nou dat dacht ik dus niet. Erg typisch dat ze het gisteren wel deden en vanmorgen besluiten er mee te kappenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:01 schreef ThaKiller het volgende:
Dat outlook en msn t neit doet is waarschijnlijk je eigen schuld hoor
* ThaKiller hides
als dat ding nog geen fucking hele maand oud is? Vink knapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Inorbit het volgende:
je moet je cmos batterijtje vervangen
daar heb je gelijk in. vertel het ze zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
als dat ding nog geen fucking hele maand oud is? Vink knap![]()
Dan mag norroddat doen
ik bel ze nuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:03 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. vertel het ze zou ik zeggen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nou dat dacht ik dus niet. Erg typisch dat ze het gisteren wel deden en vanmorgen besluiten er mee te kappen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:05 schreef ThaKiller het volgende:
[quote]Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nou dat dacht ik dus niet. Erg typisch dat ze het gisteren wel deden en vanmorgen besluiten er mee te kappen
[/quot]ik zeg al niets meer hoor
Welke film was dat ook weer ?quote:Aaaahw the big bad tigeywigey gets left behind. Poor tigeywigey.
ice agequote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:08 schreef ThaKiller het volgende:
sjeez stalk je me ofzo, ik heb niet eens de tijd om me bericht je te veranderen![]()
[..]
Welke film was dat ook weer ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ice age
en je moet gewoon sneller fokken
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:14 schreef rival het volgende:
gisteren deed ie et nog gewoon en vandaag niet......
welcome to the world of computers!
Wat maakt de plaats uit als je moet bellen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
moet je fucking helemaal naar groningen bellen
Met 10x verzenden wordt het toch wel een beetje duurquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:42 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Maar ze hebben wel altijd lage prijzen!
niet veel maar waarom helemaal naar groningen bellen als je bv zwolle nodig hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat maakt de plaats uit als je moet bellen?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
www.norrod.nl of voor TS
www.pure-evil.nl
Omdat ze daar helpdesk etc hebben zitten? Hoofdkantoor enz ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niet veel maar waarom helemaal naar groningen bellen als je bv zwolle nodig hebt
ja maar je moet vragen in groningen naar zwolle. Omdat je de pc in zwolle hebt gekochtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze daar helpdesk etc hebben zitten? Hoofdkantoor enz ook
Poe nou dus?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja maar je moet vragen in groningen naar zwolle. Omdat je de pc in zwolle hebt gekocht
Als ze nou gewoon een direct nr naar de winkel geven ipv eerst naar groningen had ik niet elke x dat ik bel 30 min hoeven wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Poe nou dus?
Centraal telefoonsysteem enzo.
Kortom: Ik snap je probleem over het bellen niet zo goed
Geen last van als ik Norrod bel eigenlijk....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon een direct nr naar de winkel geven ipv eerst naar groningen had ik niet elke x dat ik bel 30 min hoeven wachten
Mag ik dan zeggen dat jij zelf een kutkneus bent?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Mag ik zeggen dat je een kutkneus bent omdat je te lui bent om op detelefoongids.nl te kijken??
Link
Daar staat namelijk het directe nr van ze...![]()
Op de site van Norrod staat het ook nog...![]()
Owww....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mag ik dan zeggen dat jij zelf een kutkneus bent?
Dat nummer in de telefoongids is het nummer van Groningen (050)
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef niekth het volgende:
http://leeuwarden.cylex-b(...)computers-26652.html
kutkneusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Owww....
Dat mag in dit geval gezegt worden...
Norrod Zwolle ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
[verhaaltje waaruit blijkt dat norrod zwaar kut is, maar wat de meeste mensen al wisten]
quote:
helaas heb ik dus andere ervaringenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef Skazminko het volgende:
Prima jongens bij Norrod, je kan altijd bij ze terecht en helpen je graag.![]()
Idem Dittoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
helaas heb ik dus andere ervaringen
Nee en ik zou ook niet weten waarom.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
Alleen de naam Norrod al
Daar loop je toch met een grote boog omheen
Zo he, das verquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik bel ze nu
moet je fucking helemaal naar groningen bellen
Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:19 schreef Deimos000 het volgende:
geheugen kapot...
Heb ik gedaan.... onderdelen trouwens wel bij Norrod wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:24 schreef trancethrust het volgende:
Echte mannen bouwen zelf hun computers. Had je maar mannelijk moeten zijn dus.
pas op, t kenmert digibeten dat ze je willen vermoorden als je dat soort dingen zegt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef skippy22 het volgende:
Zeg ts als msn en outlook het niet doen betekent niet dat je pc slecht is Wat ben je nou weer voor digibeet
Mischien ligt het wel aan jou
Misschien moet je je eens inlezenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef skippy22 het volgende:
Zeg ts als msn en outlook het niet doen betekent niet dat je pc slecht is Wat ben je nou weer voor digibeet
Mischien ligt het wel aan jou
preciesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen
als je niks nuttigs te melden hebt ga dan ff spelen op 49
HOezo laat jedat doen, tegenwoordig kan de proc maar op 1 manier eropquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
precies
ik ga eerdaags in mijn pjoeter ook mobo processor en geheugen vervangen. Doe ik gewoon even zelf.
Alleen het plaatsen van de proc laat ik doen, dat is me teveel geprigel.
Maar als er een pinnetje breekt of er gaat iets mis, dan is het niet voor hem ^^quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef Syd het volgende:
[..]
HOezo laat jedat doen, tegenwoordig kan de proc maar op 1 manier erop![]()
Haha dan moet je een echte Jostie zijn :p, nee echt die dingen zijn zooo simpel er te drukken. En wil er een pinnetje afbreken dan of je drukt te hard of je bent helemaal verkeerd bezig :pquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar als er een pinnetje breekt of er gaat iets mis, dan is het niet voor hem ^^
kan niet. Aangezien ik jou er niet heb instaan is dat helaas niet mogenlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:26 schreef Devlinsect het volgende:
Je zal wel een virus hebben opgelopen met dat MSN en paupercontacten van je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |