In 1994 verscheen het eerste nummer van het bald Webber: Not for girls and paents.
Een geweldig blad voor puberale jongens, met eigen woorden als babes, olotw en de Geen Gelul kreten. Vooral de eerste jaren van het blad vond ik Webber erg sterk. Ze hadden toen nog een hard papieren kaft en bevatte veel humor. De strip 'Wijk 13' was erg hilarisch. Ook stonden er veel mooie vrouwen in en een doktersrubriek met ingezonden brieven. Al waren de meeste brieven door de redactie zelf geschreven.
Ik ben er lid van geweest tot 1999. Toen ging ik op mezelf wonen, en werd de Playboy toch wat interessanter. Het blad werd ook minder leuk. Die ellenlange ruzies tussen skaters en gabbers, de vrouwen werden lelijker en de humor was ver te zoeken. De strip 'Wijk 13' was allang vervangen door een niet grappige strip. En ook vrouwen mochten naar het blad schrijven. Zo heeft mijn zusje er tweemaal in gestaan.
Ik weet niet precies wanneer Webber ter ziele is gegaan, maar dat het echt iets van alleen de nineties is, is zeker!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?