Je kan flink naar achteren gaan met je schouders, en dan op een gegeven moment is er een soort omslagpunt, waardoor je ipv naar achteren, het voorwerp min of meer naar beneden haalt. Tot je onderrug dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
meen je dit nou serieus ? Volgens mij is dat fysiek onmogelijk.
Truequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tuurlijk wel hoor.
Alleen boeien krachtstats logjes mij weinig. Elke dag is weer anders namelijk.
Ik kom binnen in de sportschool, weet welke spiergroepen ik ga trainen en doe daarvoor een aantal oefeningen. Die oefeningen zijn tegenwoordig gevoelsmatig. Net waar ik zin in heb en wat ik nodig denk te hebben op dat moment.
Ook het gewicht is gevoelsmatig. Of lage (5) of hoge reps (12), net wat ik op dat moment goed voor mij acht.
Toch blijf je een kutpuber.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Skazminko een verhaal:
Zo heb ik ook een keer een fout gemaakt, dacht dat ik 100kg ging bankdrukken maar had er per ongeluk 105 van gemaakt. Dus ik duwen, en dacht goh wat gaat het zwaar, maar mezelf niet laten kennen en doorgedrukt. Ging perfect.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef Webkim het volgende:
Hihi.![]()
Ik lig op mijn rug op een bankje te dumbell chest pressen. Zie ik ineens het gezicht van een bekende boven me: "Wat ben jij in godsnaam aan het doen?"
"Oh," puf ik, "afreageren."
"Ja," zegt -ie, "ik zag van een afstandje een vrouw liggen met zware dumbells. Kon ook niet missen dat jij dat was."
Ik kom overeind. "Valt wel mee hoor," antwoord ik, "het is maar 6 kilo."
Dus. Hij pakt er één op. 10!![]()
Die lagen dus verkeerd in het rek. Maar ik kon er gewoon mijn setjes mee doen. Waarmee maar weer bewezen is dat er bij mij een boel remmingen tussen mijn oren zitten en dat ik sterker ben dan ik mezelf inschat.![]()
En daar moeten we de oorlog mee winnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:15 schreef J-Will het volgende:
potverdorie ben goed brak van een harde training gisteren, denk niet dat een goede training in de gym er vandaag in zit
pcies, de oorlog! We moeten die wel winnen, anders ziet het er slecht uit voor ons... SEMPER FI!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En daar moeten we de oorlog mee winnen.
Zo jammer weer dit.
Ze lagen al klaar voor je!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef J-Will het volgende:
ik kan niet eens squatten zonder gewicht en ik wilde nog wel zwaar gaan vandaag
Niet eens mijn lievelingskleurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ze lagen al klaar voor je!
[afbeelding]
that's couldblooded player-hatin right therequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ze lagen al klaar voor je!
[afbeelding]
"Lekker" en "licht" passen niet samen in 1 zin als het over training gaat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:51 schreef J-Will het volgende:
[..]
that's couldblooded player-hatin right there
Ik ben inmiddels wat fitter en ga straks alsnog wat squatten. Vijf setjes ofzo en misschien wat row-werk. Het wordt een lekker lichte training
Ben het zowaar met LZ eens. Moet niet veel gekker worden zeg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:52 schreef LedZep het volgende:
[..]
"Lekker" en "licht" passen niet samen in 1 zin als het over training gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |