Ja, ik heb zo een relaxe dag gehad, dat ik nog steeds boordevol energie zit.quote:
Je bent lief, zelfs (vooral) als je zo doetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:02 schreef nomen_nescio het volgende:
Kotsmisselijk en pislink van het gezeur al die zeikende teringlui aan m'n kop. Laat ze lekker optyfen en ergens anders gaan zeiken. Achterlijke staatsmongolen![]()
![]()
![]()
Ja thanx hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:07 schreef Downer het volgende:
[..]
Je bent lief, zelfs (vooral) als je zo doet![]()
![]()
Alles onder controle hier![]()
Laamaarzegguh... het komt allemaal wel weer goed joh, weetje welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja thanx he, voel me alles behalve lief nu.
![]()
Of misschien wel weer TE lief dat ik ze heb laten zeiken, naja... t zal allemaal weer wel. Ben er chagerijnig van geworden, heb er koppijn van en iedereen zoekt het maar lekker uit verder.![]()
Wat waren de keuzes?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Geirriteerd..
Ik moest een keuze maken tussen twee dingen. Na lang wikken en wegen kies ik een van de twee opties. Ik vertelde er vanmiddag over aan een meisje van mijn studie, die vervolgens de optie die ik gekozen had helemaal de grond in stampte. Ik verdedigde mijn keuze, maar sindsdien ben ik boos. Alsof het nog niet moeilijk genoeg was om een keuze te maken, en ik ben ook nogsteeds niet 100 % overtuigd dat de keuze die ik gemaakt heb de beste is, dat moet de tijd uitwijzen, maar andermans bijdehante kutopmerkingen helpen nooit mee in dat proces. En ja, het is ook stom dat ik me dit zo aantrek, maar juist omdat ik niet helemaal zeker ben over mijn keuze trek ik het me automatisch extra aan als iemand mijn keuze in twijfel trekt als ik die keuze eindelijk gemaakt heb.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Ziek zijn zuigt. Vanalles missen en toch vanalles moeten doen omdat je op jezelf woont, terwijl je alleen maar de neiging hebt om de pleepot gezellig te omhelzen. Fijn!![]()
![]()
Teringchagerijnig weer dus.
Dat had ik hier bewust niet neergezet, gaat even niemand wat aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:45 schreef Miesjel het volgende:
Wat waren de keuzes?
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bril ... mooie snoetje ... nu !!
Da's niet zo slim, want hoe moet dat straks in de auto ??quote:
Das wel erg zwak uitgedrukt, tis gewoon dom...straks heb ik een knallende hoofdpijn... en no worry's, ik ben te voet.. is niet ver..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef ThunderChild het volgende:
[quote]
Da's niet zo slim, want hoe moet dat straks in de auto ??
quote:OT: Overal pijntjes, ik maak het niet lang meer . . .![]()
m Mooi zo, ik sta zelf ook een beetje te twijfelen of ik ga zwemmen of niet. Maar ik geloof dat ik de rand van het zwembad ook wel spannend vind... Ik weet eigenlijk al dat ik uiteindelijk nat ga worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat had ik hier bewust niet neergezet, gaat even niemand wat aan.
Punt was dat optie 1 een redelijke sprong in het diepe was, een "wie niet waagt wie niet wint"-keuze, en optie 2 was de veilige keuze, waarbij het waarschijnlijk eeuwig blijft knagen wat er gebeurd was als ik optie 1 had gekozen.
En ik ben uiteindelijk toch voor optie 1 gegaan. En dat zo'n mokkel dan zegt: "Nah, dat doe je toch niet, da's onbezonnen en gevaarlijk." En dat ze per synoniem voor "onbezonnen" mijn moed om optie 1 te hebben gekozen een klein beetje de grond in stampt.
Maargoed. Ik kreeg net een mailtje van iemand anders die ook optie 1 ging doen, en nu ben ik weer helemaal vrolijk. Ik heb besloten dat ik het meisje van mijn studie d'r ogen uit ga steken met mijn succes in optie 1 als ik het gedaan heb. "Kijk mokkel, jij geloofde niet dat ik het kon, maar TADAAAA."
Kortom, ik voel me beter.
Ik wil in je koffer!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe en een aantal dingen in/aan mijn hoofd functioneert niet fijn....dus morgen misschien toch maar weer tandarts of huisarts bellen...
Aan de andere kant groot pluspunt: ik ga naar New York over anderhalve week!!!
Dat heb ik ook zo vaak bij anderen gezegd dus begrijp je helemaalquote:
quote:
Iets verkeerds gedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:00 schreef Chanty het volgende:
Als een nul.
Als je zelf maar beter weet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:10 schreef nomen_nescio het volgende:
Worthless. Altijd leuk schoonouders die speciaal langskomen om je nog even extra in een hoek te trappen en je dat nog eens in te wrijven dat je niks waard bent
Uiteindelijk komt alles goed ja......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef Koningin het volgende:
Redelijk, ik moet gewoon wat meer geduld hebben......en dan komt alles vanzelf goed.
Ja, maar wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:53 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt alles goed ja......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |