Dat is 'm! Mijn gefrustreerde uurtjes zijn weer terugquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:39 schreef BdR het volgende:
[..]
SkyRoads(of anders de EGA prequel Kosmonaut)
http://www.bluemoon.ee/history/skyroads/
[afbeelding]
Als je eigen gekochte (quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:45 schreef JustBlaze het volgende:
Ik zoek die oude Indiana Jones spelletjes (denk o.a. Fate of Atlantis) en een manier waarop ik ze onder XP gedraaid krijg (m'n diskettes krijg ik niet meer aan de praat)
Epic Pinballquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:12 schreef edje34 het volgende:
Weet er iemand een site waar je mooie flipperenkasten hebt waar je kan spelen ?
Ik heb wel eenmame-emulator, mame32, maar ik krijg hem niet aan de praatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef BdR het volgende:
Metal Slug is nooit voor de PC of Windows uitgebracht.Het is wel op Windows te spelen via MAME of Kawaks, maar hoe je aan de roms kan komen kan ik verder niks over zeggen..
Scramble of Super Cobraquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:47 schreef BretsiG het volgende:
Ik zoek ook nog een spel. Vroeg jaren 80, stond ook in de gamehal. Je vliegt in 2D een vliegtuig door smalle gangen van links naar rechts-scrollend en je moet af en toe oa wat blokjes "FUEL" oppikken om door te kunnen vliegen.
Iemand?
op wikipedia gekeken:quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef BdR het volgende:
@VinoTinto: werd in vorige topic ook al gevraagd.. Return Fire ?
lolquote:Another advantage is the ability to inflate the tyres, allowing the jeep to float in deeper water. When losing a vehicle, a skull with an army helmet laughs menacingly. "Ah, ha ha ha ha ha!"
Kawaks (neo geo emulator) is de beste emulator die ik ooit heb gedraaid op mijn pc (dus ook inclusief 8/16 bit console emulators). Snel en mooie graphics.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb wel eenmame-emulator, mame32, maar ik krijg hem niet aan de praatEcht zwaar frustrerend
![]()
persoonlijk vind ik Raven Shield VEEL beter, alles wat erna komt is eigenlijk een soort van console versie die ze toch nog wat moeilijker hebben gemaaktquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:23 schreef PrinceLu het volgende:
Ik ben Rainbow Six Lockdown aan het spelen op de PC, maar het is dus niet helemaal wat ik zoek.. Te makkelijk, en de AI van mijn tegenstanders is eigenlijk compleet bagger. Ze kunnen niet mikken, en lopen soms recht mijn vizier in.
Is er een andere rainbow six game (of iets vergelijkbaars) wat better te doen is? Moeilijker, iets wat meer tactisch inzicht vereist. En plannen vooraf lijkt me ook leuk, zoals in Raven Shield, las ik op Gamespot...
Moet ik Raven shield proberen, of is er nog iets beters? Even voor de duidelijkheid, Swat 4 vond ik kut.
Gevonden, gespeeld, en goedgekeurd. Dank.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef catfish het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Raven Shield VEEL beter, alles wat erna komt is eigenlijk een soort van console versie die ze toch nog wat moeilijker hebben gemaakt
ik zou RS dus zeker aanraden, je kan het waarschijnlijk voor een prikje kopen in een of andere budgetbak
Echt typisch, dit dacht ik ook. Totdat ik ergens een torrent vond van een blijkbaar Koreaanse ISO, met daarop Metal Gear 1 t/m 4, compleet met autorun, keuzemenu en gelijk spelen na doorlopen van de setup wizard. Het geheel kwam zelfs met Koreaanse reclamefilmpjes van de diverse Metal Gear spellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:21 schreef BdR het volgende:
Metal Slug is nooit voor de PC of Windows uitgebracht.Het is wel op Windows te spelen via MAME of Kawaks, maar hoe je aan de roms kan komen kan ik verder niks over zeggen..
kan goed de neo-geo versies zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Echt typisch, dit dacht ik ook. Totdat ik ergens een torrent vond van een blijkbaar Koreaanse ISO, met daarop Metal Gear 1 t/m 4, compleet met autorun, keuzemenu en gelijk spelen na doorlopen van de setup wizard. Het geheel kwam zelfs met Koreaanse reclamefilmpjes van de diverse Metal Gear spellen.
Nadere inspectie toont dat de arcade roms in een dir /roms staan, maar ik kan geen enkel spoor vinden van emulator-software, tenzij deze op een vage manier in de 40MB-grote MetalSlug.exe is geintegreerd.![]()
Het oogt zeer professioneel, en de exe is zelfs voorzien van MEGA Enterprise metadata. Ik ben dus niet geheel zeker meer dat Metal Slug nooit voor de PC of Windows is uitgebracht, maar in ieder geval niet in het Engels (zou allicht meer bekend zijn dan).
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:10 schreef Sinat het volgende:
Ik zoek de naam van een vliegspel. Je vliegt met meerdere spelers door een soort 3D ruimte en het doel is om ballen in het speelveld te verzamelen. Die ballen blijven dan achter je vliegtuigje hangen waarna je vervolgens door een hoepel moet vliegen om je ballen af te leveren.
Het grappige is dat je tegenstanders de ballen (die achter je vliegtuig hangen) er ook af kunnen schieten. Je kan ook elkaar neerschieten.
Het is al zeker 5 jaar geleden dat ik het gespeeld heb, maar het zag er toen grafisch al best goed uit. Wie o wie weet die naam van dit spel![]()
Hetzelfde idee volgens mij, maar ik bedoelde Clusterball! (heeft wel een half uur gekost op Google om het te vindenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:00 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rocket jockey? Gaaf spel trouwens.
Uit welk jaar ongeveer? Was het op de pc voor ms-dos?quote:Op maandag 6 november 2006 01:16 schreef PurifieR het volgende:
k ben op zoek naar een oud puzzelspel wat we vroeger vaak speelden. Het lijkt een beetje op Supaplex of Paganitzu, maar dan (voor zover ik het me kan herrineren) monochroom ipv kleur. Het jammere is dat ik me er niet veel meer van kan herrineren, alleen dat er wel een tijdslimiet opzat, omdat elk level zich na verloop van tijd langzaam begon 'op te vullen', vanuit een punt begon er een soort van plantgroei die langzaam het hele level opvulde.
In feite dus een vrij simpel maze-spel, maar ik kan echt niet meer op de titel komenwie kent m toevallig nog? Het is iig niet Rockford of boulderdash
Die is het niet geloof ik, er was maar één holbewoner.quote:
Die was het, dankjequote:
Ik gok eind jaren 80, vrij primitieve CGA-graphics...idd op de pc voor DOSquote:Op donderdag 16 november 2006 09:44 schreef BdR het volgende:
[..]
Uit welk jaar ongeveer? Was het op de pc voor ms-dos?
Is het Grudge Warriors of anders misschien Wild Metal Country..?quote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zoek 2 spelletjes voor de playstation (1).
Spel 1:
Het is spel waarbij je een een sportauto zit en je allemaal missies moet doen (driver achtig)
Je moest dan allemaal tank ook opblazen (met bijv. een laser) enz.
Ik kan me er niet veel meer van herinneren maar het was echt een super spel.
Nee helaas niet..quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:58 schreef BdR het volgende:
[..]
Is het Grudge Warriors of anders misschien Wild Metal Country..?
whaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:21 schreef BdR het volgende:
@afterparty05
misschien Blue Shadow (ook bekend als "Shadow of the Ninja" of "Kage")één van de betere NES games idd.
Jets 'n' Guns?quote:Op maandag 20 november 2006 14:04 schreef enlightenedwizza het volgende:
welke game kan wél op de PC gedaan worden in dezelfde genre? een beetje leuke graphics zijn ook niet verkeerd natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |