Spel 1 gevonden!quote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zoek 2 spelletjes voor de playstation (1).
Spel 1:
Het is spel waarbij je een een sportauto zit en je allemaal missies moet doen (driver achtig)
Je moest dan allemaal tank ook opblazen (met bijv. een laser) enz.
Ik kan me er niet veel meer van herinneren maar het was echt een super spel.
Spel 2:
-al gevonden..namelijk Star Gladiator!-
Karatekaquote:Op zondag 3 december 2006 02:33 schreef StefanP het volgende:
Op de C64 had ik ooit een karate spel waar je rond kon lopen, daarbij kwam je steeds tegenstanders tegen...
Way of the exploding fist?quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ook niet helaasIk ben heel lemonc64.com al afgegaan en ben hem ook niet tegengekomen.
Scramble was al voorbij gekomen maar vanguard was echt super.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:47 schreef BretsiG het volgende:
Ik zoek ook nog een spel. Vroeg jaren 80, stond ook in de gamehal. Je vliegt in 2D een vliegtuig door smalle gangen van links naar rechts-scrollend en je moet af en toe oa wat blokjes "FUEL" oppikken om door te kunnen vliegen.
Iemand?
Ook gezocht op 'Heroes of Might & Magic'? das iig de strategy variant van de game , en zou het wel eens kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:08 schreef Luijs het volgende:
Ik dacht dat het iets met might and magic was, maar dan krijg ik iets anders dan ik bedoelde!
Nee nee. De gameplay is hetzelfde (met tanks en zulks) alleen waren de achtergronden uit mijn hoofd anders enzo. Maar ik ben de naam kwijt van die gamequote:Op dinsdag 5 december 2006 10:10 schreef deGVR het volgende:
gorilla.bas
Das wel een vet spelquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook gezocht op 'Heroes of Might & Magic'? das iig de strategy variant van de game , en zou het wel eens kunnen zijn.
Fist II: The Legend Continues is het denk ik..?quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ook niet helaasIk ben het meeste van lemonc64.com al afgegaan en ben hem ook niet tegengekomen.
Ik ben bezig om hem opnieuw te spelen. Echt te coolquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Das wel een vet spel
HOMM 3 dan.
Volgens mij is dat 'm!!! * emulator startquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Fist II: The Legend Continues is het denk ik..?die heeft grotere poppetjes en een stuk "scroll" als energiebalkje
http://www.lemon64.com/reviews/view.php?id=388
Scorched Earth.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:01 schreef Tha_T het volgende:
http://www.spele.nl/games/tanks.html
Vroeger speelde ik een game die leek sterk op dit spel. Alleen, hoe heet het? Worms is het niet volgens mij.
Gals Panic, moderne 'erotische' versie van Qix.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:45 schreef Parafernalia het volgende:
oud pc spel...begin 90 denk ik
je moest van je beeld allemaal stukjes afsnoepen, maar er zater beesten die je doodmaakten als ze de lijn raakten die je sneed
nopequote:Op woensdag 6 december 2006 04:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Gals Panic, moderne 'erotische' versie van Qix.
Maar je beschrijving is toch echt van Qix zoals SteefP zei.quote:
Ik geef je weinig kans, er bestaan heel misschien een titeltje of 2 voor de ps2 die wel in PAL formaat zijn te vinden, maar het gros van de baseball games zij JP/US only, en de gene die er mssn wel bestaan zijn/worden danwel gecanceled(All Star Baseball) of worden binnen no time uit productie gehaald(bijv Mario Baseball op de Cube).quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:10 schreef edje34 het volgende:
Ik kan nergens base ball games vinden voor de psx2 zijn ze wel te koop in Nederland ?
The Incredible Machinequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:51 schreef The_Golf_Driv3r het volgende:
Ik zoek nog de naam van een retro spel (eind '80 begin '90). Het was iets met Timmy the machine ofzo. Het concept was dat je allemaal (muizenvallen) moest maken, met bokshandschoenen, kanonnen, touwen, lampjes en allerlei rare voorwerpen... Geniaal spel, jeugdsentiment!
is het misschien Contra ..?quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
ik zoek een spel op de NES waarmee je met ze 2en mensen moest neerschieten, het was 2d, een van de eerste multiplayer game... tenmiste die ik speelde...
Iemand..
geef me je emailquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:51 schreef The_Golf_Driv3r het volgende:
Ik zoek nog de naam van een retro spel (eind '80 begin '90). Het was iets met Timmy the machine ofzo. Het concept was dat je allemaal (muizenvallen) moest maken, met bokshandschoenen, kanonnen, touwen, lampjes en allerlei rare voorwerpen... Geniaal spel, jeugdsentiment!
iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:19 schreef GeilSpookje het volgende:
pkr poker
Volfied dus..quote:
Nee. De intro komt me niet bekend voor en de 'praat stukjes' ook niet. En je was geen mens figuur maar een blauw en je maar een rode robotfiguur. (heb em gedownd als ROM).quote:Op zondag 31 december 2006 00:56 schreef BdR het volgende:
Was dat niet gewoon Super Probotector, de europese titel van Contra? Zie screenshots
Scorched Earth komt in dit topic meerdere keren terug, is het spel dat jij zoekt iets anders?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:01 schreef De_Reemster het volgende:
(...)
Wij noemde het altijd "tank" . Je had een 2d landschap van een berg, met daarop voor iedereen speler een blokje met een loop erop wat dan je tank was. Je kon op elka schieten door de loop te verstellen en de snelheid aan te passen.
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |