Daphne heeft iemand in de kreukels gereden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef borisz het volgende:
Robert ten Brink presenteert Boulevard
[afbeelding]
voor Bloemom beter te worden
[afbeelding]
voor Bos![]()
daar hebben ze het net over gehad, Daphne is niet schuldigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daphne heeft iemand in de kreukels gereden.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben al tijden in achtervolging op Pberends
Dat is vaak het makkelijkste inderdaad, maar het zal niet altijd werkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
Mijn nieuwste kooktechniek "Flikker alles bij elkaar want dan ben je snel klaar" heeft de proef goed doorstaan
Waar kun je nou zien hoeveel je hebt gepost vandaag...?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]dankzij vandaag al 200 posts ingelopen
Dat kan ik me wel voorstellen, niet prettig lijkt mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Otto Baric.
Bewogen dagje vandaag, hele rel rond het Paul de Leeuw-ventje.... Vermoeiend.
Niet als z'n vader ineens leerkrachten komt bedreigen enzovoort, omdat die excuses eisten van zijn zoontje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, niet prettig lijkt me
Is die shit nou nog bezigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat gaat even niet met zo een nineties forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |