in jaaaaaaren 'why you wanna trip on me' gehoord, wat een goeie tekst heeft dat nummer toch! Ben al jaren fan, maar tis wat minder geworden de laatste jaren. Maar nu er weer een nieuw album komt begint mijn ethousiasme weer aardig op te laaien woohoo!

Killing me Softly nooit door hem horen zingen, ben daar wel heeeel benieuwd naar
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_43024732
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:34 schreef Rnnz het volgende:
BAD Tour '88 dus ..

Heeft iemand wel eens Killing Me Softly gehoord, gezongen door Michael? Hij was toen rond de 15-20 denk ik.
Ja, maar dan niet die van yokohama
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43024802
http://www.megaupload.com/?d=1Z8JAMQ5

Killing Me Softly (voor mods: dit is niet released, gewoon een keertje opgenomen)
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:51:21 #134
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43029815
Hahah, is dat serieus? Ik hoor de chipmunks zingen Of doe ik iets vaut?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:57:49 #135
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43034705
Woo, die kende ik niet. Niet briljant ook, wel leuk.

Bad Tour Wembley en Yokohama zou ik echt graag gerealeased zien.
pi_43034733
Doe dan Wembley maar, Yokohama heb ik te vaak gezien
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43035078
Yokohama hoeft idd niet meer.. liever Wembley of zo, of New York '88.
pi_43035188
Michael Jackson gaat misschien naar de World Music Awards in London he
standaarddrinker
pi_43035293
Hm.. eerst maar ff afwachten.. Als er een awardshow komt zijn er altijd roddels dat MJ komt.

Er zijn trouwens ook roddels dat ie gaat OPTREDEN, maar dat geloof ik dus ook nog niet.
pi_43035356
Hmm ja, totdat we weer een berichtje krijgen van.. Mr. Jackson has no plans of attending the World Music Awards in London. This story is a hoax. Thank you. Raymone K. Bain
standaarddrinker
pi_43036256
Lol Idd..
pi_43042129
Het lijkt erop dat hij er toch heen gaat..
quote:
Michael Jackson naar awardshow in Londen
Uitgegeven op zondag 29 oktober 2006 om 17:54:57

(Novum/AP) - Michael Jackson verschijnt volgende maand in het openbaar tijdens de uitreiking van de World Music Awards in Londen. Dat heeft de organisatie van het muziekevenement zondag bekendgemaakt. De King of Pop neemt dan de Diamond Award in ontvangst, de prijs die jaarlijks wordt toegekend aan artiesten die meer dan honderd miljoen albums hebben verkocht.



De aanwezigheid van de 48-jarige Jackson is opvallend, omdat hij nog maar zelden in het openbaar verschijnt sinds hij vorig jaar werd vrijgesproken van kindermisbruik. Na het proces verliet hij de Verenigde Staten en woonde hij vooral in Bahrein en Ierland. De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.

De World Music Awards, waarvoor de winnaars worden geselecteerd op basis van wereldwijd succes, werden vijftien jaar lang uitgereikt in Monaco. De afgelopen twee jaar vond het evenement plaats in de VS.

De show op 15 november in Londen wordt waarschijnlijk gepresenteerd door Lindsay Lohan. Verder worden optredens verwacht van Beyoncé, Mary J. Blige, Katie Melua en Andrea Bocelli.

De Diamond Award ging eerder naar onder anderen Celine Dion, The Rolling Stones, Britney Spears, Bon Jovi en Kanye West.
standaarddrinker
pi_43043150
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.

Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
pi_43043644
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..

http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:47:54 #145
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43044399
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Rnnz het volgende:
De laatste keer dat hij optrad, was tijdens zijn HIStory Tour in 1997.

Ehm.. jaa, tuurlijk.. lekker betrouwbaar gezien het plaatje wat ze erbij zetten uit 2002 komt, toen hij nog een aantal performances gaf. XD
Viel me ook al op idd. Njah, we zijn waarschijnlijk een van de weinigen.

Wel supervet, ben wel heel benieuwd. Hebben jullie ook van die kriebels nu d'r weer allerlei dingen gebeuren?
pi_43047790
Jaa.. dat heb ik wel. Ik heb wel het gevoel dat er iets gaat gebeuren.
pi_43048235
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Hier kan je paar posters bestellen maar zijn niet geweldig..

http://www.postersland.nl(...)Verkoop-p1c1208.html
Thanks, zijn er wel weinig hoor..
pi_43048428


Deze is gaaf
standaarddrinker
pi_43050141




Mijn favo's
pi_43058044
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef Rnnz het volgende:
Mijn kamer:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet er niet aan denken om zo'n kamer te hebben.

Ik wil ook posters, maar waar kan ik ze vinden?
Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_43058222
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
*fluit X-Files theme*
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43058368
Megalomaniac... is dat nou Simon Le Bon in je avatar?
Nothing takes the past away like the future!
pi_43058592
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:10 schreef Hapertje het volgende:
Megalomaniac... is dat nou Simon Le Bon in je avatar?
Nee, Matthew Bellamy natuurlijk.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43058634
Oh *schaam*... niet herkend!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:31:24 #155
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43059708
Uuuhh, juist.

Waar koop jij Madonna posters dan Hapertje, ze hebben daar ook vast wel Michaeldingen.
pi_43059853
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Herkenbaar... als 15-jarige tiener zag mijn kamer er ook zo uit! Niet met Michael, maar met Madonna. Zo stoer om alles, maar dan ook alles te beplakken. Je zag geen behang, geen plafond, geen deur, geen kast, geen bed... helemaal niets meer. Alleen maar ogen, ogen, ogen, ogen!
Het was niet mijn kamer hè, ff voor de duidelijkheid.
pi_43060403
ik denk dat er grote dingen staan te gebeuren rond Michael. Donderdag het interview, volgende maand de WMA (gaan we vanuit dan he ). What's next?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43060439
JAA HIJ GAAT!!
pi_43060446
PRESS RELEASE FOR IMMMEDIATE RELEASE

MICHAEL JACKSON TO MAKE FIRST UK PUBLIC APPEARANCE IN 9 YEARS AT THE WORLD MUSIC AWARDS

Lindsay Lohan to host; Beyonce to open; Mary J Blige, Rihanna, Faithless, Usher, Katie Melua, Andrea Bocelli, Bob Sinclair, Enya among artists

confirmed; Gwen Stefani, Nelly Furtado due to be announced

7pm EARLS COURT NOVEMBER 15TH 2006

London 29th October - On November 15th the most famous pop star on the planet Michael Jackson will be honoured with the Diamond Award at the worlds most international music award ceremony – the World Music Awards. This year London has the honour of hosting this spectacular extravaganza in its 18th year. In the UK, C4 will broadcast the special on Wednesday, November 22nd.

International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.

Lindsay Lohan will host the show hot from her recent success as MC of Saturday Night Live on the NBC network; performing artists include Beyonce who will be opening the show with a scintillating performance of DeJa Vu. Mary J Blige will be receiving a legend award for her Outstanding Contribution to R & B Music and will be performing a medley of her greatest hits. The latest R & B sensation Rihanna will be performing S.O.S. Katie Melua; best selling European female artist of the year will also be performing along with classical heartthrob Andrea Bocelli, DJ sensation Bob Sinclair, and Britain’s best dance trip hop group Faithless. Gwen Stefani and Nelly Furtado due to be announced shortly along with other major international artists………watch this space!

Michael Jackson will be appearing on stage as part of a spectacular tribute to Thriller. 2006 marks the 25th anniversary of Thriller the world’s best selling album of all time. Thriller, produced by Quincy Jones, has sold over 50 million albums around the globe since its release in December 1982. Thriller has changed the landscape of pop music and has continued to capture the hearts and inspire people all over the world. The World Music Awards will honour Michael and his unrivalled contribution to music by honouring him with the prestigious and much coveted Diamond Award. The Diamond Award was created to honour artists who have sold over 100 million albums, which for any act is an incredible achievement. It is an award that is not presented every year because it is only for music royalty and who better to receive it than the undisputed King of Pop. Past recipients of the Diamond Award include Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion.
pi_43060720
WOOHOO
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43060773
Ben alleen bang dat hij niet gaat optreden.. anders hadden ze dat wel gezegd, en het is natuurlijk ook zeer onwaarschijnlijk. Maar ben iig wel blij dat er weer eens iets gebeurt..
pi_43061458
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:02 schreef Rnnz het volgende:
PRESS RELEASE FOR IMMMEDIATE RELEASE

MICHAEL JACKSON TO MAKE FIRST UK PUBLIC APPEARANCE IN 9 YEARS AT THE WORLD MUSIC AWARDS

Lindsay Lohan to host; Beyonce to open; Mary J Blige, Rihanna, Faithless, Usher, Katie Melua, Andrea Bocelli, Bob Sinclair, Enya among artists

confirmed; Gwen Stefani, Nelly Furtado due to be announced

7pm EARLS COURT NOVEMBER 15TH 2006

London 29th October - On November 15th the most famous pop star on the planet Michael Jackson will be honoured with the Diamond Award at the worlds most international music award ceremony – the World Music Awards. This year London has the honour of hosting this spectacular extravaganza in its 18th year. In the UK, C4 will broadcast the special on Wednesday, November 22nd.

International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.

Lindsay Lohan will host the show hot from her recent success as MC of Saturday Night Live on the NBC network; performing artists include Beyonce who will be opening the show with a scintillating performance of DeJa Vu. Mary J Blige will be receiving a legend award for her Outstanding Contribution to R & B Music and will be performing a medley of her greatest hits. The latest R & B sensation Rihanna will be performing S.O.S. Katie Melua; best selling European female artist of the year will also be performing along with classical heartthrob Andrea Bocelli, DJ sensation Bob Sinclair, and Britain’s best dance trip hop group Faithless. Gwen Stefani and Nelly Furtado due to be announced shortly along with other major international artists………watch this space!

Michael Jackson will be appearing on stage as part of a spectacular tribute to Thriller. 2006 marks the 25th anniversary of Thriller the world’s best selling album of all time. Thriller, produced by Quincy Jones, has sold over 50 million albums around the globe since its release in December 1982. Thriller has changed the landscape of pop music and has continued to capture the hearts and inspire people all over the world. The World Music Awards will honour Michael and his unrivalled contribution to music by honouring him with the prestigious and much coveted Diamond Award. The Diamond Award was created to honour artists who have sold over 100 million albums, which for any act is an incredible achievement. It is an award that is not presented every year because it is only for music royalty and who better to receive it than the undisputed King of Pop. Past recipients of the Diamond Award include Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion.
De twijfelachtige eer om in het rijtje van Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion toegevoegd te worden.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43061939
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:43 schreef Megalomaniac het volgende:
De twijfelachtige eer om in het rijtje van Rod Stewart, Mariah Carey, Bon Jovi and Celine Dion toegevoegd te worden.
Daar gaat het niet om he
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43061984
De World Music Awards zijn wel beetje een farce ja! Platenbonsjes beslissen onderling wie er leuk met een prijsje naar huis gaat. Met name Mariah Scarey, Celine Pion als eigenlijk ook wel Rot Stewart en Bon Goofy zijn te erg voor woorden om hen die prijs te geven. Geef het dan aan Madonna, de Stones, Paul McCartney en dergelijke artiesten!
Nothing takes the past away like the future!
pi_43062031
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:31 schreef Pido het volgende:
Uuuhh, juist.

Waar koop jij Madonna posters dan Hapertje, ze hebben daar ook vast wel Michaeldingen.
Het waren posters uit de Smash Hits, Bravo, Hitkrant, Muziek Express, Popfoto en dat soort bladen. Het is ook alweer 16 jaar geleden. Ik heb geen verstand meer van dat soort dingen... ik word te oud! Ik voel me ineens een ouwe lul!
Nothing takes the past away like the future!
pi_43063770
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ik denk dat er grote dingen staan te gebeuren rond Michael. Donderdag het interview, volgende maand de WMA (gaan we vanuit dan he ). What's next?
Een album!

alhoewel, ik vraag me af wat zijn label is
standaarddrinker
pi_43064248
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Een album!

alhoewel, ik vraag me af wat zijn label is
Ik doelde meer op optredens; iig dat Michael zich meer laat zien

Hij is zijn eigen label toch begonnen?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43064912
quote:
International celebrities from the world of film, fashion, TV and sports will present the awards to the recording-artists who will perform live before an audience of stars, the world’s media and thousands of music fans.
Hopelijk gaat hij optreden.. kijken naar MJ die een award krijgt heb ik nou ook wel weer gezien
standaarddrinker
pi_43065123
hehe idd:

O, thank you su much, i love you, i love you all. i want to thank all my fans around the world. i love you. [peace-sign].

Zo voorspelbaar
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43069358
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hopelijk gaat hij optreden.. kijken naar MJ die een award krijgt heb ik nou ook wel weer gezien
Ik kan het me echt niet voorstellen. Wat zou hij moeten doen dan? Een medley van hits? Billie Jean? Hmm.. moeilijk hoor.

- Medley van een paar nummers (zoals hij wel eens vaker heeft gedaan)
- Beat It refreintje met 'het dans-stukje' erbij (een minuutje ofzo)
- Whatever Happens samen met Santana (krachtig, mooi nummer van z'n 'nieuwste' album)
- Billie Jean

Hoe vet zou dit toch zijn? OMG.. Ik kan het me niet voorstellen. Gewoon ff een kwartiertje performen. Net zoals Prince dat deed, op bijvoorbeeld de Brits Awards, of de Grammy Awards '04. Zo vet.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:11:20 #171
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43069544
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Ik kan het me echt niet voorstellen. Wat zou hij moeten doen dan? Een medley van hits? Billie Jean? Hmm.. moeilijk hoor.

- Medley van een paar nummers (zoals hij wel eens vaker heeft gedaan)
- Beat It refreintje met 'het dans-stukje' erbij (een minuutje ofzo)
- Whatever Happens samen met Santana (krachtig, mooi nummer van z'n 'nieuwste' album)
- Billie Jean

Hoe vet zou dit toch zijn? OMG.. Ik kan het me niet voorstellen. Gewoon ff een kwartiertje performen. Net zoals Prince dat deed, op bijvoorbeeld de Brits Awards, of de Grammy Awards '04. Zo vet.
Ik ga ook ff Prince en Michael in een post gooien...

Stel je voor he: Michael komt op, fluitend (Whatever Happens, d'oh), Santana erbij, nummer begint. Ze doen het tot de helft ongeveer samen en dan komt Prince het tweede couplet zingen en een solootje doen, en dan ontvouwt zich de rest van het nummer en maken ze d'r samen maar iets moois van. Ohh....tering, als dat gebeurt kom ik echt meerdere keren klaar denk ik...
pi_43069685
Haha... ik denk dat je eerst die stem hoort van Smooth Criminal aan het begin, dan een groot doek, Michael begint te dansen achter dat doek weet je wel.. het doek valt, hij doet een Medley [hij heeft de Black or White-look weer], dan komt Slash op, Billie Jean start, Michael zingt een stukje, doet een moonwalk, dansje, het publiek juicht, en MJ zegt: onder jullie stoelen zit mijn nieuwe single geplakt! Dan doet hij een compleet nieuw nummer en krijgt na afloop z'n award
standaarddrinker
pi_43070015
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD

Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
pi_43070497
Lijkt me lachen als hij dan helemaal niet komt opdagen, maar zijn award accepteert d.m.v een videoboodschap
standaarddrinker
pi_43092388
Nothing takes the past away like the future!
pi_43092460
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 06:19 schreef Hapertje het volgende:
http://www.topeventticket(...)t-tickets-200695.htm

Een beetje voorbarig?
Die staat er al maanden
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43095201
25 jarig jubileum van Thriller, en dan even later in de tekst zeggen dat Thriller in december 1982 uit kwam
Bleuh.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:55:20 #178
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43095534
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD

Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
Maar die mensen zijn ook echt totaal obsessed. Die neverlandsprincess zit ook in Wacko about Jacko (die docu over die fans) en die werken gewoon, doen dingen op het gebied van MJ en sparen om naar de VS of Ierland te kunnen om 'm te zien.

Die mensen zouden toch echt is moeten worden geanalyseerd door iemand, dat is echt niet helemaal goed.
pi_43099537
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef PimD het volgende:
25 jarig jubileum van Thriller, en dan even later in de tekst zeggen dat Thriller in december 1982 uit kwam [afbeelding]
Vond ik ook al raar.

@Pido: dan zijn wij nog niet zo erg..
pi_43100280
Ik word helemaal gek van het idee dat hij misschien wel gaat optreden.. 4 jaar na z'n laatste optreden (waar nog niet eens beeldmateriaal van is XD)
pi_43104598
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.

Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
pi_43104615
Another Part of Me nu op 3FM.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43106151
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.

Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
Niks tegen jou hoor, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat als MJ ergens komt, fans gelijk een ticket naar London en een entree-kaartje kopen. Zou ik zelf nooit doen (en kunnen).
pi_43106353
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Rnnz het volgende:
Straks treedt ie helemaal niet op.. XD

Alle fans op MJNewsOnline overigens helemaal uit hun dak. Gelijk allemaal tickets kopen om daar te kunnen zijn... lol
nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...

dat moet hij niet meer doen.. dat doet afbreuk aan zijn verleden..

pi_43106624
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou ik ga niet kijken, het doet me gewoon pijn om hem nu te zien optreden...

dat moet hij niet meer doen.. dat doet afbreuk aan zijn verleden..

Ach, dat doet hij waarschijnlijk niet eens..
pi_43106835
Ik zou wel een kaartje kopen al komt ie hier in Nederland (of misschien zelfs België) iets doen. Maar om nou helemaal naar het buitenland te gaan. Ik zie het wel op tv
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43107287
Ach, je hebt ook mensen die ieder weekend in de Kuip naar Feyenoord gaan zitten kijken. Ieder z'n tick
standaarddrinker
pi_43108968
Michael to giveaway 200 FREE tickets to fans, and discounted rates

MICHAEL JACKSON

October 30, 2006

TO: All Fan Club Presidents and Contacts

I am pleased to announce that Mr. Jackson will be receiving the
Diamond Award from the World Music Awards on Wednesday ,
November 15, 2006, 7:30PM, Earl's Court 1, Kensington, London,
England.

As this is the 25th Anniversary of "Thriller" and, Mr. Jackson's
worldwide sales have to date exceeded over 750,000,000 million
units, Mr. Jackson is being recognized for his phenomenal, record-
breaking achievements. He is certainly the undisputed "King of Pop."

Mr. Jackson would like to see as many of his fans as can attend
the event. Because of this, we have made special arrangements
with the organizers to make special provisions from Mr. Jackson's
fans.

The first 200 fans will be admitted free on a first come, first serve
basis. After 200 tickets have been disbursed, all other tickets will
be sold at a special discounted rate and fans will be given a special
code to use when purchasing tickets.

I will be forwarding to you the information as to how to obtain
tickets within the next several days.

While I do not have the email addresses for all fan clubs, I am
relying on each of you to pass this information on.

Thank you for your continued love, support and prayers for
Michael Jackson. He loves and appreciates all of you.

Best regards.
Raymone K. Bain
General Manager
pi_43109039
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Another Part of Me nu op 3FM.
Hoorde net Black Or White op de radio en zag YRMW op TMF.
pi_43109153
Toch leuk. Zoiets heeft Michael wel vaker gedaan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43109207
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hoorde net Black Or White op de radio en zag YRMW op TMF.
Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezonden

Helaas worden veel nummers uitgezonden op de radio tijdens programma's als greatest hits. Doe dat ook tijdens andere programma's
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43109367
Dan moet ie haast wel gaan optreden.. waarom geven ze anders tickets weg, om hem een award in ontvangst te zien nemen?
standaarddrinker
pi_43109528
Hm idd, dat zou best eens kunnen. Nu kan ik helemaal niet meer wachten
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43109737
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Zo, dat YRMW op TMF wordt uitgezonden

Helaas worden veel nummers uitgezonden op de radio tijdens programma's als greatest hits. Doe dat ook tijdens andere programma's
Gaat een beetje moeilijk als de beste man sinds 2001 geen hit meer heeft gehad.
En 2001 is ancient history natuurlijk als het om muziek gaat.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43109834
Mwah dat valt wel mee hoor. Toevallig luisterde ik vanmiddag naar 538 (wat natuurlijk bekend staat om top 40 crap) en daar werd gewoon muziek gedraaid uit de jaren 90, terwijl het geen greatest hits programma was. Ze kunnen het dus wel, maar willen het niet echt...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:21:28 #196
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43119728
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, gaaaaaaaaaaaa, ooooooooooop, treeeeeeeeee, den!


Godverdomme!


(sorry)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:23:53 #197
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43119847
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:06 schreef MJboard het volgende:
Fijn te horen dat ik misschien niet in orde ben.

Voor mij is het een hobby, een passie. En ik geniet ervan. En ja, als ik zou kunnen zat ik volgende week ook in Engeland.
Ja, dat vind ik dus debiel. Je zoekt in MJ en alles wat eromheen zit dingen waar je MJ niet voor nodig hebt. Zo hou je je wereld klein, denk ik. Maar goed, daar gaan we het nu niet over hebben. Sorry als ik je beledigd heb, zo was het nooit bedoeld.
pi_43120623
Je hebt me niet beledigd hoor maar het gaat nergens over wat je zegt. Mijn wereld klein? Door die concerten heb ik de halve wereld gezien, je ziet namelijk meer dan een artiest op een podium.
En wat zoek ik dan precies in MJ? Ik heb alles al; een huis, een vriend, goede vrienden en familie. Nogmaals; het is mijn hobby en passie. Net wat je zegt; mensen gaan naar Japan voor voetbal ofzo. Is hun wereld dan ook klein?
pi_43122345
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaard weten we nu wel!

Maar ik zag net een clip op TMF of MTV waarvan ik zeker weet dat Michael Jackson een grote bron van inspiratie was. Het lied heet "Superster" en je ziet een gast in MJ-Black-or-White-outfit [zwarte broek, wit t-shirt+blousje] op het podium rocken met een kerel met een gitaar.. ik vond het op de live-uitvoering van Black or White lijken.. ook een stukje rap erdoorheen in het midden, en op het eind gooit ie z'n petje in het publiek..
--> http://www.top-clips.nl/v(...)rster-ft-Dennis.html
--> http://www.youtube.com/watch?v=6IUtzCU8mSw

[ Bericht 8% gewijzigd door DrDentz op 31-10-2006 23:32:36 ]
standaarddrinker
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:21:10 #200
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43122722
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaart weten we nu wel!

Maar ik zag net een clip op TMF of MTV waarvan ik zeker weet dat Michael Jackson een grote bron van inspiratie was. Het lied heet "Superster" en je ziet een gast in MJ-Black-or-White-outfit [zwarte broek, wit t-shirt+blousje] op het podium rocken met een kerel met een gitaar.. ik vond het op de live-uitvoering van Black or White lijken.. ook een stukje rap erdoorheen in het midden, en op het eind gooit ie z'n petje in het publiek..
--> http://www.top-clips.nl/v(...)rster-ft-Dennis.html
--> http://www.youtube.com/watch?v=6IUtzCU8mSw
De hele TMF-awards heeft Michael al een keer beter gedaan.

EDIT: dit bedoel ik nou he:

wish he whas here and holding me...i cry tears very often because i miss Mike so much...*sad*
im longing to see him again...he is my wonderfull dove...of love...

i love you mike and youre never ever alone...

from my heart Nadia


Is dat niet wat overdreven..

[ Bericht 14% gewijzigd door Pido op 01-11-2006 11:25:28 ]
  woensdag 1 november 2006 @ 11:38:04 #201
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43131611
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef Pido het volgende:

[..]

De hele TMF-awards heeft Michael al een keer beter gedaan.

EDIT: dit bedoel ik nou he:

wish he whas here and holding me...i cry tears very often because i miss Mike so much...*sad*
im longing to see him again...he is my wonderfull dove...of love...

i love you mike and youre never ever alone...

from my heart Nadia


Is dat niet wat overdreven..
Dat heeft gewoon geen leven

Ik kijk wel heel erg uit naar dat interview morgen, ben benieuwd wat ie allemaal te zeggen heeft!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_43131966
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef Pido het volgende:

[..]

De hele TMF-awards heeft Michael al een keer beter gedaan.

EDIT: dit bedoel ik nou he:

wish he whas here and holding me...i cry tears very often because i miss Mike so much...*sad*
im longing to see him again...he is my wonderfull dove...of love...

i love you mike and youre never ever alone...

from my heart Nadia


Is dat niet wat overdreven..
Wie citeer je?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43132285
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef Pido het volgende:
wish he whas here and holding me...i cry tears very often because i miss Mike so much...*sad*
im longing to see him again...he is my wonderfull dove...of love...

i love you mike and youre never ever alone...

from my heart Nadia


Is dat niet wat overdreven..
Damn, wat een onzeker fragiel figuur zeg
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 1 november 2006 @ 12:16:16 #204
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43132661
mijn gedicht. wat doen jullie?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_43136217
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef Rnnz het volgende:
Op 2 November komt trouwens het hele interview met Acces Hollywood.
Dat is dus morgen, wordt dat interview op SBS uitgezonden of op een onbekende Amerikaanse zender

Preview: http://www.youtube.com/watch?v=m7aY1nKzra4
pi_43136267
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:11 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat is dus morgen, wordt dat interview op SBS uitgezonden?

Preview: http://www.youtube.com/watch?v=m7aY1nKzra4
haha, was dat maar waar. Het wordt in de VS uitgezonden. Misschien dat een zender als SBS het koopt ja
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43136320
En is die Amerikaanse zender misschien via een livestream te volgen?
pi_43136995
Ik denk het niet, zal iig wel binnen een aantal uur op bijv. youtube verschijnen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43137174
Je kunt het wel live volgen, via http://dl.tvunetworks.com/TVUPlayer2.2.1beta23.zip [installeren en dan NBC kiezen].. maar dan moet je dus midden in de nacht gaan kijken
standaarddrinker
pi_43138587
Ja, en aangezien ik naar school moet gaat me dat dus niet lukken.

Ik wacht wel op YouTube.
pi_43139202
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je ondertitel updaten, dat Michael Jackson onschuldig is verklaard weten we nu wel!
Inderdaad, helemaal niet op gelet.
pi_43141278
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:43 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt het wel live volgen, via http://dl.tvunetworks.com/TVUPlayer2.2.1beta23.zip [installeren en dan NBC kiezen].. maar dan moet je dus midden in de nacht gaan kijken
Thanx, ik ben toch een nachtmens dus dat gaat wel lukken
Heeft ie nou al een kasteel in Berlijn gekocht?
pi_43141348
Hij is al jaren aan het zoeken naar een woning vlakbij Berlijn, tenminste dat komt zo nu en dan naar voren. Of hij er ook echt gaat wonen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 2 november 2006 @ 09:23:48 #214
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43163149
Ik dacht dattie in Ierland (O+) ging wonen, lijkt mij ook wel beter dan Deutschland. Ierland = mooiii

Op diverse sites:
quote:
Michael Jackson wants to move to Ireland because he wants to meet leprechauns.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_43168214
'Songs just kinda create themselves'

http://www.youtube.com/watch?v=2dqbdYB4Y90

Nieuw filmpje van Acces Hollywood. Soort van compilatie van Michael's succesen. Ook zeggen ze dat Thriller bijna 100 miljoen platen heeft verkocht. Erg overdreven of weten de fans gewoon de preciese aantallen niet?

Berry Gordy: 'Michael is one of the greatest geniuses of all time. I have never seen a better entertainer than Michael'

HET INTERVIEW KOMT BIJNA
pi_43182813
Fast shaping up to become one of the biggest breakthrough artists of 2006, hip-hop star Akon has revealed this week plans to record a duet with Michael Jackson.

The St. Lois-born star, who was raised in Dakar, Senegal, landed a smash hit in 2004 with "Lonely", and returns this month with the monster hit "Smack That" featuring Eminem, which looks set to hit the U.S. No. 1 this week.

However, in an exclusive interview with edgy pop news site Pop Revenge this week, the 25-year-old confirms he will be adding an even more impressive name to his collaboration list - appearing on the King of Pop's new album, which is being produced by Will.I.Am

"The track with Eminem has gone really well, so now Michael Jackson is next," he says. "It will be a great duet, I am planning for it now, it will happen as soon as possible.

"I'm a huge fan of Michael, I know we will do great things in the studio, it will be a unique sound."

Source: http://www.soundgenerator.com/news/s...K EN=75804199
pi_43183305
Hmm, volgens mij bestaat het nieuwe MJ-album compleet uit duetten... of het is een 4cd pack
standaarddrinker
  donderdag 2 november 2006 @ 20:30:19 #218
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_43183371
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:16 schreef Rnnz het volgende:
Fast shaping up to become one of the biggest breakthrough artists of 2006, hip-hop star Akon has revealed this week plans to record a duet with Michael Jackson.

The St. Lois-born star, who was raised in Dakar, Senegal, landed a smash hit in 2004 with "Lonely", and returns this month with the monster hit "Smack That" featuring Eminem, which looks set to hit the U.S. No. 1 this week.

However, in an exclusive interview with edgy pop news site Pop Revenge this week, the 25-year-old confirms he will be adding an even more impressive name to his collaboration list - appearing on the King of Pop's new album, which is being produced by Will.I.Am

"The track with Eminem has gone really well, so now Michael Jackson is next," he says. "It will be a great duet, I am planning for it now, it will happen as soon as possible.

"I'm a huge fan of Michael, I know we will do great things in the studio, it will be a unique sound."

Source: http://www.soundgenerator.com/news/s...K EN=75804199
Oké dit vind ik geweldig nieuws. Ten minste als het waar is. Akon maakt heerlijke muziek hopelijk gaat dit door.

Verder lees ik net op een site opnieuw dat zijn nieuwe album uitgebracht word onder 2 seas records. Al was een week of twee geleden in het nieuws dat hij op zich zelf ging. En de plaat uit zou brengen via Michael Jackson company o.i.d.

iemand????
pi_43184685
Ja niemand weet dat, de pers schrijft ook maar wat in het wilde weg
standaarddrinker
pi_43185613
Tja, ik weet niet precies wat ik moet denken. Aan de ene kant, aangezien Michael al een tijdje in Ierland woont kan het dus best zo zijn dat die prins van Dubai, Michael inderdaad aan de kant heeft gezet en geen zin meer heeft in een platendeal (misschien is dat ook wel wederzijds, weet niet precies wat ik allemaal moet geloven). Ik denk dat Michael gewoon onder zijn eigen naam cq platenlabel verder moet gaan. Dan heeft ie alles zelf in de hand.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43186050
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:07 schreef Rnnz het volgende:
'Songs just kinda create themselves'

http://www.youtube.com/watch?v=2dqbdYB4Y90

Nieuw filmpje van Acces Hollywood. Soort van compilatie van Michael's succesen. Ook zeggen ze dat Thriller bijna 100 miljoen platen heeft verkocht. Erg overdreven of weten de fans gewoon de preciese aantallen niet?

Berry Gordy: 'Michael is one of the greatest geniuses of all time. I have never seen a better entertainer than Michael'

HET INTERVIEW KOMT BIJNA
Damn, goed warming up video'tje. Can't wait
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43190205
Kunnen wij de World Music Awards live volgen op 15 november? Want het zijn immers... "World Music Awards"
Op een Nederlandse zender of BBC ofzo?
standaarddrinker
pi_43190445
Live stream dan denk ik zo
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43190582
Maar op de site staat: "The show will be broadcast in every major record-buying country in the world"
[nou weet ik niet of ze NL daar bij rekenen]
Denk het wel: "160 countries reaching over 1 billion viewers"
standaarddrinker
pi_43190619
Ik heb ff gezocht. Het is iig live te volgen via de radio op BBC 3, dus hem horen praten (of misschien wel zingen ) kan je sowieso. Ik heb helaas niks gevonden van een live uitzending op een Britse zender
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43190850
Nouhou
ik wil het op SBS6 zien ofzo met voor mijn part commentaar van Piet Paulusma
standaarddrinker
pi_43190899
hehe, piet paulusma doet z'n weerbericht live op de WMA
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43191134
He dat zou vet zijn. En dan laat hij MJ 'oant morn' ofzo zeggen..
maar morgen wil ik hier iig een YouTube linkje naar het Acces Hollywood stukje terug vinden, toch nog iets nieuws
standaarddrinker
pi_43197734
Ze hebben alleen nog part 1 uitgezonden, vandaag komt het tweede deel. Bastards

Mar evengoed krijg je lekkere beats te horen

http://www.youtube.com/watch?v=G5w1kPs0GnA

[ Bericht 49% gewijzigd door Sideshowbobbie op 03-11-2006 10:14:51 ]
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:19:11 #230
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43199507
Geinig...
Mooi dat ie met die camera aan het klooien was
Haters everywhere but I don't really care.
pi_43199679
hehe ja.
Michael "what is the price?"
- "6000 dollars"
Michael: "wow"
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:47:27 #232
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43200351
was dat nou die black eyed peas neger in de studio????
dat album gaat zoooooo kut worden als al die josties zich ermee gaan bemoeien. ik hoor Akon en nou deze prutser weer... who's next?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_43200431
Geinig filmpje, die 2e 'demo' die je hoort is wel ok! En lang niet alles komt op het album natuurlijk, hij maakt zoveel nummers met verschillende gasten dat 90% ervan afvallen
standaarddrinker
pi_43200594
World Music Awards worden toch vaak pas op oudejaarsavond uitgezonden hier?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:23:46 #235
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43203162
Vond het best, het interview. Michael was echt superrelaxt en die Will.I.Am was vol gespannen en diep respect, dat zien we graag van dat soort mensen. Die beats waren wel lekker, als je bedenkt dat MJ er overheen gaat zingen...

Can't wait till tomorrow!
pi_43203350
Mike moet gewoon weer met Quincy samenwerken.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:28:40 #237
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43204972
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:28 schreef Megalomaniac het volgende:
Mike moet gewoon weer met Quincy samenwerken.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_43206137
Dat vind ik ook, maar het zal toch nooit gebeuren.

Dus dat filmpje van 4 en een halve minuut is het enige wat nu beschikbaar is van het interview? Heb ik daar zo op gewacht?

Wel grappig overigens.. '6000 dollars... woooww'
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:31:22 #239
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43206690
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Rnnz het volgende:
Dat vind ik ook, maar het zal toch nooit gebeuren.

Dus dat filmpje van 4 en een halve minuut is het enige wat nu beschikbaar is van het interview? Heb ik daar zo op gewacht?

Wel grappig overigens.. '6000 dollars... woooww'
Morgen meer he, beter wel gewoon 20 minuten half uur dan. Dit waren gewoon de teasers achter elkaar met een beetje bonusmateriaal. Wel vet though..
pi_43208731
Hij zit financieel aan de grond he, 6000 pegels hoest hij nooit op
standaarddrinker
pi_43209965
Daar zal hij idd Neverland voor moeten verkopen..
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:35:55 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43210243
Was meer een "wow" van: zo, da's goedkoop volgens mij?

edit:
hi-res downloadlinks:
http://rapidshare.com/files/1755072/MJAHEventPart01HR.wmv.html
http://www.jacksonvillage.org/download/accesshollywood1.wmv
Haters everywhere but I don't really care.
pi_43216290
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef Megalomaniac het volgende:
World Music Awards worden toch vaak pas op oudejaarsavond uitgezonden hier?
yup, meestal op Veronica.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43224434
En weer een nieuw filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=1tM2pPppEXU
Alleen Michael moet eens zeggen wat hij denkt, dat idee wat die gast heeft van Thriller opnieuw bewerken slaat nergens op en hij weet dat ook.. zegt ie 'its a wonderful idea' enzo Volgens mij gelooft de presentator het ook nog
standaarddrinker
pi_43226176
Hoe lang heeft dat interview in totaal geduurd? 8 minuten ofzo

Ik moet toch wel zeggen dat het geheel me erg tegenvalt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:02:48 #246
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43227790
Tjsonge jonge, is dit nou alles?
pi_43229769
Blijkbaar
standaarddrinker
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:20:31 #248
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43232179
Damn, das jammer. Njah, tis niet anders he.
pi_43265039
Dan wordt het maar wachten op de WMA. Opeens heb ik zo het gevoel alsof dat ook niet veel gaat worden
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43265451
Wat een waardeloos decennium is dit ook als Michael Jackson-luisteraar
standaarddrinker
  maandag 6 november 2006 @ 13:23:31 #251
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43289181
Grr, was ik anders ff tien jaar eerder geboren. Pfff..
pi_43321397
Wat een interview zeg.. pff, hoe kort kan iets zijn.
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:38:13 #253
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43321452
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:23 schreef Pido het volgende:
Grr, was ik anders ff tien jaar eerder geboren. Pfff..
Je droomt van een plek in de Jackson kiddo-club?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:25:14 #254
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43322641
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

Je droomt van een plek in de Jackson kiddo-club?
Nee, dat dan weer niet, njah, hoewel...


Nee, om naar een concert van die man te kunnen natuurlijk. Dat gaat echt never nooit niet meer gebeuren natuurlijk.

Heeft iemand van jullie de biografie van MJ gelezen van J. Randy Taraborrelli? Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
pi_43323539
Ik niet, maar ik kan me volgens mij wel herinneren dat er veel fouten inzaten..
pi_43324792
Ik ben er ooit in begonnen. Ben op pagina 30 ofzo
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43327696
Zal Michael dan optreden op de WMA's?



www.worldmusicawards.com
pi_43327797
Nou ben ik toch benieuwd of ze met performers bedoelen dat Michael echt komt optreden, of dat ie gewoon komt opdagen (wat natuurlijk al bekend was.. ) Ik denk persoonlijk toch het laatste.. kan me niet voorstellen dat ie komt optreden.
pi_43328311
Lijkt er toch op he?
quote:
LIFE STYLE EXTRA (UK) - Michael Jackson will perform live at the World Music Awards in London next week (15.11.06).

Jackson's costumes for the show will be designed by fashion designer Roberto Cavalli who visited the 'Thriller' singer at his home in Ireland yesterday (06.11.06) for a fitting.

The 48-year-old singer has not performed live since he sang 'Earth Song' at the 1996 BRIT Awards, where his performance was mocked by Pulp singer Jarvis Cocker.

Jackson is to be honoured with the Diamond Award which is given to artists who sell more than 100 million albums during their career.

World Music Awards founder Melissa Corken said: "We are thrilled to be bringing the ceremony to London. The presence of Michael Jackson is very exciting for us."
Ik hoop dat het mooi gaat worden
standaarddrinker
pi_43329634
OMG.. dat kan gewoon niet waar zijn :|
pi_43341970
whut, een nieuw nummer misschien of toch een Thriller medley? Either way, het maakt me totaal niks uit, als ie maar optreedt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 8 november 2006 @ 09:14:47 #262
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_43350252
quote:
The 48-year-old singer has not performed live since he sang 'Earth Song' at the 1996 BRIT Awards, where his performance was mocked by Pulp singer Jarvis Cocker.
WTF, what about de 30th Anniversary optredens in Madison Square Garden in 2001? Pffff, d'r staan zo vaak fouten in zulke berichten!

Ze willen dat optreden bij de BRIT Awards gewoon graag weer ff noemen vanwege dat schandaal met Cocker
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 8 november 2006 @ 10:53:17 #263
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43352236
Holy shit, als dat zo is, pfff, pff, te chill.
pi_43352744
Het volgende vond ik op mjstar.com
quote:
Michael Jackson will perform live when he accepts a lifetime achievement award at the World Music Awards in London Nov. 15, organizers say. Jackson's costumes will be designed by Roberto Cavalli, who met Jackson at his new home in Ireland on Monday.

As previously announced, Jackson will receive the Diamond Award, given to artists who have sold more than 100 million albums. His appearance is timed to the 25th anniversary of Thriller, among the best-selling albums of all time.
zou het echt sow zijn
pi_43359679
Ja net alsof hij helemaal gestopt is met optreden nadat dat pulp-gastje dat deed
standaarddrinker
pi_43361696
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef JX het volgende:

[..]

WTF, what about de 30th Anniversary optredens in Madison Square Garden in 2001? Pffff, d'r staan zo vaak fouten in zulke berichten!

Ze willen dat optreden bij de BRIT Awards gewoon graag weer ff noemen vanwege dat schandaal met Cocker
Ik denk dat ze daarmee z'n laatste concert in de UK bedoelen.
pi_43361781
en de HIStory concerten in Wembley '97 dan
standaarddrinker
pi_43361975
Misschien bedoelen ze wel: de laatste keer dat hij optrad voor een awardshow in Engeland.. maarja who cares
standaarddrinker
pi_43363610
Mja, dat vond ik ook al raar.. hij heeft ook nog in 1997 opgetreden.
  woensdag 8 november 2006 @ 17:04:11 #270
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43363719
hij gaat optreden en thriller zingen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_43364805
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef _GdR_ het volgende:
hij gaat optreden en thriller zingen.
Bron? Of hoop je dat?
pi_43364893
EDIT

Dat gaat dus echt gebeuren! HIJ GAAT OPTREDEN!!!!!
pi_43365396
I sent all the press clippings to Raymone Re: MJ to perform end scene of Thriller or Thriller Performance and she said:

"Please tell the fans this is not true"

She didnt include any other details.

Hmm..
pi_43367940
tja raymone. die heeft het ook niet altijd bij het rechte eind
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43369268
Wie zit haar ook steeds te mailen dan? Kijk gewoon wat er gebeurt op 15 november
standaarddrinker
pi_43369884
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie zit haar ook steeds te mailen dan? Kijk gewoon wat er gebeurt op 15 november
Er zijn een paar fans die zeg maar dienen als 'woordvoerder'. Zo is er iemand op MJNewsOnline die contact onderhoudt met Raymone, en die dus ook dingen kan vragen etc.
pi_43370129
Maarja, lijkt me niet dat zij ineens z'n hele performance gaat verklappen als ze dat al weet
standaarddrinker
pi_43370229
Nja.. ik geloof het nog niet hoor, dat optreden.. Ik denk dat ie niet veel meer zal doen dan ff een dank-woordje en dan weer weg.
pi_43370288
Of net zoals met 'N Sync; 1 dansje en weg was ook een hype op fansites dat hij zou gaan optreden

of dat ook echt zo was weet ik niet meer

[ Bericht 31% gewijzigd door DrDentz op 08-11-2006 20:11:08 ]
standaarddrinker
  woensdag 8 november 2006 @ 20:11:42 #280
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_43370673
Oh wat geil hij gaat thriller zingen/schreeuwen/playbacken. Oh ik kijk er echt naar uit. Volgende dag gelijk downloaden. Want hij word volgensmij niet in Nl uitgezonden.
pi_43371249
ALS hij Thriller zingt, dan zal hij playbacken. Dat nummer is vrij moeilijk volgens mij, en sinds '88 zingt hij hem al niet meer live.
pi_43372040
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:11 schreef Bergie88 het volgende:
Oh wat geil hij gaat thriller zingen/schreeuwen/playbacken. Oh ik kijk er echt naar uit. Volgende dag gelijk downloaden. Want hij word volgensmij niet in Nl uitgezonden.
Meestal op Veronica met oud en nieuw, meestal net na 12 uur middernacht

Tja, het zal sowieso wel playbacken worden denk ik zeker als het Thriller is idd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 8 november 2006 @ 22:48:47 #283
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43378187
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef Rnnz het volgende:
ALS hij Thriller zingt, dan zal hij playbacken. Dat nummer is vrij moeilijk volgens mij, en sinds '88 zingt hij hem al niet meer live.
als ie gaat playbacken wordt ie 1000% uitgekotst. incl. mij.

beter zingt ie m dan niet perfect. zou mij iig niet uitmaken. wil gewoon nog een keer MJ echt horen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_43378398
Hmm een keer meer of minder playbacken maakt toch ook geen verschil, hij playbackt al sinds 1983 ofzo stukken van optredens
standaarddrinker
pi_43379592
Ik ben idd bang dat als hij optreedt, hij echt niet live gaat zingen.
pi_43379902
ah na dangerous was het bergafwaarts gegaan voor mijn gevoel denk ik na het zien van de discografie
pi_43380158
Nou.. meer na Thriller
standaarddrinker
pi_43390605
Na BAD vind ik. Wil niet zeggen dat hij geen geniale nummers meer heeft gemaakt daarna, want er zijn er zat.
pi_43390759
ja maar ja maar. Dangerous kreeg ik op jonge leeftijd het cassetebandje van. Mijn gehele muziek collectie bestond toen uit thriller en dangerous.

Dangerous was ook tof (Y)
pi_43390888
ik zie net dat het gebasseerd is op jeugd sentiment. ik zie de tracks en het stelt niet veel voor idd
  donderdag 9 november 2006 @ 12:52:19 #291
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_43391634
Pfoe, vond Dangerous echt

Sowieso toen met die New Jack Swing bende.. Teddy Riley
En die clips; Jam met Jordan, Heavy D & Kris Kross
Remember the time; met Eddy Murhphy, Iman en Magic Johnson
In the closet met Naomi Campbell

Give in to me met Slash
Black or white....
Vond het toen echt zieke zieke shit....

Ondertussen meeste al zo vaak gehoord dat de lol van sommige nummers af is, maar blijft een geinig album.
Vind ik


Haters everywhere but I don't really care.
pi_43391715
remember the time vond ik toen al een minder nummer. prrrrr ap taptap
pi_43391759
Toen was ik net geboren.. XD
pi_43391887
fijn voor je
pi_43392381
Dank je
  donderdag 9 november 2006 @ 14:32:50 #296
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_43395073
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef Rnnz het volgende:
Toen was ik net geboren.. XD
Same here, was drie. Vond het een fantastisch album, toen, nu, voor altijd. Net als al z'n andes shit.


*blijft hopen dat 'ie gaat optreden*
pi_43395809
Ik kende alleen Black or White echt van dat album maar toen HIStory uitkwam vond ik het zuigen: die trage ballads en Michael met z'n korte haar

Pas op latere leeftijd ben ik dat juist waarderen
standaarddrinker
pi_43395950
Ik bedoel dan qua verkopen bergafwaards, maar wat wil je na Thriller.. zo'n album is once in a lifetime
standaarddrinker
pi_43399898
ff tussendoor . Lees net dat Michael ipv Thriller, We Are The World gaat zingen aan het einde van de show
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_43400433
We Are The World? Dat zal dan wel live zijn, lijkt me? :|

EDIT: kan best ja.. ik hoorde ergens dat Diana Ross ook komt.
  donderdag 9 november 2006 @ 18:06:23 #301
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_43402343
zonde.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')