Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
que?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:53 schreef talin77 het volgende:
lafaard !!
Wij ook van jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:53 schreef talin77 het volgende:
lafaard !!
Das Fransquote:
mais non, sacrebleuquote:
ik zag wat anders, zag de post toen je em net 99% had gewijzigdquote:
ja ik had de linker balk van wikipedia ook ge-copy pastedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef talin77 het volgende:
[..]
ik zag wat anders, zag de post toen je em net 99% had gewijzigd
mijn oprechte en dit maal gemeende excuses !
* talin77 laat zn beide handen zien !
kijk ! geen gekruiste vingers !
Laat gewoon de wiki openstaan of zet hem in je favorieten (of zet hem standaard in je klembordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef BeeDee het volgende:
Wilde graag nieuwe openen en was al begonnen... maarja, ben nog niet zo vlot![]()
![]()
sorry ik kon niet wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef BeeDee het volgende:
Wilde graag nieuwe openen en was al begonnen... maarja, ben nog niet zo vlot![]()
![]()
nee jammer ! had wel wat spannenders verwacht dan ditquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had de linker balk van wikipedia ook ge-copy pasted
erg heh
![]()
Maakt niet uit ! Cinch had ook nog hendige tips zag ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry ik kon niet wachten
ik had hem al klaar staan ook
![]()
tubgirl?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:58 schreef talin77 het volgende:
[..]
nee jammer ! had wel wat spannenders verwacht dan dit
![]()
Laat dat verder maar... ik spreek hooguit 3 woorden Fransquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat dat verder maar... ik spreek hooguit 3 woorden Frans
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maakt niet uit ! Cinch had ook nog hendige tips zag ik![]()
![]()
avec choclait et une pute de trottoir?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan frans !
je suis une baguette !
Ik heb toch wel nog wat Frans ontdektquote:
J'aime manger toiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan frans !
je suis une baguette !
oeh la la la laquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb toch wel nog wat Frans ontdekt
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
Camisolequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan frans !
je suis une baguette !
Voulez vouz coucher.....shit ! schiet niet op...wilt u slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat dat verder maar... ik spreek hooguit 3 woorden Frans
Universeel gebrabbelquote:
de taal d'amourquote:
Avec moiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voulez vouz coucher.....shit ! schiet niet op...wilt u slapen![]()
Héé, je kent em toch !!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb toch wel nog wat Frans ontdekt
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
* Lief doetquote:
mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:05 schreef talin77 het volgende:
[..]
liefde liefde ?? wat heb je daar nou weer aan ?
Tuurlijk... heerlijk aveccen toch?quote:
Maikuuulquote:
kut verkeerde accountquote:
Alleen slapen is ook niksquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk... heerlijk aveccen toch?
slaap zachtjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben maffen
Trusten voor straks en wie weet tot later![]()
Trusten PS !!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben maffen
Doeiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben maffen
dit was een stille hint voor julliequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:11 schreef PeZu het volgende:
dit topic mist iets
De iets minder subtiele hintquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:13 schreef Cinch het volgende:
BIER EN TIETEN LALALALALA
uhuh keep'm comingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:13 schreef BeeDee het volgende:
Zijn hier nog liefhebbers voor ??!!!!
[afbeelding]
ik ben geschrikt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
boe !
tuuk, ik weet wel van de hoed en de randquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
bij nader inzien vind ik dit toch een goed topic![]()
usenetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:27 schreef BeeDee het volgende:
Ben erug geneigd om nog wat op de nieuwsgroepen te zoeken, maar dan wordt het weer erg laatKomt nog wel
![]()
mwah ik betaal toch wel iets voor een goede usnet server hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan mij verdienen ze niks meer !
ehm, want ik hecht niet meer aan materiële zaken
![]()
![]()
Of course !!! Dáár betaal ik wel voor, maar géén 10 of 15 (of nog meer !) euro per film of whateverquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah ik betaal toch wel iets voor een goede usnet server hoor
de retenmtie waarde van de standaard nieuwsgroepen bij providers is zo drama en de snelheid ook
Ja, da's waar !! Er moet meer GENEUCKT WORDEN !!!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:35 schreef PeZu het volgende:
aah ja nu het word iets te serieus voor NB btw
Doe hem nog ff quotenquote:
M'n dochter komt om een uur of 8 weer (2,5 jaar oud) Waarom kan ik die kut peecee nou niet uitzetten !!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Klotepost Cinch
Ow.. ik zou gaan slapen
hey you!quote:
Join the clubquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
M'n dochter komt om een uur of 8 weer (2,5 jaar oud) Waarom kan ik die kut peecee nou niet uitzetten !!![]()
doe hem ff editten danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry ....fuck ik weer het scherm up...dan kan jij hem niet goed printen
![]()
![]()
Heej jijquote:
sorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Join the club
Lief zo een 2 en half jaar oud kindje... de grens van nee zoekend
Edit een optie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry ....fuck ik weer het scherm up...dan kan jij hem niet goed printen
![]()
![]()
Hey you, out there in the coldquote:
quote:
Precies die fase ja ! Je hebt er ervaring mee..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Join the club
Lief zo een 2 en half jaar oud kindje... de grens van nee zoekend
hehequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer doen?
Ik hang hier nu slap van het lachen over mijn laptop![]()
![]()
![]()
Meerdere malenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Precies die fase ja ! Je hebt er ervaring mee..![]()
![]()
Kusje drop?quote:
Nu Cinch nogquote:
kwartet kusjesquote:
Heb jij voor mij de... tongzoen?quote:
and i know if i wouln'tquote:
jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb jij voor mij de... tongzoen?
+dquote:
Wat kijk je daar boos bijquote:
Dan snel doorposten naar de next pagequote:
pure inspanningquote:
verdamt die drekkige dquote:
Zal ik het ontspanning voor je maken?quote:
Het blijft inderdaad de hele pagina beinvloedenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan snel doorposten naar de next page
Shit happensquote:
Ik ben er voorbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad de hele pagina beinvloedenja, ben digibeet
![]()
ja, heel graag zelfsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal ik het ontspanning voor je maken?
ok bye bye truste, sweet dreamsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
Mensjes ik ben nu echt weg... spel is gespeeld enzo.
Trusten![]()
heb ik 'm ook op staan, is standaard maar scheelt veel inlaadtijd bij F5'en (of hoe je 't ook doet)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben er voorbij
Goed die 50 pp
Trust ! Moet ook echt gaan eiglijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
Mensjes ik ben nu echt weg... spel is gespeeld enzo.
Trusten![]()
baai baaiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Trust ! Moet ook echt gaan eiglijk![]()
![]()
doeiiiiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Trust ! Moet ook echt gaan eiglijk![]()
![]()
zijn we nu alleen?quote:
oki koeliejoeliequote:
mij heeft hij al heul langquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hop en hij gaat voor de volgende !![]()
![]()
quote:
damn besef me nu hoelang ik al niet meer gesmoked hebquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:05 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga nog lekker één blowtje draaien en oproken en dan ga ik !![]()
luv ya beebiequote:
Ik wil hem wel even passen !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn besef me nu hoelang ik al niet meer gesmoked heb![]()
nee man ik passquote:
mijn eerste date van fok! was met pezuquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, zijn avatar staat in de OP en dat is nie eerlijk !![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn eerste date van fok! was met pezu![]()
sowwyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
eeej niet zo off-topic gaan anders komt er gelijk een slotje op in mijn i-spy topicje
opgelost!quote:
sorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:15 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben een btje misselijk gloof ik
was een grapje tochquote:
ik ga denk ik niet zo heel vroeg slapen vandaagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:19 schreef SeaOfLove het volgende:
uhuh
nou ik ga wel zo als peukie op isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga denk ik niet zo heel vroeg slapen vandaag
![]()
hehe alweer...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou ik ga wel zo als peukie op is
truste ls, slaap zacht, droom lekker xXxquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
peukie is nu op
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
truste ls, slaap zacht, droom lekker xXx
knuf
toe maar, nog maar een keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |