hey jij discimineertquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Piovan het volgende:
Tip: schud eens flink met die cola tot de prik eruit is, of haal je kindercola
ga fietsen je snapt het nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef droks het volgende:
[..]
Ja nou jij zei cola he en dat is zwart je moest zeggen dat ie maar melk moest drinken.![]()
![]()
Dan koop je kindercola en plak je daar een echte cola etiket over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:21 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ts. Goooh. Kijk dan als ik in de kantine ben kan ik toch heulemaal niet de fles schudde!
En glas schudde is ook zoeits.
En kindercola hebben ze daar niet. en ik ben tog geen babie!
ahahahah
toch dankjewel voor de tips hoor.
Idd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef Bilbao het volgende:
geen cola meer drinken
Niet liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef MostValuablePrincess het volgende:
GePwned allemaal!!!!!1!!!!!!1
ik krijg namelijk helemaal geen tranen in mijn ogen van cola...
hahahaha
en jullie dachten zo van... en ik zat hier zo pfrrrfttt hahahaa
en toen die andere ook!
ahahahah
en toen dacht ik nu ga ik het maar opbiechten oooofffe opbiegten bedoel ik en toen kwam Dark_Messenga met zn slotje of dan juist niet omdat ik het nu wel zeg of juist wel samen met een ban en jullie zo prrfftt thahahaah zal hem leren of haar weet ik veel.
Saluut en de Kost.
Jaja, boeiend, sterf nu maar gewoon.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ow kutj. sorry dan.
![]()
Echt.
ik heb het trouwens soms wel hoor, dus het was niet helemaal gelogen.
Alleen niet bij die aldi-cola, wnat daar zit geen prik in.
Krijg er wel tranen van in mijn ogen , maar om een anderrre reden...
Aight
rrright... Moet je 'ns flink wat cola drinken en dan zo'n lekkere koolzuurboer door je neus laten lopen.. Moet je 'ns kijken of je tranen in je ogen krijgt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ow kutj. sorry dan.
![]()
Echt.
ik heb het trouwens soms wel hoor, dus het was niet helemaal gelogen.
Alleen niet bij die aldi-cola, wnat daar zit geen prik in.
Krijg er wel tranen van in mijn ogen , maar om een anderrre reden...
Aight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |