Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
que?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:53 schreef talin77 het volgende:
lafaard !!
Wij ook van jouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:53 schreef talin77 het volgende:
lafaard !!
Das Fransquote:
mais non, sacrebleuquote:
ik zag wat anders, zag de post toen je em net 99% had gewijzigdquote:
ja ik had de linker balk van wikipedia ook ge-copy pastedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef talin77 het volgende:
[..]
ik zag wat anders, zag de post toen je em net 99% had gewijzigd
mijn oprechte en dit maal gemeende excuses !
* talin77 laat zn beide handen zien !
kijk ! geen gekruiste vingers !
Laat gewoon de wiki openstaan of zet hem in je favorieten (of zet hem standaard in je klembordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef BeeDee het volgende:
Wilde graag nieuwe openen en was al begonnen... maarja, ben nog niet zo vlot![]()
![]()
sorry ik kon niet wachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:56 schreef BeeDee het volgende:
Wilde graag nieuwe openen en was al begonnen... maarja, ben nog niet zo vlot![]()
![]()
nee jammer ! had wel wat spannenders verwacht dan ditquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had de linker balk van wikipedia ook ge-copy pasted
erg heh
![]()
Maakt niet uit ! Cinch had ook nog hendige tips zag ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry ik kon niet wachten
ik had hem al klaar staan ook
![]()
tubgirl?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:58 schreef talin77 het volgende:
[..]
nee jammer ! had wel wat spannenders verwacht dan dit
![]()
Laat dat verder maar... ik spreek hooguit 3 woorden Fransquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat dat verder maar... ik spreek hooguit 3 woorden Frans
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maakt niet uit ! Cinch had ook nog hendige tips zag ik![]()
![]()
avec choclait et une pute de trottoir?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan frans !
je suis une baguette !
Ik heb toch wel nog wat Frans ontdektquote:
J'aime manger toiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan frans !
je suis une baguette !
oeh la la la laquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb toch wel nog wat Frans ontdekt
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
Camisolequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan frans !
je suis une baguette !
Voulez vouz coucher.....shit ! schiet niet op...wilt u slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat dat verder maar... ik spreek hooguit 3 woorden Frans
Universeel gebrabbelquote:
de taal d'amourquote:
Avec moiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voulez vouz coucher.....shit ! schiet niet op...wilt u slapen![]()
Héé, je kent em toch !!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb toch wel nog wat Frans ontdekt
Voulez vous coucher avec moi ce soir?
* Lief doetquote:
mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:05 schreef talin77 het volgende:
[..]
liefde liefde ?? wat heb je daar nou weer aan ?
Tuurlijk... heerlijk aveccen toch?quote:
Maikuuulquote:
kut verkeerde accountquote:
Alleen slapen is ook niksquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk... heerlijk aveccen toch?
slaap zachtjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben maffen
Trusten voor straks en wie weet tot later![]()
Trusten PS !!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben maffen
Doeiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben maffen
dit was een stille hint voor julliequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:11 schreef PeZu het volgende:
dit topic mist iets
De iets minder subtiele hintquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:13 schreef Cinch het volgende:
BIER EN TIETEN LALALALALA
uhuh keep'm comingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:13 schreef BeeDee het volgende:
Zijn hier nog liefhebbers voor ??!!!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |