Test e gaat mij al te ver, ik wil quasi natural blijven, en quasi niks bijwerkingen... Ach ja dan doen we maar niks, verloren jaartje dan welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:45 schreef Mr.J het volgende:
Nope, primo only is niet ok, vooropgesteld dat je uberhaupt aan orale primos' kan komen die real zijn.
Als je dan een lichte cycle wilt neem dan 250mg Testosteron Enanthaat per week voor een weekje of 10. Vanaf week 12 t/m 15 neem je 20mg nolva als pct.
The strangest thing however, taking into account that Primo is still a DHT (or rather DHB) derivative, is that it is quite easy on the system androgenically as well.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:02 schreef Mr.J het volgende:
Primo is niet zo licht als je denkt hoor. Het is een zeer hoog androgeen.
Is van Belgisch kampioen dus hij heeft wel goed spulquote:1000,- ?!
Damn, voor 150,- heb je voorgestelde cycle. Even andere supplier zoeken kerel.
Meevallen in vergelijking met wat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
The strangest thing however, taking into account that Primo is still a DHT (or rather DHB) derivative, is that it is quite easy on the system androgenically as well.
Ik dacht dus dat dat nog meeviel...
De prijzen in BE zijn vaak wel een stukje hoger dan in NL. Maar 12 weken orals is fucked up voor je lever. Niet doen dus.quote:Is van Belgisch kampioen dus hij heeft wel goed spulIk zal hem eens over die prijs aanspreken waar hij die 1000 ¤ vandaan haalt
![]()
EDIT: uitleg gekregen, 150 mg per dag, 2 euro per tablet van 25 mg. Dat 12 weken is 1000 euro... 150 euro kan enkel als je met matige injecties werkt volgens hem, en dan is het nog erg goedkoop...
Deal is off
5 uurtjes slaap? Dat is cker niet Poddaaaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:04 schreef LedZep het volgende:
ZMA is wel goed ivm magnesiumtekort, maar ik heb eergisteren een los magnesiumsupp gekocht omdat ik toch al genoeg vit b6 en zink binnen krijgt. Daarnaast is magnesium goed voor meer REM slaap, wat voor mij ook zeer handig is, gezien de 5 uurtjes die ik momenteel 's nachts neem.
Welk merk heb je dan? Gewoon kruidvat spul oid? en de laatste vraag merk je nog een beetje verschilquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:04 schreef LedZep het volgende:
ZMA is wel goed ivm magnesiumtekort, maar ik heb eergisteren een los magnesiumsupp gekocht omdat ik toch al genoeg vit b6 en zink binnen krijgt. Daarnaast is magnesium goed voor meer REM slaap, wat voor mij ook zeer handig is, gezien de 5 uurtjes die ik momenteel 's nachts neem.
Nee, ik blijf zeer steady op 75kg zitten. Komt wss door hoge frequentie trainen icm ecto-genen. Ik zou in principe wel 6000kcal of meer kunnen nemen, maar daar heb ik geen zin in en het heeft niet zoveel prioriteit aangezien ik, mocht ik aan een wedstrijd mee gaan doen, in de -82.5 wil blijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:52 schreef Sloper het volgende:
[..]
5 uurtjes slaap? Dat is cker niet Poddaaa![]()
![]()
Hoest trouwens met je mega-bulk? Zitten er al wat pondjes aan?
En waar heb je die gehaald?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, ik blijf zeer steady op 75kg zitten. Komt wss door hoge frequentie trainen icm ecto-genen. Ik zou in principe wel 6000kcal of meer kunnen nemen, maar daar heb ik geen zin in en het heeft niet zoveel prioriteit aangezien ik, mocht ik aan een wedstrijd mee gaan doen, in de -82.5 wil blijven.
Ik heb magnesium van Orthica; er zit ook calcium en zink in, wat ik vreemd vond, aangezien ik dacht dat calcium en magnesium elkaars opname verminderden, maar in dat topic dat Calyptus linkte staat dat dat ook niet waar is, dus het maakt niet zoveel uit denk ik. Vanavond probeer ik het even en dan zullen we zien of ik beter slaap. Die 5-5,5 uur is om tijd te besparen btw.
hmmm... ik snap je puntquote:
Mja ik weet het, maar injecteren staat zo freakyquote:De prijzen in BE zijn vaak wel een stukje hoger dan in NL. Maar 12 weken orals is fucked up voor je lever. Niet doen dus.
Je komt niet zomaar 7,5kg aan hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, ik blijf zeer steady op 75kg zitten. Komt wss door hoge frequentie trainen icm ecto-genen. Ik zou in principe wel 6000kcal of meer kunnen nemen, maar daar heb ik geen zin in en het heeft niet zoveel prioriteit aangezien ik, mocht ik aan een wedstrijd mee gaan doen, in de -82.5 wil blijven.
Ik heb magnesium van Orthica; er zit ook calcium en zink in, wat ik vreemd vond, aangezien ik dacht dat calcium en magnesium elkaars opname verminderden, maar in dat topic dat Calyptus linkte staat dat dat ook niet waar is, dus het maakt niet zoveel uit denk ik. Vanavond probeer ik het even en dan zullen we zien of ik beter slaap. Die 5-5,5 uur is om tijd te besparen btw.
www.vitaminestore.nlquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
En waar heb je die gehaald?![]()
Terwijl het minder belastend is voor je systeem. En joh, na 3 injecties weet je niet beter.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:00 schreef Calyptus het volgende:
[..]
hmmm... ik snap je punt
[..]
Mja ik weet het, maar injecteren staat zo freaky. Ik blijf er dus maar af voor het moment. Ms dat ik in de winter mn oordeel verander...
Meer op snelheid trainen mss?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:37 schreef mister_popcorn het volgende:
zo. nog twee dagen zonder gewichten, en dan mag ik maandag weer beginnen. Ik heb er aan de ene kant veel zin in, maar aan de andere kant... Ik merk dat mijn spieren echt stijfer/trager worden van dat harde trainen, vooral bij boksen was het echt erg. Gelukkig heb ik 't blijkbaar binnen 'n week en 5 keer trainen (3x boksen 2x squash) redelijk ongedaan weten te maken... Maar toch, zet 'n mens aan 't denken![]()
ja dat zou ik wel moeten doen ja. Weet jij niet toevallig 'n goed artikel daarover?quote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat zou ik wel moeten doen ja. Weet jij niet toevallig 'n goed artikel daarover?
jumpsquatsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Natuurlijk.
http://www.westside-barbell.com/articles.htm
2001: Explosive power and strength
2005: Speed work
Het komt er op neer dat je voor speedtraining het beste met bands werkt, die ik overigens hoogstwaarschijnlijk eind december ga aanschaffen. Zonder toenemende weerstand (waardoor je door je sticking point heen breekt) werkt speed training lang zo goed niet.
Mocht je bands willen aanschaffen heb ik nog wel een adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |